Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba13Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba14Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba15 
Jake
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba13Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba14Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba15 
Sasha
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba13Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba14Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba15 
Renata
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba13Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba14Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba15 
Genevira
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba13Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba14Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba15 
Celenia
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba13Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba14Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba15 
Lenore
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba13Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba14Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba15 
Katrina
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba13Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba14Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba15 
Lori
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba13Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba14Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba15 
Edgar
Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba13Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba14Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed)

Go down

Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Empty Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Ons 2 Okt 2019 - 19:51

Hejsa folkens!

Jeg kommer her med nogle få opdateringer og påmindelser.

Nyt Meet-up:
Flere har allerede set denne afstemning, men jeg vil gerne minde jer om den alligevel. Blot for at sikre at dem, der er interesseret, når at se den og være med.
Tjek den ud HER!

Fast dag for discordmøderne:
I aftes var der desværre ingen der mødte op til mødet. Hvis det fortsætter, kan det godt være jeg sætter spørgsmåltegn ved om møderne alligevel var en god ide. Men det kan bare være alle var travle i dag, så det skal der heller ikke være skår i glæden over! Smile
Der har været en afstemning om en fast møde dag. Der var ikke mange svar, men dem der var, valgte torsdag aften. Forvent derfor fremover at den faste mødedag bliver den første torsdag i måneden, kl. 19.30!

World event:
Nogen er nye, nogen har været væk længe...
Jeg vil gerne gribe chancen til at minde jer om vores world event!
Det er stadig aktivt og skaber dårlig vejr over hele UW. Til tider med store katastrofer. I kan tjekke vores admin-nyhed om det her eller læse stemningsgivende artikler om det under "TUN news".
Eventet påvirker hele UW - det er derfor ikke valgfrit. Smile
Vi håber på snart at lave en ny opdatering til jer omkring eventet, når folk generelt virker lidt mere aktive! Smile

Opdatering på buddy-systemet:
Nogle af jer har måske opdaget at jeg har arbejdet lidt på projektet. Jeg har indsat en forklaring m.m.
Snart kan vi søge efter buddies: Faktisk, hvis du allerede NU ved, at buddy det er dig, så må du gerne skrive allerede i dag. Læs om hvad det er og hvad vi forventer HER!
- Jeg mangler sådan set kun at oprette et sted, hvor folk kan se hvem der er buddies. Har du en ide til sådan et sted, hvor det giver nogenlunde mening, er den velkommen. Ellers må jeg se hvad jeg kan finde på! Smile


Jeg tror det dækker det meste....
Som altid skal I bare henvende jer, hvis I har spørgsmål, ris eller ros. Jeg håber folk får nydt deres kommende halloween! Wink

Med venlig hilsen
- Sean
På vegne af admin-teamet.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10219
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed) Empty Sv: Om afstemninger og påmindelse (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Ons 2 Okt 2019 - 20:32

Damnit, jeg kom lige i tanke om mødet, og har endda skrevet det ind i kalenderen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum