Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
The Perfect Date - Skylar - Page 5 EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
The Perfect Date - Skylar - Page 5 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
The Perfect Date - Skylar - Page 5 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The Perfect Date - Skylar - Page 5 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
The Perfect Date - Skylar - Page 5 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
The Perfect Date - Skylar - Page 5 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The Perfect Date - Skylar - Page 5 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The Perfect Date - Skylar - Page 5 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
The Perfect Date - Skylar - Page 5 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba15 
Lori
The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba15 
Jake
The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba15 
Valentine
The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba15 
Abigail
The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba15 
Celenia
The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba15 
Edgar
The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba15 
Lenore
The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

The Perfect Date - Skylar

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 23:55

Han sukkede svagt, satte sig roligt op i sengen stadig med dynene om dem mens han fik sat Sky op på sit skød så de kunne se ordentligt på hinanden i stedet for at ligge sådan ned. "Undskyld Sky... Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre... Jeg kælede for dig, men du ville vidst have mere" Han smilede svagt til ham.
Han fik vendt Skys øjne mod sig igen og smilede til ham, "Sky, man lære af sine fejl ikke... Men ærlig talt Sky så indtil videre, har du slet ikke lavet nogle fejl" han smilede blidt og kyssede hans næse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 0:05

Han så op mod ham som han satte sig op, næsten som om han gav op, dog blev ham med et trukket og sat på hans skød. Han lagde armene om hans hals, begravede ansigtet mod hans hals og svagt rystede han "de siger alle jeg er afskyelig, hver gang jeg går forbi for jeg onde blikke af folk, folk kaster ting efter mig..." Hviskede han og svagt knækkede over, han rystede mere og mere kraftigt, han var en smule knækket kunne man sige, den behandling han havde fået igennem sit liv, fra start hvor ikke engang hans forældre kunne holde ud at se på ham, de tider hvor han var låst inde på sit værelse, helt frem til nu, hvor han blev kastet ting efter og kaldt det ene eller andet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 0:21

Han lod Sky ligge armene om sig og begrave sit ansigt, han holde ham trygt og blidt indtil sig så han kunne finde tryghed, Benji kunne mærke på ham at det var det som han havde brug for lige nu, den måde han rystede på, det var uhyggeligt og så sørgerligt at se hvor meget personer egentlig kunne knække stakkels Sky. Han havde sgu ikke fortjent den behandling. "Åh, Sky det er jeg ked af at høre, du erjo slet ikke afskyelig, du er smuk både indeni og uden på, du burde slet ikke behandles sådan" sagde han blidt og trykkede ham ind mod sig som han rystede kraftiger. "Næste gang de kaster ting efter min dejlige fyr, skal jeg nok give dem tæv." hviskede han blidt i hans øre og nappede ham blidt i halsen som opmuntring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 0:28

Han sukkede, slappede af i hans arme og stille, som om bare det han sad der, med ansigtet begravet i hans hals, hans arme rundt om sig, gjorde virkelig han følte sig mere rolig. Han trak sog svagt væk fra ham, kyssede ham kærligt "jeg elsker dig virkelig" hviskede han og tørrede sine øjne "det gør bare virkelig ondt....hvorfor hader de mig, jeg har ikke gjort noget galt" hviskede han og så væk, han satte sig mellem hans ben, med kinden mod hans bryst, mens tårene gled ned af hans kind

//hej ville bare lige sige at jeg skifter faceclaim snart til en anden, skal bare lige finde den rette. Vi kan f. Eks sige han har været ude for en ulykke, nogle bankede ham så meget hans ansigt var ødelagt og han fik et nyt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 0:37

Han smilede blidt til ham da han trak sig lidt væk. Han kyssede ham kærligt igen og strøg hans kind, "i lige måde søde" hviskede han blidt, han elskede virkelig ogs ham, han var den perfekte i hans liv, hans et og alt, hans Skylar. "Måske fordi de er bange for at tale med en som ik har den samme seksualitet som dem og derved bliver skræmt" han trak svagt på skulderne "Men du skal ikke tage dig af dem" hviskede han blidt. Han nød Sky mod sig og mens han lå der med kinden mod hans bryst nussede han ham kærligt på kinden.

//Oki, lyder som en god ide, så længe han ikke mister Skylar :3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 0:43

Han nikkede stille og tørrede igen sine øjne, trykkede sig mod ham og lukkede langsomt øjnene "okay" hviskede han og kyssede kort hans bryst, før han slappede af og lod sig falde ind i den blide søvn, med hånden mod hans bryst, og kinden der faldt han i søvn. Han elskede at sove tæt op af Benji, verden virkede bare mere sikker og bedre når han gjorde, hans drømme blev mere farverige og gladere, bedre som han var mere og mere sammen med ham

//super og selvfølgelig er skylar der stadig. Men skal vi så tage et emne hvor han bliver overfaldet, senere vågner op på hospitalet med det nye ansigt...jeg kan godt lave det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 0:50

Han brummede svagt og smilede til Sky, han kyssede blidt hans pande og lod Sky ligge sig til at sove, hvad ham angik, han var ikke spor træt, så han sad bare op med Sky ind mod sig og passede på ham som han lå der helt harmløs og sov ind mod hans bryst. Han elskede ham sådan.

//Lyder godt, og super du kan lave det :3 fundet et faceclaim? Jeg kan godt hjælpe med forslag hvis det er :3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 0:56

Han brummede og mumlede svagt nogle navne i søvne, alt i mens han trykkede sig mere mod ham. Han sukkede, smilede og begravede ansigtet mod hans bryst, han tog samtidig også en dyb indånding, lod fingrene glide op og ned af hans bryst. Til sidste endte han dog med at glide ned af hans bryst og lagde hoved mod hans lår

//jeg havde forestillet mig Philip ellis, men ellers kommer du bare med alle de forslag du ønsker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 1:01

Han smilede da han kunne mærke hvordan Sky trykkede sig mere mod ham. Han brummede da han mærkede Sky fingre op og ned af hans brystkasse, han kiggede ned på ham da han til sidst gled ned med hans hoved på hans lår. Han smilede blidt og lagde dynene overh ham så han ikke ville fryse gennem natten.

//Nah, dit valg er meget bedre end mine forslag Very Happy//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 1:05

Han sukkede da han følte varmen fra dynen over sig, på en eller anden måde, fik han lagt armene om hans ben, mens han krammede dynen ind mod sig. Svagt mumlede han Benjis navn, trykkede sig mod hans ben. Det var tydelig at se, de drømme han havde ikke var direkte dårlige, de var snarer i den gode ende og blev kun bedre og bedre.

//mhh okay, men jeg er stadig nysgerrig, saa hvem ville du havde foreslaaet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 1:11

Han begyndte lavt at grine da Sky begyndte at kramme hans ben, men det var nu ret sødt, og den måde han sagde hans navn i søvne, han kunne ikke blive heldigere, han var bare den sødeste person i hele verden, han holde meget af ham.

//Um.. Garrett Ecstasy fra gamle Botdf, eller måske Kellin Quinn :3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 1:18

Han sukkede i søvne, men efter lidt tid åbnede han øjnene, satte sig op og smilede træt til ham. Han bøjede sig mod ham, kyssede ham kort før han lagde sig ned ved siden af ham, på maven, med ansigtet begravende i puden. Lidt efter kunne man høre en svag snorken fra ham, tydelig indikerede han sov tunkt

//gode forslag, jeg skal tænke over det ^^ men smutter i seng nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 1:25

Han lagde hovedet let tilbage og slapede roligt af, i stedet for at sove da han ikke føle si særlig træt.
en pludselig vågnede Sky op, han smilede blidt til ham og sukkede blidt a han kyssede ham påmunden. Han så på ham ligge sig ned ved siden af ham, med hovedet vendt mod puden i dethan begyndte at snorke. Han smilede blidt og lagde sig ned ved siden af ham.

//Oki :3 Sov godt så :3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 9:58

Han sukkede, med et gled hans ene hånd hen over sengen, næsten som søgte efter noget, han greb fat om hans ene arm, trak den langsomt til sig, brugte den som en slags krammedyr.
Et par timer senere vågnede han, satte sig op og strakte sig "mhh" sukkede han og lagde sig ned igen

//super og tak

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 18:15

Han smilede blidt til ham da han greb fat om hans arm og trak den til sig. Han lod ham bare gøre det og fulgte ligesom med så det var at han ikke skulle strakke sig for meget.
Efter et stykke tid vågnede Sky men på det tidspunkt var Benji oppe og var igang med at lave morgenkaffe til dem begge.

//Så lidt :3 Så tænker lidt, hvordan for vi sluttet det her så vi kan få det andet i gang :3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 18:19

Han så rundt i sengen, rynkede brynet...han var alene. Med et suk rejste han sig op, fik hurtigt sine boxershort på og en stor trøje, som nok var hans kendetegn, den store trøje, der næsten gik ham til knæende.
han sukkede og gik ned i køkkenet hvor han fandt sit livs store kærlighed i gang med at lave kaffe og stille gik han hen til ham, lagde armene om ham og kyssede hans kind "godmorgen" hviskede han blidt

//så er det færdigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 18:21

Han smilede blidt da han mærkede Sky arme om sig og kyssede hans kind roligt. "Godmorgen" sagde han roligt.

//Oki :3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 18:48

Han puttede sig mod ham "mhh du var ikke i sengen" hviskede han og lagde kinden mod hans bryst, han nød virkelig bare at kunne være tæt på Benji, dag ud og dag ind, bare at kunne kysse ham, som blive holdt om af ham, føle sig elsket og værdsat

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 18:57

Han smilede blidt til ham og rystede let på hovedet "Jeg tænkte vi kunne bruge noget morgen kaffe" han kyssede ham blidt på munden og trykkede ham ind mod sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 19:02

Han klukkede og gengældte kysset, satte sig hurtigt op på bordet foran ham "du ved da også bare hvad jeg kan lide" kluklo han og trak Benjis krop mod sin, han lagde armene om hans hals, armene om hans liv "jeg ved ikke hvad jeg havde gjort, hvem jeg havde været...hvis jeg ikke havde mødt dig" hviskede han stille og strøg ham blidt i hans sorte hår, blidt trykkede han sine læber mod hans og lagde hænderne mod hans skuldre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 19:18

Han smilede blidt og kiggede på Sky som han satte sig op på bordet. Han trak lidt på skulderne og nikkede så let da han blev trukket hen til Sky. Han lagde sin arme om ham og lænede sig ind mod ham. "Ja det gør jeg" sagde han smilende.
Han lagde hovedet let på skrå og smilede. "Hvis vi ikke havde mødt hinanden... Det tør jeg ikke at tænke på" lo han blidt og nød hans hånd i hans hår, han brummede let og gengælde blidt hans kys og trak ham lidt tættere på sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 19:27

Han klukkede "uhh , så er jeg da kun heldig at have sådan en lækker og fantastisk kæreste som dig, en der ved hvad jeg elsker og ikke elsker" han strøg ham blidt ned af kinden, hans kærlighed var tydelig at se i hans øjne og den vil kun blive større som tiden gik, som årende passerede.
Han smilede bredt "gør jeg heller ikke, så jeg er kun glad for at være sammen med dig" sagde han stille og gned sig op af ham, han kyssede han kort og hoppede ned fra bordet "du kommer bare ind i stuen når den er færdig" han gav ham et luftkys, før han forsvandt ind i stuen, hvor han satte sig i sofaen, med fødderne hen langs den og et blad i hænderne, som han nysgerrigt læste af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 19:40

Han smilede og lo lidt. "ja, lidt heldig har man da lov at være vel" sagde han blidt og kiggede ham kærligt ind i øjne. Han kunne se at Skys kærlighed var ligeså stor som hans var til ham. Og dette ville nok vare nogle år, til de døde ville han da håbe på.
Han smilede blidt og nikkede, "det er jeg ogs" sagde han kærligt. Han grinede kærligt da han gned sig lidt op af ham, han gengælde hurtigt hans kys før han kom ned fra bordet og var på vej ind mod stuen. Han rystede kærligt på hovedet og smilede.
Han lavede hurtigt kaffen til dem og gik ind i stuen til Sky. Han tog drillende hans blad og satte sig i sofaen og rakte ham den varme kaffe. "Den er nok lidt varm..." sagde han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 19:46

Han havde sat sig godt til rette, sukkede og kiggede bladet igennem, til han nåede til en om ægteskab mellem to smukke mennesker. Han smilede og blev helt rørt over det, dog nåede han ikke at læse så meget,før bladet blev revet ud af hans hænder. han tog imod sin kaffe og lagde den på bordet "hej jeg læste altså det der" brummede han og rakte ud efter det, med en fornærmet mine, dog et drillende glimt i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 14 Jul 2013 - 19:53

Han kiggede på kaffen der blev stilt på bordet eftersom han havde givet den til ham. Han smilede og rystede let på hovedet og holde bladet over hos sig. "Du kan drikke din kaffe kan du og så kan vi snakke om at du får det blad tilbage" sagde han med en drillende undertone. Han tog en tår af sin kaffe og gemte blade ved siden af sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 5 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum