Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 EmptyIdag kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba15 
Lori
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba15 
Valentine
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba15 
Jake
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba15 
Edgar
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba15 
Abigail
Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba13Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba14Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 18:54

Dust nød hvordan hun borede sine negle ind i hans ryg og smilede frækt til hende men hun fik ikke lov til at ligge sådan længe for pludselig trak han sig ud af hendes stramme fisse så hendes safter fik mulighed for at drive ud af hende ned af hendes balder og ned på lagnet han fik hende op i doggy style satte sig mellem hendes ben og tog et fast men kærligt greb på hendes hofte med den ene hånd og samme tag på hendes bryst med den anden så hun stod fast under presset fra hans store pik som han huggede i bund på hende! Dette var noget helt andet end før hans pik var næsten inde og ramme hendes livmoder hals og den pressede mod et g punkt lige inde bag åbningen på hendes fisse som han ikke havde presset i mod før! Nu kunne han også hugge hårdere og hurtigere i hende og hun fik ikke noget puste rum for hans liderlighed!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 19:12

Elizabeth stønnede blidt under ham, og lavede en lille grimasse da han pludselig trak sig ud. Hun var stakåndet og så ventende op på ham imens hun lå dér under ham, men fik ikke lov til at ligge særlig længe. Hun blev hevet op, og vendt om, og lå nu på sine knæ og lændte mod sine håndflader. "Aahhh!!" stønnede hun, da han pludselig stødte ind i hende igen, og klemte øjnene sammen, da hun mærkede hvordan han gennemtrængte hende totalt. Hun kunne mærke at han ramte et g-punkt, da en bølge af nydelse kom over hende, og hun kunne mærke at der ikke gik så længe, før hun kom, men prøvede at vente på ham, og gav ham al den tid i verden for at blive færdig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 19:31

Dust var meget udholden så hun ville nok ikke kunne holde sin orgasme tilbage til han var færdig med hendes dejlige saftige fisse han blev ved med at pumpe hurtigt og hårdt i hende! Han kunne mærke på hende at hun holdt sig tilbage for hans skyld men det fik hun ikke lov til Dust ville pulle hende til hendes krop rystede af udmattelse og når han var færdig med hende ville han være sikker på at hun havde fået en orgasme så stor at hun ikke ville kunne rejse sig lige med det samme af bar udmattelse og nydelse! Let tog han fat i hendes bryst med den anden hånd og begyndte grådigt at massere dem han nulrede hendes brystvorter mens han gennem pullede hendes drivende fisse så nydelsen for hende var for overvældende til at hun kunne stå imod den kommende orgasme!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 19:41

Elizabeth bed sig hårdt i underlæben. Hun rystede på hovedet, da hun mærkede hvor hård han var ved hende, og at hun næsten var ved at komme. Det var ikke fair. Hun ville jo gerne vente på ham, og han ville ikke lade hende.
Hun så ned af sig, og så Dusts hænder og lod ham bare massere hendes bryster så meget han havde lyst til. Så længe han var glad, var det hele jo godt.
Mens han blev ved med at gennemkneppe hende, kunne hun mærke hvordan at hun kom tættere og tættere på til en orgasme, og kunne til sidst ikke holde tilbage. Hun kom med nogle høje støn af ren nydelse, og faldt sammen ved armene, og var stadig oppe ved knæene. Hun borede sit ansigt ned i sengen og stønnede, da det var ret intenst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 19:49

Dust smilede roligt for sig selv ved synet af hende der bukkede under for orgasmen den dejlige lyd af hendes støn var som musik i hans høre mens han kneppede hende og da hendes fisse lavede sammentrækninger af orgasme kunne han lige pludselig ikk holde mere og pikken gik på ham! Han stoppede og pressede den hårdt ind i hende mens kondomet blev sprøjtet fuld af hans sæd og han holdt hende fast mens hans boller blev tømt på hendes fisses fortjeneste Dust nussede hende op af ryggen og var tydeligvis tilfreds med hende hun havde budt sig til for ham og havde taget hele hans pik til roden til han var færdig med hende "Sikke en dygtig slave du er sådan at byde dig til for din herre og tilfredsstille mig!" sagde han roligt og lod endelig hendes fisse slippe ved at trække pikken ud af hende så hendes safter igen dryppede ud af hendes nu rødelige opsvulmede underliv! Han havde i den grad været hård ved hendes krop og det var sikkert ikke sidste gang hendes fisse skulle smage hans pik "Næste gang kan det være du får et pesar op så jeg kan mærke dit kød mod mit og fylde din slave fisse med mit sæd!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 20:01

Elizabeth stønnede og blev ved med at have sit hoved begravet i sengen, og kunne mærke at han blev lidt hårder inde i hende, og kunne gætte sig frem til at han var ved at komme. Hun klemte hårdt i betrækket under sig da han gav nogle sidste gennetrængende ryk i hende, før han var kommet, og faldt sammen på sengen da han endelig gav slip. Hun lagde sig på ryggen og trak vejret stakåndet, og prøvede at få det på plads igen. Hun rystede svagt, og så op på Dust med et tomt udtryk, og vidste ikke hvordan hun skulle føle. Hun havde kæmpet så hårdt for at stå imod ham, men alligevel ender det med at hun gav op til sidst. Hun svarede ikke på det som han sagde, og så den anden vej og ventede på at hun kunne trække vejret ordentligt igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 20:15

Dust rejste sig roligt og tog kondomet af hans pik der var en ret god sjat sæd i den og han smed den i skraldespanden før han roligt gik hen til hende igen han nød synet af hvad han havde gjort ved hende! Hele hendes krop rystede efter turen hun var stakåndet og hendes fisse drev stadig af safter han lænede sig over hende og nussede hendes varme udmattede fisse stak en finger op for at mærke på hendes indre og smilede så tomt til hende "Jeg gætter på du ikke kommer til at gå lige med det samme og efter den tur du fik dig der kan jeg heller ikke klare mere for nu!" sagde han roligt og trak fingeren ud af hende igen "Ellers havde jeg sprunget på dig igen så snart jeg fik pikken op og stå igen!" han lagde sig roligt til rette ved siden af hende og ravede roligt på hendes ene pat bare for at nyde hendes nøgne krop lidt mere mens han havde hende liggende "Men du skal ikke være bange hvis du ligger op til mig igen får du da bare noget mere pik op i din dejlige slave fisse!" sagde han roligt!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 20:26

Elizabeths øjne fulgte ham da han havde rejst sig op, og fik mere og mere kontrol over sin vejrtrækning. Hun så op på ham idet han lænede sig over hende, og lavede en grimasse da han begyndte at lege med hendes fisse for derefter at køre den op i hene, da hun var ret øm efter den tur.
Hun kunne mærke at han havde ret i det som han sagde, og hun ville ikke engang begynde at diskutere med ham omkring det. Hun blev blot liggende, og så på ham og bed sig blidt i underlæben da han begyndte at massere hendes ene bryst, og hun nød det bare, og ville ikke engang prøve at gøre noget ved det. Snart... tænkte hun for sig selv. Hun skulle nok flygte snart, inden at hun blev for knyttet til denne mand, og inden at han oss selv fik for store følelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 20:40

Dust kunne se på hende at hun nød hans nussen og det fik ham til at smile roligt over at hun sådan nød at hendes herre gjorde med hende som han ville han nulrede blidt hendes brystvorte og tog det andet bryst i sin frie hånd for at gøre det samme ved det bryst som han gjorde med det han allerede havde sine grådige fingre i "Jeg skal helt klart nok få en masse sjov ud af dig slave!" sagde han roligt og lagde sig ind mod hende så han kunne nyde hendes kropsvarme der stadig var ret høj efter han havde gennem pullet hende sønder og sammen!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 20:42

Elizabeth så på ham og lavede nogle små lyde og lod sin ene hånd stryge blidt over hans ene arm. Hun smilte skævt og gav hans arm et lille klap "Og det samme går til dig" sagde hun drillende, og prøvede at sætte sig lidt op, forsigtigt og prøvende, da hun stadig ikke vidste om hun kunne, eller måtte, få lov til at forlade sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 21:04

Dust stoppede hende roligt ved at lægge en hånd på hendes mave og skubbe hende ned på ryggen igen "Hvor skal du hen slave du har ikke fået lov til at fjerne din varme krop fra mig?" spurgte han roligt og virkede som om han var ret striks med hende hun fik ikke uden videre lov til at gøre noget uden hans tilladelse! Selvom han var blevet mere glad for hende efter det han troede var en forføring af ham fordi hun gerne ville have hans pik i sig var han stadig hård og Dust ville have hendes krops varme lidt endnu før han skulle ud og jage efter nogen vis skygge han kunne æde!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 21:10

Elizabeth så på ham og var egentlig ikke overrasket over at hun ikke måtte gå nogen steder. Hun så over på ham med et roligt blik og nikkede så "Okay" mumlede hun lavmælt, og lagde sig om på siden, med lidt besvær, da hendes underliv stadig var ømt. Hun gik ud fra at han skulle ud på et tidspunkt, så hun ville prøve at flygte dér. Hun skulle blot være lidt tålmodig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 21:24

Dust blev hos hende i lidt tid hvor han nussede hendes krop og nød godt af at hun var så varm før hans mave rumlede og han rejste sig roligt! Han så på hende strøg hende på maven og lagde hovedet på skrå "Jeg bliver nød til at gå ud og finde mig et par skygger at æde du bliver her og begynder at rydde op forstået?" spurgte han roligt "Og jeg vil ikke se dig i mere end undertøj når jeg kommer hjem igen hvis du vil have jeg er god mod dig er du stadig nøgen!" han tog roligt sit sædvanlige tøj på mens han snakkede tog sine sværd på ryggen og efterlod hende alene uden at vente på svar fra hende han forventede at hans slave makkede ret og gjorde som han beordrede hende til!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 21:37

Elizabeth var faldet lidt hen, da han pludselig rejste sig op. Hun gnubbede sine øjne fri for søvn, og så over på ham. Hun nikkede af det han sagde, men svarede ikke, og smilte svagt, over at hun snart ville være fri. Hun lyttede ikke så meget efter til det som han sagde, men sørgede dog for at nikke på de rigtige tidpsunkter, og så ham så ud af døren.

Elizabeth ventede i nogle minutter, før hun rejste sig op. Hun ville være helt sikker på at han var taget afsted og ikke ville finde ud af at hun var igang med at flygte. Hun greb hurtigt sit undertøj, tog det på, og rendte ind på det værelse, som var tildelt til hende. Dér fandt hun så resten af sit tøj, og tog det hurtigt på, og løb så hurtigt hen til hoveddøren og forsvandt ud af det, og løb så hurtigt hun kunne, for at komme så langt væk som overhovedet muligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 22:04

Omkring en halv time efter kom Dust hjem og fandt lejligheden tom hvilket gjorde ham nået så rasende hun havde fået en direkte ordre og var bare skredet! Dust skubbede sin rejsekappe og trøje til side så man kunne se hersker tegnet der sad på hans skulder han bed sig i fingeren så det blødte og tegnede en streg henover hersker tegnet mens han fokuserede sine tanker på Elizabeth efter få sekunder pulserede slave tegnet på hendes skulder og viste ham vej til hende! Som et spøgelse forsvandt han da han skyggevandrede og med et dukkede han op lige foran hende med et faretruende vredt ansigts udtryk han greb hårdt fat i hendes trøje og skyggevandrede tilbage til lejligheden hvor han smed hende i sofaen med en vred bevægelse "Nå så man flygter fra sin herre hva?" sagde han vredt og så på hende med et blik der sagde at der ikke var nogen nåde for en slave tøs som hende der bare flygtede i stedet for at gøre hvad der blev sagt "Tag alt dit tøj af!" beordrede han vredt og hans øjne fortalte at hvis hun ikke makkede ret ville straffen kun blive være!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 22:12

Elizabeth havde løbet i lang tid. Hvor lang tid, vidste hun ikke. Men hun var ihvertfald ved at dø af skræk, da Dust pludselig dukkede frem foran sig. Hun havde ikke lagt mærke til at der var noget som havde lyst op, men havde godt gættet det med den entree som han gjorde sig. Hun gispede da han tog fat i hendes trøje og blev skide bange for det ansigt han havde lavet, når man tænker over hvor glad han havde været en halv time inden. Og pludselig befandt hun sig tilbage i hans lejlighed. Det var hele spildt! Hun var skuffet og vred, over at hun havde prøvet at flygte for ingen verdens nytte.
Hun fik ikke særlig god støtte, før han smed hende i sofaen, og fik derfor en ret smertefuld landing. Hun så vredt op på ham og rystede på hovedet "Glem det!" sagde hun bestemt og hårdt, og var kommet tilbage til sit stædige jeg. Hun rejste sig hurtigt op og prøvede at kigge væk fra Dusts faretruende ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 22:29

Dust tog hårdt fat i hendes trøje og rev den så af hende i en bevægelse før han roligt lagde en hånd om hendes hals "Godt så slave tøs du har stuearrest i en måned og ved du hvad?" hviskede han i hendes øre med en stemme der kunne få hårene i nakken til at rejse sig "Du får lov til at gå nøgen rundt hvert sekund af din straf så jeg altid kan kneppe din stramme slave fisse når jeg vil!" Dust tog fat i bh stroppen på hendes ryg og åbnede den før han tvang den af hende resten af hendes tøj blev også revet af hende "Du er min ejendom nu er det forstået hvis jeg er utilfreds med dig bliver det dig det går udover!" sagde han koldt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 8:26

Elizabeth skreg da hun pludselig kunne mærke ham hive fat i hendes trøje og hev den af. Hun tog hurtigt sine arme op for at dække sig selv før hun vendte sig helt imod ham. Hånden mod hendes hals føltes ubehageligt, og hun prøvede hurtigt at komme væk fra hans greb ved at bakke bagud, og fjernede ikke sit blik fra ham på noget tidspunkt. Hun begyndte at hulke og rystede på hovedet "Nej. Jeg be'r dig" hviskede hun og snøftede stille, og kunne mærke hårene rejse sig af hans kolde og hviskende stemme. Man kunne med lethed høre, at han var sur.
Resten af hendes tøj forsvandt, og hun svarede ikke på det som han sagde, og prøvede ihærdigt på at komme væk "Slip mig" sagde hun bestemt og med en rystende stemme og et ulykkeligt blik "Vis nåde..". Hun vidste ikke helt om det ulykkelige blik var falsk eller hvad det var. Hun havde ihvertfald lyst til at græde, men hun havde oss lyst til at slå ham i gulvet.
Hun kunne ikke rigtig acceptere at skulle være låst inde i lejligheden med ham, i en hel måned oss. Hun hørte ikke til indenfor, og være låst inde. Hun hørte til udenfor, og være ude i det fri. Hun var jo engel, så det var unaturligt for hende ikke at flyve og være fri, og mærke vinden i sit ansigt. Og så gå nøgen rundt. Hun vidste at hun ville få en meget hård og svær måned. Fuck... hun var virkelig på spanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 8:37

Dust greb fat i hende igen denne gang pressede han hende med maven op mod væggen og holdt hende fast han stilte sig tæt op af hende så hun ikke havde mulighed for at sparke til ham eller prøve at slå ud efter ham og hans hoved var lige ved hendes øre "Jeg viser ikke nåde overfor nogen hvis man gør mig vred fortjener man min vrede og du har i den grad gjort mig vred med dit lille flugt forsøg!" hvislede han koldt i hendes øre mens han fremdrog noget fra sin lomme og åbnede det! Med et tvang han hende til at stå med spredte ben og han skubbede et pesar op i hendes fisse som lige så stille begyndte at forråde hende ved at blive våd af at få hans fingre indenfor "Du har været meget slem slave så du kan lige så godt mærke omfanget af din straf lige fra starten af!" sagde han vredt mens han satte pesaret på plads i hende!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 8:49

Elizabeth peb lavmælt og lagde sine hænder imod væggen og prøvede at skubbe sig væk, men uden held. Hun hulkede da han sagde at han ingen nåde ville vise, og var ved at blive bange for ham. Hun mærkede ham helt tæt på sig, og vidste at hun ikke kunne bruge nogle beskidte tricks, og blev tvunget til at stå helt stille.
Hun kunne høre noget blive taget frem, og prøvede at se sig over skulderen, men han holdt alt for godt fast i hende, og tvang nu hendes ben til at sprede sig. "Stop!" peb hun, og fik hendes hænder til at gå i flammer, for at advare ham, og ville bruge sine evner mod ham, hvis det blev nødvendigt.
Hun lavede en grimasse i det at noget blev skubbet op i hende, og hun begyndte at pibe højere da det var ubehageligt, og fik store øjne af det som han sagde, og prøvede at lange ud efter ham, og havde efterladt brændmærker på væggene efter flammerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 8:59

Dust undveg hendes udfald og tvang hende op i en akavet arm lås så hun stod med hænderne over hovedet "Jeg må vist hellere få det hidsige temperament rettet til!" sagde han roligt og tvang hende til at gå frem ad! Han førte hende ud i badet hvor han tændte bruseren for fuld hammer så hun blev overstænget med vand mens Dust så let som ingenting fik klædt sig af og gik ud til hende inden hun nåede at se sig om! Igen tog han fat i hende pressede hendes nøgne bryster og mave mod den kølige væg "Jeg tolerere ikke den slags opførsel du bragte for dagen!" sagde han roligt som om det skulle indprentes på hendes nethinde at hvis hun flygtede blev hun straffet og straffen kom lige efter hans ord for straks efter huggede han sin stive store pik hårdt op i hendes våde fisse og begyndte nådesløst at kneppe hende op af væggen mens bruserens vand regnede ned over dem!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 9:09

Elizabeth lavede en lille lyd af irritation, da hun ikke ramte ham og stønnede af smerte da han låste hendes arme fast over hendes hoved, og vred sig i hans greb. Fremad begyndte det at gå, og hun fandt sig selv ude på badeværelset. Hun fik store øjne og ville ikke ind under vandet, da hun bare ville blive totalt forsvarsløs og ville ikke kunne bruge sine evner.
Vandet blev tændt, og hun blev skubbet ind under det rindende vand, og så på mens hendes flammer gik ud og lavede damp som sivede ud og fyldte hele badeværelset. Inden at hun kunne se sig om, stod Dust hos hende igen, og blev skubbet op ad væggen. Det gav hende kuldegysninger og hun begyndte at fryse, da hun fik vand på sig, og hun derfor ikke kunne bruge sine evner til at varme sig selv op, og begyndte hurtigt at ryste svagt.
Hun lyttede til det som han sagde, og inden at hun kunne nå at svare eller gøre noget, trængte han sig hårdt op i hende, og hun skulle bide sig hårdt i underlæben for ikke at begynde at skrige, og prøvede bare at vride sig fri. Man kunne let se at hun prøvede ihærdigt på at bruge sine kræfter, da det nærmest dampede fra hende, men intet virkede, og hun blev bare ved med at stå helt forsvarsløs uden sine evner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 9:16

Dust holdt hende fast mens han kneppede hende selvom hun prøvede ihærdigt at slippe fri og hun fyldte rummet med damp han huggede pikken hårdt ind i hende stoppede og greb hende om halsen så han kunne trække hende helt op af ham uden at hans pik gled ud af hende "Hvis du bliver ved sådan her skruer jeg ned for varmen er det forstået?" Snerrede han af hende "Tag din straf som den slave du er i stedet for at stå og pive som et pattebarn!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 9:35

Elizabeth stønnede højt og man kunne høre at det gjorde ondt på hende. Hun mærkede hans hånd om hendes hals og greb hurtigt om den og prøvede at få den væk. Hun blev arrig af det som han sagde og fik fremstammet ordene "svin" imellem sine støn og gav et sidste vrid og blev med at prøve at få gang i flammerne, men kunne snart ikke mere da det tog på hendes kræfter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Gæst Tors 17 Jan 2013 - 9:41

Dust skruede ned for varmen så vandet blev koldere og hendes brystvorter blev hårde og stive af kulden han placerede en hånd på hendes bryst og med den anden hånd på hendes mave kneppede han ufortrødent videre i hende selvom hun gav modstand "Gør ikke din straf være end den allerede er ellers får din lille slave fisse bare flere besøg af mig!" sagde han koldt mens han nulrede hendes brystvorte bare for at få hendes krop til at forråde hende endnu mere end den allerede gjorde!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad mon du er for en?(Elisabeth) - Page 5 Empty Sv: Hvad mon du er for en?(Elisabeth)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum