Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba13Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba14Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba15 
Jake
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba13Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba14Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba15 
Sasha
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba13Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba14Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba15 
Renata
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba13Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba14Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba15 
Celenia
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba13Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba14Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba15 
Lenore
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba13Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba14Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba15 
Genevira
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba13Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba14Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba15 
Edgar
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba13Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba14Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba15 
Marcus
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba13Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba14Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba15 
Elizabeth
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba13Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba14Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

4 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Sean Tors 29 Maj 2014 - 16:43

Hejsa kære brugere!

Her er en kort opdatering og information!

Vi er blevet enige om en ny regel, her på siden. Bare rolig, den vil ikke forhindre jer i noget og den vil ikke rigtig gøre nogen forskel, for andet end helt nye brugere!
Reglen lyder som følgende:

"- Inden du spiller, skal din profil godkendes. Dette sikre vi ved at du først må emne, når du har fået din race-farve. På den måde husker I at melde jer til en race og vi kan holde styr på om alle har en acceptabel karakter og evner. "

Reglen er skrevet ind under "regler - generelt", under "Ens profil".

Opdateringerne lyder som følger:

Inaktive brugere:
Jeg vil også, inden for den næste uge eller to, tjekke jeres aktivitet!
Dette betyder at ALLE der ikke har været aktive inden for de sidste 50 dage vil blive slettet. Det vil også blive første gang hvor vi vil bruge vores E-mailsystem, til at sende en reminder til folk, inden vi sletter dem. Lad os håbe det virker! Wink
Det betyder også at ved i allerede nu, at i har nogle inaktive brugere, så få dem slettet eller skriv hvis i vil beholde dem. Det samme gælder hvis i kender nogen, IRL eller URL, som ikke er aktive. Prik til dem eller skriv til mig, hvis i ved de ikke skal slettes. Vi vil selvfølgelig også tjekke, hvem der har meldt ferie, inden vi sletter nogen.

Husk i stadig kan ansøge til Most Wanted listen! I kan evt. læse lidt om den her:
https://theunderworld.danskforum.net/t5849-gammel-ide-reevalureret-lille-opdatering

Vi regner med snarest muligt at få sat listen op.

Jeg vil også minde racelederne om at tjekke deres hemmelige forum, for listen over territorier.

Ny ide:
Vi har også modtaget en ide om at sætte et ekstra felt på jeres profil, som hedder noget i stilen med "Karaktertitler", hvor kun jeres in-game titler vil stå. Den der er nu, og så hedder "Titler", dækker alle slags titler. Umiddelbart mener vi admins ikke der er brug for dette ekstra felt, men hvis der er flere brugere der mener vi skal have den, så skriv til os. Enden her eller over PM og så vil vi tænke over den igen. Smile

Liste over stoffer:
Der var også en gang nogen der kom med en ide til at lave en liste over de stoffer vi har på UW, da enkelte brugere spiller med at være dealers eller have et diskotek/bordel. Denne liste har været meget forsinket, af ukendte årsager, men jeg kan fortælle jer at listen stort set er færdig nu. Vi mangler kun en enkelt ting, før vi vil offentliggøre den.

Magibøgerne:
De fleste er blevet rettet igennem, med undtagelse af the book of light magic. Denne vil snarest blive rettet igennem også.
Vi leger også med nogle ideer til nogle helt nye magibøger. Det kan i se frem til! Smile

Til sidst:
Husk at melde FC, både jeres nye eller hvis et skal slettes!

- Sean
På vegne af DTBA

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Camille Tors 29 Maj 2014 - 20:56

Wwoooowwww sikke nogle opstramninger XD

Med risiko for at lyde som en bitter pipfugl , vil jeg bare sige at jeg synes reglen om at slette efter 50 dage er vanvittig kort. , og jeg har aldrig forstået hvilke gener det kan give en side at være mere large omkring det?
Det er alt at vinde ( hvis man en dag vil spille på sig bruger igen ) og meget at tabe ( ja...så er hele profilen jo væk ) jo kortere en frit der er , og Den er på knap to måneder ?

Og næste citron bøvs fra mig - jeg synes nemmelig også det spænder ben for HELT nye brugere , og at det er en unødvendig stramning at de først må emne når karakteren er godkendt! Hvad betyder det ?
Admins ved jo når nye oprettes anyway, så man kan da sagtens tjekke for evner hvis der skal strammes op på den slags?

Måske er delbare mig. Men jeg ser ikke een ting ved den regel som man ikke kunne alligevel- men jeg ser den KAN spænde ben for to mennesker der måske sidder og vil i gang med at emne nu og her .

Nuvel- det var blot mine tanker om det. Men nu er det jo besluttet og ikke til diskution XD

Ellers er det godt at se der er liv i kludene her Smile

~ Camille.
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Camille Tors 29 Maj 2014 - 20:57

Frit = frist på øøøhhhhh nordsydvest københavnsk?
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Delilah Tors 29 Maj 2014 - 21:07

Det med 50 dage er .. Ikke en opstramning. Sådan har det været så længe jeg kan huske(nu har jeg så godt nok kun været her i halvandet år, og har nok ikke lagt mærke til det hvis det er blevet ændret .. but yeah). Grunden er, så vidt jeg tænker, at hvis man som bruger ikke har været online i to måneder, så er man ikke længere online på forummet. Og så holder man bare på faceclaims, navn og storageroom, som lige så godt kan sættes fri til nye!

Perioden .. Det har jeg haft ingen inflydelse på, så jeg kan hverken sige for eller imod der. Det ved jeg ikke noget om xD
Hvis man er på ferie eller lignende, så bliver man jo netop ikke slettet - hvis man har en god grund, skal man bare formidle det videre. Desuden er det jo ikke hvem der ikke har emnet i to måneder, men hvem der ikke har været aktiv - altså skal man faktisk være inaktiv for at blive slettet. Og hvis det er så slemt, så kan man altid komme tilbage i form af en tilbagevendende bruger, hvis man savner stedet efter et halvt år!

Det med reglen, det er fordi vi har oplevet en del gange nu, at der er nogle der ikke kan styre det. Ekstremt kraftige evner, baggrundshistorier, racer eller karakterer der slet ikke kan eksistere i UW's univers eller lignende, og derfor er vi simpelthen nødt til at tjekke op på folk, inden de begynder at emne, så vi ikke skal ændre på noget aktive spillere allerede har emnet med. Det er jo bare surt!

Men siden der næsten konstant er en admin online, så forhindrer det jo ikke de nye der ikke har misforstået siden i at emne, fordi vi jo hurtigt tjekker op på karakteren anyway. Men hvis der er nogle misforståelser kan vi lige tjekke op på det, rette og hjælpe til, så de ikke skal rette på hele idéen om deres karakter efter deres fjerde emne.

Så .. Alt i alt syntes jeg faktisk ikke det er nogen vild opstramning xD

_________________
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Sean Tors 29 Maj 2014 - 21:48

Og jeg støtter Delilahs udtalelse. Hun fik sagt alt, hvad jeg selv havde på hjertet Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Camille Tors 29 Maj 2014 - 22:31

Reglen om sletning af brugere der er inaktive har været til debat siden de første admins lavede den- så der har altid været en ...og den har altid været til debat.

Det er godt i er enige- men som admins forventer jeg da også i er loyale og står ved sidens regler XD

Jeg udtrykker bare min holdning - og mener at det er en smal tidsfrist da jeg efterhånden har set mange brugere både her - og ander sider der har haft væsentlige længere pauser ( og jeg kan skam godt skelne mellem at emne og være inaktiv helt ) og så er hjemvendt igen Smile

Det er jo et temperamentsspørgsmål- nogle sider sletter slet ikke brugerne .
Nogle sider lader profilen stå og så mister man kun retten til sit face claime ( hvad jeg personligt finder langt mere sympatisk end at slette hele profilen efter kun 50 dage ) .

Og de ting man skal tjekke op på- kan man vel sagtens gøre før de er godkendt - hvis der næsten altid er en admin online - det er et argumenter der kan vendes begge veje.

Men jeg har set at det kan spænde ben - og der er ingen garanti for der ikke kommer perioder hvor i begge to ikke lige har mulighed for at godkende med det samme.
Men hey!!! ..... Det er jeres beslutning...jeg pipper bare mine synespunkter ud XD
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Sean Tors 29 Maj 2014 - 22:38

Jeg har aldrig hørt en debat om tiden.
Uanset hvad...Fører vi den bare videre, som den altid har været. Hvis der er flere brugere der viser sig utilfreds, vil vi overveje at ændre den. Set fra min side er...50 dage ret lang tid. Så burde man lige kunne logge på en dag og skrive "Hey! Jeg er inaktiv, men vil stadig gerne blive her..." eller blot logge på, bare for stadig at blive på siden. Så viser man, at man endnu er interesseret. Desuden sender i E-mails ud til folk denne gang, hvad vi ellers ikke plejer at gøre. Så folk får jo deres chancer.

Det andet er slet ikke til diskussion. Du skulle bare se hvor kreative folk er! Det er selvfølgelig lækkert med kreativitet...Men vi skal sørge for de dog holder rammerne, så vi alle kan få en godt og realistisk spil.
Vi er måske ikke alle enige om hvor grænserne ligger, men jeg finder det meget bedre at folk lige er blevet tjekket igennem og godkendt, end at de går i gang med at smadre hele verden...Og først en måned senere får at vide at det måtte de ikke. En masse spil og emner, relationer m.m. der er lige til skraldespanden.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Rafaela Tors 29 Maj 2014 - 23:16

Er både for og imod den nye regl, men igen synes jeg, at nogle af de karaktere som har fået deres farve de sidste 2 uger ca skulle tjekkes igennem igen for har mødt en del der har 2 evner eller en evne og en magibog og mødt en del karaktere der direkte er uovervindelig om man så som drage lagde sig på dem. Og ja drager vejer meget!
Men den regl kan virkelig også spændende ben for folk som Camille siger. Men det er så min mening. Plus jeg har en helt del flere meninger jeg så vælger og holde for mig selv lige pt ^_^

_________________
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Sean Fre 30 Maj 2014 - 13:26

Tydeligvis har folk ikke altid styr på hvad man må og ikke må på denne side. Og, som jeg sagde tidligere, finder jeg bedre at få det rettet med det samme, end at have emnet i en måned og pludselig ikke kan bruge alt det, man har lavet, til noget. At de første må emne når de har fået farve er ingen hindring. Det gør det blot lettere for os admins at se hvem der mangler at blive tjekket, så vi ikke skal sidde og huske 15 nye navne udenad og kende forskel på dem.

Hvis der kommer et tidspunkt, hvor hverken jeg eller Del er på i sommeren, hvis vi f.eks. begge er på ferie eller sammen med familie (eller hvad vi nu laver) vil vi give jer besked om det og i så fald vil vi give folk lov til at emne, omend vi stadig vil tjekke dem igennem når vi kommer tilbage og de kan risikerer at skulle ændre noget.
Men som det ser ud lige nu, vil der næsten være en på hele tiden.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Camille Fre 30 Maj 2014 - 17:14

Jeg forstår simpelthen ikke det der argument Sean - mener du at du kan se på en nyoprettet profil om folk vil spille god mode/ over power ?

Jeg forstår ikke forskellen på om du tjekker dem inden de opretter i forhold til lige når de er gået i gang - det kan da kun give ekstra bonus at skimme lidt indlæg og se om der er ting helt off. Hvorfor siger du at man først bliver tjekket efter måneder med spil og opbygget relation ? Når i er dagligt på ser jeg ikke en grund til der skulle gå SÅ lang tid.
Men hvis een sad og liiiige manglede en nykarakter - er det da surt ikke at må tage den i brug.

Argumenterne lyder lidt som kejserens nyev klæder , for de tjek du taler om kan også , måske enda bedre , fortages når folk lige er begyndt.

Alle ved at laver man noget der falder uden for sidens tema , skal man rette ind. Det ansvar bør hvile hos den enkelte. Og tager man ikke det på sig , Så er der ingen klage mulighed når man bliver bedre om at rette til ?

Jeg ved der sker sjove ting. Men vi har også forskellig syn på det - der er sikkert lige så mange syn som der er brugere. Jeg finder det F.eks underligt at man kan være menneske. Menneske der kan forvandle sig til diamant hud. Det er i min optik ikke en mindre mutering med en meget stor evne at besidde.
Og den er da admin godkendt.
Burde man ikke være væsen eller blandings race for sådan en stor evne ? ( jeg understreger : dette er på ingen måde personlig i mod den søde adalia som er en skøn personlighed - det går udelukkende på jeg ikke ser ideen med at være menneske hvis man har evner som et væsen )

Når man ser en ny bruger ( hvilke admins får besked om ) så er det en skide god ide at tjekke deres profil ( yes) men en regel om man ikke må starte - ser jeg bare som et kedeligt signal at udsende.

Og jov vi har da diskuterert det i tråde før Sean - og du har selv deltaget deri. Tråde lavet ( eller skrevet i af den tidligere admin liv ) der rykkede for de nuværende slettede inaktive brugere xD

- meeeen rigtig god weekend til alle , og tak for en lille Rask udveksling af syn og holdning Smile
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Sean Fre 30 Maj 2014 - 17:26

Du har misforstået mig, Cam Smile
Jeg husker ikke at have deltaget i en debat om tiden...

Anyway: Det vi vil tjekke er folks evner og historie. Der er selvfølgelig enkelte der ikke får skrevet deres historie, før efter de er begyndt at emne. Men deres evner er ret vigtige. Og derefter, når vi har undgået de værste ting, kan vi altid se hvordan folk tager sig ud i et emne.
Jeg siger at vi tjekker med det samme, at der netop ikke er lang ventetid?

Ansvaret hviler stadig hos den enkelte...Men vi admins er her for at sørge for den enkelte nu også kan finde ud af at holde rammerne. Du får det til at lyde som om vi vil være efter bare den mindste stavefejl. Det er vi ikke. Vi vil blot se deres profil igennem.

Menneskerne har lov til at have evner. De er i forvejen en, set fra min side, en ret svag og kedelig race. Desuden har de ændret sig, siden de kom fra jorden. De kan leve længere, styre magi og have evner. Ikke det hele på en gang, men stadig. Og ja, den er godkendt.
Jeg kan ikke se relevansen i at diskuterer hvem der må have hvilke evner?
Vi siger ikke folk IKKE må have evner, blot at vi vil læse dem igennem FØR de ødelægger det halve Underworld, eller andre ting der ikke bare kan lappes sammen, når folk først er begyndt at emne med halvdelen af siden. Vi har oplevet mange ting, på det seneste, af både nye og ældre brugere, som vi ikke mener passede ind og skulle rettes lidt til. Og enkelte af dem (især de ældre, sjovt nok) var allerede begyndt at emne, så det var begrænset hvor meget vi kunne forlange, uden at ødelægge deres allerede igangværende spil. Og det er netop hvad vi gerne vil forhindre.
Du foretrækker måske folk render rundt og kan alt, hele tiden? En lettere form for kaos?
Dette er vores måde at sørge for der ikke sker noget. Vores måde at holde styr på det. Det er en let, lille regel og det tager ikke engang lang tid at blive godkendt! Jeg forstår ikke hvorfor den kan gøre så ondt på dig...

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Camille Fre 30 Maj 2014 - 17:44

Hø hø - nej jeg foretrækker ikke kaos , jeg sætter bare spørgsmåls tegn ved om man kan se det det i en helt nyoprettet profil at folk vil brænde en by ned i et emne ?
Hele min pointe gik jo netop på at man ikke kunne se de ting før folk begyndte at emne.
Og man kunne kun se deres evner ( hvilke vat grund til mit emne eksempel som jeg finder total over power for et menneske. Mener der i reglerne står de kan have mindre mutationer og hvis det går under en mindre - hvad er en stor så ?)

Det med at vente længe , der hentyde jeg til dine egne ord at det var surt nær folk havde emnet i en måned og så pludselig blev bedt om at ændre ( hvorfor skulle der gå en måned, mente jeg)

Havde jeg haft min gamle profil kunne jeg finde noget af de gamle samtaler frem - men det er jo forsvundet.

Og hey - misforstå nu ikke al min modstand - jeg synes det er pragtfuldt i vil lægge et så stort arbejde i siden her. I gør det godt.
Derfor er det udelukkende af et godt hjerte jeg pipper når jeg ikke et enig Surprised )

Men Mon ikke du ved det efterhånden xD
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Sean Fre 30 Maj 2014 - 17:47

Jeg siger at det er bedre vi tjekker deres profiler igennem med det samme, END at vente i måned eller flere, hvor det netop ville være surt hvis hele ens profil skulle laves om...? ^^

Vi kan altid tjekke og ændre de mest iøjefaldende ting. Tage og ændre enkelte af deres midler, til at skulle brænde en hel by ned. Som deres evner. Og de så stadig gør det bagefter, kan vi jo ikke forudsige, men hvis de virkelig vælger at gøre det, uden en godkendelse fra en admin, må vi jo snakke med dem der.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Camille Fre 30 Maj 2014 - 18:02

Sean - vi er næsten enige - når bare vi anstrenger os xD
I KUNNE jo tjekke deres profiler lige i starten , uden der desideret var en regel der forbød folk at emne før de var godkendt.
Hvis i tjekkede med det sammen - var det så nødvendigt med en stigmatiserede regel?

Jeg har slev lige på en anden side skrevet til to der ville emne og den 3 sagde det måtte de ikke da den ene ikke var godkendt. Det var så synd. Så jeg blandede mig og skrev at hele ideen med en side var at folk emnede - og mon ikke admins ville tilgive dem hvis de gik i gang xD om ikke andet ville min skideballe blive større end deres da jeg opfordrede til at gå imod den regel xD og sååååå ser jeg bagefter det samme forslag her * sukker *

Nå men - tak for flid og tid i giver os!
Nu hopper jeg ud xD
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Gæst Fre 30 Maj 2014 - 18:04

Vi har ikke altid tid til lige at tjekke med det samme...
Åh...Vi prøver at tjekke folk så hurtigt som muligt og få styr på deres profiler. Det er i orden de finder emnepartnere og sådan, i forvejen, men vi ser helst vi venter bare et øjeblik med at emne. Vi siger ikke der skal gå en uge...Det er for lang tid. Men en dag, forhåbentlig kun timer. Nu er vi blot sikker på at tingene bliver som de skal være^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 17:35

Jeg er slet ikke fan af at man skal blive godkendt, inden man må spille.
Det giver klart mening på en international side, men tusindevis af medlemmer, og hvor der ville blive kaos, hvis der ikke var en form for bureaukrati.
Men i et begrænset lille fælleskab, med sjældent nye medlemmer, er det irrelevant, og unødvendigt.
Også afspejler det slet ikke den harmoniske og imødekommende stemning, som Uw enlig har. Alle nye jeg har haft dialog med, er glad for deres velkomst, og den lette tilgang til siden, som her er. - Så et unødvendigt krav om vente tid, inden man må emne, syntes jeg ikke passer ind på siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Delilah Søn 8 Jun 2014 - 17:44

*Suk*

Så prøver vi igen! Først. Hvor der sjældent kommer nye medlemmer? Må jeg henlede til vores statestik, hvor der på 8 dage, i Juni måned allerede er kommet 9 brugere. Her skal det så siges at vi allerede har måttet have fat i adskillige af de 9 medlemmer, fordi de enten havde misforstået siden, konceptet ved siden, nogle af reglerne eller havde en evne der var direkte massemordsrelateret. Så kort sagt er det en regel der var nødvendig.

For det andet, så er folk NØDT TIL at holde op med at snakke om ventetid! Jesus christ, de nye der har været som ikke har haft nogle problemer, er blevet godkendt i samme sekund de var færdige med deres karakter! Og så har de været lige så hurtigt igang som de ellers havde været, fordi vi næsten har en admin online konstant. Og hvis de havde planer om at spille inden de faktisk havde lavet deres karakter .. Ja, så er det nok alligevel bedre de fik arbejdet lidt på karakteren så der faktisk var en at spille.

De der så har misforstået noget, haft problemet etc har vi fanget i vores sikkerhedsnet, og de blev stablet på benene og skubbet ud i emneverden med en karakter som ikke enten passede bedre i et postmoderne samfund om psykiske syge eller var klar til at udrydde hele verden med et fingerknips. Hvor henne ligger jeres indædte modstand? For jeg kan simpelthen ikke sætte en finger på jeres grund!^^

_________________
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 17:47

Mht. den nye godkendelses-regel, så er jeg både (meget) for og (lidt) imod. Jeg synes det er en udmærket idé at admins lige kigger brugernes profiler igennem og tjekker at evnerne ikke er for vilde, og at racen passer ind. Det giver for mig god mening. Dog synes jeg at delen med, at en karakter ikke må spille inden de bliver godkendt, måske ikke behøver være der.

Hvis man lader folk starte emner, så kommer brugeren i gang og har større chance for at blive på siden bagefter. Hvis admin så ser noget, der skal rettes på profilen, så kan de skrive til brugeren og få det løst. Efterfølgende kan brugeren så få sin race-farve, og det kan så betegnes som en "officiel godkendelse". Så kan folk selv styre, om de har lyst til at emne med en bruger, der ikke er officielt godkendt af admins endnu. På den måde ved de andre spillere, hvad de går ind til, når de starter et emne med én person, uden race-farve.

Jeg håber det var nogenlunde forståeligt.

Mht. til ventetiden og "jamen så skal jeg vente flere dage inden jeg må spilles"-problematikken, så er det på nuværende tidspunkt nok ikke noget stort problem, da Delilah og Sean er ganske aktive. Jeg har også indtryk af at de hjælper folk konstant, enten i chatboksen eller over PM, så jeg er sikker på at en ny bruger ville kunne blive godkendt (hvis han har lavet en acceptabel profil) på enormt kort tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Delilah Søn 8 Jun 2014 - 17:56

Jeg kan godt se din idé Rowan, og sådan var det også en ekstremt kort overgang, da Sean og jeg opdagede at vi var nødt til at tjekke alle nye før vi gav dem farve. Men da folk kom på siden, satte en karakter fra en anden side ind der SLET ikke gav mening og så begyndte at aftale emner med den karakter der slet ikke gav mening, så tog vi hurtigt efter det næste skridt.

Desuden .. Den forskel det tager, er måske en time. To maks. Så det er ikke noget vildt. Og hvis både Sean og jeg er væk på ferie eller lignende i mere end en dag, så skriver vi en midlertidig "Alle må emne, farve eller ej - husk bare i så kan risikere at skulle lave noget om når en admin er tilbage" - Så det er intet problem!Wink

Tak for opbakningen, btw!

_________________
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 17:57

First of all, er det ret irratende, at du som formel adminstrator på siden, læser min kontruktive kritik, hvor der er klare meninger om fejl ved det nye system, også slutter din besked af, med at skrive du ikke kan sætte finger på hvad grunden til protesten er.
Du kan sige - Jeg syntes ikke din kritik er valid, og din grund er fejlagtig - men du kan ikke sætte spørgsmålstegn ved hvad min grund er, da den er tydligt formuleret.

For det andet, så får siden her så mange inaktive eller kortbrugte medlemmer, som den katolske kirke, så din statistik med 9 brugere er irrelevant, da du skal se på hvor mange medlemmer siden får, som er fast aktive.
Angående det, så er jeg en de folk som laver mange brugere for at prøve koncepter af, eller karakter ideer, hvor jeg bare vil ind i et enkelt emne, også prøve den karakter ide af. OG det er der de høje tal af 9 kommer fra, ikke fra helt nye brugere, men fra folk der prøver deres kreativitet af. - Og hvis man skal udfylde hele sin profil, og lave andet, OG vente på en admin, så dræber i den slags kreative forslag, fordi det bliver for svært og ikke let nok tilgængelig, at bare hoppe ind og prøve en karakter man lige har fundet på, men ikke vil spille fast.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Camille Søn 8 Jun 2014 - 18:03

Ok - dette er lidt Weird !
Rowans første afsnit er sådan set det jeg har ( forsøgt ) at sige hele tiden. Underligt det ikke kom igennem?

Dels sidste med at alle må emne uanset farve men må være indstillet på et tjek og eventuelle indgreb / rettelser var stort set det jeg selv formulerede ?
Men jeg fik kun smæk i bagdelen for begge ?

Nå men - anyway - jeg synes det er en dejlig løsning !
En der tilgode ser spiller og sidens image !
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Sean Søn 8 Jun 2014 - 18:03

Jeg springer lige kort ind:
Efter en kort snak, er vi blevet enige om at Rowans forslag vil gøre flere glade. Hvilket jo er hvad vi søger...At gøre siden et godt sted, uden at ødelægge spillet. Vi vil lave en ændring i reglen, så folk må emne...Men de er først officielt godkendte når vi har givet dem farve og vi vil OPFORDRE til at folk venter eller selv tager direkte kontakt til admins, hvis de er i tvivl.

Angående afprøvning:
Dette skal ikke være nogen hindring. Har man kun oprettet en karakter for at have et enkelt emne og prøve en ide af...Så skriv til en admin. Og så skal personen nok få lov til det.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Sean Søn 8 Jun 2014 - 18:04

Og beklager, Cam. Det var ikke fordi for at overse hvad du sagde - jeg har tydeligvis bare ikke helt forstået hvad der blev ment. Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 18:04

Det et spørgsmål om han i starten skrev at han var meget for ideen C, så læste hun det xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Delilah Søn 8 Jun 2014 - 18:05

Det jeg mener med det, er at jeg ikke forstår hvorfor det er et problem alt det du siger:)

De 9 brugere der har været, har så vidt jeg ved alle været helt nye karakterer, hvoraf langt de fleste er online på dagligt eller hver anden dag flere dage efter deres oprettelse. Desuden, hvis man kun ønsker at afprøve et karakterkoncept, så kunne man måske i stedet for prøve i en NPC? Bare et forslag, hvis vi dræber folks kreativitet - Dog må man gøre hvad man vil, selvfølgelig;)

Vi overvejer kraftigt Rowans forslag, da det stadig giver os den frihed til at kunne vise om en person er godkendt eller ej, men at vi ikke "Dræber folks kreativitet" i samme proces, og næsten udelukkende møder modstand, ved vores sikkerhedsnet. Hullerne bliver måske en smule større, men sikkerhedsnettet består! Vi overvejer det på det kraftigste;)

_________________
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum