Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 EmptyIdag kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba15 
Lori
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba15 
Valentine
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba15 
Jake
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba15 
Edgar
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba15 
Abigail
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 16:45

Dust betragtede hende roligt da hun kom ud til ham og strøg roligt hendes hår han kunne se på hende at hun havde ligget og sovet da han kaldte på hende og var tilfreds med at hun alligevel reagerede på at han kaldte efter første gang "Har du fået spist Beth eller er du sulten?" spurgte han roligt og så på hende mens han tørrede lidt søvn ud af hendes øjne så hun så nogenlunde anstændig ud foran hendes herre!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 16:51

Elizabeth så op på ham og tog sin hånd op til munden og gabte søvnigt, og fik nærmest et lille stød af hans hænder mod hendes ansigt. Hun bed sig blidt i underlæben da han tørte hende om øjnene, og vidste at hun ikke havde set godt nok ud. Hun strøg en hånd gennem hendes røde hår, og rystede på hovedet af hans spørgsmål "Jeg er ikke sulten.." mumlede hun hæst, og rømmede sig kort, og så derefter ned i gulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 17:04

Dust nikkede tænkende over hendes svar og pillede lidt ved hendes ildrøde hår "Godt så kom med du skal have et ordentligt sted at sove så du får et værelse her i min lejlighed så jeg har dig i nærheden!" sagde han roligt og tog hende med sig ind til et hyggeligt værelse med en behageligt god seng og et skab til tøj "Her sover du om natten og hvis du får besked på det er det her du går ind er det forstået?" Dust så roligt på hende for at se om hun havde forstået ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 17:15

Elizabeth fulgte Dust til det rum hun åbenbart skulle sove i fra nu af. Hun så lidt ind i værelset og så så stædigt op på Dust, og vendte derefter hovedet væk fra ham og sagde ingenting. Hun ville stadig ikke helt acceptere det som var sket for dem i løbet af aftenen, og var vidst oss bare for stædig til at være nogens slave, så der var ihvertfald noget til Dust at arbejde med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 17:22

Dust så roligt på hende og kunne se stædigheden i hendes øjne så han stilte sig foran hende så hende dybt i øjnene og nussede hendes kind med en blid hånd "Jeg ved godt du er en fri sjæl men jeg håber du en dag vil forstå hvorfor jeg gjorde dig til min slave!" sagde han roligt og der var noget intimt ved situationen! Dust gik roligt mod hans værelse og efterlod hende stående i døren til hendes værelse "Få nu sovet slave i morgen bliver det en lang dag!" beordrede han roligt og lukkede døren til sit værelse! I løbet af natten kunne man høre at noget var galt inde hos ham for normalt var Dust bumstille når han sov men at dømme ud fra lydene der kom fra ham lød det som om at han havde fået betændelse i sårende hun havde givet ham og det gjorde at han nu lå og frøs i søvne hans krops normale varme var ikke nok til at holde ham varm og han havde brug for at nogen holdt ham varm!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 17:32

Elizabeth så mut ud i luften og prøvede at lade vær med at se ham ind i øjnene alt for lang tid. Hun ville nok ikke kunne forstå det i lang tid efter, men man havde vel lov til at håbe. Ihvertfald i Dusts situation, da hun ikke ville blive særlig sjov at være sammen med når hun var så mut som hun nu var.
Hun blev efterladt foran sit værelse, og så efter Dust som gik ind på sit eget. Hun stod i noget tid, og blot kiggede efter Dust, og vidste ikke om hun skulle gå ind og sove, eller prøve at stikke af. Hun kendte ikke Dust nok til at vide hvad han kunne finde på at gøre ved hende, hvis han fandt ud af det, så hun gik ind på sit værelse for at sove.

I løbet af natten, lå Elizabeth søvnløs. Lyde inde fra Dusts værelse kunne høres helt inde på Elizabeths. Hun vidste at det var sårene, og at hvis hun ikke snart gjorde noget, ville han nok ikke komme godt ud af det. Hun havde kun sit undertøj på, da hun jo kun havde haft kjole på. Hun så lidt ned af sig selv, og vidste ikke helt hvordan at Dust ville tage det, at hun kom ind på hans værelse, kun iført undertøj.
Hun rystede på hovedet af sig selv, og tvang sig ud på gangen. Hun gik med forsigtige skridt hen til Dusts dør, og åbnede den på klem "Dust? Er du okay?" spurgte hun hviskende, og ville ikke vække ham, hvis der ikke var noget galt. Hun stak forsigtigt hovedet ind og så over på sengen hvor Dust lå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 19:53

Dust vågnede med det samme hun sagde hans navn og så over mod hende som hun stod der! Han kunne mærke sygdommen i sin krop der gjorde at han frøs meget og kunne egentlig godt bruge nogen og eller noget der kunne det! Dust så rolige på hende da han med det samme kom i tanker om at hun jo var varm og derfor kunne bruges og lavede roligt en bevægelse med hånden som tegn på at hun skulle komme ind til ham!

"Kom her hen Elizabeth jeg skal bruge din krop og din varme!" sagde han roligt og virkede ikke i tvivl om sin beslutning Dust ville sove sammen med hende som var hun en radiator man kunne holde om! Han overvejede kort om han ville have hende til at smide undertøjet men den tanke skubbede han væk han ville ikke få hende til at føle sig beskidt!


Sidst rettet af Dust Man 14 Jan 2013 - 20:26, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 20:01

// Eeeeh går ud fra at det her var en fejl? Altså, at du kun skrev så lidt? Wink //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 20:27

Ja jeg faldt i søvn og kom til at trykke enter x)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 20:32

Flot xD
Kan man så færdiggøre det xb

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 20:40

Har oss rettet det ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 20:46

Elizabeth så over på ham og kunne se hvor dårligt han havde det, og da han lavede håndbevægelsen at hun skulle komme nærmere, gjorde hun det uden at tænke over det. Hun gik roligt over til ham, men dog med faste skridt. Hun havde en slank og pæn krop, og var iført et par sorte trusser og en sort bh med blonder.
Hun stillede sig for foden af sengen, og genovervejede om hun skulle ligge sig ned til ham, og satte sig blot på knæ i hans seng, lige ved hans knæ. "Herrer?" hviskede hun og kaldte ham det uden at tænke over det, men fortrød det hurtigt, da hun ikke ville have ham som sin herrer. Hun ville ikke have nogen. Hun var jo en fri sjæl, og skulle ikke have at nogen bestemte over hende. Hun blev dog siddende og så på hans ansigt og lyttede efter hans stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 21:01

Dust så svagt op på hende og man kunne mærke hvordan hans krop rystede af kulde selv under dynen som han langsomt løftede! Han kunne godt lide at hun kaldte ham herre også selvom hun ikke helt havde villet det og han var imod slaveri men han kunne ikke benægte det lyden af hendes blide stemme der havde sagt herre tiltalte ham "Kom her ind til mig min kære Elizabeth jeg har brug for at du holder mig varm i nat!" sagde han svækket og så afventende på hende! Hun var virkelig smuk at se på især nu hvor hendes former var tydelige fordi hun kun bar undertøj!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 21:04

Elizabeth så på ham og kunne se at han havde kunnet lide lyden af hende som kaldte ham Herrer. Hun sukkede og kravlede langsomt ind under dynen til ham, og lagde sig tæt ind til ham, og koncentrerede sig, så hendes kropstemperatur blev fordoblet, så Dust kunne få varmen "Er det godt?" spurgte hun og så op på ham i mørket, og lagde en varm hånd op på hans ene kind. Den gang var det hende som kærtegnede hans kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 21:15

Dust mærkede at hun lagde sig ind til ham og lagde dynen om hende så hun havde hans arm om livet han holdt sig tæt ind til hende da hun begyndte at varme ham og han nød det! Hendes silkebløde hud og krop mod hans hendes dejlige varme og hendes nussen alt dette fik ham til at falde mere til ro hendes varme fik ham til at ryste en del mindre og let så han hende i øjnene "Ja det er helt perfekt min kære bliv her og sov hos mig i nat!" sagde han roligt og man kunne høre på hans stemme at hendes beroligende effekt på ham havde gjort ham mere træt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 21:21

Elizabeth så op på ham og blev faktisk overrasket over at det havde sådan en god effekt på ham. Hun smilte svagt og lukkede øjnene i og gabte træt. Hun var faktisk oss blevet lige det søvnigere "Jeg skal nok blive her. Bare rolig" sagde hun søvndrukkent og lavmælt. Hun faldt langsomt til ro og beholdte sin hånd oppe ved hans kind og nussede den i søvne.

I løbet af natten sov Elizabeth godt, med en arm rundt om sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 21:32

"Tak min kære slave du er nu god nok inderst inde!" hviskede han lige før han faldt i søvn og sov som en sten nu hvor hun var der til at gøre ham tilpas! Den næste morgen lå Dust stadig og sov han virkede mere tryg og han holdt hende stadig om livet hendes varme nærvær og nussen af hans kind havde tydeligvis hjulpet for han lå igen bumstille i hans søvn lige som han plejede og det var udelukket hendes fortjeneste at han gjorde dette!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 21:53

Elizabeth lå siden og havde ligget helt stille hele natten. Hun lavede søde små lyde og vågnede ikke engang at Dust vågnede. Hun havde nogle små søde krøller af at ligge og sove, og hun var ikke så varm som hun havde været den nat, men stadig hulens varm. Hun lavede nogle små søde lyde, og lavede et spjæt nogle gange, og kunne godt ligne et barn mens hun lå dér.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 21:57

Dust vågnede af at hun lavede et af sine små spjæt og så roligt på hendes søde baby lignende ansigt som hun lå der og sov han blev liggende for at nyde hendes varme blide krop mod hans og begyndte stille og roligt at nusse hendes hofte mens hun sov! Han ville ikke forlade sengen før han havde en grund til det og så længe hans slave lå her i undertøj og varmede ham med sin krop kunne han ikke finde en eneste grund til at rejse sig!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 22:11

Elizabeth gabte sødt og åbnede langsomt øjnene for at se op på Dust. Hun kunne ikke huske så meget der skete aftenen før, og syntes at det hele havde været lidt sløret. Hun så op på ham med søvndrukne øjne og smilte svagt "Godmorgen" sagde hun og smilte skævt op til ham. Hun kunne mærke hans kærtegn og rykkede sig så meget hun nu kunne ind til ham og lukkede øjnene og nød bare hans kærtegn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 22:29

"Godmorgen min kære!" sagde han roligt og nussede blidt videre da hun rykkede sig tættere på ham han nød at hun gjorde det og han havde allerede fået det godt igen fordi hendes varme havde hjulpet hans krop med at jage sygdommen ud af ham "Har du sovet godt?" spurgte han roligt og nussede hende fra nakken ned over hendes bh lås videre ned af hendes ryg og hen af hendes hofte da han ikke vidste om hun ville acceptere at han nussede hendes mere intime steder!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 22:33

Elizabeth smilte og så op på ham "Godmorgen.." hviskede hun, og var lidt omtåget. Hun nikkede ad hans spørgsmål og satte sig langsomt op "Ja, det har jeg" sagde hun og vidste egentlig ikke om han ville tillade hende at rykke sig nu, da han så ud til at han havde det så godt. Hun havde egentlig oss nydt hans nussen, og vidste ikke helt om hun var klar til at hoppe ud af sengen endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 22:55

Dust satte sig roligt op således at hun sad mellem hans ben han lagde roligt en hånd på hendes bare mave og nussede den kærligt mens han pladserede sit hoved ved hendes skulder efter at have rettet på hendes hår så han ikke fik det i ansigtet! Dust virkede ikke interesseret i at hun forlod sengen lige med det samme han ville gerne nyde at hans slave sad i undertøj hos ham og var dejligt varm han var som en magnet til hendes varme da det var noget hans krop ikke selv lavede særligt meget af "Det er da godt at høre kære og jeg er tilfreds med at du gjorde som jeg sagde i nat du fik jaget min sygdom på flugt!" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 23:01

Elizabeth strakte sig og blev overrasket over at pludselig at mærke nogle arme omkring hende og nogle hænder mod hendes mave og et hoved på hendes skulder. Hun så ned af sig selv og så Dusts hænder og smilte skævt "Hvaaa, må jeg ikke forlade sengen?" spurgte hun underholdt og prøvede for sjov at hive sig væk fra ham.
Hun nikkede af det som han sagde og trak på skuldrene "Var så lidt.." mumlede hun og havde oss selv tænkt at flygte når hun kunne. Selvom at hun stadig ikke vidste hvad han ville gøre ved hende, hvis han fandt ud af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 23:15

Dust smilede roligt og trak hende ind til sig da hun prøvede at hive sig væk fra ham han strøg hende kærligt under hagen mens han nød hendes krops duft "Nej ikke lige med det samme du er stadig varm og jeg kan godt lide at du er varm så du får ikke lov til at smutte lige med det samme!" sagde han roligt og virkede særdeles glad for at have hende som slave "Jeg ville i den grad ikke blive glad hvis du smuttede fra mig du er noget ganske særligt og jeg ville gå igennem himmel og helvede for at have dig ved min side!" den sidste sætning var i den grad ikke et godt tegn for hende hvis hun overvejede at flygte fra ham for det var tydeligt at Dust nu var glad for hende han kendte hendes duft hendes aura nærmest alt ved hende han skulle bruge for at opspore hende hvis hun forsvandt og han ville nok ikke være alt for sød mod hende hvis hun skred og han fandt hende igen!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 3 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum