Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba15 
Jake
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba15 
Sasha
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba15 
Renata
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba15 
Lenore
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba15 
Genevira
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba15 
Celenia
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba15 
Emery
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba15 
Taliia
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba15 
Madelena Gray
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Man 29 Okt 2012 - 10:09

S: Omegnen rundt om Doomsville City, Samling af Soul River
T: 20:00
O: En kæmpe flod og en bred
V: lidt køligt, månen er halv og lyser klart


Det var en lidt kølig aften. Akeyla var taget en lille tur til Samling af Soul River. Hun gik lidt rundt for sig selv, havde ikk rigtig noget at lave. Hun satte sig ned på kanten af breden og nød bare at side der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Okt 2012 - 13:07

Rosalia var gået en tur i skoven, for at komme væk fra hendes familie lidt. De skulle altid bestemme over hende, så hun var gået udenfor i skoven. Hun fik øje på en pige som sad ved bredden, hun besluttede sig for at sætte sig hen ved siden af hende og kiggede ned i vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Okt 2012 - 13:13

Akeyla så op da en anden kom over til breden og satte sig ned. Hun så en smule undrende på hende, men sage så "Godaften. Hvad hedder du?" Hun nikkede venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 12:47

Rosalia svarede: "Hej, jeg hedder Rosalia. Hvem er du?"
Mens hun studerede hende lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Ons 14 Nov 2012 - 12:50

Hun smilede sødt til Rosalia. "Hyggeligt at møde dig Rosalia. Jeg hedder Akeyla."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Tors 15 Nov 2012 - 10:13

Rosalia måtte vide noget mere om hende før hun ville blive venner med
akeyla.
"Hvor kommer du fra?
Jeg bor hos mine forældre på et stort gods, men det er ikke videre rart da de altid skal bestemme hvad jeg skal gøre og hvad jeg ikke må gøre." Fortalte Rosalia ligeud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Fre 16 Nov 2012 - 11:02

Hun tænkte sig en smule om før hun svarede pa hendes spørgsmål. "Jeg bor hos min mor som er skyggedæmon. Min far har jeg aldrig mødt, og min mor har aldrig kendt ham. Han voldtog min mor, og så fik hun mig. Jeg har levet i 1000 år, men min krop er kun 20 år." Hun vidste ikk helt hvad hun ellers skulle sige eller fortælle om sig selv pt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Søn 18 Nov 2012 - 23:03

Rosalia kiggede ned i vandet hvor månen spejlede sig.
"Ville du gå en tur?" spurgte Rosalia.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 9:26

Akeyla så også ned i vandet før hun rejste sig op. Hun nikkede. "Det kan vi godt, men hvor skal vi så gå hen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 9:50

"Jeg kender et meget godt sted, hvor ingen lige sådan kan finde os." svarede Rosalia lavt og rejste sig op og så sig rundt inden hun pegede mod en mere tæt skov hvor mørket faldt på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 19:09

Akeyla så over mod stedet Rosalia pegede mod. "Det er et fint nok sted for mig. Du viser bare vej så skal jeg nok følge med." Sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Man 19 Nov 2012 - 19:59

Rosalia gik så frem mod skoven.
Det var længe siden hun havde været her. Da hun væ lille legede hun tit her. Det gamle træ stod der endnu som gyngen hang på. Hun gik rolig hen og satte sig på den gamle trægynge og kiggede rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Nov 2012 - 18:28

Da De havde gået lidt kom de til et sted med en gynge som Rosalia satte sig på. Akeyla gik over ved siden af hende, og kiggede lidt rundt. "Det er et hyggeligt sted du har her" Sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 15:21

"Ja jeg gik herned da jeg var mindre. Mine forældre er meget fine og skal tit bestemme over mig. Ville du møde dem? " Sagde Rosalia og rejste sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 10:15

Akeyla tænkte sig lidt om, og nikkede så. "Ok, du viser vej, og så skal jeg nok følge med." Hun fuldte efter Rosalia da hun gik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Tors 22 Nov 2012 - 14:06

"De er fine på den men de elsker gæster. " Fortalte Rosalia mens de gik op med godset.
Rosalia trykkede på dørklokken og afventede svar.
lidt efter blev der åbnet op. En dame med en lilla kjole som gik ned til fødderne stod og studerede Akeyla lidt men rakte så hånden frem for at sige goddag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Fre 23 Nov 2012 - 12:32

Akeyla så på Rosalia. Hun havde mest af alt bare lyst til ikk at tage damens hånd, men gjorde det alligevel. "Goddag Fru. Mit navn er Akeyla. Hvad er deres om man må spørge?" Hun så på damen med et ondt smil, men de fleste vil se det som et venligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Man 26 Nov 2012 - 16:56

"Hyggeligt at møde dig akeyla. Jeg hedder lea. Jeg og min mand ejer dette fine gods. Kom da indenfor."
Sagde hun lidt roligt og gik til siden hvorefter rosalia stormede forbi hende vredt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 14:41

Akeyla så undrende efter Rosalia. *Hvad mon det gik ud på?* tænkte hun, men fuldte efter hende ind. Lea lukkede døren efter Akeyla, som så si lidt rundt i huset, eller godset var det jo snare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Nov 2012 - 15:11

Rosalia stod i entreen og tog sko og jakke af.
Lea kiggede undrende på hende men gik så ud i køkkenet for at lave varme pandekager.
"Du må gerne blive her til middag. Mor ser helst at vi sidder ved bordet og ikke på værelset. Selvom den regl godt kunne ændres bare lidt. " sagde Rosalia og så på Akeyla.
"Tag dig ikke af min far ; han læser altid avis ved bordet og ser ikke altid om der er kommet en gæst. Mor og jeg er lidt uvenner for tiden. "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Ons 28 Nov 2012 - 21:12

Akeyla nikkede. "Det skal jeg nok huske." Hun så på Rosalia.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Tors 29 Nov 2012 - 1:35

Rosalia inviterede hende ind i spisestuen.
Et 7 meter langt bord fyldt med 8 tallerkener pandekager og levende lys på bordet. Hun stillede sig hen ved stolene og satte sig tungt ned og kiggede ikke op på hendes meget "fine" moder der sad med rank ryg og spiste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Fre 30 Nov 2012 - 9:35

Akeyla satte sig ned ved siden af Rosalia, med benene oppe om hagen. Hun havde meget svært ved at side normalt på en stol med fødderne på gulvet. Hun håbede ikk at det gjorder noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 9:12

Lea lod tallerkenen pandekager gå en runde om bordet.
"Du er altid velkommen til at besøge os så tit du ville, Akeyla.
Rosalia har aldrig rigtig haft venner." fortalte Lea og rakte tallerkenen mod Akeyla.
Faderen, Aigil, så op fra avisen og undersøgte Akeyla med øjnene.
"Hun er god nok, Aigil. "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 8:41

Akeyla smilede til Aigil og nikkede svagt til ham som en lille hilsen. Hun betragtede ham lidt. Han så ikk ud som om han var helt tryg ved hende, men så længe han ikk gjorde hene noget vil der heller ikk ske noget med ham. Akeyla så på Rosalia.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum