Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Danske forfatterspirer - et fællesskab for dem der brænder for at skrive! [REKLAME]
:: Brugerhjørnet :: Reklametavlen
Danske forfatterspirer - et fællesskab for dem der brænder for at skrive! [REKLAME]
Siden denne her hjemmeside er fuld af folk der brænder for at skrive (sjovt nok xD), håber jeg på, at jeg her kan finde nogle stykker der har lyst til at være en del af et fællesskab for danske forfattere i alle aldre!
Min veninde og jeg har i dag oprettet en fb-gruppe, som hedder "Danske forfatterspirer", og den er netop til for folk, der elsker den ædle - og ikke altid perfekte - skrivekunst. Gruppen er endnu lille men vi håber på at samle et tæt fællesskab for folk med denne fælles interesse!
I gruppen håber vi på at man kan støtte hinanden, så man altid føler sig tryg til at spørge til råd om sit skriver, fortælle en god nyhed om at man har nået sit skrivemål eller måske endda poste et sjovt meme om hvor hårdt det er at fylde plotholes ud.
Gruppen er åbne for alle, dog da det er en lukket gruppe (så kun medlemmer kan se opslagene) skal man lige ansøge først. Men udover dette så venter vi blot spændt på at se jer derinde og dele vores skriveoplevelse med jer. Så kom glad! Og inviter endelig jeres venner, hvis I har lyst til at dele dette fællesskab med dem! <3
(Sean, den almægtige, har været så sød at lade mig reklamere på FB også så dette opslag kan også findes på UW's fb-side <3 )
And I spent too many late nights
Just thinking a hole in the earth
Daron- Raceleder
- Antal indlæg : 115
Evner/magibøger : Shadows
Sv: Danske forfatterspirer - et fællesskab for dem der brænder for at skrive! [REKLAME]
Helia- Antal indlæg : 130
Evner/magibøger : Healning
:: Brugerhjørnet :: Reklametavlen
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine