Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Voteba13Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Voteba14Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Voteba15 
Edgar
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Voteba13Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Voteba14Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 20:33

"Jo så lad gå," Svarede Carolíne men ville kun blive til hun var faldet isøvn. DEr var noget de jægere havde sagt som hun ville undersøge..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 20:39

hun kramemde sin søster og var så glad for hun var der hun lagde ig til at sove..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 20:55

Caroline betragtede sin søster falde i søvn, og ville vente med at gå til at søvnen havde overtaget helt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 21:05

hun hviskede noget man ikke kunne høre og faldt så helt i søvn hun smielde i søvne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 21:06

Caroline listede nedenunder, og gav sig til at læse i en masse familiebøger som hed under navnet. "Thunder." Bare for at se hvad jægeren mente med forbandede børn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 21:21

eliza sov godt og roligt men vågnede om natten og drømte noget forfærdeligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 21:25

Roses sad ved Elizas sengekant, og smilte lumsk til hende. Roses var en vampyr som havde levet i over 3000 år og blevet sat til at jagte og ødelægge Thunder familien helt. Og at hendes mission havde slået fejl med Eliza, havde gjort hende en smule muggen. Roses havde det smukkeste mørkebrune hår som havde de mest nydelige proptrækker krøller. Roses så på Eliza, da hun vågnede.
"Godmorgen Eliza. Nu har vi officelt mødt hinanden jeg er Roses."

Caroline sad nedenunder grebet i hendes familie bøger, hun havde ikke hørt Roses.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 21:42

Elize så på hende, ''hvem er du?.. og hvad vil du mig?'' spurte hun og sprang væk fra hende, hun var stærk kunne hun mærke, men hvem dene kvinde var vidste eliza ikke og hvor var hendes søster henne nu.. hvad skulle hun gøre vidste hun ikke..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 21:45

Roses himmlede med øjne over Elizas reagtion.
"Jeg er Roses." Svarede hun, og hævede et bryn. "Som jeg lige fortalte dig?" Tilføjede hun og lagde hovedet lidt på skrå.
"Jeg tror jeg slap af med dig for langtid siden, men jeg tog åbenbart fejl."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 21:47

eliza så vredt på hende ''hvad vil du mig!'' sagde hun vredt hendes øjne var røde og agrasive. ''hvorfor r du kommet!'' spurt hun vredt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 21:50

Roses tyssede bare på Eliza.
"Søde slap af jeg er flere tusinde år ældre end dig. Ikke undervuder min styrke, så har jeg det meget nemmere ved at dræbe dig." Svarede hun som om det helle var en lille juleleg.. Caroline hørte dog råbne, og rettede blikket imod værelset ovenpå. Men tænkte det kunne være et mareridt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 21:53

hvorfor vil du dræbe mig?'' spurte hun og så på roses hun vidste ikke hva der ville ske nu hun var fantastisk en smule bange..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 22:10

"På grund af din familie og dens legende." Svarede Rose med et lumsk skævt smil, og lagde armene overkors. Roses så imod døren da hun hørte Caroline prøve at åbne den.
"Desærre blondie, vi er ved at have os en hyggelig snak og du er ikke inviteret." Sagde Roses flabet og rettede opmærksomheden imod Eliza igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 22:18

''hvad mener du med vores families legende?'' spurte hun, eliza vidste intete m sin familie jo...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 22:21

"Den måde deres forfædre havde de samme evner som i har nu." Svarede Roses og hævede lidt på et bryn.
"Roses luk mig ind!" Snerrede Caroline vredt. Roses gabte bare af Caroline.
"Nurrh skal lille Nicolas komme og hjælpe dig.?" Spurgte hun hånligt og rullede med øjne. Caroline var ved at blive pisset af, og Roses nød den magt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 22:25

Eliza så på hende. og prøvede at komm hen til døren, ''lad hende komme ind hvor er du kun ude efter mig?'' spurte hun og så vredt på hende.. hvorfor var der ikke en stærkr en til at hjælpe hende her inde.. som kuki eller ja nicolas... hun var bange,.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 22:37

"Søde jeg er ikke kun ude efter dig? Jeg er ude efter jer begge, Caroline er bare så sjov at drille, hun er nemlgi ikke bange for mig mere." Svarede Roses og gik nærmere Eliza, og lod en hånd strejfe hendes kind. Caroline blev pisset af rent ud sagt, og sprakede døren op med mere styrke end hun forventede hun havde i sig. Caroline så vredt på Roses. Roses smilte lumsk og sprang på Caroline, Caroline havde ikke set den komme og de to vampyrer tumlede ned af trapperne og ned til entreen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 22:41

Eliza så på sin søster og denne kvinde og fremkalde marrits ting i roses hovede.. eller hun prøvede hun så på dem og hovede det hjalp hendes søster.. hvorfor var hun bange hun var jo vampyr...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 22:47

Roses knurrede og rejste sig fra jorden og hævede et bryn af Eliza.
"Jeg har været omkring i et godt stykke tid er det den bedste ting du kan gøre?" Spurgte Roses hånligt.
"Nu skal du se hvordan man bruger sine evner." Svarede hun og fokuserede på Carolines arm hvor der snart var et kæmpe åbent sår, som var virkeligt dybt. Roses evne til at skabe og heale sår. Caroline gipsede og kiggede op på Roses.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 23:00

Eliza så på sin søster og for der ned og fik ramte roses med sin knytnæve hun var vred men lige nu ville det være rart hvis kuki kom for Eliza var ret bange..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 23:42

ude foran dette hus, gik en ulv rundt i sine egen tanker, han så ned i jorden og tankerne fløj igennem hans hoved, både tanken om Eliza, Kani og denne pige han havde tortureret, ha fik færten af to nej vente tre vampyr den ende viste tilhørte Eliza og den anden pigen han voldtog, men den sidste viate han ikke, han gik stille ind af døren og snussede lidt rundt, han kunne høerernoget larme ovenpå, men han ventede med at gå der op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 23:50

Roses knurrede da Eliza slog hende, og lavede et åbent sår i Eliza's mave. Så det ville strømme ud med blod, Caroline var ligeglad med smerten i sin arm og sprang på Roses igen, så de havnede på nederste etage. Caroline spærrede øjne op da hun fik øje på Kukiu, hun sank en klump og kort sank hun en klumo hendes verden stod stille.
"Hvis du virkelig holder af hende! Så hjælp hende, jeg ordner Roses." Sagde Caroline med en alvorligt tone til Kukiu, og angreb så Roses igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 23:52

Eliza faldt på knæ oven på hun tog en trøje og holdte mod sit sår hun græd det gjorder ondt, hun hørte det hendes søster sagd hvem snakkede hun om der var kun en fyr.. ''KUKI?'' sreg hun bange oppe fra etasgien over sig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 0:27

Ulven så på denne pige som snakkede til ham, det var den samme pige som han have voldtaget, ulven nikkede og løb oven op, han stod i dør åbningen og så det mest forfærdelige syn han kunne forstille sig, han så Eliza med et kæmpe sår midt på maven, det tog ikke mere end 2 sikuntder så stod den store ulv ved siden af hend og slikkede såret rendt *Hvad der sket Eliza* han sendt tanket imod hend og håbede på hun ikke var for svag til at svare ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 0:34

Caroline så ulven løbe ovenpå, hun havde ikke lyst til at snakke med den. Men hvis Eliza stolede på ham.. Så måtte hun stole på Eliza. Caroline hvæsede af Roses, selvom Roses var over 3000 år gammel. Caroline kiggede hende i øjne.
"Heal hende!" Snerrede Caroline med brug af sin evne. Roses var lige ved at kunne stå imod hendes evne på grund af sin alder.
"Heal hende!" Sagde hun med en høj og alvorlig tone, som realitede til mere brug af hendes evne. Så Roses faktisk healede Elizas sår igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 3 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum