Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
Teach me//Tristan. - Page 2 EmptyIdag kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Teach me//Tristan. - Page 2 EmptyIdag kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Teach me//Tristan. - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Teach me//Tristan. - Page 2 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Teach me//Tristan. - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Teach me//Tristan. - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Teach me//Tristan. - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Teach me//Tristan. - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Teach me//Tristan. - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba13Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba14Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba15 
Lori
Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba13Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba14Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba15 
Valentine
Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba13Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba14Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba15 
Jake
Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba13Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba14Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba15 
Edgar
Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba13Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba14Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba15 
Lenore
Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba13Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba14Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba15 
Abigail
Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba13Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba14Teach me//Tristan. - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164697 indlæg i 8727 emner

Teach me//Tristan.

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Teach me//Tristan. - Page 2 Empty Sv: Teach me//Tristan.

Indlæg af Tristan Man 18 Nov 2013 - 17:14

Tristan havde hele hans liv troet at han var et helt almindeligt menneske. Hans forældre havde altid bortforklaret det højorange hår med, at hans mor var blevet udsat for en væsens evne under graviditeten, men som han blev ældre og rejste til underworld ville han finde at den virkelighed han troede var hans liv ikke eksisterede. Hans træk var fuldkommen menneskelige. På nær de meget målbevidste brune øjne og det orange hår, som var de fællestræk han havde med sin santuine bror - tigeren Luck.

"Argh den gav du mig jo næsten!" Grinede han og ville række hende en hånd for at hun kunne komme op. Så måtte hun selv bestemme om hun tog den.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

Teach me//Tristan. - Page 2 Empty Sv: Teach me//Tristan.

Indlæg af Alane Tors 28 Nov 2013 - 5:46

Hun kiggede op på ham som hun lå der på jorden, hendes øjne studerede ham stille, hun havde tabt og det erkendte hun gerne, Alane var ingen dårlig taber medmindre hun egentlig var stærkere end den hun kæmpede imod. Stille rakte hun op og greb fat omkring hans udstrakte hånd for så at blive hevet op. Hun vejede overraskende lidt i forhold til ham så han ville ingen problemer have med at hive hende op. Da hun var oppe at stå slap hun hans hånd og begyndte at børste sit tøj af for visne græsstrå og jord. Alt imens kiggede hun dog op på ham og med et lille grin kom det fra hende, "Ærlig talt havde jeg ikke lige regnet med du ville hive mig i håret så det kom som en ret stor overraskelse for mig". Hun blev færdig med at børste sig og rettede sig op. Nu kunne hun altså ikke holde sin nysgerrighed ud mere, hun blev nødt til at spørge ham så det gjorde hun. Sig mig engang Tristan, er du egentlig et væsen eller er du menneske?", man ville tydeligt kunne høre nysgerrigheden i hendes stemme for ikke at tale om at den skinnede i hendes øjne som hun så i hans.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Teach me//Tristan. - Page 2 Empty Sv: Teach me//Tristan.

Indlæg af Tristan Søn 22 Dec 2013 - 20:59

Han smilede stort ned til hende, og hev hende uden besvær op. "Man må være forberedt på alt, men ja det var en fordel for mig at du har langt hår" Fortsatte han og blinkede venligt til hende. Han tog et skridt væk for at hun kunne børste sig af. De kunne sagtens træne mere, men egentlig ville han mene det kunne være federe at øve evner. Det kunne han også selv trænge til, og det behøvede jo heller ikke være imod hinanden.

Han løftede et øjenbryn af hendes spørgsmål og rystede bare på hovedet med et skævt smil. "Sig mig, hvad tror du jeg er ?" Spurgte han med hovedet på skrå.
Så valgte han alligevel selv at svare da hun havde givet sit bud, hvis hun gav et.
"Egentlig troede jeg at jeg var menneske indtil jeg var 17, men da jeg kom her var realiteterne lidt anerledes. Jeg har en bror jeg ikke kendte til. En tiger" Forklarede han, og hun ville nok vide at han var santuine da han sagde det.

_________________
The man himself - Tristan Cambell Wonder
Tristan
Tristan

Antal indlæg : 1166
Reputation : 4
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .

Tilbage til toppen Go down

Teach me//Tristan. - Page 2 Empty Sv: Teach me//Tristan.

Indlæg af Alane Tirs 21 Jan 2014 - 18:36

Hun kiggede på ham med et grin, det måtte hun hellere huske, det var ikke alle der kæmpede lige pænt men det var nu egentlig meget godt at Tristan forberedte hende på det. "Det må jeg jo så nok lige huske. Jeg kan nu egentlig også meget godt lide mit lange hår så selv om det er ulempe i kamp klipper jeg det nok ikke foreløbigt af". Let slikkede hun sig om munden og betragtede kort Tristan med et af hendes dejlige smil før hendes øjne gled omkring igen, her var nu meget rart, hun elskede naturen.

Alane kiggede på ham med nysgerrige øjne, hun betragtede ham, lod øjnene glide over hans krop, ikke i nogen pervers form men det var nu ikke fordi han ikke så godt ud men hun prøvede at finde ud af hvad han var. "Hmmm..". Hendes øjne ramte hans og hun lyttede efter da han snakkede atter engang. En Santuine, aldrig havde hun mødt en før. "Jeg har aldrig mødt en Santuine før hvis jeg skal være ærlig. Men hvor er din bror så henne?". Et skævt smil gled så over hendes læber mens hun betragtede ham. "Kan du så gætte hvad jeg er?".

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

Teach me//Tristan. - Page 2 Empty Sv: Teach me//Tristan.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum