Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The Perfect Date - Skylar EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The Perfect Date - Skylar EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The Perfect Date - Skylar EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The Perfect Date - Skylar EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The Perfect Date - Skylar EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The Perfect Date - Skylar EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
The Perfect Date - Skylar EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The Perfect Date - Skylar EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The Perfect Date - Skylar EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The Perfect Date - Skylar Voteba13The Perfect Date - Skylar Voteba14The Perfect Date - Skylar Voteba15 
Jake
The Perfect Date - Skylar Voteba13The Perfect Date - Skylar Voteba14The Perfect Date - Skylar Voteba15 
Sasha
The Perfect Date - Skylar Voteba13The Perfect Date - Skylar Voteba14The Perfect Date - Skylar Voteba15 
Renata
The Perfect Date - Skylar Voteba13The Perfect Date - Skylar Voteba14The Perfect Date - Skylar Voteba15 
Lenore
The Perfect Date - Skylar Voteba13The Perfect Date - Skylar Voteba14The Perfect Date - Skylar Voteba15 
Genevira
The Perfect Date - Skylar Voteba13The Perfect Date - Skylar Voteba14The Perfect Date - Skylar Voteba15 
Celenia
The Perfect Date - Skylar Voteba13The Perfect Date - Skylar Voteba14The Perfect Date - Skylar Voteba15 
Emery
The Perfect Date - Skylar Voteba13The Perfect Date - Skylar Voteba14The Perfect Date - Skylar Voteba15 
Taliia
The Perfect Date - Skylar Voteba13The Perfect Date - Skylar Voteba14The Perfect Date - Skylar Voteba15 
Madelena Gray
The Perfect Date - Skylar Voteba13The Perfect Date - Skylar Voteba14The Perfect Date - Skylar Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

The Perfect Date - Skylar

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

The Perfect Date - Skylar Empty The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 14:16

Tid - 19:00
Sted - Kroen Det Vilde Svin
Vejr - Okay varmt.
Omgivelser - Få personer rundt omkring
Påklædning - En hvid skorte. Sort butterfly og et par sorte skinny jeans.

Benji stod udenfor Kroen Det Vilde Svin med en meget fin buket blomster og flot klædt på, der kom nemlig en, en meget vigtig person som var blevet en del af hans liv nu. En havde aldrig nogen sinde havde lysten til at forlade, for en anden. Denne person, som han elskede så meget var Sky, en flot ung mand, han bare ikke kunne lade vær med at elske når han så på ham. Han var virkelig den Benji elskede højere end noget andet.
Her stod Benji, flot klædt på, hvid skjorte, sort butterfly, bundet perfekt, sorte skinny jeans, og med en flot buket røde roser i hånden. Lige til Sky, for det havde han fortjent.
Det var deres første date som sådan. De skulle ud og spise, Benji havde bestilt bord til to inde på Kroen Det Vilde Svin som han stod foran. De havde aftalt at de skulle mødes kl. 19 foran. Alt var på plads og Benji havde et stort smil på læben.
Der var dog noget der manglede... Når ja, Sky, han var ikke lige kommet endnu, men klokken var også først lige slået 19 så han kunne sagtens stadig nå det, og på den anden side, havde Benji intet imod hvis han kom forsent. Det var okay med ham.
Han ventede tålmodigt på den smukke Sky skulle komme gående fra en af de gader som var på hver af hans side. Han glæde sig så meget.
Han kiggede efter Sky med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 14:34

Påklædning:: Sort bluse, sorte jeans og mørke sko

Det var en smuk aften, dejlig og rolig, perfekt til hvad der skulle ske. Bare tanken om hvad der skulle ske her i aften, fik hans hjerte til at slå hurtigere, fik ham til at rødme kraftigt. Han elskede virkelig Benji, hver gang de kyssede eller bare han så på ham, var han som forelsket på ny...alt blev bare godt, så snart han så på ham.
Han ankom hurtigt efter til møde stedet og fik ligeså hurtigt øje på ham og hvor han dog så smuk ud. Med et smil og et varmt glimt i de grå øjne, gik han hen til ham, gav ham hurtigt et kys "hvor er du smuk...du tager helt mit andedrag væk" sagde han med en dyb rødmen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 14:49

Et stort smil brede sig på hans læber da han så Skylar komme hen mod ham. Han lagde hovedet på skrå og betragtede ham, han så godt ud, slet ikke værst, nej slet ikke. Han smilede til ham da han gav ham et hurtigt kys, han gengælde det blidt. "Tak, du ser nu ogs rigtig godt ud" han strøg blidt hans røde kinder og tog hans hånd. "Nå, skal vi komme ind, jeg har bestilt bord" spurgte han roligt og smilede kærligt til ham inden han kyssede hans pande.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 29 Jun 2013 - 22:32

Han lagde sin kind mod hans ru, varme hånd, denne lille berøring fulde ham med varme og glæde, tryghed, samt en lyst til være tættere på denne ufattelig smukke mand. Han lukkede øjnene da han kyssede hans pande "vent lidt" med sin frie hånd greb han fat i hans skjorte "jeg vil have et kys, men ikke hvilket som helst et...et der viser hvor meget du elsker mig og...du skal mene det" hviskede han og flyttede sin hånd over hans hjerte. Han hungrede næsten efter at føle hans læber mod sine egne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 29 Jun 2013 - 23:16

Han smilede blidt til Sky som lagde sin kind mod hans hånd, han nussede roligt og blidt hans kind, han kunne bare godt ligge derhjemme og nusse om ham, men det måtte vente til senere, de skulle på date og det havde de begge set frem til.
Han skulle lige til at gå ind med Sky da han hørte Sky og mærkede hvordan han greb fat om hans skjorte og hev ham tilbage.
Han smilede stort af Skys ønske, og nikkede roligt. Han lagde sine hænder på hver af Skys hofter og trak ham helt ind til sig hvor han så lagde sine læber mod hans, i et inderligt kys, fyldt med kærlig, kun for Sky, et kys som kun Sky havde fortjent fra Benji. Han holde ham lidt tid, men slap ham dog til sidst. "elsker dig" han kyssede ham blidt inden han tog hans hånd og førte ham hen til indgangen. Han hviskede ham dog lige i øret inden "du skal nok få massere af kys når vi kommer hjem" han smilede blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 29 Jun 2013 - 23:27

Han sukkede, lagde sine fingre i hans hår, viklede det ind mellem hans fingre, mens han trykkede sig ind mod ham. Han gengældte kysset fra benjis læer lagde sig over hans, dog i følge ham selv, gik det for hurtigt og suk brummede utilfreds da det sluttede. Dog smilede han, over de magiske to ord, de ord der næsten havde samme effekt som hans kys "jeg el....nej resten må du få ud af mig" drillede han og gik efter ham, han rynkede dog brynet over hans ord "hvorfor ikke...er jeg så dårlig til det....kan du ikke lide at kysse mig" han begyndte allerede at tro de værste ting...en af hans små dårlige ting, han havde et dårligt selvværd og troede det værste om sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 6:48

Han forstod godt Sky af den brummende utilfredshed, Benji ville også gerne mere, men det ville bare være lettere at gemme det til senere hvor de kunne gå helt amok med kys og nussen, kælen og alt det der. Men nu skulle de spise. Han smilede blidt til ham da han sagde han måtte få de ord ud af ham som han ikke havde sagt helt. Hen vende sig mod ham, lagde armene om ham, trak ham helt ind til sig og kyssede ham igen, denne gang dobbelt så inderligt som før. Og for Sky, noget længere. Han slap ham dog til sidst og tog hans hånd igen.
Han kiggede lidt forvirret på Sky, da han begyndte på alt muligt, selvfølgelig kunne Benji godt lide at kysse ham. Han kiggede ham dybt ind i øjne og strøg hans kind. "Shh... Jeg tror du har misforstået mig søde. Jeg sagde at du får flere kys når vi kommer hjem" han smilede blidt til ham, "for selvfølgelig, jeg elsker at kysse dig, det er det bedste jeg ved" han kyssede hans pande. "kom så, lad os gå ind og få noget af spise. Så tager vi hjem bagefter" han trak i hans hånd for at få ham med ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 9:09

Han gispede overrasket, dog trykkede han sig mod ham, gengældte kysset. Han sukkede "mhh jeg elsker dig" hviskede han mod hans læber, han havde ikke forventet, at han ville kysse ham igen.
Han lagde sin hånd over hans, vendte blikket ned, dog for at dr op mof ham ogen. Han nikkede stille, sukkede da han kyssede hans pande, han nikkede og lagde armene om ham, puttede sig ind mod ham med kinden mod hans bryst. Han nikkede "okay" hviskede han og tryykkede sig mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 9:24

Han smilede da han hørte de ord som han havde kysset ham for, han elskede at høre dem fra Sky, det var så dejligt og blidt, at han var elsket var bare så dejligt. Og så var det af en mand, en mand som han aldrig havde troet skulle dukke op.
Han betragtede ham som han kiggede ned og op igen på Benji, han smilede da Sky trykkede sig mod ham, Benji lagde armene om ham og hviskede blidt i hans øre "det her bliver den bedste aften i dit liv" han nappede ham frækt i øret inden han gik ind med Sky mod sig.
De blev vist til deres bord, hvor Benji trak stolen ud for Sky så han kunne side ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 9:42

Han gøs, rødmede da han hviskede ham i øret "ah, mhh" han vendte blikket op mod ham, nussede sin næse mod hans, før ham nappede ham i underlæben og kort trykkede sine læber mod hans.
Han fulgte med ham og satte sig på stolen "det her skal nok blive hyggeligt...jeg har aldrig prøvet det før" indrømmede han og satte sig ind på stolen. Alt dette var stadig nyt for ham, han vidste ikke hvordan han skulle agere eller hvad han skulle gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 9:49

Han smilede blidt til ham og begyndte selv at nusse sin næse mod hans da han gjorde, han smilede frækt da han bed ham i læben og så trykkede sike læber mod hans kort.
Han nikkede roligt daf det han sagde, "bare hyg dig og spis" han kyssede hans kind inden han rykkede ham ind og satte sig ned på stolen overfor ham med et smil på læben. Han tog et menukort og gav det til Sky. "Noget du iunne tænke dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 10:02

Han nikkede, tog imod menukorten, han tog dog Benjis hånd samtidig, gav den et blidt klem "mhh ganske godt spørgsmål" han rødmede svagt og lod sine øjne glide ned menuerne, til ham nåde en "en rejesalat" han så ned på hans hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 10:06

Han smilede roligt til ham da han tog menukortet og samtidig også hans hånd, han lagde hovedet på skrå mens han kigede menuen igennem og sagde hvad han ville have, Benji nikkede Ø jeg tager det samme" tjeneren kom hen og han bestilte to rejesalat til dem dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 10:14

Han smilede og lagde kortet ned, satte sig op og lagde armene over kors "så hvad gør man på en date?" Spurte han nysgerrigt, da han aldrig havde været på en date, var dette ligesom en hel ny ting for ham, noget han ingen erfaring havde med noget der lignede dette. Han så nervøst rundt, før han igen betragtede Benji, det var vildt, at han gik fra ikke at have noget, til med et at have en vidunderlig smuk kæreste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 10:50

Han kiggede roligt på ham og smilede, han trak på skulderne, "du hygger dig med den du er på date med, taler sammen, spiser sammen" han lagde hovedet på skrå og smilede. Han kiggede roligt rundt om sig og betragtede så Sky. Han lænede sig roligt tilbage og ventede på at deeeres mad skulle komme.
"Så Sky, er det et okay sted jeg har valgt?" Han smilede blidt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 11:02

Han nikkede stille, lyttede og smilede svagt "okay, hvorfor sidder man så overfor hinanden" spurte han stille og lænede sig frem mod ham, mens han lagde hoved på skrå. Han så rundt, nikkede "jeg har ikke været på kro før, så her er hyggeligt" han lod sin finger, glide rundt på bordet, han var nervøs...vidste ikke hvad han skulle gøre eller siger. Han ville selv gerne gøre noget, men om han måtte eller turde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 11:09

Han smilede blidt og lænede sig lidt frem mod ham "for at kunne se sin smukke partner ordentligt"
Han var glad for at han syntes at det var hyggeligt at være her, han havde faktisk bedt om at få dem til at holde alle de syge i hoved folk ude og lade dem sidde i nogle timer eller mindre hvis det var. Fordi han ville ikke skræmme Sky og man kunne meget nemt blive skræmt af alle de typer der kom der.
Han kunne se at han var nervøs, han tog blidt hans hånd og nussede hans håndryg. "Vi behøver ikke at blive her så længe hvis du ikke har det så godt meed det" han smilede til am og i det samme kom deres mad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 11:16

Han rødmede svagt "åh...jeg ser" sagde han stille og rødmede blot kraftigere af dette. Dog smilede han da hans hånd med et lå i Benjis varme og trygge "det er ikke fordi jeg ikke har det godt med det...jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre eller om de ting jeg har lyst til er okay" hviskede han og gav hans hånd et klem.
Han så op da deres mad kom, med et vidste han ikke om han skulle give slip på Benjis hånd eller bare holde i den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 11:28

Han smilede blidt til ham, han var så sød når han rødmede, han rødmede ret meget syntes Benji, men det havde han intet imod, han syntes blot det var sødt.
Han smilede stort af ham og gav hans hånd et blidt klem "du gør hvad du har lyst til søde" han smilede og lod ham stadig holde hans hånd selvom maden var kommet. "spis" han slap roligt hans hånd, gav dog den et lille klem inden han slap den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 11:36

Han nikkede, trak sin hånd til sig da han slap den, han trak sin stol hen ved siden af Benjis, uden at se direkte på ham. Han rødmede og trak sin mad med sig "jeg...vil gerne side tæt på dig...hvis det er okay" hviskede han og så ned mod sin mad, før han begyndte at spise af sin salat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 11:45

Han kiggede roligt på Sky da han trak sin stol hen ved siden af Benji, han kiggede smilende på ham, selvom Sky ikke kiggede på ham, hvilket han syntes var ret så mærkeligt at han ikke gjorde. Men Benji lod ham være og smilede bare. "det er helt okay" hviskede han tilbage og begyndte selv at spise noget af sin mad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 11:55

Han smilede og så mod ham med kærlige øjne "godt" han kyssede hans kind, hvilede kort panden mod hans skulder, før han gik videre med sin mad "okay...hvad skal vi tale om" spurte han og lagde sin kind mod hans varme skulder.
Han sukkede, fik hurtigt tømt sin tallerken og vendte igen sit ansigt mod ham. Dette var en smule akavet, da han ikke vidste hvad han skulle lave eller sige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 12:07

Han kiggede på Sky og hans kærlige blik, han smilede blidt til ham og kiggede roligt ned på hans mad. Han smilede roligt, tog et par mundfulde af sin mad og kiggede så på Sky igen. "jeg tror aldrig jeg har fået hele dit navn udover dit fornavn." han kiggede roligt på ham med et smil.
Han kiggede ned på Skys tallerken som var tom. "kunne du lide maden?" han smilede roligt. "vil du have noget at drikke, og måske mere mad?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 12:55

han hævede øjenbrynet "du har da masser af sige, hvad kan du lide at lave, din fortid...familie" sagde han og lagde armene om hans ene arm, han puttede sig ind mod hans skulder og sukkede stille. Han nikkede "det smagte fint" hviskede han svagt og lukkede øjnene "jeg spiser ikke så meget, så jeg behøver ikke mere" han lagde sin hånd mod hans lår, som han gav et klem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 30 Jun 2013 - 14:11

Han smilede blidt til Sky, og trak så lidt på skulderne, tænkte over hvad han skulle sige, "altså min mor og far er døde, jeg dræbte min mor fordi hun lod mændene tage min lillesøster i en meget ung alder. Vi var fattige og det eneste vi kunne betale med var hende, så min mor gav hende til dem, selvom det var mod mig og min fars vilje." han trak lidt på skulderne igen.
Han smilede af Sky, som puttede sig ind til ham, Benji trykkede ham blidt mod sig og kyssede hans pande, "Oki, vil du så have noget af drikke?" spurgte han roligt.
Han kiggede lidt på Sky, "Sky, fortæl noget om dig selv, din familie, din fortid."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum