Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The Perfect Date - Skylar - Page 7 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The Perfect Date - Skylar - Page 7 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The Perfect Date - Skylar - Page 7 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The Perfect Date - Skylar - Page 7 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The Perfect Date - Skylar - Page 7 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The Perfect Date - Skylar - Page 7 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
The Perfect Date - Skylar - Page 7 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The Perfect Date - Skylar - Page 7 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The Perfect Date - Skylar - Page 7 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba15 
Jake
The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba15 
Sasha
The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba15 
Renata
The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba15 
Lenore
The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba15 
Genevira
The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba15 
Celenia
The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba15 
Emery
The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba15 
Taliia
The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba15 
Madelena Gray
The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 7 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

The Perfect Date - Skylar

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 9:30

Han sukkede svagt, de havde vist begge haft en dårlig mor oplevelse. "Dårlige mødre.. Der er så mange" mumlede han svagt igen . Han smilede svagt da hans kind blev kysset og næsen mod hans kind. Han brummede da han hviskede i hans øre. "Jeg elsker ogs dig" hviskede han tilbage og smilede til ham.
Han kiggede på ham som han spiste lidt af brødet. "Er det godt?" Spurgte han roligt og tog en bid af sin egen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 9:46

Han nikkede "ja det er der, men bare jeg har dig betyder alt andet ingenting" hviskede han kærligt, med hoved på skrå, strålede hans kærlighed for denne mand ud af ham. Han sukkede stille "mhh hvor dejligt, jeg elsker at høre dig sige den slags ting" hviskede han i hans øre.
Han trak på skulderne "jeg ved det ikke...det er vel okay" sagde han stille, han lagde brødet på bordet og armene om ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 10:06

Han smilede blidt og strøg hans kind "så kommer alt andet til at betyde ingenting i meget lang tid" hviskede han blidt og betragtede denne dejlige mand med kærligheden strålende ud af ham. Han kunne bare ikke stå for ham, Sky var blevet hans svaghed på en måde.
Han smilede stort til ham, "godt, for jeg elsker ogs at høre dig sige det" han kyssede blidt hans næse og spiste sit brød færdigt.
Han nikkede roligt, kiggede på brødet der blev lagt og armene som blev lagt om ham. Han smilede blidt til Sky og kyssede ham. "Skal du ik have mere?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 10:14

Han sukkede, lagde sin kind mod hans "det lyder dejligt, for jeg vil elske kun at være sammen med dig" hviskede han og sukkede stille, han lagde sin hånd ovenpå Benjis. Han brummede svagt da han fik sin næse, hurtigt trykkede han sin læber mod hans "dejligt" han smilede kærligt.
Han trak på skulderne "jeg ved det ikke, eg er ikke sulten" svarede han og puttede sig mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 11:13

Han smilede blidt til ham, "du skal kun være sammen med mig" hviskede han kærligt i hans øre. Han kiggede roligt ned på Skys hånd der lå oven på hans. Han kiggede kærligt på op på Sky og gengælde blidt hans kys. Han kiggede kærligt Sky i øjne, de dejlige øjne han havde.
Benji nikkede forstående og smilede blidt "Okay" sagde han roligt og lagde armene om ham da han puttede sig ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 20:26

Han smilede bredt "lover du det" spurte han blidt og stillede sig på tær, han kyssede ham let på næsen og derefter på munden. Han sukkede og puttede sig ind mod ham, han trykkede sin lille krop ind mod hans større og varmere, han lukkede øjnene og i det sekund følte han at intet kunne gå galt, at alt var perfekt og intet kunne blive bedre. "jeg har ikke lyst til at være med andre end dig" hviskede han mod hans bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 15 Jul 2013 - 21:02

Han nikkede roligt og smilede, "ja det lover jeg" sagde han blidt. Han kiggede roligt på ham da han stilte sig på tær og kyssede hans næse efterfulgt af hans mund, han smilede blidt og gengælde kysset. Han lagde armene om ham da han puttede sig ind til ham, han elskede når han gjorde det, at føle hans krop mod hans, det var dejligt.
Han kiggede ned på Sky og smilede kærligt, "det er jeg glad for" sagde han blidt og strøg ham gennem håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 26 Jul 2013 - 10:19

Han lagde sine arme om hans hals, trykkede sig mod ham "du er perfekt...for mig er du" hviskede han og kyssede ham op af halsen, for ham var a Benji alt han kunne hæbe og ønske, alt han nogensinde kunne ønske sig, alt han ville have og nu havde. Han lagde kinden mod hans bryst, lukkede øjnene. Han vidste ikke hvad der skulle være galt i at elske en mand...ja man elskede en af samme køn, men hvorfor var det med et så slemt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 27 Jul 2013 - 1:03

Han smilede blidt til Sky og sukkede blidt af hans kys på hans hals, "i lige måde Sky" hviskede han tilbage og strøg ham gennem håret og ned langs hans kinder som han blidt nussede lidt.
Han trykkede Sky ind til sig da han lagde sit hoved mod hans bryst. Han kyssede ham i håret og brummer svagt. "Jeg elsker dig så højt Sky" hviskede han i hans øre. Han ville tilbringe hele sit liv mex denne skønne skabning. Han var så glad for at have mødt Sky. Og han havde ikke fortrudt en eneste gang at han havde kysset Sky den gang på den bænk. Det havde været den bedste beslutning i hans liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 27 Jul 2013 - 15:54

Han lukkede øjnene, spandt næsten over hans nussen "du er det bedste der er sket for mig, jeg takker hvem end der styrer verden hver evig eneste dag, for at jeg mødte dig den dag på bænken" hviskede han og kyssede ham igen, det var hans livs bedste dag, den dag han mødte Benji, den dag denne smukke mand uden videre bare kyssede ham. De bløde læber der blev trykket mod hans egne, havde sendt ild og varme igennem ham, hver eneste gang Benji kyssede ham, var det som om han var forelsket på ny, hver gang han så Benji komme gående mod sig, kunne han mærke sit hjerte slå to ekstra slag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 11:35

Han smilede blidt til ham, nussede ham på kinden og kyssede ham på panden. "Du skal takke den samme skaber som skabte dig" hviskede han blidt. De var begge dæmoner, det vil sige de var skabt af selveste djævlen jo. Han smilede lidt ved tanken. Det stod ik rigtig til en dæmon at være sådan her. Men Benji var ligeglad. Han elskede jo Sky, det var hans livs kærlighed.
"De dage sammen med dig har været de bedste dage i hele mit liv" hviskede han blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 14:45

Han klukkede "smukke dig, hvordan du kunne være fri, dengang jeg mødte dig, er for mig et stort mysterie, for du er perfekt" han nussede ham blidt igennem håret og af en dæmon, virkede han mere forelsket end andre. Man skulle næsten tro han var ramt af amors pille, sådan som han var omkring Benji. Han så dybt ind i øjnene på ham og trykkede sig mere mod ham "ord kan ikke beskrive hvordan jeg har det" hviskede han blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 15:36

Han smilede blidt og strøg hans kind. "Fordi du mødte mig dengang var fordi at du var lige så perfekt" hviskede han blidt i hans øre. Han var perfekt, Sky var perfekt, ingen tvivl om det. Han var så smuk og dejlig. De kunne ikke beskrives hvor perfekt han var... Folk siger at man ik kan være perfekt.. Well.. Det var Sky.
Han kiggede tilbage på Sky som kiggede ham ind i øjne. Han holde blidt om ham. "Jeg elsker dig Sky" hviskede han blidt og kyssede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 19:38

Han spandt blidt og kyssede ham blidt på kinden "du siger de dejligste ting" hviskede han og så på ham med forelskede øjne, hvad end Benji sagde og gjorde, var det for ham perfekt...hvem kunne være mere perfekt end denne smukke mand? for Skylar var der virkelig ingen der kunne overgå ham, han ville og ville kun være hos Benji, de skulle rive ham fra ham, hvis han nogensinde skulle kunne forlade ham og ikke engang der ville han kunne gøre det. Han rødmede dybt "jeg elsker også dig...helt ufattelig meget" hviskede han blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 19:48

Han smilede blidt til ham og nussede hans kind. "Jeg siger dem fordi der en der fortjener dem." Han prikkede ham drillende på næsen og kyssede den bagefter. Der var ingen andre som Sky, han var alt. Han var den eneste ene. Der var ingen anden Benji nogensinde ville finde på bare at tænke over om han var bedre en Sky. For der var ingen der kunne måle sig med ham.
"Dejligt" hviskede han ham blidt i øret og nappede ham blidt i øreflippen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 19:52

Han rødmede og lukkede ganske kort øjnene "mange tak" hviskede han og øjnede langsomt øjnene, betragtede denne smukke mand med den største kærlighed der kunne findes. Han var en der i hemmelighed troede på det romantiske, det er møde sin eneste ene, blive gift og den slags ting. Blidt strøg han ham ned af kinden "jeg læste et sted at en gud, skabte mennesket med fire arme, fire ben og to hoveder, men fordi han frygtede deres kræft skilte han dem ad og nu bruge vi vores liv på at finde vores anden halvdel...hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg mene jeg har min anden halvdel lige her" hviskede han og lavede kyssemund til ham, han blev aldrig træt af hans dejlige og åndetagene kys

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 19:59

Han smilede roligt, kiggede på denne smukke fyr som var hos ham. En gave mente han selv. Han var den... Han var hans. Ingen andes. Ingen måtte få ham. Ingen måtte tage ham fra ham. Han holde for meget af ham. Men hvis dagen kom og Sky fandt en anden... Ville han stadig kæmpe for ham.
"Altid" hviskede han blidt. Han skulle nu ik takke ham.
Han smilede stort af det Sky fortalte. Han rystede blidt på hovedet. "Sammen er vi et, ja" sagde han blidt og kyssede Skys dejlige kyssemund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 20:08

Han grinede og rødmede større "så vil jeg nyde hver enkel dag med dig, for mig er de en gave" sukkede han og blev helt blød om hjertet af hans smukke ord, få ord var de, men smukke kunne man da kalde dem "sammen er vi et" gentog han og kyssede ham igen, trykkede sig samtidig mod ham og låste armene om hans hals, blot for at holde kysset det længere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 20:39

Han smilede bredt. Kunne ikke lade vær med at tænke på den dag de havde mødtes. Den bedste dag i hans liv. Den bedste beslutning i hans liv. At kysse Sky. Og bonusen var bare at Sky havde kunnet lide det. Ellers havde det været lidt lort.
Han sukkede blidt mod hans dejlige læber og hold ham helt ind til sig. Sammen var de et.... Det blev ved med at gentage sig i hans tanker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 20:50

Hans hjerte hamrede hårdt mod hans brystben, hastigheden blev kun forøget af hans nærvær, blev kun hurtigere af at være så tæt på denne smukke mand. Han sukkede, lukkede øjnene og nussede ham rundt på ryggen og rundt på kroppen, han ville kun være benjis og ville altid være det, han havde virkelig fuldført hans drømme, til det største og givet mere endnu til den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 24 Aug 2013 - 20:56

Benji nød kysset uden tvivl. Men hvornår havde han ik nydt at kysse med Sky... Ja det vidste han virkelig ikke, for der var ikke et tidspunkt hvor han ik havde kunnet lide det. Sky var bare perfekt. Dejlig. Henrivende. Han brummede blidt mod hans læber. Han ville ik give slip på ham, aldrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 7 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum