Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Abigail
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Voteba13Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Voteba14Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Voteba15 
Edgar
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Voteba13Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Voteba14Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 0:38

Eliza så på roses og var bange hun slog armene om kuki, ''gud hvor er jeg glad for at se dig kuki.... hun gav mig sårede'' sagde hun g pagede på hende der lige har healede hende, ''du må ikke dræbe hende Caroline hvorfor skal hun ikke dræbes hun er ude på at dræbe os'' sagde hun fik kuki til at sætte sig ved hende, ''kuki, og hende med det blondte hår er min storesøster'' sagde hun og vidste godt hvad han havde gjort men krammede bare kuki hun var så forfærdelig bange...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 0:50

Ulven nikkede til det Eliza sagde, og mærkede den voldsom stemme hende der Rosas havde ulven så på Eliza igen og sendte en til tanke imod hende *Tag den bid af mig, så kan du klare dig lidt, jeg må hjælpe hende den anden* han så hen på døren som han var koomet ind af, han stillede sig op og var klar til at springe imellem Elizas søster og den anden vampyr

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 1:02

Roses knurrede voldsomt af at Carolines evne havde virket på hende. Og brækkede Carolines nakke så Caroline væltede omkuld på jorden. Roses løb op til Eliza og brækkede et par knogler i hendes arme inden hun gemte sig et sted i huset. Caroline lå bevidst løs på jorden, med nakken brækket. Men hun ville snart vågne op igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 1:05

Eliza skreg af smert og brækkede benet på roses og hvæssede vredt af hende og så på kuki ''kuki kom hurtigt'' sagde hun og sparkede ross ind i vægen og løb ned af træperne. ''du skal ikke angribe hende du skal ikke kommet noget til'' sagde hun og så bange på sin søster og løftede hnde op og side og var bange...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 12:50

ulven hoppede imod denne Rosas, og bid hende i den ende arm, hen knurrede vredt til hende og sente en tanke igennem rummet og hen til de to piger som sad sammen *rolig jeg dræber hende ikke* han knurrede af Rosas, og kastede hende igemmen rummet, i håb om at hun ramte noget hårdt, han slip hende og kastede sig hen foran pigerne, så han stod imellem Rosas og Eliza han så hurtig hen på Eliza og nikkede venlig til hende og sendte en tanke imod hende *Jeg sagde jeg vil passe på dig* han så igen hen imod Rosas, og knurrede voldsomt, han satte den ende pote foran den anden så han var klar igen til at sprige på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 12:54

Roses kiggede på Kukiu og rejste sig op, hun smilte uhyggeligt lumsk. Og brugte sin evne til at lave et stort så på Kukius flanke. Hun så på ham og hvæste tænder af ham.
"Hvorfor hjælper en lille vovse to vampyrer?" Spurgte hun og fnøs lidt hånligt, hun sprakede ud og på en eller anden måde ville hun ramme ham hårdt. Men hvor hårdt vidste hun ikke, hun var en vampyr meed utrolig styrke. Roses så på ham.
"Hvis du dræber mig, så bliver dit sår aldrig healet."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 14:17

Eliza så på kuki ''nej kuki pas på!'' skreg hun bekymrede og holder om sin søster hun var så bange for at miste dem begge to hvrofor vågnede hendes søster ikke ''kom nu caroline jeg vil ikke miste dig'' græd hun bange og holde rom hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 17:08

Kukiu knurrede voldsommer end for, han viste hende Rosas hans spisse tænger, han viste at eliza og hendes søster aldrig har set dem, han satte den ende pote foran den anden, så han var klar til at springe på hende, hvis hun prøvede på noget, han sendte en tanke med sådan en voldsom kræft at hun ikke kunne undgå den *Heal deres sår, jeg er ligeglad mine egen* han kunne mærke at blodet løb fra det sår han havde fået, men han var ligeglad, bare at Eliza var i sikker hed, og hendes søster, for hvis søstern ikke var i stikker hed vil Eliza heller ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 21:03

Roses himmlede med øjne af ham.
"Hvis jeg ikke healer dine så forsvinder de aldrig? Men jeg kan godt heale dem, jo længere tid de leveer jo sjovere er de at lege med." Svarede Roses og healede alle deres sår, også Kukius. Og før de nåede at blinke var hun væk..

Caroline åbnede øjne op, hun lavede nogle ryg for at sætte sin nakke på plads. Vampyrer døde ikke af at få nakken brækket, den healede igen. Caroline så på Eliza, med et varmt smil. Og så på Kukiu, de to var ikke helt på bølgelængde i Carolines øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 21:16

Eliza så på ham også på sin søster ''caroline han hjalp os.. hvem var den tosse?'' spurte hun og hjalp sin søster op og stå, hun gik hen til kuki og kyssede hans kind ''bliv menneske søde'' sagde hun kærligt i kukis øre og nussede ham i pelsen.. men så på sin søster med store nuttede øjne...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 21:41

Ulven nikkede og så hen på pigerne for at se om deres sår blev et igen, han lade sig ned, så hans mave lå på det røde ulv, han så hen på Pigerne, det lingede at han græd, for hans øjne var helt våge, han gemte hovedet under den ende pote, han mærkede han nogen så på ham, men han var ligeglad, han har indset hvad han har gjordt, han mærkede den varme følelse han fik hver gang Eliza rørte ham, han hørte at hun snakkede til ham, men han sagde ikke noget og han blev heller ikke menneske, han lå bare, gemt under sin pote, han vil ikke vise at han var ked, han vil bare væk fra det her hus, væk fra de to vampyr, den ende han følte noget for og den anden han havde tortureret uden at vide de var i famllie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 9:00

Caroline så stadigvæk ned på Kukiu, Caroline var ikke naiv.. Hun var heller ikke ren mistroisk, men at tilgive for den behandling var ikke noget hun havde tænkt sig at gøre. Hun vidste Elizas følelser for ham, men det ændrede ikke på hvad hun syntes om ham. Caroline havde kun had i sine øjne når hun så på Kukiu ligemeget hvor ked af det han var over det helle.
"Det var Roses, en gammel vampyr som åbenbart hjemsøger os." Svarede Caroline og så på Eliza, Caroline var ikke ligefrem i det gladeste humør hun kunne være. Og rejste sig op og kiggede ned på dem begge.
"Det ved jeg godt." Svarede hun lidt koldt og gik så ud i køkkenet, og tog sig noget blod fra en pose.. Hun havde brug for det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 10:05

Eliza så efter sin søster, det var helt fint hun hadet kuki, eliza havde jo nicolas om caroline kunne lide det eller ej men han var virkelig ikke den bedste som skulle være der når hun var vred, hun holder om kuki og nusser ham i pelsen og smiler for sig selv og ser på sin elskede, han var den bedste nok havde han sårede hendes søster men hun havde selv sagt det var okay, og hun kunne i det mindste lade som om, det ville eliza havde gjort hvis nicolas var der.. hun ville dræbe den møgsæk til roses...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Fre 5 Apr 2013 - 16:56

Kuki så trist op på Eliza *Jeg viste ikke det var din søster, jeg er rigtig ked af det* han så hurtig væk og stillede sig op på alle 4 ben så han næsten var lige så høj som Eliza, han gik stille hen til døren som førte ud til Elizas søster, han kiggede svagt på hende, og forvanlede sig til den unge som, som havde voldtaget hende, og tog den ende hånd om bag nakken og en anden i siden og sagde men en stille og trist stemme ''Undskyld'' han så væk, han vil ikke vise at han var kad, han så hen på ELiza og sagde stille ''Jeg vil gøre alt for at i ikke kmmer noget tid'' han så på søstern og smilede svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 12:19

Caroline kiggede ham i øjnene, hun var meget svær at få tillid til.. Hvis man engang havde svækket den. Caroline så han smilte svagt, men kiggede bare væk og drak videre af blodposen. Hun ønskede at hun aldrig skulle have mere med ham at gære. Men det var umuligt, for Eliza elskede ham. Og selvom det var for meget for hende at acceptere, måtte hun jo bare lade som om at hun acepterede det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Søn 14 Apr 2013 - 12:31

Eliza så nervøst på sin søster hun vidste at carolline hadet kuki og hadet eliza for at elske ham og det sårede hende meget, hun kunne så heller ikke lide nicolas men hun hadet i det mindste ikke caroline for at være sammen med ham.. hun var trist og så ned og holdte om sig selv og så ned hun elskede dem begge megeet højt hun ville ikke midste dem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 22:29

Kukiu viste at Elizas søster aldrig kunne tilgive ham for det han havde gjodt ved hende, han ønskede sådan at han kunne stoppe sig selv i det han havde gjord, det eneste som Kukiu ville vl lave om på var på den møde han var over for Nicolas Elizas søstes kæreste, Kukiu lade sig over i et hjørne forikke at vække opmærksomhed, han slikkede sine sår rende, hvor efter han så trist på Eliza.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 22:37

Caroline kom tilbage i stuen og kiggede skiftevis på dem begge. Hun kiggede på Eliza.
"Jeg går en lang lang tur." Svarede hun og gik ud af døren og lukkede den bag sig med et lille smæk. Hun tog sig en dejlig lang gå tur i mørket.

//Out^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 22:43

//Fint;-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 22:43

//Så skal du springe på vores emne Kukiu Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 22:47

//jeg prøver at svare på det, men det er lidt svart;-P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 22:48

//Er ked af hvis det svært Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 22:51

//okay farvel søs.... Sad //

eliza lod sig løbe hen til kuki da hendes søster havde smækket døren hun holdte om han. ''jeg elsker dig alligevel kuki lig meget hvad'' sagde hun mod ham og ville for alt i verden ikke midste ham hun elskede hun havde endelig fundet en hun elskede og som elskede hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 22:56

ulven smilede da Eliza sagde at hun elskede ham, ulven lade sit hovedet på hendes ben og lukkede sine øjne og faldt i en stille og rolig søvn.

//Out:-P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 22:58

eliza nussede ham på hovede og kyssede det da hun opdagede hun havde fortalte ham hun elskede ham smilte hun bange og nussd ham i lod ham sove..

//out

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 4 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum