Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba15 
Lori
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba15 
Valentine
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba15 
Jake
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba15 
Sean
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba15 
Lenore
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba15 
Natalie
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba15 
Taliia
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba15 
Edgar
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba15 
Abigail
Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

Serious... You are like me? - Skylar

Side 5 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 19:25

Han trak skævt på smile båndet og kiggede lidt ned men så op på ham igen og rystede på hovedet, "nej det er det vel ikke" sagde han roligt og smilede lidt af hans prikken på hans næse, det irriteret ham lidt at han ikke kunne få sig selv til at sige hvad han havde lyst til.. Dammit.. ih!
Han betragtede hans drillende øjne og smilede så da han sagde ja, "godt så..." lidt langtrukkent. Han kyssede ham blidt tilbage og så ham så trække sig væk og hoppe ned fra bordet. Han sukkede dybt stod stadig med fronten til køkkenbordet.. Grænseløst irriterede det ham.. Hvorfor kunne han ikke bare sige det...
Han vende sig om og rystede på hovedet, "nej det behøver du ikke, hvis du ikke har lyst" sagde han roligt og tog ham på en lille rund fart rundt i huset. Køkkenet og bedeværelset lå tæt op af hinanden. Soveværelset lå lidt nede af en gang og eller var der en stor stue med meget belysning ude fra haven da der var mega vinduer der ud til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 19:35

Han rynkede brynet og så længe på ham "er du okay, du virker lidt...ja jeg ved ikke, men er du okay" spurte han igen og lagde en hånd mod hans skulder, det gjorde ham da bekymret at se ham ligne en der brændte inde med noget, men bare ikke kunne sige, både bekymret for hvad det mon var han holdte inde. Var det så nu han ville vende sig om og sige han havde en kæreste og alt dette bare var for sjovt, at han intet betød?
han nikkede og fulgte med, så rundt på hver eneste ting, betragtede værelserne og da de nåede det store vindue, gik han hen og stillede sig ved det, han betragtede haven med et stort smil og varme øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 19:42

Han kiggede lidt på ham, sukkede så til sidst og rystede på hovedet, "jeg har det fint... Jeg er vel bare træt" løj han endnu engang, for hvis der var noget han ikke var så var det træt... Han var lys vågen og det kunne man sagtens se på ham... Ih! Irriterende.
Han fulgte ham roligt rundt, vidste ham hver en ting, hver en lille krog der var i huset og så stuen. De store klare vinduer som Sky stilte sig hen ved.. Han betragtede ham blidt bag fra og gik så hen ved siden af ham. Haven var i flot stand, græsset var slået, der var flotte blomster over det hele... Solen skinnede på det... Flot. "Vil du ud og se haven?" spurgte han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 19:54

Han rynkede brynet, slog blikket ned da det var tydeligt det var løgn, selv havde han ikke en eneste gang løjet, men det ville Benji så. Hvilket vel gjorde ondt, at han ikke gad sige det, han havde forstået det hvis han blot havde sagt han ikke gad tale om det, men han havde ikke behøvet at fortælle en løgn.
Han var stille resten af turen, så blot ud af vinduet "nej tak, jeg står skam helt fint her" hviskede han stille og stirrede ud af vinduet, det havde såret ham dybt at han var blevet løjet lige ind i ansigtet, men han tog det vel som ønskede han ikke tale om det og det måtte han vel respektere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 20:01

Han kunne se på Sky at der var noget der havde såret ham.. Meget endda, havde han opdaget at han løg for ham.. Dammit.. Hvordan kunne han være så dum at lyve over for ham, hvorfor gjorde han det... Han hade at lyve over for andre, især for Sky, da han havde været så sød mod ham... Det havde han ikke fortjent.
Sky var helt stille og det var Benji oss, han vidste ikke hvad han skulle sige, han var bange på en måde.. Bange for at indrømme noget. Han nikkede svagt da han sagde nej tak til at komme ud og se hans have, som han ellers var så stolt over.. Mhm.. Åh.. Han kunne ikke holde det ud.. Han kunne ikke lyve over for ham. Han lagde hver sin ånd på hver af Skys arme og vende ham mod ham, han kiggede ham ind i øjne og sukkede. "Hei... Okay jeg løg derhenne, jeg er ikke spor træt.. Men jeg kunne bare ikke sige det okay... Det var ikke fair over for dig at jeg løg for dig.. Det må du undskylde.. Det skulle jeg ikke havde gjort" han kiggede på ham, der var ikke så meget smil over ham lige nu, for lige nu skammede han sig rigtig meget over hans handling.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 20:10

Hab lod sig vende og så direkte på benji "det er okay, du vil ikke tale om det, jeg forstår det vedkommer heller ikke mig, du løj for at dække det, jeg forstår" hviskede han og så ned, bed sig i læben, hvilket han ellers ikke havde gjort i flere timer, kun fordi han rent faktisk følte sig godt tilpas i selvskab af Benji, der gav ham varme og glæde, men lige nu var han blot såret, vidste ikke hvad han skulle gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 20:13

Benji rystede på hovedet, nej det var slet ikke okay, han kunne ikke bare sådan tilgive ham.. ikke bare sådan, Benji kunne se at han stadig var såret, da han vende blikket mod jorden igen, da han bed sig i læben... Dammit.. Han havde lige fået ham til at lade vær.. Hvad havde han dog gjort.. Idiot.
Han sukkede "nej det er ikke okay" han tog om hans hage og løftede hans hoved så han så på ham, han kyssede ham blidt på munden. "undskyld" sagde han lavt og kyssede ham igen på munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 20:19

Han lod ham løfte hans hoved og gispede da han kyssede ham, men svagt gav han efter og kyssede igen "nej, lad nu hver med at undskylde du havde dine grunde til at gøre som du ville, til at agere som du gjorde og sådan er det...jeg havde vel bare håbet du ville dele det med mig, men det er fint nok du gad ikke og det respektere jeg" sagde han mod hanslæber, hans øjne var blanke, men ikke som i at han igen følelser vidste, snarer at han var såret og var tæt på at lade tårene glide ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 20:24

Det stak i ham, at han ikke var lige så imøde kommende som han plejede at være da han kyssede ham, men det var vel hans egen skyld, han havde såret ham, meget, det kunne han se.. Og åhh hvor han skammede sig... Kunne han ikke bare grave sig selv ned et eller andet sted ude i haven, han havde det mega dårligt med at havde løget for ham.
"Sky det er ikke fordi jeg ikke ville dele det med dig... Jeg var bare bange, jeg er bange for at sige det.." han sukkede og kunne ikke klare at se ham sådan, han måtte gøre et eller andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 20:27

Han rynkede brynet "hvad er du bange for...hvad skulle jeg kunne gøre" spurte han og lagde armene om sig selv, som gav det ham tryghed nok. Han var englelig vant til at skulle give sig selv tryghed, men nu hvor han havde mødt benji havde han håbet på at trykheden ville komme fra ham, da han gav ham den tryghed, men nu virkede det hele bare forvirrende og underligt, som kunne han ikke finde hoved og hale i det hele

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 20:32

Han rystede på hovedet og sukkede, "nej, hvad du mon ville sige" sagde han og kiggede ind i hans øjne, han hævede et øjenbryn da han lagde armene om sig selv, hvad gjorde han dog det for, han kunne jo ligge dem om Benji.. Nu blev han jo oss såret, dog, grunden til at han blev såret, var en grund han selv var uden om.. Han sukkede, fjernede Skys arme som han havde lagt om sig selv. Han lagde så derefter armene om Sky og holdte ham ind til sig blidt.. Ikke så stramt at Sky ikke ville kunne skubbe ham væk fra ham hvis det var det han ville.. Det håbede han dog ikke han gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 20:39

Han så spørgende på ham "har du en kæreste...er du forlovet" spurte han og lod ham lægge armene om ham, han gjorde intet for t stoppe ham, lagde dog forsigtigt sine arme om ham "jeg vil ikke sige noget sårende til dig, men det er fint, du siger det vel når du er klar" hviskede han og lagde kinden mod hans bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 20:43

Han kløede sig lidt i nakken, det kunne faktisk se ud som om at det var det, men det var det bestemt ikke.. "Nej slet ikke... Hvordan kunne jeg så havde haft lysten, hele denne morgen og hele aften igår til at tage din mødom lige på stedet..." han stivnede let... Gisp... Han havde.. Lige sagt det... Mhm... Bare han ikke blev frastødt.
Han sukkede blidt da han lagde armene om ham, han kiggede lidt ned på ham da han lagde sin kind mod hans bryst.. "Mhm..." brummede han let

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 20:47

Han stivnede da han hørte de ord, det var godt nok ikke det han havde forventet ville blive sagt, hvilket man også kunne se på hans rødmen der slog op i hans kinder hurtigere end man kunne tælle til et. Han så på ham "har du lyst til....at have sex med mig" spurte han overrasket, han var ikke frastødt af det, bare virkelig overrasket da det ikke var de ting han havde forventet skulleblive sagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 20:50

Han kløede sig i nakken igen, blikket begyndte straks at flakke rundt, mhm... Hm... Hvad skulle han sige, han turde ikke rigtig at sige mere.... Han kiggede kort ned på Sky, hans røde kinder.. Åh.. Dammit, han kiggede hurtigt op igen, tænkt at han havde indrømmet det.. Nu syntes han helt sikkert at han var verdens klammeste skiderik.. Dammit.. "Jah..." Han nikkede svagt... han kiggede lidt ned på Sky og sukkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 20:54

Han nikkede, stilte sig på tær og kyssede ham blidt, han var faktisk mere bange end frastødt, da han aldrig havde prøvet det eller overvejet det, så vidste han ikke hvordan han skulle bære sig ad, hvad skulle han dog gør? "okay...så lad os gøre det" hviskede han mod hans læber, smilede genert "men vær blid....jeg ved ikke hvad jeg skal gøre" hviskede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 21:00

Han kiggede på ham da han igen stilte sig på tær, strakte sig op i mod ham for at få et kys, han smilede blidt og kyssede ham blidt med, gengælde det blidt, lykkelig for at han igen kunne mærke hans læber mod hans. Han spærrede øjne blidt op da han sagde at de skulle gøre det... Mhm.. Det havde han så ikke regnet med, så han var altså ikke blevet frastødt... Hvor godt.
Han smilede og nikkede, "jeg skal nok være blid" hviskede han blidt tilbage. Han sneg forsigtigt sine hænder ind under hans trøje, ind til hans bryst og nussede ham blidt mens han kyssede ham.

//jeg tænker lidt, skal vi bruge tids spring under sex, for jeg tænker lidt, der er så mange emner hvor de fleste sider er fyldt med sex fordi de bare er fortsat og fortsat, så jeg tænker at vi bare bruger tids spring til når de er færdige?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 21:08

Han lagde armene om hans hals, trykkede sig mod ham, trak sin trøje af og trykkede sig endnu engang mod ham. Han blev til sidst træt af højde forskellen, så han endte med kun iført sine boxershort at hoppe op, låse sine ben om hans liv, med armene om hans hals, mens han fortsatte kysset, nu hvor de var på samme højde

//lyder helt fint, laver du sa tids springet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 21:17

Han brummede dybt da han trykkede sig mod ham, havde armene om hans hals, han var glad for at det hele var godt, at Sky ikke var lige så tilbage trukken som før, for det gjorde ham virkelig dårlig tilpas. Han ville have ham tæt på sig.
Han smilede blidt da han tog sin trøje af og betragtede ham blidt. Hans tøj var allerede af, undtagen hans boxershorts.
Han blev overrasket da han hoppede op på ham med bene om hans hofter, han holde ham godt ind til sig for at sikre sig selv i ikke at tape ham, det ville han bestemt ikke. Han kyssede ham blidt igen mens han roligt gik ind i sengen og tog tøjet af dem begge og startede blidt du.

//Jaer//

Tids spring

Han lå på sengen fuldstændig nøgen med Sky ved sin side, han havde en arm om ham og havde pakket ham godt ind i en dyne for at han ikke frøs. Han holde ham blidt ind til sig mens han kyssede ham blidt i panden af og til. Han brummede blidt og kyssede ham så på munden. Hvor var han dejlig. Han havde selv taget et tæppe over sig, for ikke at ligge helt nøgen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 21:24

han gispede, vendte sig mod ham og lagde hoved mod hans skulder "wow" hviskede han og smilede. Det var anderledes men havde føltes rart....eller faktisk mere og her lå han helt nøgen ved siden af den mand der tog hans møddom fra ham.
Han puttede sig ind mod hans bare bryst og lagde hånden mod den anden side af hans bryst "hvad så nu" spurte han svagt og lod sit blikke vandre op mod hans, hvad vil han nu synes om ham?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 21:31

Han smilede blidt til ham og kyssede ham blidt i håret, "Mhm..." brummede han blidt og holde kærligt om ham. Han tænkte lidt om han nu syntes det havde været godt, men det håbede han dog inderligt, for han syntes i hvert fald det havde været godt.
Han lod ham putte sig ind til hans bryst og holde ham tæt, ville ikke slippe ham lige nu, han ville gerne blive ved ham, sikre sig at han havde det godt.
"Hva siger du til at vi klæder os på og gør klar til den sleepover, der er måske lige nogle ting du skal hente der hjemme og sådan noget?" han smilede blidt til ham og kyssede ham blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 21:37

Han smilede, nød hans kys også selvom det blot var i hans hår, han nussede ham ned af bystet og kyssede blidt et stykke af hans bryst, mens han trykkede sig mod ham.
Han rullede om på maven og så ned på ham "det var nu ikke hvad jeg mente, altså vi har jo lige haft sex...hvad sker der så...synes du jeg er forfærdelig" spurte han svagt og vidste ikke hvad han skulle sige til ham eller hvad han ville sige, han håbede dog ikke på noget slemt fra Benji

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 21:42

Han nød hans nussen ned af hans bryst og hans kys på hans bryst, det fik ham til at skælve blidt og han smilede ned til ham som han trykkede sig ind mod ham.
Han kiggede dog lidt spørgende da han rullede om og kiggede på ham.. Et stort smil brede sig på hans læber, "du var fantastisk." hviskede han blidt mod hans øre og nappede ham blidt i øreflippen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 21:49

Han kyssede ham kort, fandt sine boxershorts frem "mhh okay" hviskede han og tog dem på. Han sukkede og smilede svagt til ham "skal vi" spurte han og rejste sig op, strakte sig og sukkede svagt "mhh" brummede han stille og smilede ned til ham
//ingen krea sorry

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 8 Maj 2013 - 21:53

Han kiggede lidt spørgende på ham af hans korte kys... mhm.. Hvad var det med ham... Han havde lige sagt at han var fantastisk... og han reagerede sådan.. Var der noget han havde gjort forkert.. Han kiggede lidt på ham da han tog sine boxershorts på igen.
Han smilede tilbage til ham, tænkte lidt over hans svage smil. Hvad var der mon.
Han kiggede efter ham da han rejste sig op fra sengen, han nikkede lidt og rejste sig op og tog oss sine boxershorts på så han ikke var nøgen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 5 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum