Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Voteba13Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Voteba14Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Voteba15 
Abigail
Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Voteba13Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Voteba14Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 13:52

''varulv'' sagde hun blidt og smilede.. ''flot sort ulv..men kysst blev brudt foran hans indr ulv overtog og jeg måtte løbe' sagde hun stille og trist og så ned i jorden og smilede for sig selv og smilr for sig slv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 13:57

Varulv.. sort.. det kunne ikke passe kunne det?..
"I menneske form, er Han så solbrun i huden.. brune øjne?" spurgte hun og så nervøst på Eliza. "Med knive på sig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 14:01

''knivene havde jeg ikke set men ellers passer det andet'' sagde hun og så på sin søster nervøst og bed sig i læben og så ned ''det passr ik på din overfaldt mand vel?'' spurte hun bange..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 14:10

Caroline måtte tænke sig om.
"Jeg er ikke sikker, kan du ikke sende mig et billed med din evne af ham." spurgte Caroline og stemningen var pludselig mere alvorlig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 14:18

hun blv nervøs og vidste hnde et biblede af fyren hun elskede hun var bkymrede 'sig ik det er ham vel'' sagde hun bange og så på sin søster og bed sig i læben og så ned i jorden og sukkede.. hun så ned og ville ikke indse dt der var sket mellem dem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 14:24

Caroline gipsede da hun så billedet af ham, det ansigt hun havde håbet hun ikke skulle se igen. Hun så stille på Eliza og nikkede.. det var ham.. men måske var Han anderledes med hende, ligesom Nicolas var kærlig imod hende. MEn var enlig en ret voldig mand fyldt med ære.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 14:30

hun krammer sin søster og holde rom hende og havd det dårligt, ''undskyld det jeg ked af'' sagde hun trist og så ned i jorden og havde sig selv og rødmer hun hader sig selv og græder og ser ned i sengen hun var vild med ham, og nu havde han gjort hendes søster fortræd det var ikke en god ting...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 16:58

Caroline så på Eliza.
"Hey.. Du skal ikke være ked af det, jeg ved du er vild med ham.. Alle begår fejl okay, Nicolas er morder? Og jeg er stadigvæk forelsket i ham. Eliza kærlighed er sjældent måske er det meningen at i skal være sammen, og så må du ikke lade mig stå i vejen." Svarede Caroline Eliza og gnubbede hendes arm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 17:31

hun så på sin søster, ''men du er den der betyder mest for mig'' sagde hun bange og så på sin søster, ''han vidste ik du var min søster han ved ikke engang jeg har en søster'' sagde hun blidt og roligt og holder om sin søster..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 17:53

Caroline smilede og holdte om Eliza.
"Du betyder også virkelig meget for mig." Svarede Caroline hende og smilte. Hun elskede nogle, og det betød meget... hun elskede Eliza, Nicolas... Nille..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 18:13

Eliza så ned hun ville lige snakke med kuki om det næste gang de var sammen, hun var glad for kuki meget glad, men hun var bange for han ville skade hendes søster, hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, hvis kuki nu sagde han ikke ville være med hende.. på grund af det.. hvad skulle hun så gøre...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 18:17

Caroline lagde hovedet lidt på skrå, og lagde en hånd på Eliza's kind. Caroline smilte skævt til hende, hun kunne næsten læse Elizas ansigt..
"Søde hvis han er den rigtige ville han elske dig ligemeget hvad. Et kys hvor man føler noget er et tegn på skæbne."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 18:28

Eliza så på sin søster, ''jeg følte jeg fløj mellem himmel og jord da vi kyssede'' sagde hun og tænlte på ham.... på den måde hans læber ramte hendes de var bløde og smagte virkelig godt, hun smilede for sig selv og grinede sødt ved tanken, ''er du sikker på du ik er sur'' spurte hun blidt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 18:44

Caroline smilede af Elizas beskrivelser.
"Ligesom når Nicolas kysser mig, selvom det er sjældent.. Så bliver jeg varm indeni, desuden sagde han at han elskede mig." Sagde Caroline blidt. "Selvfølgelig ikke, hvis han bare er god ved dig er jeg glad. Hvis han sårer dig, så bliver han nød til at flygte resten af sit liv."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 18:47

hun smielde og krammede sin søster ''det samme med nic'' sagde hun til sin søster med et smil, ''VENT.... HAR HAN SAGT HAN ELSKER DIG!!!!!! HVORFOR HAR DU IKKE SAGT NOGET?!!!'' Spurte hun overraskede..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 18:55

Caroline kunne ikke lade hver med at smile.
"Fordi jeg var lidt nede, og skulle bare have alt det dårlige ud først. Så nu ved du det, og jeg sagde jeg elskede ham." Sagde hun blidt og bed sig glad i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 19:23

hun krammede sin søster glad ''ej hvor er jeg glad på dine vejne'' sagde hun kærlgit og smiler for sig selv og kysser hende kind..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 19:25

"Tak." Svarede Carolline blidt og smilede til Eliza. Caroline var selv ret glad over det, det havde virkelig fået hende til at indse at der var en chance.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 19:39

hun krammede sin søster tæt og smielde glad mod hende ''hvor du heldig'' sagde hun blidt og håbede hun også en dag ville høre de ord fra kuki men der gik nok lang tid og det var også okay for lige nu var hun glad for de bare havde kysset, hun blev ved med at tænke på den følse han gav hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 19:55

Caroline trak på skuldrene.
"JEg skal jo være heldig nogle gange. Jeg mener jeg har folk jeg elsker omkring mig, det betyder meget." Svarede hun med et kærligt og varmt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 19:58

hun smilede varmt og kærligt til sin storesøster og var glad hendes søster betød virkelig meget for hende.. og dt skulle ingen for hindre hun elskede at snakke med sin søster for hun kunne snakke ud med sin søster om alt også hvis hun var bange for noget...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 20:02

"Husk du altid kan komme til mig søs. Husk det ligemeget hvad det er." Sagde Caroline med en alvoligt stemme men havde et kærlgit smil på læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 20:08

hun niikkkede ''ja det ved jeg, og det er jeg glad for'' sagde hun blidt og roligt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 20:24

Caroline så på Eliza.
"Få noget søvn. Du har haft en hård aften." Sagde Caroline og kyssede Elizas pande blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 20:32

''vil du ik nok blive her'' spurte hun blidt og roligt og smielde for sig selv og slapper af med t smil..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~ - Page 2 Empty Sv: Children of the Damned!~Eliza&Kukiu~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum