Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 EmptyIdag kl. 17:34 af Lori

» It's been a long long time
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba15 
Jake
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba15 
Lori
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba15 
Valentine
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba15 
Abigail
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba15 
Edgar
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164692 indlæg i 8727 emner

Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 8:47

Elizabeth smilte skævt da han hev hende ind til sig og lod sit ansigt møde hans hånd uden rigtig at tænke over det. "Nå da da" sagde hun med et lille drillende smil, og fik så et koncentreret blik. Inden længe, var hun blevet meget varmere "Jeg kan vel godt blive lidt længere" sagde hun og så på ham over sin ene skulder med et skævt smil. Hun havde planer om at flygte, men hvornår, vidste hun ikke helt. Det ville nok være når han sov, eller når han ikke lige så eller hørte det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 8:55

Dust nød at hun blev varmere og han smilede roligt strøg hende på maven og nød at have sin slave tæt på sig på den måde "Jamen min søde Elizabeth dog du lyder næsten som om du har tænkt dig at skride fra mig igen!" sagde han roligt og lagde sin kind mod hendes "Jeg vil da ikke have der sker dig noget ondt men jeg ville blive meget vred hvis du tillod dig at prøve at flygte!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 9:39

Elizabeth fik dårlig smag i munden og så lidt bange frem. Hun blev bange. Bange for at han ville finde ud af at hun ville flygte. Hun tænkte hurtigt, og vendte sig så mod ham "ville aldrig finde på sådan en ting" sagde hun med en sukkersød stemme og lagde sine arme omkring hans hals, og pressede sin halvnøgne krop imod ham, for at få hans tanker over på noget andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 9:47

Dust blev straks distraheret fra sine tanker da hun pressede sin smukke blide halvnøgne krop mod hans han smilede nydende over hendes silkebløde varme krop og strøg blidt hendes hofte "Nej da det er du for sød til at kunne gøre mod din herre!" sagde han roligt og virkede som om han blev tændt over at hun var så tæt på ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 10:26

Elizabeth så på Dust og smilte sødt til ham og satte sig med sine ben rundt om ham og strøg sin ene hånd imod hans ene kind "nemlig. Jeg ville aldrig finde på at gøre det mod min herre" hviskede hun og håbede på at han troede hende, og at han ikke ville mistænke hende for de ting hun ville gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 10:38

Dust smilede nydende da hun satte sig med benene om ham han havde fået lyst til hende og i hans øjne så det ud som om hans lille slavinde der sad her og nussede hans kind gerne ville lade ham komme til! Han strøg let hendes bryster mens han så hende i øjnene og virkede tilfreds med at høre hendes blide stemme sige disse ting og kalde ham hendes herre "Så ville min søde lille slave vel ikke have noget imod at få sat en sporing på sig så hendes herre kan finde hende hvis nu du skulle blive væk fra mig?" spurgte han mildt mens hun var tæt på at have ham i sin magt hvis bare hun appellerede til hans liderlighed og forførte ham i sengen!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 10:47

Elizabeth bed sig blidt i underlæben og lod sine bryster gå hans hånd i møde. Hun pressede sine negle pirrende ind ved hans brystkasse og lod dem køre ned af hans mave, og sørgede for ikke at presse for hårdt. Hun fik et såret blik og så på ham "stoler du ikke på mig?" spurgte hun trist og skulle for alt i verdenen ikke have sådan en, for så ville det blive umuligt for hende, at slippe væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 10:52

Dust nød følelsen af hendes faste bryst i hans hånd og at hun lod ham røre ved hende han smilede roligt over den måde hun pirrende kradsede ham ned af brystet og maven "Jo jeg gør min dejlige slave men jeg kan jo aldrig vide om nogen andre vil synes om dig lige som jeg gør så jeg vil være sikker på at ingen stjæler min smukke søde slave fra mig!" sagde han let og fulgte let hendes bh om på ryggen i hans søgen efter låsen så han kunne tage den af hende og mærke hendes nøgne bryster!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 12:28

Elizabeth så på ham og smilte forførende og kyssede ham langsomt fra hans kraveben og op ad hans hals, og prøvede at få ham på andre tanker "Behøver jeg virkelig... herre?" spurgte hun og vidste at han godt kunne lide det når hun kaldte ham det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 12:36

Dust nød hendes kys og åbnede let hendes bh han trak den blidt af hende og tog på hendes velvoksne faste bryster "Ja... det gør du... min dejlige slave!" hviskede han distræt og var i den grad blevet afledt af at side her med hende hun havde ham næsten i hendes hule hånd og hun kunne let få ham til at glemme hvad han ville hvis hun tog sig kærligt af den stive pik der lavede en stor bule i hans bukser!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 14:55

Elizabeth smilte skævt, men skreg indeni. Hun ville ikke have sådan en på sig. Han ville altid vide hvor hun var så. Hun begyndte langsomt med at bevæge sine hofter og så på ham "Sikker?" spurgte hun og følte sig ikke som en slave da hun sad dér med ham, og havde ham næsten lige hvor hun ville have ham. Hun kunne mærke hans stive pik imod hendes underliv, og kunne mærke hvordan at han blev mere og mere liderlig, hvilket bare fik hende til at få mere og mere lyst til at torturere ham og pine ham, med sine bevægelser, og ikke lade ham få noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 15:06

Dust nød hvordan hun lokkede ham og pinede ham for at få ham til at føje hende uden han anede uråd om hvad det var hun prøvede på! Dust kunne ikke holde sin liderlighed tilbage mere han ville have sin pik op i hende og mærke hendes dejlige varme underliv omslutte hans pik og lyden af hendes støn når han jagede den ind og ud af hende så han lagde hende ned på ryggen og før hun vidste af det havde han sneget trusserne af hende og smidt sine underbukser "Ja... jeg... er... sikker!" fik han frem selvom han virkelig var distræt og sex hungrende efter hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 15:12

Elizabeth havde smilt lidt onskabsfuldt, men fandt sig pludseligt på ryggen, og så op på ham. Hun mærkede kulden ved sit underliv, og prøvede halvt at komme væk, og vred sig under ham. "Det er jeg ikke så sikker på" sagde hun, og var begyndt at blive ophidset, og ville bare pine ham yderligere, men var oss selv begyndt at blive tændt, men prøvede ihærdigt at holde det tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 15:22

Dust kunne mærke at hun også blev sexuelt ophidset men hun prøvede at holde det tilbage så han smilede roligt og kyssede hende intimt mens han blidt førte hans stive pik frem og tilbage i hendes klit for at få hende til at overgive sig til hendes sexualdrifter! Han sagde ikke mere til hende men lod liderligheden tale han strøg blidt hendes bryster nulrede hendes brystvorter stive og nappede tirrende i hendes underlæbe mens han fortsat kørte sin pik frem og tilbage i hendes klit i håb om at hun ikke ville fortryde det han troede hun havde startet!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 15:28

Det var svært. Det med at holde sig nede. Hun havde lyst til at give slip og knalde ham gul og blå. Det blev ikke meget bedre da han begyndte at tirre hende. Hun bed sig hårdt i underlæben og begyndte at lave små lyde af lyst. Hun vendte hurtigt hovedet væk fra ham, i håb om at han ikke havde hørt hendes små lyde, og prøvede at gemme sig for ham. Hun havde jo haft planer om at tirre og drille HAM. Og ikke omvendt. Åh, han var ond. Rigtig led og ond var han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 15:41

Da hun drejede hovedet væk fra ham og prøvede at gemme sig for ham så han let på hende og stak en hånd ned til hendes dejlige fisse der var blevet våd af at hans pik var så tæt på hende og kælede for hendes klit han strøg en finger gennem hendes klit og videre op i hende og begyndte at finger kneppe for at få hende til at overgive sig til sine lyster i stedet for at give modstand "Vær nu ikke så genert min kære slave der er ikke noget galt i at nyde sex med din herre!" hviskede han liderligt i hendes øre! Dust havde godt hørt hendes nydende lyde så han håbede på at der var håb for at hun ville overgive sig til hendes dyriske lyster!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 15:46

Elizabeth spændte i hele sin krop da han begyndte at lege med hende, og prøvede at skubbe ham væk fra sig, hvilket tog på alle sine kræfter at gøre. Hun så op på ham og begyndte at trække vejret tungere og fik kuldegysninger af hans hviskende stemme "Ja.. He.." hviskede hun tilbage, og var tæt på at kalde ham herre igen, hvilket hun fik stoppet sig selv i. Han fortjente det ikke, og hun var for stædig til at gøre det, når han var ond ved hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 16:03

Dust smilede af hendes forsøg på at få ham væk men hun havde gjort ham for liderlig nu til at hun kunne få ham væk før hun havde tilfredsstillet ham "Kom nu min kære lille Elizabeth lyt til din krop!" hviskede han i hendes øre og stoppede let med at finger kneppe hende han rakte hånden ud mod et natbord åbnede skuffen og tog et kondom frem som han pladserede på hans pik uden at give hende mulighed for at slippe væk! Han lagde sig til rette over hende igen og nappede blidt i hendes brystvorter for at gøre hende mere liderlig efter ham da brystvorterne på en kvinde var meget sensitive og det hjalp hende da slet ikke at han lige så stille begyndte at presse sin pik mod hendes våde fisse indgang!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 16:07

Elizabeth bed tænderne sammen og lukkede øjnene. Hun mærkede Dusts tunge imod sin ene brystvorte og kunne så ikke lade vær "Ah!" stønnede hun og fortrød det med det samme. Hun var kommet til det punkt hvor hun ikke kunne stoppe sig selv "Herre... please.." hviskede hun bedende, og mærkede ham så presse sin pik imod hendes underliv, og bevægede sine hofter blidt "please.." blev hun ved med at bede, og ville bare gerne have ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 16:11

Dust nød hendes tiggen og pressede sin pik helt i bund på hende da hun endelig var givet efter for hendes lyster! Hans pik var stor og han nød hvordan hendes stramme underliv prøvede at tilpasse sig hans størrelse han startede blidt ud i sine bevægelser trak den næste helt ud og pressede den helt ind igen og efterhånden som hun blev mere vandt til ham gjorde han det mere hårdt på hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 16:24

"Ahh!" stønnede hun højt og greb fat i betrækket under sig. Hun kunne mærke hvor stor han var, og smerten ved hvert stød han lavede i hende. Hun nød smerten og lukkede øjnene. "Mmm.. hårder, herre" hviskede hun imellem sine støn, og var helt væk, og var ikke sig selv. Hun nød hver centimeter af ham, og ville ikke have ham til at stoppe, og kunne ikke lade vær med at være så underdanig overfor ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 16:33

Dust nød at høre hendes stemme tigge ham om at kneppe hende hårdere han nød hvordan hun var underdanig overfor ham og bare nød at få pik i hendes dejlige fisse! Han efterkom hendes ønske og begyndte at kneppe hende hårdt så det næsten rykkede i hende hver gang han stødte op i hende han pladserede sig på albuerne med armene under hendes og hænderne på hendes skuldre så hendes krop ikke rykkede ved hvert stød og det gjorde at deres nydelse blev langt mere euforisk end før!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 17:09

Elizabeth stønnede højere og højere og lukkede øjnene i. Hun mærkede hvordan han gjorde det hårdere og at det nærmest rykkede i det hele. Hans hænder lagde sig derefter på hendes skuldre, og hun kunne mærke at hun ikke længere rykkede på sig. Hun stønnede i takt med at han stødte ind i hende og lod sine hænder tage fast i hans håndled.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 18:28

Dust elskede lyden af hendes højlydte støn der kom hver gang han hårdt joggede den i bund på hende han lagde mærke til at hun havde en smuk glød af liderlighed når hun fik pik og han fik i den grad mere lyst til at beholde hende som slave så dejlig hun var at kneppe! Han lagde blidt sine læber mod hendes hals lige ved skulderen på venstre side af hendes hoved og mens han kneppede hende i voldsomme men dejligt hårde stød kyssede han hende og da hun kunne tro at det var et suge mærke han gav hende var det i virkeligheden et sporings mærke hun fik som var identisk med det mærke han havde på venstre skulder da han sluttede det såkaldte "sugemærke" sad det i alt sin pragt på hendes skulder og Dust fortsatte med at kneppe hende helt upåvirket af det han lige havde gjort!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 18:44

Elizabeth fulgte hans bevægelser og lod sine hænder gå op ad hans arm, og lod dem hvile på hans skuldre. Hun åbnede øjnene og så op på ham med glimtende øjne, og kunne ikke tænke klart overhovedet.
Den søde og svage smerte fra hans sugemærke, og følelsen af hans tænder, gjorde hende bare mere ekstatisk og lysten til ham fyldte hende bare endnu mer. Hun havde ikke opdaget hvad han gjorde, og lod ham blot gøre det. Hun borede sine negle ind i hans skuldre for at få ham til at føle noget smerte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 4 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum