Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The Perfect Date - Skylar - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The Perfect Date - Skylar - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The Perfect Date - Skylar - Page 2 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The Perfect Date - Skylar - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The Perfect Date - Skylar - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The Perfect Date - Skylar - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
The Perfect Date - Skylar - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The Perfect Date - Skylar - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The Perfect Date - Skylar - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba15 
Jake
The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba15 
Sasha
The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba15 
Renata
The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba15 
Lenore
The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba15 
Genevira
The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba15 
Celenia
The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba15 
Taliia
The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba15 
Katrina
The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

The Perfect Date - Skylar

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 1 Jul 2013 - 9:15

Han fik straks et trist udtrykke i ansigtet, så op mod ham med blide øjne og en trist mine "det er jeg virkelig ked af at høre" hviskede han og trykkede sig mod ham, det gjorde han virkelig ondt at høre hvad der var sket og hans smerte og sorg for ham, vidste sig tydeligt i hans tristhed.
Han rystede på hoved, så op mod ham og blidt trykkede han sine læber mod hans "nej tak" han lukkede sine øjne og lagde kinden mod hans skulder. Han bed sig ganske kort i læben "jeg ved ikke om min mor eller far lever, jeg voksede op som rigmands søn, men jeg kunne aldrig gøre mine forældre tilfredse nok, alt hvad jeg gjorde, sagde og bare hvordan jeg så ud, var forkert for dem....så de straffede mig tit" han begravede ansigtet mod hans varme skulder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 3 Jul 2013 - 10:42

Han kiggede på hans triste ansigtsudtryk, han rystede blidt på hovedet og trykkede ham ind til sig blidt og trygt, kyssede ham i håret og smilede svagt, "det skal du ikke være ked af søde, det et fortid, jeg har et godt liv nu"
Han gengælde blidt kysset der blev ham givet af Sky, han smilede blidt og nikkede så "Okay"
Han holde blidt om ham, lyttede. Han gik lidt i stå til sidst "Straffet... Hvordan?" han kiggede bekymret på ham, holde ham ind til sig, trygt og nussede hans arm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Søn 7 Jul 2013 - 21:22

Han nikkede "jeg er glad for at du har det godt nu" hviskede han og strøg ham hen over brystet, han så kort rundt og opdagede at de få der endelig var der, tydelig så skævt til dem, dog tog han sig ikke af dem, selvom han normalt ville havde frygtet deres blikke, var han stolte af dem, da han elskede Benji over alt. Derfor tog han sig ikke af deres blikke.
Han begravede ansigtet mod hans bryst "de slog mig, piskede mig nogle gange...jeg ville tit gå i seng med blå mærker over det hele" hviskede han og puttede sig mod hans varme bryst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 1:45

Benji smilede roligt til Sky, "du er så dejlig når du er glad" han spandt blidt da Sky lod sin hånd stryge ned af hans bryst. Han kiggede smilende på ham til han fandt ud af at han kiggede på noget helt an det. Nemlig de folk omkring dem. De kiggede på dem. Han lagde sin hånd over skys og gav den et blidt klem før han gav slip igen og lod Sky begrave sit ansigt i hans bryst. Det gav et sæt i ham, det Sky fortalte om hans forældre, hvordan det havde behandlet ham. Benji kiggede i lang tid, bare ud i luften. Men så lagde han armene om Sky og trykkede ham ind mod sit bryst. "Det er jeg så ked af a høre Sky" han kyssede hans pande og strøg hans ryg forsigtigt. Han kiggede ned på det lille pus i hans arme og nussede blidt hans kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 7:22

Han smilede, både over hans ord men også den spinde, der kom ud af hans nusssen. Han trak på skulderne "det er længe siden" sagde han og sukkede svagt, selvom det var langt tid siden, så betød det ikke det gjorde mindre ondt. Han lagde sin hånd ovenpå hans, vendte den ned mod sin mund, hvorefter han blidt kyssede hver enkel finger "behøver vi være her" kom det svagt fra ham. Han var glad for alt dette og dybt overrasket, på den positive måde, men lige nu var det eneste han nok havde brug for, bare at komme hjem til et eller andet trykt...ikke side et sted hvor man blev dømt for alt andet end den man rent faktisk var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 9:11

Han smilede blidt til ham, holde ham trygt ind til sig og nussede hans ryg. Han kiggede roligt på ham og lagde hovedet på skrå. "Jaa, men du må ikke glemme hvad de har gjort imod dig, jeg ved folk siger man bare skal ligge det bag sig, men dette er sådan noget du bare ikke kan" han kiggede på ham, der var ikke er særligt smil på hans læber, der var ikke rigtig noget at smile over når man talte alvorligt.
Benji kiggede omkring sig, fik kuldegysninger og begyndte at spinde som en kat, da Sky begyndte at kysse hans fingre. Han smilede til ham og rystede på hovedet. "Nej, vil du da gerne ud?" han tog blidt hans hånd og rejste sig og fik så ham med op. Han holde stadig hans hånd i sin, han gav Skys hånd et lille klem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 9:24

Han nikkede kort, han holdte fortsat hans hånd i sin, strøg ham rundt på den, og smilede svagt "ja...det vil jeg gerne" sagde han og rejste sig sammen med, langsomt flettede han sine fingre ind i hans, lagde sin kind mod hans skulder. Alting virkede bare så meget bedre, når han var tættere på Benji, hvilket var sjovt...da det kun var en enkel mand, men en mand der havde en stor effekt på ham, som ingen andre kunne give ham "mhh" sukkede han og trykkede sig mod hans trykke favn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 9:36

Benji smilede blidt til Sky, han nikkede forstående og kiggede ned på deres fingre der blev flettet. Han kiggede op på Sky igen med et smil på læben og ham hvile sit hoved på hans skuldre. "Hvor skal vi tage hen, din lejlighed?" han kiggede på ham og ventede hans svar. For selvom de nok brugte ret meget tid hjemme hos ham, var det jo ik helt Skys hjem endnu, han skulle jo først have alle sine ting fra sin lejlighed over til huset. Så de havde stadig hver deres hjem, lidt endnu.
Han smilede af Sky og tog ham roligt med udenfor så de kunne undgå diverse blikke fra kroens gæster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 9:56

Han nikkede og smilede kærligt til ham "hvad med din?" Spurte han stille og forsigtigt, han ville helst ikke masse sig på, det ville ikke just være det bedste, nok var de kærester, men han ville helst ikke tage hjem til sig selv. Han fulgte med ham uden for. Han trykkede blidt sine læber mod hans "jeg elsker dig" sagde han blidt, før han endnu engang kyssede ham "hvornå blev jeg så heldig at have sådan en vidunderlig kæreste som dig? Du er jo fantastisk" han smilede bredere og næsten mere lykkeligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 10:12

Benji nikkede roligt og smilede, "det lyder som en god ide, lad os tage hjem til mig så" han kyssede blidt hans pande mens Skys hånd stadig var i hans.
Han sukkede nydende da Sky trykkede sine læber mod hans, Benji lagde roligt armene om ham og gengælde kysset. "Jeg elsker oss dig" hviskede han mod Skys øre før deres læber rørtes igen. Han elskede når Sky kyssede ham. Hans læber mod hans, det var fantastisk.
Han smilede og rystede blidt på hovedet af ham. "Det er da dig der er vidunderlig." sagde han blidt før han begyndte at gå hånd i hånd med Sky, hen mod hans hus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Man 8 Jul 2013 - 20:07

Han nikkede "super" han lukkede sine øjne, som Benji kyssede hans pande og en masse varme bredte sig i ham, skyllede ud i hans krop og videre rundt. Han lagde armene om hans hals "virkelig?" spurte han, næsten som om han ikke kunne fatte Benji rent faktisk også elskede ham, men det gjorde han jo og hans hjerte slog et ekstra slag hurtigere hver eneste gang han sagde de ord. Han rynkede brynet "jeg synes du er mest vidunerlig...perfekt, det overraskede mig at du ingen kæreste havde" han lagde sin kind mod hans skulder, trak sin hånd til sig om lagde begge arme om ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 0:27

Han smilede af Sky da han lagde sine arme om hans hals. Benji nikkede roligt og kyssede ham på munden, "Ja da" sagde han overbevisende og trykkede ham mod sig.
Han smilede stort til Sky og rystede på hovedet. "Jeg ventede på den rette, den mest vidunderligste mand i hele verden" han kyssede hans kind og nussede hans sider.
Han gik roligt sammen med ham og da de kom til huset åbnede han døren for Sky og gik ind efter ham og låste døren efter sig. Gik roligt hen til Sky og kyssede ham på munden.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 7:03

Han nikkede stille "mh lyder da dejligt...men har du så fundet ham" spurte han med et skævt smil, næsten ligefrem drillende, alligevel lå kærligheden bag den og det var der ingen tvivl om.
Han fulgte stille efter ham, vendte sig knap om før Benji kyssede ham, han sukkede og lagde hænderne om hans hals, trykkede sig mod ham og blidt selv gengældte hans kys. Man skulle tro efter de havde kysset mange gange, han var vant til det....sådan lå landet bare ikke "mhh" sukkede han og smilede kærligt til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 19:06

Han rystede blidt på hovedet af Sky og kyssede hans kind, "han står lige foran mig, Skylar hedder han vist" han smilede drillende og nussede hans kind roligt, med sine ru hænder.
Han smilede blidt da Skys arme blev lagt om hans hals og Sky blev trykket mod ham, det var rart at have ham tæt. Han nød da Sky gengælde hans kys, det var dejligt, han elskede at blive kysset af ham. Han smilede af han suk og kiggede kærligt på ham som han pressede ham blidt op af væggen bagved Sky og kyssede ham blidt på halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 19:10

Han rødmede stort "uhh lyder da dejligt" hviskede han og lagde kinden mod hans hånd, han elskede følelsen af den ru hud mod hans egen bløde, det var behageligt, mest fordi han rent faktisk kunne føle han var der og ikke bare et eller andet ønske.
Han gispede, da han med et følte væggen mod sin ryg og hurtigt lagde han benene om hans liv, kørte fingrene op i hans hår og nød følelsen af det bløde sorte hår, mellem sine fingre, samt hans mange kys mod hans hals. Han gispede og blottede halsen for ham, en svag stønnen sneg sig også ud med alle de gisp han fik lavet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 19:18

Han smilede til ham og nikkede, "det er dejligt" han smilede roligt til ham mens hans hånd strøg mod den meget dejlige bløde hud, Sky besad.
Han holde Sky mod sig da han lagde sine ben om Benji, han holde ham dog stadig mod væggen for at støtte ham. Han brummede mod hans hals da den blev blottet af Sky, han smilede roligt mod hans hals og nappede roligt i hans hals, som blev til små bid mens han holde ham oppe. Han nød at høre hans små gisp og den svage stønnen der kom fra ham brummede han blidt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 19:24

Han stønnede da han bed ham i halsen, det sendte en masse gyssen ned af hans hals og hans suk, gispen og stønnen fortsatte kun. Han lod sine fingre glide ned af hans ryg og ind under, til hans hud. Han trykkede ham mod sig "åhh" gispede han og lukkede øjnene, nød den nydelse Benji gav ham, det var helt uhyggeligt som han elskede Benji, som han elskede hans kys og kærtegn, som han havde lyst til ham, som han ønskede ham og ville have ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 19:36

Han smilede roligt mod hans hals, hans stønnen var musik i hans øre, det var fantastisk. Han lagde sine hænder ned på Skys røv og lod lige Sky trykke sig tættere mod ham inden Benji løftede ham frit ud i rummet og bar ham ud fra gangen og gik hen til sofaen og satte sig med Sky på sit skød og kyssede ham blidt på munden og smilede blidt til ham, før han kyssede ham igen. Han havde stadig sine hænder liggende på hans røv, men hans hænder gled op af Skys sider, op til hans kinder som de lå fast på og kyssede ham imens. Han elskede virkelig Sky, han kunne simpelthen ikke holde nallerne væk fra ham, han var så smuk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 19:52

Han lagde hænderne mod sofaen, da han bragte dem hen mod den. Han gengældte hvert enkel kys, stønnede over hans hænder der lå mod hans røv, de hænder der gav ham kuldegysninger og fyldte ham med glæde "jeg elsker dig" hviskede han mellem kyssende og trykkede sig mod ham. Hn trak hans jakke af, ikke fordi han havde noget i tankerne, han ville bare være endnu tættere på ham, så tæt som det var muligt og i hans verden, lige nu betød det han skulle have det af, så han intet ville have på brystet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 20:03

Han smilede roligt til ham og lyttede til hans stønnende lyde, dejlige lyde, ja det var så. Han kyssede bare videre med ham, elskede at mærke hans læber mod hans, det var den mest fantastiske følelse. Skys læber, han kunne bare ikke stå for dem.
Han smilede stort til ham og lod ham bare trykke sig tættere på, "Jeg elsker oss dig" hviskede han blidt tilbage. Han smilede skævt da han fik trukket sin jakke af, de havde vidst været lidt for hurtige derude. Han lagde hovedet roligt på skrå og kyssede ham på halsen og op til hans mund. Trykkede ham ind mod sig og kærligt kiggede han på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 20:15

Han smilede bredere, strøg ham ned af kinden "ville du stadig elske mig...hvis jeg ikke så sådan her ud" spurte han og skævede til det lange blonde hår. Han kyssede ham ganske let og nussede sin næse mod hans, så ind i hans smukke øjne "må jeg sove her i nat" spurte han og kørte noget af benjis mørke hår om bag hans øre, mens han betragtede ham med en generethed, englelig ville han hellere bo her...bo side om side med ham, at vågne op hos ham hver morgen, falde i søvn ved hans side, trykkende mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 20:59

Han lagde hovedet på skrå og grinede blidt, "ja selvfølgelig, du er min Skylar lige meget hvordan du ser ud" han lagde sin kind mod hans hånd, nød den bløde hud han havde, hvordan kunne han dog få den så blød og dejlig.
Han gengælde blidt det kys han fik af ham. Han lagde hovedet på skrå og smilede så til ham, "Ja, selvfølgelig må du da søde" han nussede ham ned af ryggen og kyssede hans kind. Skylar behøvede slet ikke at spørger om han måtte sove her, det her var jo teknisk set hans hjem nu, han måtte komme og gå som han ville. "Betragt dette som dit hjem Skylar" sagde han blidt og kyssede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 21:05

Han smilede og kyssede ham kærligt og lidt længere end normalt "hvor dejligt" han lagde sin kind mod hans varme hånd, mange ville nok mene den ru hud var irriterende, men han elskede den, samt hans varme hud, den bredte kun glæde rundt i ham. Han tog blidt hans hånd i sin og gav den et kys, lagde den dog op mod sin kind igen "jeg elsker den ru hud" hviskede han og nussede sin kind mod den.
Han rødmede "må jeg?...hvor dejligt" han lagde sin hånd mod hans bryst og rødmede "hvordan kan det være du aldrig har spurt mig om jeg flytte ind sammen med dig?" spurte han og så ned, han var normalt lidt resereveret med de ting han ønskede...han fandt det pinligt bare at bryde ud og spørge om det, men han ville gerne bo sammen med Benji...ja til den dag de ikke længere levede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 21:20

Han smilede og nød det lange kys som han fik af Sky, det var dejlig behageligt og længere end de andre
Han kiggede roligt på ham, strøg hans ikke som blev lagt mod hans hånd. Han rystede blidt på hovedet da Sky kyssede den og lagde den mod sin kind igen. Han kiggede lidt på sin hånd som Sky kommenterede, eller nok mere hans ru hud. Han smilede og trak på skulderne, "du kan godt lide ru hud måske?" han grinede blidt. Han var ikke specielt vild med sin ru hud, men det var da altid noget at Sky kunne lide den hud han havde.
Han nikkede roligt, ja da, han måtte da gerne sove her, ingen tvivl om det, Benji elskede når han sov der. Han lagde hovedet på skrå og smilede svagt, "jeg ville ikke gå for hurtigt frem" han trak på skulderne.
Han kunne godt se på Skylar at han gerne ville bo her. Han smilede blidt og fik Sky til at kigge på ham. "Vil du gerne bo her?" spurgte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 9 Jul 2013 - 21:26

Han nikkede "normalt...nej, men når det er dig" sagde han og kyssede hver enkel af hans fingre, for ham gjorde det nu ikke det hele store, det gjorde ham snarer mere glad end omvendt, så kunne han i det mindste føle hans hud mod sin
Han bed sig svagt i læben "åhh...okay" sagde han stille og troet et kort sekund, han havde sagt noget forkert, at hans spørgsmål kom forkert. dog smilede han, da spørgsmålet kom "troede aldrig du ville sprøge...men ja det vil jeg gerne" han bøjede sig mod ham, kyssede ham let, før han lagde kinden mod hans skulder, armene om hans hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 2 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum