Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba15 
Lori
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba15 
Valentine
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba15 
Lenore
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba15 
Natalie
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba15 
Jake
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba15 
Sean
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba15 
Abigail
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba15 
Celenia
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba15 
Taliia
Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

Serious... You are like me? - Skylar

Side 6 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 16:17

Han tog sine bukser, samt trøje, fik det hurtigt på og vendte sig om, betragtede Benji med varme i øjnene "kom nu din blå øjnede skønhed" klukkede han og gik hen til ham, lagde armene om han og smilede strålende til ham, hvad mon der ville ske fremover nu, ville han stadigvæk være alene?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 9 Maj 2013 - 16:21

Benji betragtede ham da han tog sit tøj på og lagde hovedet på skrå og smilede lidt, han grinte lidt af ham og tog selv sit tøj på inden han kom hen til ham og lagde armene om ham, han smilede blidt til Sky og lagde selv armene om ham, "vil du hjem og hente noget selv, eller skal jeg gå med?" sagde han blidt og kyssede ham på næsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 22:14

Han lagde armene om hans hals "du må gerne komme med, men jeg må advarer dig, der er ikke kønt" hviskede han og stillede sig endnu engang på tær for at kunne trykke sine læber mod hans. Han kyssede hans kind "og der er ikke søde folk i nabolaget" tilføjede han stille. Han kyssede ham kort og nussede ham blidt i nakkehårene, de bløde mørke hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 17:25

Benji smilede blidt til Skylar, "Mhm... det tror jeg godt jeg kan klare" svarede han blidt tilbage og svarede hans kys da han stod på tær for at nå ham, det var sødt at han ikke kunne nå ham og blev nød til at stå på tær, det syntes Benji i hvert fald. "Ikke søde folk i nabolaget siger du... Mhm, jeg tror jeg tager chancen og tager med dig" sagde han smilende. Ham fik endnu et kys, et kort men godt kys, han smilede blidt til skylar mens han holde ham indtil sig og kyssede hans pande. "Kom så, lad os komme afsted inden det bliver forsent" hviskede han blidt i hans øre og nappede i hans øreflip.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 17:33

Han nikkede og smilede "så det tror du, men okay vi kan jo ikke alle have det perfekte hjem" klukkede han og prikkede ham på næsten, han lukkede øjnene og nød hans kys mod panden, det blide kys der næsten havde føltes som et somefugle kys, blidt og kærligt. Han gispede overrasket da han hviskede ham i øret og nappede ham i øreflippen "lad os det" hviskede han svagt og smilede svagt, men også med en rødmen der sneg sig op som et bagholdsangreb på hans kinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 17:38

Han smilede og trak på skulderne, kiggede omkring i sin egen lejlighed og så tilbage på Skylar og lagde hovedet på skrå, "nej, det kan alle vel ikke" sagde han tænkende. 
Han kiggede blidt på Skylar, den måde han var blevet overrasket på, hans smil og hans svage hvisken, den lette rødmen som snært på kunne ses. Benji smilede til ham og slap ham og tog i stedet for hans hånd og tog ham med ud til gangen hvor de tog sko på og overtøj, klar til at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 17:41

Han smilede svagt, lagde kinden mod hans skulder før han gav slip på hans hånd og fik selv sine sko og jakke på. Forsigtigt tog han Benji's hånd i sin og gav den et klem "mhh" hviskede han og åbnede døren, stille trådte han ud og straks efter søgte hans øjne op mod himlen, han betragtede den smukke og mørke nattehimmel, før hans øjne igen faldt ned på Benji

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 17:45

I den tid Skylar havde haft sin kind mod Benjis skuldre havde Benji følt en glæde gå igennem sin krop, en glæde ved at have en ved sin side, en glæde ved at have en som faktisk ogs holde bare lidt af ham, Benji vidste ikke hvor meget Skylar holde af ham, men en ting var rigtigt, Benji holde meget af Skylar. Benji fik taget sko og en jakke på i det han mærkede Skylars hånd i sin, han kiggede på Skylar og smilede blidt som han gav et klem. Han trådte sammen med Skylar ud af huset og låste døren efter dem hvorefter han kiggede på Skylar med et smil. "Du føre an" sagde han blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 17:49

Han smilede, nikkede svagt "det skal jeg nok, du kender jo ikke vejen" kluklo han og tog sin hånd til sig, før han sneg sig ind under hans arm, lagde armene om ham og fik puttet sig ind mod ham, lagde kinden mod hans bryst. Han smilede og førte ham stille igennem de mange gader, til de nåede et lejelighedsområde, han stoppede op ved en gammel dør og gav ham et hurtigt kys på kinden "så...er vi her" sagde han blidt, han kunne virkelig godt lide ham, bare at være i hans arme var dejligt, men han turde ikke sige noget, for hvad hvis benji ikke følte sådan? Ville han så bare skubbe ham fra sig med et ondt grin?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 17:55

Han smilede af den måde han sneg sig ind til ham på, den måde han kom helt ind til ham for at blive holdt om, og for at holde om ham. Benji kiggede på ham med blide og kærlige øjne, "Nope, det gør jeg jo ikke" grinede han stille og fulgte bare med Skylar til han stoppede foran en dør, ved en masse lejligheder, det måtte være her han boede. Benji kiggede rundt om sig, det var nu ikke så galt, han havde ikke regnet lejligheder som så meget fordi han var van til sit hus, men det så nu meget hyggeligt ud. 
Benji kiggede på ham og smilede da han kyssede ham på kinden, han strøg blidt hans kind og nikkede, "det ser nu ikke så skidt ud" sagde han mens han kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 18:00

Han nikkede og så rundt, der var skidt på gaderne, gyderne var som regel der hvor man kunne høre folk skrige, mens han de blev drænet af vampyrerne "så skal jeg bare gå op og du venter?" spurte han og puttede sig næsten endnu mere ind mod hans bryst, som om han ikke ville give slip. Dog efter lidt tid løsnede han sit greb, han kunne jo ikke hænge på benji hele tiden også selvom det var  betryggende og dejligt, gav ham en varme og glæde, så ville det næppe være noget Benji ønskede....hvorfor skulle han også det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 18:05

Han smilede til Skylar og trak på skulderne, "jeg vil da gerne gå med op hvis du vil have det" svarede han, han havde da intet imod at komme med ham op, ærligtalt ville han faktisk meget gerne med ham op, for at se hvordan han boede. Han kunne mærke han puttede sig ind til Benji, klamrede sig ind til ham. Benji smilede og holde ham blidt ind til ham, han ville ikke forlade hans side hvis det ikke var han ønskede det, han ville gå med ham derop hvis det gjorde ham tryggere. Da Skylar løsnede sig fra ham gav Benji ham et kærligt kys på munden og tog hans hånd. "Hvis du vil have jeg går med derop, går jeg med derop"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 18:11

Han smilede og så op mod ham "det...vil jeg rigtig gerne" han gengældte det kærlige kys, flettede sine fingre ind i hans. Han fik hurtigt åbnet døren til opgangen og fulgte ham med op, til den øverste lejelighed. Hans lejelighed var ikke just stor og der var avissider på vinduerne, lampen var grim og stedet var englelig bare...grimt. Tappeten var var ved at falde af og tydelig bare gammel "ja...her er ikke så flot" sagde han stille og smuttede hurtigt ind, han fandt en taske og fyldte den op med tøj og hvad han ellers skulle bruge af ting, før han kom ud til Benji igen og smilede "sådan så er jeg færdig" sagde han med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 18:19

Benji nikkede og smilede "tænkte jeg nok" sagde han blidt da han gengælde kysset. Benji kiggede ned på deres hænder der blev flettet og gav et stort bredt smil til Skylar. Han var en virkelig dejlig fyr, han kunne rigtig godt lide ham. Hans personlighed, hans udseende, selvom Skylar ikke helt kunne se det for sig selv, så var han altså rigtig smuk. 
Døren blev hurtigt åbent og han fulgte med ind i lejlighedsopgangen, han blev ledt op til hvor Skylar boede. Han kiggede sig omkring i lejligheden, den var ikke 'pæn' men den var nu meget hyggelig, den havde sin egen charme, og når Skylar var der... Så gjorde det den ret flot. "Det hyggeligt her" sagde han blidt og trak på skulderne, "og du tager ligesom alt opmærksomheden fra det hele" sagde han flirtende. 
Han stod og kiggede lidt rundt til Skylar var færdig. "Dejligt, lad os tage hjem til mig og få gjort klart så" sagde han smilende og kyssede ham i panden.

//Skal spise, kommer på om lidt igen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 18:22

//svarer senere, skal spise her om lidt ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 18:52

//Iorden (://

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:00

Han stoppede straks op, da han med et sagde noget i e flirtende toneleje, hans kinder blev helt røde og han så generet på ham "det burde snarer være dig, du tager hele opmærksomheden, speciel fra alt grimheden i denne lejelighed" sagde han og gik hen til ham. Han kyssede ham, lagde armene om ham og puttede sig ind mod hans trygge favn, ind mod hans varme arme "lad os det...jeg tror jeg trænger til et bad, hvis det er okay jeg låner dit bad" spurte han og trak ham med ned på gaden igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:06

Han smilede af hans rødmen, gud hvor var han altså sød når han rødmede, så kærlig, lige til at spise var han, "hvad for en grimhed, jeg kan kun få øje på dig" sagde han blidt og kiggede kærligt på ham da han kom hen til ham. Han sukkede blidt af kysset og mærkede Skylars arme omkring ham, han lagde sine arme om Skylar da han puttede sig ind til ham. Benji holde godt om ham, godt ind til sig selv, han var dejlig ja han var. 
Han nikkede smilende "Selvfølgelig, du låner bare hvad du vil" svarede han blidt og fulgte ham med ned til gaden og denne gang var det ham som blev nød til at følge ham hjem til hans hus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:13

Hans kinder blev varmere "aha og jeg er bedre at se på" spurte han og så op mod ham, han kyssede hans hage og smilede bredere. Han begravede ansigtet mod hans bryst og lod ham føre sig frem "mange tak...det kunne være rart" hviskede han og sukkede. Varmen bredte sig i ham, hans smil forsvandt aldrig et sekund, det same gjorde den varme og røde farve der havde lagt sig over hendes kinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:18

Han smilede af den varme der var i Skylars kinder, det gjorde ham... Ja glad, "Ja, du er meget bedre at se på end meget andet" sagde han blidt. Han grinede lavmælt af hans kys på hans hage og da han begravede sit ansigt mod hans bryst. Han gik roligt mod huset igen. Han nikkede kort. 
Da de kom til huset låste han døren op og lukkede den efter de begge to var kommet ind. Det var mørkt og selvom han boede langt væk fra alting så var der stadig skumle typer rundt omkring.
"Badeværelset er lige ved siden af værelset hvor vi var, stil dine ting inde på værelset" sagde han blidt og kyssede ham på munden inden han fik lov til at gå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:24

Han brummede og smilede "er du helt sikker på det....det overrasker mig en smuke, for hvorfor skulle jeg være bedre at se på" spurte han og hævede øjenbrynet af ham, han kunne virkelig ikke forstå hvorfor han skulle være så meget bedre at se på, det var for ham et mysterie.
Han lagde sine hænder mod hans trøjes krave, holdte kysset lidt længere før han gav slip, lagde tasken ind på værelse, han fandt håndklæde, bade ting og ekstra tøj frem, hvorefter han forsvandt ud på badeværelset.
Han fik hurtigt smidt tøjet og stillede sig ind under den varme stråle, der straks fik ham til at slappe helt af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:29

Han trak på skulderne og smilede, "måske fordi du smuk, har du tænkt på det?" sagde han blidt og lagde hovedet på skrå, sukkede frækt i hans øre, "meget smukkere end nogen jeg har set" hviskede han blidt. 
Benji smilede bredt da han kunne mærke Skylars hånd gribe fat om hans krave, så kysset holdt lidt længere, han smilede og kiggede efter ham. Han gik roligt ind i stuen, satte sig ikke ned nogen stedet og da han hørte vandet starte ude på badeværelset gik han roligt hen ved døren, overvejede at gå ind i bad sammen med ham, men han lod vær, det var jo ikke sikkert at Skylar kunne lide ham lige så meget... På den samme måde, selvom han viste det nogle gange... Kunne Skylar lide ham... Han tænkte lidt over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:38

Han gøs og sukkede svagt, lukkede øjnene og bed sig i læben "nej det havde jeg faktisk ikke, det kunne være jeg havde noget i ansigtet" forslog han med et lille smil.
Han kom ud fra badet lidt efter, med den lange og alt for store trøje på og et håndklæde viklet om håret, han sukkede og lagde sine ting ind i tasken, hvorefter han fandt en børste frem. Han kunne godt lide at være her, bare sammen med ham og ikke alene i den grimme lejelighed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:44

Han smilede blidt til ham og grinede blidt, "Noget i ansigtet? du har et smukt ansigt" sagde han blidt, lagde hovedet på skrå med kærlige øjne. 
Han kiggede efter ham da han kom ud af badeværelset, færdig med at bade formode han. Han gik langsomt ind på værelset hvor Skylar var og kyssede ham blidt i nakken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:47

Han grinede "du er meget venlig...nok den første som har sagt jeg er smuk" han strøg ham ned af kinden og trak på skulderne, han var den første som havde sagt det. Selv ikke engang hans mor havde sagt han var smuk eller bare en smule pæn, det var altid fejlene der blev sagt, altid hvad der ikke var godt nok ved ham
Han gispede overrasket, sukkede dog alligevel. Han vendte sig om, trak håndklædet væk og betragtede ham med det kærlige blik "du overraskede mig" hviskede han og kyssede ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 6 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum