Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba13OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba14OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba15 
Jake
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba13OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba14OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba15 
Sasha
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba13OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba14OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba15 
Renata
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba13OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba14OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba15 
Celenia
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba13OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba14OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba15 
Lenore
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba13OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba14OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba15 
Genevira
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba13OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba14OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba15 
Edgar
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba13OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba14OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba15 
Marcus
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba13OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba14OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba15 
Elizabeth
OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba13OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba14OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

OPFØLGER på "Vigtig Besked"

Go down

OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Empty OPFØLGER på "Vigtig Besked"

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 8:39

ANGÅENDE KLANER

Akuma har lige prikket mig på skulderen omkring klanerne og hvad lederne så skal gøre hvis de ikke har 2000 indlæg nu. Jeg har skrevet i alle klanerne hvor det er aktuelt, at klanen midlertidigt er lukket, men vil åbne når lederen igen får 2000 indlæg.

Det er selvfølgelig surt for lederne, men mit forslag er at i vælger at spille i emner i fortiden. Det vil give flere relationer og det kan i måske sener bruge.
I kan også skrive emner som slet ikke har relationer til klanen eller at de kun kan være medlem men ikke leder. Kontakt venligst admin omkring det.
Hvis interessen for klanen ikke er eksisterende, bedes i kontakte admin, som så vil få den slettet.

Hvad klanlederne hver især tænker med jeres klan, er op til jer selv, men kontakt venligst en admin så vi ved hvad i har tænkt jer eller kan ændre 'lukke' beskeden for klanen. Hvis klanen har eksisteret før jeres lederskab, så husk at det skal passe med jeres historie.

Noget rodet besked, men det kan i takke min matematiklærer for Razz

V.h. DTBM (De tre blå musketer)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Empty Sv: OPFØLGER på "Vigtig Besked"

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 9:30

Jeg synes egenlig det er lidt cool at man ikke ' bare lige ' kan oprette en klan.

Smile


Hvis man har nogle krav, som f.eks antal indlæg på 2000 ....så gør det måske det mere attråværdigt?
Det kunne betyde, at dem der virkelig virkelig gerne vil have en klan, kaster sig frådende ud i at emne -og dermed lægger fliserne til den vej der skal lede dem til klanen.
(Måske skaber man baggrunden for klanen gennem emner, det kunne da være fedt! )

Hvis det hele bliver et stort tagselvbord bord af specialracer, blandningsracer, klaner og hvad der nu eller er at byde på.....så mister det lidt ' den lille ekstra kolorit'.

Og der er set en del eksempler på klaner der startes, afsluttes...så vil man være leder...og så vil man bære medlem....ligesom man ofte skifter karakter og race.

Selvfølgelig mener jeg der SKAL være plads til de ting i et vis omfang- vi ønsker jo ikke kvæle folks leg og kreativitet, men.....der skal også være en lille smule facon på det hele.....ellers bliver det for la la.

Smile jeg synes det er okay....og jeg er sikker på at vores klanmedlem, nok skal sprænge den ramme og igen overtage styringen!! * hepper *

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Empty Sv: OPFØLGER på "Vigtig Besked"

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 16:20

Så vil jeg lige komme med endnu et spørgsmål...

I løbet af min lange pause har jeg ladet en del emner stået ubesvaret.
Men da disse foregik med Akuma som leder af klanen så vil de jo nu være "ude af spil".
Hvis nu at en klanleder står i samme problem som mig ville det så være tilladt at spille videre i vores emner indtil de 2000 indlæg er nået?
Så skal bare overholde betingelsen at "du må ikke starte flere nutidige emner" ik?

(syndes stadig det er utroligt at omkring 45% af mine indlæg var spam-tråde... Sad )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Empty Sv: OPFØLGER på "Vigtig Besked"

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 20:12

Alle tråde med som er klan relateret, ville blive sat på pause.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Empty Sv: OPFØLGER på "Vigtig Besked"

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 21:38

ÆNDRING!

Klanlederene må gerne gøre deres klanrelateret emner færdige nu, men ikke påbegynde nye.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Empty Sv: OPFØLGER på "Vigtig Besked"

Indlæg af Gæst Tirs 23 Apr 2013 - 21:42

Årh PRAISE THE LORD ERIC!!! :'D
Tak, tak, tak, tak, tak!
Var ved at gå i panik over hvor mange ting som skulle ændres!...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

OPFØLGER på "Vigtig Besked"  Empty Sv: OPFØLGER på "Vigtig Besked"

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum