Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba13I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba14I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Jake
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba13I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba14I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Sasha
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba13I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba14I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Renata
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba13I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba14I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Celenia
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba13I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba14I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Lenore
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba13I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba14I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Genevira
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba13I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba14I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Edgar
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba13I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba14I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Marcus
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba13I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba14I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba13I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba14I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

I missed you, alot - Sajro.

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Sajro Tors 31 Jan 2013 - 21:28

''Måske og måske ikke... Jo altså den jeg er med vil nok være uden for fare, men hvad så hvis jeg så løber ind i en anden? Så vil det jo bare gå ud over dem istedet...''

Han sukkede og vidste ikke lige hvad han skulle gøre af sig selv. Han var virkelig forvirret og han kunne slet ikke finde rundt i hvad han skulle sige eller gøre lige nu her for tiden. Han kiggede på hende.

''Så kom med.''

Han smilede og klappede hende i røven, for at sætte hende igang med at gå, men hvis man så på ham, ville man kunne se at det kun var ment som venligt drilleri og at der ikke var noget frækt eller seksuelt bag det.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Gæst Fre 1 Feb 2013 - 2:30

Blair kunne godt se ulempen i det, men hun kunne desværre heller ikke se hvordan hun skulle hjælpe ham. Men så gik der noget op for hende.

"Er det ikke primært når du bliver vred der er fare for dyret kommer frem? For så kan man vel lære at kontrollere den vred?"

Hun tog et skridt frem, da hun mærkede et klap bagi. Hun vendte sig om mod ham og så det drillende smil, hun forventede ikke andet, men hun ville gerne selv legemed på det. Hun prøvede at undgå alle former for smil, mens hun bare rystede på hovedet.

"Enten eller mester."

Hun prøvede at virke alvorlig, men hun kunne ikke undgå at smile til sidst. Det gjorde hende heller ikke noget, det var et klap, det gjorde ingen skade.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Sajro Fre 1 Feb 2013 - 15:34

''Jo me ikke kun, bliver jeg seksuelt opstemt uden at få afløb så sker der præcis det samme... udover at dyret ikke har lyst til at dræbe, men den har bare lyst til sex... men dyret og sex er ikke behageligt for kvinden.''

Han gik bare stille og roligt med hende. Han vidste ikke lige hvorfor hun reagerede som hun gjorde. Han så på hende, hun var svær at blive klog på specielt som hun sagde det hun gjorde med at han skulle gå helt til værks eller slet ikke...

''Vil du da gerne have det?''

Han kunne egentligt godt forstå hvis hun ville, fordi det ville vel være rart at gøre det med nogen hun kendte og holdt af efter at have været sammen med en eller anden random dude.


_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Gæst Fre 1 Feb 2013 - 15:40

Blair nikkede en smule opgivende. Hun ville ønske hun kunne hjælpe en smule, men hun var ikke til meget hjælp.

"Men vreden kan man trodsalt arbejde med. Det er da en start."

Hun prøvede sig ad, hun vidste godt at det ikke hjalp specielt meget, men hun kunne ikke gøre så meget andet. Hun blev ved med at gå og så på ham med rynket bryn. Hun puffede blidt til hans skulder.

"Det var for sjov."

Hun sendte ham et smil, for at underbygge at det var for sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Sajro Fre 1 Feb 2013 - 19:18

''Ja men jeg er bare ikke altid sikker på at jeg faktisk vil af med min mere agressive side.''

Han smilede stille til hende, egentligt var han ikke glad for at have spurgt om det. han havde fordi hun lige netop reagerede med at det bare var for sjov. Han smilede bare stille og forsigtgt for ikke at virkede nærgående. Han lagde en hånd på hendes skuldre ganske stille.

''Jeg tænkte bare, at efter hvad du lige havde lavet... Ville du måske gerne af med følelsen af en fremmede ved at gøre det med en du kendte?''

Han så på hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 0:06

Blair ville heller ikke af med hendes vrede, så ville hun føle at noget manglede, hun ville ikke føle sig som sig selv. Så hun kunne godt følge ham, det var vel meget normalt at have det sådan.

"Jeg kan godt forstå dig. Hvis du kommer af med den side af dig selv, vil du ikke være dig selv længere, vel?"

Blair trak blidt på skulderne, men lige akkurat nok til at hans håndryg ville strejfe hendes kæbe. Hun lod dog kort efter skulderne falde på plads igen. Blair så over på ham.

"Jeg ved det ikke.. Jeg har oftest sex med folk hvis jeg er tryg ved dem. På nær når jeg er fuld."

Hun lod hendes hoved falde ned af så hun så skamfuld ud. Hun var ikke så vild med at der bare skulle være en smule alkohol i hendes blod og så var hun utrolig let at forføre.. Lettere end ellers.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 21:22

''Lige netop... Det er som om jeg vil mangle den del af mig selv der også er mit sidst forsvar og vel egentligt også mit skjold overfor de ting jeg faktisk ikke selv kan klare.''

Han så stille på hende. det var jo ikke noget han var glad for at han gemte sig bag hans mere dyriske side når det kom til ting han ikke kunne lide, såsom at dræbe nogle gange. Han så roligt på hende.

''Ja det må jeg jo erkende at det ved jeg du kun gør... Men hvordan kan du føle dig tryg ved en som ham der betaler dig?''

han vidste det godt. Han kunne se det på hende, og han kunne også lugte det, den klamme lugt af røg og andre ting der var blandet sammen...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 21:40

Blair nikkede forstående med, hun kunne se sig selv i meget af det han sagde. Men i stedet for at skjule noget hun ikke kunne klare med vrede, gjorde hun det på andre måder. Hun sendte ham et smil, men så snart han nævnte det næste stvinede hendes smil og hendes blik faldt mod jorden.

"Det gør jeg ikke. Jeg er ikke tryg ved dem. Men jeg bliver nød til det for ikke at være slave. Så vil jeg alligevel hellere være.. Luder.."

Blair brød sig ikke om ordet luder, det lød bare så smagløst, men det var rigtigt. Hun var en luder. Hun så stadig ned.

En ung mand på omkring 25 stod i mørket og så hans mål nærme sig. Han gik sammen med en ung kvinde. Det gjorde det bare lettere at få det han ville have. Penge. Han havde planlagt at gå direkte efter Sargonis og såre ham, men det var bedre at distrahere ham og lave et bagholdsangreb. Han sigtede en pistol mod den blonde piges arm og lød et skud affyre. Dernæst flyttede han pistolen mod hendes lår og lod endnu et skud affyre. Nu skulle han bare vente.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 21:46

''Det er jeg ked af at høre... Men hey hvis du trænger til det på en renere måde kan du altid finde mig...''

Han ville have sagt det på en drillende måde men desværre kom det ud som om han mente det og helt ærligt noget i ham mente det jo også virkeligt det var jo bare sådan han var det hadede ham men sådan var det.

''Blair... Er du okay?''

han lagde så mærke til hvordan blodet fossede ud af hendes lår, han kunne ikke modstå det han satte en hånd for såret i ehndes arm og satte sig ned, hvor hsn rev hendes bukser op så han kunne komme til såret som han bare drak fra...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 22:00

Blair skulle lige til at svare ham, men hun nåede ikke at sige noget før hun mærkede en voldsom, overvældende smerte i hendes arm og kort efter også i hendes ben, hun væltede ned på jorden og gjorde et forsøg på at udelukke smerten. Blair bed hendes tænder sammen da hun mærkede at han begyndte at drikke hendes blod. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre ved det, smerten var for overvældende til at hun kunne tænke over det.

"Jeg er okay."

Det var måske ikke helt sandt, men hun ville klare sig.

Et smil luskede sig op på hans læber da han så pigen falde til jorden og Sargonis overgive sig til blodlysten. Så var det ved at være tid. Han havde en god solid kæde i den ene hånd og en stor dolk i den anden, dog for lille til at være et svær, pistolen sad i et hylster om hans liv. Han trådte nærmere hen imod de to skikkelse, så lydløs som muligt. Med en hurtig fornemmelse fik han kæden om halsen på Sargonis, nu skulle det bare låses fast.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 22:13

Han mærkede kæden blive lagt om hans hals, og han kiggede bare på Blair mens han greb om kæden så han ikke blev kvalt. Hna rullede så rundt sådan at han havde kæden omkring hans nakke istedet for struben... Manden skulle tænke hurtigt nu... Han skulle have lavet en løkke fra starten istedet...

''Blair smut du bare!!!''

Han glemte lige hun var blevet skudt og nok ikke ligefrem kunne løbe men hvad pokker han rejst sig op og hev i kæden som manden holdte i. Han måtte bare kæmpe til den bitre ende.

''Idiot!''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 22:46

Blair gispede da en kæde blev placeret på Sajros hals. Hun prøvede at komme op at stå, men smerten i hendes lår forhindrede hende det, så i stedet prøvede hun at krybe bagud. Hvis bare hun havde haft sine våben nu, så var ham gutten ikke så kæphøj. Men hun kunne ikke gøre noget, hun kunne ikke rejse sig og forsvare Sajro.

Han kunne godt se det ikke var smart at prøve at få fat i ham på den måde han gjorde, men det var der ikke noget at gøre ved nu. Han forsøgte at svinge kæden rundt om hans hals for at gøre det muligt at tvinge ham med.

"Idiot.. Kalder du mig idiot? Det er ikke mig der er dum nok til at få mig selv fanget, fordi der var blod. Du er så svag at blod kan overmande dig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 22:56

''og du er så svag at du ikke engang kan overmande en mand der er blevet distraheret...''

han greb bare fast om kæden da den sad hviklet rundt om hans hsla, og både med hele hans krop og med hans arme hev hende bare til af alle hans kræfter. Han grinede af den tåbelige unge mand der virkeligt troede han kunne gøre dette.

''Kom nu for helvede... Troede du virkelig at du kunne? Du er vel bare en tilfældig rookie...''

Han rystede bare på hovedet af ham, og han kiggede på ham, hvad blev det næste at de sendte killinger efter ham.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 23:12

Da Sargonis kom fri af lænkerne måtte manden straks prøve noget andet. Han trak pistolen frem og skød mod ham, kuglerne var af sølv, han vidste at det var en svaghed for varulve. Han gik hen til pigen og satte sig på hug foran hende, men han kunne stadig tydeligt se Sargonis.

"Måske kan jeg ikke overmande en dum hund, men jeg kan sagtens overmande en pige..."

Han snusede ind engang før han gik op bag pigen og holdte dolken for hendes hals.

"...Endda en menneskepige. Hvad siger du til at jeg skærer hendes hals over? Så vil din lille kæreste ikke længere eksistere. Bare være et lig, rådne op i jorden.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 23:17

Skuddet snittede hans arm hvilket var heldigt, og uheldigt, sølvet gjorde hamrende ondt men det vækkede også dyret i ham et ustyrligt bæst der ikke stoppede før fjenden lagde ned og forblødte på jorden. han vendte sig om imo ham, og hans krop ændrede langsomt form...

''Dø dit svin!!!''

Dyret var ligeglad med Blair fordi den aldrig havde haft noget særligt godt forhold til hende, så derfor sprang dyret bare på manden, han slog igen og igen på manden. han var ikke bange for at Blair blev skadet når dyret styrede fordi der var ingen grund til det. Han griende ondt...

''Dø dit fede læs...!!!''

Han huggede ud efter mandens hals.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 23:24

Blair prøvede at sidde helt stille da hun havde en dolk for hendes hals, hun turde ikke gøre modstand, hun ville ikke være stærk nok til at kunne gøre ret meget alligevel, så det var bedst bare at sidde stille.

Han nåede ikke at reagere før han blev overfaldet af Sargonis, dolken snittede hendes hals og fik det til at bløde, men ikke meget mere end som en hudafskrapning. Han slap dolken og lod den falde på jorden. Han prøvede at give igen, men fordi han kun var et menneske et menneske med kendskab til alle væsener, var det svært at gøre meget. Han slog ud efter Sargonis' hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Sajro Søn 3 Feb 2013 - 23:47

Han mærkede et slag der ramte hans hoved, og han drejede hovedet kort. Før hans store mund som ulv lod sig lukke om mandens hoved. Det eneste man hørte var et skrig og noget der blev knust og noget der splattede ud. Det var da han lukkede sammen om mandens kranie det blev knust og hjernen splattede ud og manden skreg de sidste sekunder af hans liv...

''Tåbe!!!''

Han kastede mandens nu livløse og hovedløse krop fra sig, men kiggede så over på det og gik over til det. Han var stadig i hans varulveform og han åd bare resten af manden med hud hår og alting. han grinede lidt og hylede så, han lagde sig stille til at sove så...


_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 3 Feb 2013 - 23:56

Blair så til mens Sajro kæmpede mod manden der forgæves prøvede at kæmpe igen. Det ville have skræmt hende for vid og sans for et par år siden, men nu.. Han var selv ude om det, så Blair ville ikke have ondt af ham. Hun prøvede igen at rejse sig, men hun kunne ikke gøre det så længe kuglen sad i hendes lår. Hun lagde en hånd på såret. *Bare gør det, bare tag den ud.. Bare... Gør det.* Hun prikkede først forsigtigt til såret, da det ikke gjorde specielt ondt gravede hun fingeren længere ned i såret og skubbede kuglen ud. Hun kom med en blanding af et kvalt skrig og et støn da hun fik kuglen til at 'poppe' ud. Selvom det krævede utrolig meget af hende, var hun stolt af at have gjort det. Blair så over mod Sajro, han så ud til at sove, eller i hvert fald prøve på det. Hun måtte hellere blive der, hvis nogen så ham ville der måske ske noget. Blair kæmpede sig på benene med hjælp fra en bænk der stod i nærheden af hende. Hun kravlede med besvær op på bordet og satte sig, så havde hun et bedre overblik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Sajro Man 4 Feb 2013 - 0:08

Han lagde bare krøllet sammen men efter lidt tid vågnede han, og blev sig selv igen. Han gik stille og roligt over til Blair uden at tænke over at han var nøgen. Eller jo han tænkte over det selvfølgelig da hans nøste spørgsmål handlede om lige netop det at han var nøgen.

''Kan jeg låne din jakke til at dække mig med?''

Han så på hende og han havde selvfølgelig tænkt sig at vaske den fordi det nok ellers ville være lidt klamt selvom nogle kvinder måske ville kunne lide den lugt der ville hænge der eftersom der var hormoner og den slags i det, som ville gøre dem tændte men det ville bare være besværligt...

''Jeg skal nok vaske den...''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 0:15

Blair var blevet søvning af den stilhed der var, men hun havde tvunget sig selv til ikke at sove. Det var ikke så svært når man nu tænkte over det. Hun havde hurtigt sin jakke af da han spurgte om den. Blair svingede sine ben udover bordet og hoppede ned uden at tænke over hendes lår, så hun gav efter og bukkede sig sammen, men hun rejste sig hurtigt igen som om ingen skade var sket. Blair så ned på hendes arm, hun måtte få fjernet den kugle inden der kom skidt i, men at gøre det hun havde gjort ved hendes lår en gang til.. Nej, det kunne hun ikke. Men kunne hun tillade sig at bede Sajro om at gøre det?

"Jeg kunne vel ikke få dig til at fjerne kuglen?"

Hun pegede på sin arm imens hun sagde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Sajro Man 4 Feb 2013 - 0:23

Han ville gerne fjerne den så han tog mandens kniv da han ikke selv kunne gøre noget i den stil hun kunne fordi hans fingre simpelthen ikke var lige så spinkle og finde som hendes. Han satte sig ned bag ved hende og han satte en gren i munden på hende samme tykkelse som hendes håndled, og han gravede så kuglen ud af hendes arm...

''Sådan... Mange tak for jakken.''

Han trak hende tilbage ind imod ham selv. Han smilede roligt til hende, mens han blidt bare sad med hende og uden at tænke over det begyndte han at nusse hende blidt på maven og hans fingre strejfede hende bryst ganske blidt. Det var faren der gjorde det ved ham.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 0:34

Blair havde ikke overvejet at putte noget i munden på sig selv for at sænke smerten, men det ville hun huske til en anden gang. Da kuglen var ude spyttede hun pinden væk og sukkede lettet. Hun lagde sig indtil ham da han trak hende bagover, hun gjorde det kun for at blive beroliget, så da han begyndte at nusse hende blev Blair overrasket. Hun tøvede med at stoppede ham, hun havde svært ved at modstå det, men det ville ikke gavne deres forhold. Hun fjernede hans hånd og gik et par skridt bagud.

"Sajro.. Det ville ikke gøre godt for nogen af os. Det er bedst at vi bare.. Lader vær."

Blair håbede han ville indse det, for hun ville ikke kunne stoppe ham igen, hun ville ikke kunne modstå ham eller muligheden for at få opmærksomhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Sajro Man 4 Feb 2013 - 8:42

''Undskyld, men det var nu altså ikke sådan ment... Jeg ville jo ikke som jeg sagde allerede fra starten af.''

Han gik i en lidt defensib position mens han hurtigt svøbte hendes jakke om sig for at skjule alt for hende, og han sprang ned fra bordet, og han virkede faktisk en smule fornærmet over at hun havde sagt det hun lige havde.

''Men hvor kan jeg så finde dig og give dig din jakke tilbage igen når tid er?''

Han kiggede roligt på hende. Han håbede virkeligt hun kunne sige ham det fordi så kunne han komme videre, og så kunne han glemme hende og den fare de begge lige havde været i som egentligt var så seksuelt tiltrækkende...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Gæst Man 4 Feb 2013 - 9:46

Blair så ned og sukkede, så blev det lige pludselig akavet. Hun ville ikke have deres forhold blev endnu mere ødelagt end det allerede var. Hun så op på ham igen og sendte ham et smil. Det virkede dog ikke helt så oprigtigt, som det var meningen det skulle være.

"Godt. Så vi er enige?"

Blair tog en dyb indånding, hun havde svært ved ikke at overgive sig og bare lade det ske, men hun blev nød til hvis hun ville have et nogenlunde forhold til ham. Det var ødelagt rigeligt i forvejen.

"Jeg holder mig mest i Rotten Root, eller rundt om Doomsville."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Sajro Man 4 Feb 2013 - 10:09

''Ja...''

Han smilede stille til hende, og han kiggede ikke rigtigt på hende. Han så væk fra hende, og han nikkede bare til der hvor hun opholdte sig henne og han kiggede roligt rundt. han vidste ikke lige hvad han skulle sige eller gøre men han begyndte bare at gå væk fra hende.

''Men så ses vi vel engang?''

Han kiggede på hende. det her var typisk dem, de kunne ikke opføre sig ordentligt når de var sammen med hinanden.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

I missed you, alot - Sajro. - Page 2 Empty Sv: I missed you, alot - Sajro.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum