Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A most wonderful union - fællesemne
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  EmptyIdag kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  EmptyIdag kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba13far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba14far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba15 
Lori
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba13far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba14far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba15 
Valentine
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba13far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba14far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba15 
Jake
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba13far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba14far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba15 
Sean
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba13far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba14far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba15 
Lenore
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba13far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba14far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba15 
Celenia
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba13far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba14far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba15 
Edgar
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba13far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba14far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba15 
Abigail
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba13far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba14far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba15 
Natalie
far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba13far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba14far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164707 indlæg i 8728 emner

far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat

Go down

far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Empty far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:00

Tid: 01:38
Sted: hjemme i huset
Vejr: regnvejr
Omgivelser: entre.

Gaia sad på en stol, midt inde i entreen, og læste en bog. som hun fandt indresandt... Hun hade taget den fra hendes far i sin tid.. Hun gyngede frem og tilbage på stolen, så det ga en irreter lyd i helle rummet. i hendes ende hånd, hade hun tre små knive, som hun kastede ind i vægen, på et billede af hende da hun var lille. så udover den lyd stolen lavede, var der også en banke lyd fra knivene. Hun lagede bogen fra sig og gik hen og hentede knivene, og startede så forfra igen... i nat viste hun ikke hvad hun skulle fortage sig.. gik rundt i kedsomhedens stille stemme, og ventede bare på nogle ville lave en høj lyd, som ville bryde den kedsomhed, som ramte hende i den triste regnvejrs dag.






[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Empty Sv: far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:21

Valgûl åbnede hoved døren med brav og råbte i en næsten skrigene tone " Daddys home! når hvor er fars lille pige?" han kiggede rundt i lokalet, end til han så hvad han søgte, -der har vi da- tænkte han og et stort grin spredte sig over hans ansigt."Når hvad tager fars lille pige sig til i dag?" sagde han i et dybt og rustent tone fald, som var den anden person der talte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Empty Sv: far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:43

Gaia blev lidt forskret, da han bare kom brasene ind af døren.. hun kom til, og kaste kniven ind i døren, hvor den der efter åbnede. " hey daddy" hun løb hen til ham og ga ham et stort knytnæve på skulleren. ikke fordi han kunne mærke det, for hun var jo ikke specielt stærk. " laver ingen ting... har du taget noget spænende, ting med hjem til mig? " svarede hun. Hun kunne ikke vente på et svar fra valgul. så hun stod bare der iført hendes top, og hendes lange bukser, med høje støvler til.


Sidst rettet af Gaia Tirs 18 Sep 2012 - 22:58, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Empty Sv: far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:57

Vargûl grinede af hende da hun spurte om en gave, hvor han bagefter gav hende et stort smil, der vidste alle de spidse tænder. "Selvfølgelig har far noget med til hans yndlings retard." og udløste en høj sindssyg latter. "Kom med mig pusling" sagde han og satte sig i den stol Gaia havde siddet i før, han kastede et blik hen mod bogen hun havde læste, et stort smil spredte sig igen - fars lille djævel- tænkte han. hvor efter han rækte hende 2 små pakker selvom den ene var indsmurt i en mærkelig rød væske, "Ja man skulle jo tro at 600 år var nok til at lære nogen at kende, men gaver var din far sku' aldrig god til" sagde Varkûl

//prøver den skrå skrift til at mærker den skrigende/lyse stemme og under streget er den mørke/dybe stemme.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Empty Sv: far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 23:04

Gaia blev som en lille pige igen.. da han sagde han havde gaver til hende. " Hvad er der, hvad er det " hun kunne bare ikke vente, til han hade sat sig ned. hun tog gaverne og åbnede dem en efter en. Hun kunne føle at kedsomhedens kniv, ikke længer sad i ryggen på hende. og et stort smil kom frem på hendes læber, så hun blottede hendes fine hvide spidse tænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Empty Sv: far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 23:17

Valgûl sendte sin datter et stort smil, da hun åbnede pakkerne. " Det ene er et hjerte jeg fandt hjertet i en tikker på vejen hjem" og smilte pludselig hensides som han genlevede et dejligt minde. "Den anden pakke er et par øreringe, vis ikke jeg husker forkert, nævnte din mor vist engang noget med at kvinder godt kunne lide sådan noget fnidder." Valgûl kiggede afventene på sin datter for set hendes reaktion.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Empty Sv: far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 23:29

"ååhh Far! Du bare den bedste!" brød hun ud. hun tog gaverne oven på og lagede dem på hendes seng... Hun løb ned, og gav ham den største kram, Hun holde så godt fast i at hendes hånd begyndte og bløde. og der hvor hun stod, dryppede der blod ned på gulved. Da hun ga slip slikkede hun sine hånd flader.. og råbte "Min far er bedre end alle væsner der kan gå!!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Empty Sv: far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 10:21

Valgûl sendte sin datter et stort smil, og ruskede hendes hår. -Fars lille morder- tænkte han og smilte endnu mere. "Ja din gamle far er sku' nok det bedste på 2 ben" men rynkede lidt på panden, da han så på gulvet. "Vi skal til anskaffe os nogle nye slaver, jeg bange for at de andre blev, offer for.. underholdning" sagde han, og grinte lidt for sig selv ved mindet. "jeg så nogle kvindelige eksemplarer, på min tur der virkede.. fordelagtige. hvad vil du sige til tanken lille mus?" imens han snakkede, bevægede han sig over mod vinduet, og kiggede ud hen imod retningen af byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Empty Sv: far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 10:49

Gaia grinede." nogle nye slaver ville ikke skade, selvom jeg faktisk godt kunne lig hvors tidligere." hun smilede " men nye ting skader ikke. " hun gik hen til hovddøren, og åbnede den. Regnvejret var blevet være, og der var vist, en rimelig stor storm der ude. Hun kiggede ud, og kaldte på deres to kælde dyr. Som kom løbene. Man kun se ders øjne, end til de nåde døren. Ders pels var helt sort, og der var en ulækker stank af våd pels. De var ligeså høje, som gaias ben, Nårh hun hade støvler på. De rystede sig, så alt det vannd lanede udover Hele gulvet. Gaia håbede et par skridt tilbage, for ikke og blive ramt af dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Empty Sv: far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 12:30

Valgûl var for opslugt i sine tanker, til at nå at rykke sig, og endte med at få sin robe indsmurt i vand. det tog ham et par sekunder for, at registrere hvad der var sket, og sendte et døds blik over mod dyrene, men blev tilfreds med at de pakkede lidt væk fra ham. " Helveds til dyr, nu skal min robe vaskes" Valgûl sukkede overdrevet. han kiggede over mod Gaia og smilte så igen "jeg så ellers en rigtig fin en, jeg tror vidst de kaldte den for, rose.. roselin noget i stil med det, du kunne også bruge nogle flere lege ting, de andre er ved at blive nedslidte."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat  Empty Sv: far! kedsomheds regnvejrs dag // valgul// privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum