Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba15 
Lori
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba15 
Valentine
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba15 
Sean
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba15 
Lenore
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba15 
Natalie
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba15 
Jake
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba15 
Edgar
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba15 
Abigail
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba15 
Celenia
Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

Serious... You are like me? - Skylar

Side 8 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 21:41

Han sukkede, lænede sin kind mod hans hånd, hver enkel berøring, sendte varme igennem ham fik ham til at rødme kraftigt. Han kyssede ham og holdte hænderne op så han kunne trække hans trøje af.
Hans rødmede kraftigt, lagde sine hænder om ham, trykkede sig mod ham "den bedste, hvorledes er det den bedste" spurte han svagt og med et generet smil.
Han bed sig i læben, vendte ansigtet mod den ene side, lukkede øjnene og nød hans berøringer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 21:46

Hans rødmen fik ham til at smile og da ham rakte hænderne ud tog han hurtigt hans trøje af og kiggede ned på hans bryst som han bukkede sig ned og kyssede op til hans hals som han blidt nappede til.
Han smilede da han trykkede sig ind mod ham, "den her nyder jeg, frem for de andre da de var med piger" han smilede til ham. Han lagde hovedet på skrå da han vendte blikket lidt væk og havde lukket øjne. Han tog om hans hage og vende hans hoved mod sig. "Kig på mig søde?" sagde han blidt og kyssede ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 18:59

Han sukkede, lagde hoved tilbage og stønnede svagt "åhh" sukkede han og vendte igen blikket mod ham, da han bad om det. Han gengældte kysset, lagde albuerne som støtte, således at han kunne holde kysset bare en smule mere "når dette er omme, denne sleep over....vil jeg så være alene igen" han lagde sig ned endnu en gang, lagde blidt sin hånd op mod hans kind. Sårbarheden stod ud af ham, han ville ikke være alene igen....ikke føle sig forladt og uelsket igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 19:12

Han smilede blidt af hans stønnen, han nussede blidt hans bryst da han kiggede på ham igen og lagde hovedet blidt på skrå. Han smilede da han gengælde kysset og kunne mærke hvordan han prøvede at holde kysset ved at holde sig oppe. Men istedet for at stakkels Skylar skulle anstrenge sig bukkede Benji sig ned. 
Han kiggede blidt på ham da han spurgte om han ville være alene igen efter dette, men det havde Benji ingen planer om at Skylar skulle være. "Nej det vil du ikke være Sky, jeg lader ikke dem jeg elsker være alene" svarede han blidt og kyssede hans hånd der lå mod hans kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 19:17

Hans ord, fik så sandelig glæden frem i ham, det var som om han aldrig havde oplevet en større glæde end dette "elsker du mig" spurte han og nussede ham ned af halsen, aldrig havde nogen elskede ham...så dette var mere end bare et chok, hvis det da var rigtigt, hvis Benji virkelig elskede ham.
Han lagde den anden hånd mod hans bryst, lige over hjertet og stille efter mødte han Benji's læber med sine egne, han kunne ikke for nok af de kys, de fyldte ham med en glæde og en varme, han aldrig havde oplevet før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 19:21

Benji smilede stort til Skylar og nikkede blidt, "ja jeg elsker dig Skylar, meget" svarede han blidt, han kunne se hvor meget det betød for Skylar, at det glæde ham virkelig meget, han havde ingen planer om at såre Skylar aldrig, så derfor havde han sagt det, for han vidste på en måde at Skylar ville blive glad. 
Han kiggede ned på Skys hånd på hans bryst, han smilede ned til ham og gengælde inderligt hans kys og lagde blidt sin hånd mod hans mave og kørte den ned til hans buksekant som han drille tog fat i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 19:30

Han smilede større "jeg elsker også dig....rigtig meget endda" hviskede han og nussede sin næse mod hans, hans hjerte hoppede over et slag...var der virkelig en der elskede ham. Aldrig var der så meget som en der havde hentyde til det og nu var der rent faktisk en der elskede ham.
Han gispede da han med et tog fat i hans buksekant og hans rødmen steg op i kinderne, men han kunne selv også leve den leg og han lagde hænderne om på hans ryg, lod dem glide ned af hans ryg og da de nåede ned mod bukserne, trak han drillende ned i dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 21:20

Han smilede bredt, "dejligt, for jeg tænkte om du ville komme sammen... Forstår godt hvis du ikke vil... Men du er den første jeg nogensinde har elsket og jeg har virkelig ikke lyst til bare at give slip på dig" han smilede blidt til ham og nussede selv sin næse mod hans.
Han smilede af hans gispen men måtte trække smilet tilbage da han blev lidt overrasket da Sky trak ned i det bagerste af hans bukser. Han kiggede frækt på ham og begyndte langsomt at tage skys boxershorts af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 21:35

Han smilede bredt "om jeg vil, du tog min mødom, var den første som sagde jeg elsker dig til mig....selvfølgelig" han kyssede ham blidt og fuld af alle de følelser han bar inde for Benji, alle de følelser han egede for denne ufattelige smukke mand, der i hans øjne var mere end bare perfekt.
Han rødmede kraftigt da han med et var godt i gang med at fjerne hans boxershorts, dog bed han ham drillende i underlæben og trak hans bukser helt ned og derefter fik han fat i Benjis boxershorts og trak dem langsomt ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 21:41

Inden i eksploderede Benji af glæde, Sky sagde ja til ham, "virkelig... Oh Sky!!! Det er jeg så glad for" han smilede stort af glæde og kyssede inderligt igen og krammede ham kærligt og nussede hans kind, han var så glad for at Sky havde sagt ja. 
Han smilede af hans rødmen da han trak hans boxer af ham. Han spandt frækt i hans øre da Sky bed ham i læben og trak hans bukser af og var igang med hans boxer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 21:58

Han klukkede og strøg ham ned af kinden "det burde være mig der er den heldige, du er den smukkeste mand jeg nogensinde har set" hviskede han mod hans læber, han kyssede ham kort "du er helt perfekt....og jeg vil ikke andet end at være sammen med dig" han var lykkelig og glæden stod ud af ham, i både smil og øjne.
Han lagde benene om hans liv, trak ham helt ned til ham, så der intet luft var mellem dem, bryst mod bryst "mhh" sukkede han og lagde armene om hans hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 22:06

Han brummede nydende da han strøg hans kind, han lagde hovedet på skrå og smilede, "og du er den smukkeste mand jeg nogensinde har set.. Så vi må stå lige" han smilede til ham og kyssede hans kind ned til hans hals som han nappede i. "Sky... Du kommer heller ikke til at være sammen med andre... For jeg ville aldrig nogensinde kunne give slip på dig fordi jeg elsker dig så meget" han smilede blidt til ham. Han kunne se på ham at han var meget glad og det var han osse meget!
Benji mærkede Skys ben om sig og smilede da han blev trukket helt ned til ham, han lagde sine hånder mod hans kinder og kyssede ham. Han bevægede sine hofter blidt mens han lå tæt oven på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 22:19

Han sukkede og smilede mere bredt "hvor dejliugt, for jeg har ikke lyst til at være sammen med andre end dig" han elskede virkelig Benji og vil kun være hos ham, her i hans arme. Den varme der kom fra de arme, den tryghed der kom ud af det, det gav ham selvtilliden til at kunne fortsætte og blive ved med bare at være ham.
Han gengædlte kyssset og holdte kysset så længe han kunne, men hans lille stunt, fik ham til at stønne overrasket "mhh mere" sukkede han og søgte igen hans læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 22:28

Han smilede blidt til ham og nussede hans kind, "dejligt" sagde han blidt mod hans øre. 
Han var glad for at han kun ville være sammen med ham, for med Sky var det hele bare nemmere, det var hyggeligere, han kunne være sig selv i hans selvskab, han elskede ham så meget. 
Han smilede da han kyssede ham og han kyssede bare blidt med. "Mere..?" Han smilede frækt og holde sig ind til ham og fik hans lem ført hen til hans røv hvor han langsomt kørte sig langsomt op i ham, blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 22:37

Han gispede, stønnede kraftigt og begravede ansigt mod hans skulder "åh" stønnede han og begravede fingrene i hans skulder og ryg, en svag følelse af ubehag dukkede op, men som han pressede mere ind, blev den fjernet og erstattet med den rene nydelse. Han nussede sin næse op og ned af halsen på ham, han kørte sine fingre ned af ryggen på ham, trykkede sit bryst op mod ham. Han havde endnu ikke vænnet sig til denne følelse, som det sitrede ud i hans legemer, fik ham til at ville have mere, han kunne med andre ord bare ikke få nok af Benji

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 22:42

Han nussede blidt og beroligende om ham da han begravede sit ansigt mod ham, han hans sider blidt for at gøre det mere nydende for ham mens han fik presset sig op og stille og roligt, meget blidt begyndte at bevæge sig i ham. Han kunne mærke at Sky nød det men han havde godt på fornemmelsen at det nok ikke var den fedeste følelse selvom det var hans anden gang, han kendte godt følelsen. Han kyssede ham blidt på munden og holde ham trygt ind til sig mens han bevægede sig og hviskede blidt i hans øre. "Sig hvis det bliver for meget" han skulle endelig sige hvis det gjorde for ondt på ham, han ville ikke skade ham eller presse ham til noget som helst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 22:51

Han stønnede op, lukkede øjnene da det hele blev for meget, for meget nydelse på en gang. Han kyssede ham blidt igen, lagde sin ene hånd mod hans nakke, holdte hans dejlige kys bare lidt længere.
Han nikkede stille "skal jeg nok" han lod fingrene glide ned over ryggen, kradsede ham ned af ryggen og lagde sine fingre mod hans numse "mere, jeg elsker dig" stønnede han og gispede. Han strammede grebet mod hans numse, trykkede ham mod sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 22:57

Han smilede blidt til ham, af hans stønnen, det var så dejligt at høre han stønne, at høre han nød det, det gjorde det så meget bedre at Sky nød det med ham, at han ikke var frastødt af det, han var så glad for at have fundet Sky, den dejligste, mest sødeste fyr i hele verden, der var ikke nogen der kunne måle sig med ham. Så køn, så sårbar, han måtte passe godt på ham.
Han holde kysset med Sky og sukkede mod hans blide læber, brummede af hans hænder som kørte ned af hans ryg blidt, og fik lagt sig på hans numse, han smilede frækt og nussede ham. "Jeg elsker dig mere" svarede han blidt inden han blev trukket mod ham og han satte tempoet en anelse op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 23:05

Han klukkede kort, men det kom ud mere som en blanding af et støn og en klukken "e-er du sik-sikker på det" spurte hans hæst. Han ville elske bare at tilbrunge sin tid sammen med Benji, det behøvede ikke lave noget, bare det han var i nærheden af ham, tær på ham og i stand til at røre.
Han gispede, stønnede højere da han satte tempoet op, han fangede hans hænder i sine og flettede fingre ind i hans, gav begge af hans håndflader et et blidt kys. Som han lagde sig tilbage og fladt ned i sengen, kun med benene om hans liv og hans hænder ved hans mund, hans tunge omkring hver enkel af hans finger, alt i mens han kyssede og slikkede dem blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 23:12

Han smilede blidt til ham i hans forsøg på at klukke, han lagde hoved på skrå og nikkede, "ja det er jeg, jeg elsker dig mere end noget andet i hele verden Sky" sagde han blidt og kyssede hans kind. 
Han var så dejlig, han var så elskelig, så lige til at være i nærheden af, han var så sød og blid. 
Han smilede skævt da han gispede og begyndte at stønne højere, han gav ham lov til at flette sine fingre med hans egne, han ville lade ham gøre alt lige nu bare Sky følte sig tilpas ved dette. 
Han smilede af det kys hans hånd flader fik imens Sky lagde sig fladt tilbage mod sengen med hans hænder ved hans mund og sin tunge omkring Benjis fingre en efter en. Han smilede til ham mens han bevægede sig og nød den måde Sky behandlede hans hænder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 23:22

Han sukkede over hans lille kys "du er den første person som nogensinde har elsket mig, jeg har kun lyst til at være sammen med dig.....ingen andre, også selv hvis dagen kommer og du bliver træt af mig, vil jeg kæmpe for dig, du gav mig alt jeg nogensinde har ønsket og mere til" hviskede han og fangede hans læber med sine egne i et lettere ivrigt og måske endda halvt grådigt kys.
Han lagde sine føder ned, således at hans knæ hvilede fint mod Benji's hofter. Han fik sig på en eller anden måde løftet sig op "kom for mig...." Hviskede han i hans øre og slikkede ham op langs halsen, før han lagde sig ned igen, rødmede kraftigt op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 23:30

Han smilede til ham og blev helt rørt over det han sagde til ham. "Hvordan kan jeg nogensinde tillade mig at blive træt af dig, jeg vil leve mine sidste dage sammen med dig Sky, og det er laaang tid forsikre jjeg dig" svarede han blidt og gengælde det halv grådige ivrige kys, han smilede stort af kysset og nussede hans kind, "der er vist nogen der kan lide at kysse" sagde han blidt og kyssede ham på munden  igen.
Han kunne mærke at Skys føder var nede, de slappede vist lidt af, han smilede bredt da Sky fik løftet sig op, Benji kyssede ham på kinden inden han sagde noget. Han kiggede lidt på ham og sukkede nydende af slikket langs hans hals inden han lagde sig ned, Benji strøg de røde kinder og smilede, "er du sikker?" Spurgte han blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 23:40

Han smilede mere sårbart, vidste bare at hans ord betød mere end hos andre "det lyder dejligt, jeg vil nyde hver evig eneste daf med dig, om jeg så intet skulle lave, jeg vil bare ligge her i dine arme" sukkede han og strøg ham blidt op og ned af armene. Han greb fat om om hans skuldre "kun dig, jeg elsker dine kys og ingen andres" indrømmede han stille og trak på skulderne.
Han nikkede svagt "jeg er sikker" han vendte sit ansigt mod hans kind, blot for at føle mere af hans hånd mod sin kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 24 Jun 2013 - 23:54

Han betragtde roligt hans sårbarer smil og smilede blidt tilbage til han og nussede hans kinder. "du får lov til at ligge i mine arme så meget du lyster søde" sagde han blidt. Hvis det kunne gøre ham glad at ligge i hans arme fik han lov til det, alt hvad der kunne gøre Sky glad fik han lov til for så længe Sky var glad var Benji glad.
Han nød at han nussede ham op og ned af hans arme og greb om hans skuldre, han smilede blidt til ham og lagde hovedet på skrå "det er jeg glad for at høre." han smilede roligt.
Han smilede skævt da han var sikker og efter nogle hårde bevægelser kom han i ham, han holde ham godt fast mens han kom og trak sig ud da han var færdig. Han lagde sig ved siden af ham og holde ham i den ene hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 0:02

Han lagde sin hånd mod hans og smilede blidere "det er jeg glad for at høre, der er intet sted jeg heller vil være" sukkede han og kærligheden var tydelig at se i hans øjne, de strålede op med hvad han følte for denne mand over ham.
Han stønnede højere og lagde hoved tilbage, som han bevægede sig hårdt og lidt efter kom i ham "æhh" stønnede han og gispede svagt som han trak sig ud af ham.
Han vendte sig mod ham, puttede sig ind mod hans varme bryst, fandt dynenen og lagde over dem "mhh min elskede Benji" hviskede han mod hans bryst og trykkede sig mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 8 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum