Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 EmptyIgår kl. 20:10 af Taliia

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 EmptyIgår kl. 17:26 af Natalie

» A most wonderful union - fællesemne
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 EmptyIgår kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 EmptyIgår kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba15 
Lori
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba15 
Valentine
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba15 
Jake
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba15 
Sean
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba15 
Lenore
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba15 
Natalie
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba15 
Taliia
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba15 
Edgar
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba15 
Abigail
Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164709 indlæg i 8728 emner

Serious... You are like me? - Skylar

Side 7 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 19:54

Han trak på skulderne, "venlig... Jeg siger bare hvad jeg mener, og jeg mener at du er virkelig smuk" sagde han blidt og sukkede nydende da han strøg hans kind, han smilede mildt og lagde hovedet på skrå. Han mente alt hvad han sagde om Skylar, for han ville ikke lyve for ham, han kunne virkelig godt li ham, og hvis han ikke ville lyve, fik han ogs snart sagt det til Skylar. 
Han smilede da han kunne høre på Skylar at han blev ret så overrasket af hans kys i nakken. 
Han kiggede på ham da han vende sig og trak ham ind til sig. "det var ikke meningen" sagde han blidt i hans øre og gengælde kysset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 20:00

Han smilede "du er også virkelig smuk, den smukkeste man jeg nogensinde har set" hviskede han og kyssede ham kort.
Han bed sig i læben, lagde armene om hans hals og benene om hans liv da højdeforskelle igen irriterede ham "jeg...kan virkelig godt lide dig, jeg forstår godt hvis du ikke har det på samme måde" sagde han stille og begravede ansigtet mod hans hals, mens han trykkede sig mere mod hans varme favn, som var det sidste gang det ville ske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 20:08

Denne gang var det ham der måtte rødme af det han sagde til ham, han smilede blidt til ham, "Mhm... Takker" hviskede han blidt og gengælde det korte men dejlige kys han fik. 
Han smilede da han bed sig i læben igen, han rystede blidt på hovedet og da han lagde sine arme om hans hals kørte han lige en finger over hans læber. Han smilede af Skylars ben om hans liv, han løftede ham op da han godt vidste at det var lidt irriterende for ham at Benji var det højre end Skylar. 
Benji kunne mærke hvordan hans hjerte hoppede et slag over af det Skylar sagde og hvor han efter gemte sig ind til ham. Han smilede for sig selv og lagde sin hage mod Skylars hår, "Skylar... Jeg har det helt på samme måde" hviskede han blidt og kyssede ham i håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 20:12

Han gav slip på sin læbe med tænderne da han lagde en finger mod den. Det havde taget ham meget at indrømme hvad han følte for Benji, men da han både indrømmede hvad han sevlv følte og kyssede hans isse, smilede han bredt og så på ham med glæde i øjnene "virkelig" spurte han og kyssede ham kærligt. Han trykkede sig mod ham, nussede ham i nakkehårene, mens han sukkede. Han kunne virkelig lide ham...det var helt ufatteligt at det virkelig var sandt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 20:16

Han smilede bredt tilbage til Skylar og sukkede nydende da han kyssede ham, han holde ham indtil sig mens han stadig bar på ham, han var ikke særlig tung overhovedet, men nu var Benji jo ogs en dæmon, men det var dog begrænset hvad han kunne bære nogle gange. "Ja virkelig, jeg kan virkelig godt lide dig Skylar" sagde han blidt og smilede til ham. Han var glad for at Skylar faktisk ogs kunne lide ham, det var dejligt at vide at man ikke var alene om følelsen for en. Han kyssede ham inderligt på munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 20:20

Han smilede næsten strålende "det er dejligt at høre jeg ikke er ene og alene om at føle noget for en" han sprang ned fra hans arme og gik stille hen på sofaen "så hvordan starter vi så dette" spurte han med et hævede øjenbryn og hoved på skrå. Han havde absolut ingen ide om hvordan han skulle gribe dette sleep over an, det var for ham et mystisk ord, som han ikke kendte særlig godt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 20:25

Han smilede blidt, "helt præcist" sagde han blidt og nussede hans kind lige inden han hoppede ned fra ham, han slap ham selvom han egentlig ikke havde lysten til det, men han blev vel nød til det når Skylar ville det, han ville ikke risikere at presse ham. 
Han kiggede efter Skylar da han satte sig på sofaen, han gik hen til ham, bagved ham og kiggede ned på ham, "man kan altid starte med at gøre sengene klar og tage pyjamas på" han smilede frækt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 20:33

Han så tilbage over skulderen, vendte sig om og satte sig på knæende "det lyder hygeligt, skal vi gå igang...jeg har allerede min pyjamas på" han lagde en hånd mod hans kind, klukkede over det frække i hans smil "sikke dog et million dollar smil" hviskede han og langsomt gled hans ansigt tættere od Benjis, således at hans læber var få cm'er fra hans

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 20:38

Han lagde hovedet på skrå da han vende sig om, han betragtede ham med blide øjne og et smil på læberne, han var ikke nogen grim fyr det var helt sikkert, ja. Han kiggede på den store trøje han havde på, han nikkede lidt, ja det var nok ikke lige sådan en pyjamas Benji havde, men det klædte Skylar bare at have en trøje på "Oki, men jo så lad os komme igang" han skulle osse lige have sin pyjamas på. 
Han kiggede på Skylars hånd mod hans kind og grinede blidt af hans kommentar om hans smil, "kun for dig" hviskede han blidt. Han kunne mærke hvordan hans hjerte begyndte at banke hurtigere da han kom tættere på og til sidst var der ikke langt fra deres læber. Benji smilede bredt og kyssede hans læber inderligt og kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 20:48

Han nikkede, sukkede "det er da godt, jeg tvivler på at det ville være særlig godt hvis du gjorde det til alle andre, så jeg er bare glad" sagde han kort før han kyssede ham igen. han kunne virkelig ikke blidt træt af de kys, de var så dejlige og tændte noget i ham ingen andre havde gjort før, de fik ham til at brænde op efter flere og mere. Han lagde armene om hans hals, før han trykkede sine læber mere fast mod hans "okay lad os det" han fjernede sig fra ham "skal jeg blive her mens du skifter...eller?" spurte han forsigtigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 16 Jun 2013 - 20:55

Han smilede blidt til ham, "der er ikke nogen som fortjener det andre end dig" hviskede han frækt inden han kyssede ham, han gengælde kysser kærligt og kiggede ind i hans øjne, han kunne ikke lade vær med at kigge på ham, det kunne godt være mange synes han var mærkelig som han så ud, men virkelig, det kunne Benji slet ikke se, han kunne ikke se det mærkelig ved at Skylar måske havde nogle træk som en piges i ansigtet, han synes bare at han var rigtig smuk. 
Han smilede da Skylar lagde sine arme om ham og kyssede ham igen, denne gang længere, og det var fantastisk, han holde ham ind til sig, lagde sin hænder på hver af hans overarme imens. "Mhm.." protesterede han lidt da han fjernede sig fra ham. Han trak på skulderne og smilede frækt igen, "Jeg har ikke noget imod hvis du vil kigge" hviskede han forførende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 10:09

Han gik stille hen og stillede sig ved siden af ham, han lagde armene om ham "uhh lyder...frækt, dig uden så meget tøj" hviskede han og kyssede ham, han lagde sine hænder mod hans bryst. Det var helt utroligt at Benji rent faktisk kunne lide ham, at han virkelig godt kunne lide ham, at de havde de samme følelser for hinanden. Han tog hans hånd i sin "så skal vi gå i gang" spurte han og flettede fingrene ind i hans, hvorefter han lagde kinden mod hans bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 11:28

Han smilede da han kom hen ved siden af ham,stillede sig ved siden af ham og lagde armene om ham. Han kiggede med blide øjne på ham, han grinede blidt og kyssede tilbage og kiggede ned på Skylars hånd som lå på hans bryst, "ja det kan du lide var?" hviskede han nydende i hans øre og bed ham i øreflippen.
Han tog hans hånd i sin da han gjorde det og lod ham flette fingre med ham, "ja lad os det" sagde han blidt og gik ind på værelset for at glæde om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 11:50

Han sukkede, lukkede øjnene "mhh hvem ville ikke det" sukkede han og vendte sit ansigt mod hans, han kyssede ham kort, før han fulgte med ham ind i værelset. Stille satte han sig på sengen, holdte sine øjne mod ham, han lagde hoved på skrå "er det forkert at ville se en klæde om" spurte han forsigtigt, da han ikke just kendte til sådan noget, var det for ham en hel ny verden han undersøgte...derfor vidste han ikke hvordan han skulle gøre sådan noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 14:01

Han trak på skulderne og smilede "Ingen, udover dig" han kiggede roligt på ham og gik så ellers ind på værelset med ham.
Han tog sin trøje af og skulle til at tage sine bukser  af da Skylar spurgte, han smilede bredt, gin hen til ham og kyssede ham, "Nej, tvært i mod søde" sagde han blidt.
Han tog derefter sine bukser af og tog sine pyjamas bukser på og gik ellers bare med bar overkrop. "Når, skal vi komme igang med de senge" blinkede han frækt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 7:41

Han trak på skulderne "folk er underlige" sagde han og satte sig i skræder stilling, hans øjne var hele tiden på Benji, som han trak sin trøje af. Han smilede, lagde hovede tilbage og gengældte hans kys "det er jeg glad for at høre, jeg var bange for at jeg i et øjeblikke ville være en eller anden pervers..idiot" han smilede genert, lagde sine hænder mod hans bryst. Han blev næsten helt rød i hoved da han blinkede frækt "øhm...gang i sengene" spurte han og tog sine hænder til sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 15:01

Benji nikkede roligt, "ja, nogle er, mange er" sagde han blidt og kiggede på Skylar med milde øjne. 
Han grinede roligt af Skylar og rystede på hovedet, "du er slet ikke pervers..." sagde han blidt. Benji smilede af det generte smil Skylar gav før han lagde sine hænder på Benjis bryst. Benji lagde hovedet på skrå og grinede lavmælt. "Ja, du ved gøre dem klar, så de er lige til at sove i" han blinkede til ham, og kyssede hans kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jun 2013 - 23:40

Han smilede bredt "godt at høre" han lagde sine hænder mod hans kinder, før han trykkede sine læber mod hans, han kunne bare ikke få nok af hans kys, de fyldte ham med en slags glæde, som ingen havde haft mulighed for at give ham førhen.
Han nikkede og klukkede "uhh lyder interessant" han rejste sig op, forsigtigt og prøvende, kyssede han ham forsigtigt på brystet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 6:23

Benji gengælde hans brede smil med hans, han var så kær at se på, hvordan kunne nogen nogensinde finde på ikke at kalde ham smuk, han var jo så smuk. Han kiggede blidt på ham da Skylar lagde sine hænder på hver hans kinder og kyssede ham.  Han smilede til ham og gengælde kysset mes en hvis lyst han fik lagt med i. Han blev nærmest presset mod Benji, for Benji kunne godt lide at have Skylar ved sig. 
Benji grinede lidt "Nah... Det er mere det man kan bagefter som er interessant" han blinkede frækt til ham og sukkede nydende da Skylar kyssede ham på brystet, "jeg ikke du har nogen anelse om hvor meget du frister mig lige nu" smilede han blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 10:40

Hans reaktion kom da positivt, hvilket også endte med at han fortsatte de små kys. Han lukkede øjnene, men åbnede dem igen, blot for at kigge op mod ham "frister jeg dig?" Spurte han og satte sig op på knæende, han lagde armene om ham "er det godt eller dårligt" spurte han blidt, han havde aldrig prøvet at friste nogen, derved kendte han ikke til det. Han kyssede ham blidt "hvor meget frister jeg dig" hviskede han i hans øre, samtidig med at han trykkede sig mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 19:13

Kyssende på hans bryst blev Skylar ved med, og det fristede ham mere end noget andet, han sitrede helt ved hans berøring, hans læber mod hans hud, hans brystkasse. Han kiggede på ham da han lagde armene om ham, han smilede blidt til ham "Ja, du frister mig og det er meget godt." svarede han blidt tilbage, han kiggede ned på ham og kyssede blidt tilbage. Han smilede stort til ham, og puttede ham ind til sig, "rigtig... Rigtig meget, mere end du nogensinde kunne forstille dig" hviskede han blidt i hans øre. Benji lagde sine arme om ham, hans hænder blev lagt på Skylars røv, som han blidt tog om og fik ham nærmere. "Rigtig meget" hviskede han igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 20:55

Han sukkede, gispede svagt overrasket og så ned mod hans hænder "det er da godt, at du synes det" klukkede han og lagde armene tæt om hans hals. Han trak ham svagt ned så han til sidst lå over ham "er det forkert at ønske...du rør ved mig" spurte han og bed sig i læben. Han havde absolut ingen erfaring med kærlighed så bare det at have denne underlig lyst, gjorde ham en smule bekymret for om der var noget galt med det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 21:02

Han smilede stort til ham og kyssede ham på kinden inden han blev trykker ned over Skylar. Han smilede blidt til ham og rystede på hovedet af ham mens han blidt kørte hånden op under hans trøje, op af hans bare mave. "Næ, vil du gerne have jeg rør ved dig?" spurgte han blidt og nussede Skylars mave blødt. Han kyssede ham på munden kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 21:17

Han sukkede, nød hans hænder op af hans bare mave, han lukkede øjnene og nikkede "ja" sukkede han og vendte ansigtet lidt, så hans læber mødte Benjis. Han lod sine fingre glide rundt på hans krop, hen over den bløde hud der gled over hans ryg. Hans berøringer, fik ham til at gispe og hungre efter mere "er det sådan alle sleeps over er" spurte han og låste sine ben om hans liv, han trykkede sin krop mod hans og trak ham ned mod sig, ønskede blot at være så tæt på ham som muligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 19 Jun 2013 - 21:25

Han smilede kærligt til ham og nussede hans kind inden han begyndte at nusse hans mave igen, "så er det godt at jeg har ufattelig lyst til at røre dig" hviskede han blidt og smilede da han begyndte at nusse hans ryg.
Han grinede blidt og rystede på hovedet, "ikke dem jeg har været til, men det her er allerede den bedste sleep over af dem alle" hviskede han blidt.
Han holde ham ind til sig da han lagde sine ben om hans liv, han begyndte langsomt at tage hans trøje af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 7 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum