Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba15 
Jake
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba15 
Sasha
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba15 
Renata
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba15 
Genevira
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba15 
Celenia
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba15 
Lenore
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba15 
Katrina
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba15 
Lori
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba15 
Edgar
Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba13Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba14Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Ons 12 Dec 2012 - 21:20

Aigil nikkede svagt. Han var ikke helt glad for fremmede, men respekterede dem nu alligevel.

"Hvad går du så og laver til daglig, Akeyla?" spurgte Lea og smilede til Akeyla.
Rosalia himlede med øjnene.

"Mor! Du behøver ikke snage i andres ting!" Sagde Rosalia irriteret.

"Jeg snager ikke, jeg spørger." sagde Lea strengt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 9:26

Akeyla smilede. "Det gør skam ikk noget Rosalia." Hun vendte sig om mod Lea med et venligt smil."og for at svare på dit spørgsmål, så laver jeg ikk rigtig noget. Jeg løber for det meste lange ture, men jeg laver ikk så meget andet end det." Hun smilede stadig til Lea. "Hvad går i så og laver til dagligt? Noget der er mere spændende end det jeg laver?" Hun så rundt på Lea, Rosalia og Aigil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 18:57

"Tja, vi prøver da at leve som normale mennesker. Vi prøver faktisk bare at opføre os som en normal familie. Og det lyder da også hyggeligt, bare sådan at løbe rundt til tider. Altså hvis jeg selv skal sige det, så laver vi ikke noget der er mere spændende end det du laver, Akeyla." svarede Lea og smilede venligt til Akeyla, og stak gaffelen ned i pandekagen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et nyt venskab begynder   //Rosalia// - Page 2 Empty Sv: Et nyt venskab begynder //Rosalia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum