Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
The Perfect Date - Skylar - Page 4 EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
The Perfect Date - Skylar - Page 4 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
The Perfect Date - Skylar - Page 4 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The Perfect Date - Skylar - Page 4 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
The Perfect Date - Skylar - Page 4 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
The Perfect Date - Skylar - Page 4 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The Perfect Date - Skylar - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
The Perfect Date - Skylar - Page 4 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
The Perfect Date - Skylar - Page 4 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba15 
Lori
The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba15 
Jake
The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba15 
Valentine
The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba15 
Celenia
The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba15 
Edgar
The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba15 
Lenore
The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba15 
Abigail
The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba13The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba14The Perfect Date - Skylar - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

The Perfect Date - Skylar

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 19:12

Han brummede og sukkede "fordi du kysser mig hele tiden, giver mig lyst til dig...rigtig meget" han satte sig svagt op, dog kun så han var hævet det stykke, som hans albuer tillod. Han låste hurtigt sine ben om hans liv og kyssede ham "derfor er du ikke fair" forklarede han og smilede kærligt til ham, så på ham med forelskede øjne og et glimt i øjet, bare at se ham, der over ham gjorde hans hud hel varm og glødende. han lagde sig ned igen, lagde armene ud til siden og sukkede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 19:28

Han grinede lavmælt og rystede kærligt på hovedet, "så du har lyst til mig rigtig meget lige nu" spurgte ha blidt og lod ham sætte sig halvt op, dog ikke længere for han ville gerne stadig være over ham, han kunne godt lide at være den der lå øverst. Og han var glad for at Sky havde det fint med at ligge nederst. For det var Benji nu ikke så god til.
Han lod Sky ligge sine ben om hans liv og gengælde blidt hans kys. Han var så dejlig "ja det kan jeg godt se, det er ikke fair for dig din lille trold" hviskede han tirrende i hans øre og da han lagde sig ned igen kyssede han ham fra hans ene hånd til hans brystkasse som han blidt lod tungen køre ned af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 19:35

Han nikkede og bed sig i læben "ja...rigtig meget" hviskede han stille, han sukkede og lukkede øjnene "mhh...trold?" han skulle til at åbne øjnene og sige mere, da han med at gispede af nydelse og igen slappede af, han nød hans kys, hans slikken og tunge mod sin krop "mere" stønnede han svagt, hans krop skreg på mere og mere konstant, den brændte efter ham og kun ham, aldrig havde han haft det sådan med nogen anden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 10 Jul 2013 - 19:45

Han smilede stort og kærligt til ham, han lagde hovedet på skrå "dejligt" sagde han kælent og grinede lavmælt da han kommenterede det med trold. "Min lille trold" sagde han drillende og frækt på samme tid.
Han smilede kærligt da han bede om mere. Han lagde sine hænder mod han sider og nussede ham blidt op og ned som han lod sin tunge blidt passere over hans bryst og ned af igen. "Vil min lille trold have mere?" spurgte han med en drillende stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 7:31

Han gispede, lagde hoved tilbage og stønnede kort over hans tunge mod sin krop, Han nikkede, bed sig hårdere i læben "ja...mere" gispede han og blev ovrrasket over han selv sagde de ord, dog ikke over den rødmen der skød op i hans kinder, suk efter suk passerede hans læber, der kun vidste den nydelse han bar inde med, den som kom ud med hver enkel suk, støn og gisp

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 8:34

Han elskede at Sky bede om mere, og alle de små lyde som kom fra ham nu, han nød det jo. Benji iod sine hænder glide ned af hans bare overkrop og ned til hans boxers som han langsomt trak ned i, meget langsomt og forsigtigt mens hans tunge stadig fik lov til at passere hans bryst af og til. Skys læber fik dog oss lidt opmærksomhed da Benji trykkede sine læber mod hans og kyssede ham kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 8:47

Han sukkede, løftede op i numsen da han med et fik trukket sine boxershorts ned, han sukkede, lagde hænderne om hans hals da han med et fik et kys, som han hurtigt gengældte, alt i mens han trak ned i Benjis boxershorts. Han låste benene om hans liv, trykkede sig op mod ham og kyssede ham mindst ligeså kærligt "jeg elsker dig" hviskede han og lagde sin hånd mod hans bryst, han lod hånden glide op af hans bryst til hans hals, til hans kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 8:57

Benji smilede kærligt til Sky som han løftede op i numsen så det var en del lettere at få hans boxers af ham. Han knurrede kærligt mod hans øre som der blev trukket ned i hans boxers osse. Skys ben blev lagt om Benji. Et smil brede sig roligt på hans læber som Sky kyssede ham lige så kærligt som han havde kysset ham før, han gengælde kysset.
Benji smilede kærligt til Sky og brummede blidt af hans hånd op af hans brystkasse, til hans hals, og videre til hans kind. "Jeg elsker oss dig Sky" sagde han kærligt og pressede ham mod sig. Bevægede blidt sine hofter mod hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 9:16

Han sukkede og nussede ham ham ned af kinden, han stønnede svagt "igen...sig det igen" hviskede han og kyssede ham op af halsen, han kradsede ham drillende ned af ryggen, han kyssede ham op af kinden, til han nåede hans læber "mhh" hviskede han mod hans læber, mens han trykkede sig mod hans varme krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 9:31

Han smilede af Sky, han kiggede ham dybt ind i øjne, lod sin hånd være på hans kind som han nussede blidt, "jeg elsker dig, meget højt Sky" hviskede han blidt. Han brummede nydende af ham da han kyssede ham op af halsen.
Han gav et stille støn fra sig da Sky kradsede ham ned af hans ryg. Han smilede blidt til ham og gengælde blidt kysset. Han trykkede ham ind mod sig og bed ham blidt i halsen, ikke hårdt så det ville gøre ondt, det ville han aldrig gøre mod Sky.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 21:36

Han smilede bredt og kærligt til ham "hvor dejligt at høre" han lagde sin kind ind mod hans og sukkede stille, han kunne let forestille sig sit liv med benji, bare at leve med ham hele tiden og føle sig tryk med ham. Han ville ikke kunne klarer hvis Benji forlod ham, han ville ikke vide hvad han skulle gøre eller hvordan han skulle tage tingene an.
Han sukkede over hans blide bid, roterede sine hofter mod hans "åhh" gispede han og lagde hoved tilbage og derved blottede han mere hals for ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 21:45

Han kyssede ham blidt og kærligt på læberne og smilede til ham, som han lagde sin kind mod hans. Han kiggede ned på hans hals og duftede til ham. Han var ingen bloddæmon, han åd sjæle, men det forhindrede ham ikke i at være tiltrukket af smagen af blod. Men det var nu ikke det han ville, han ville ikke drikke Skys blod. Han duftede blot til hans dejlge duft. Han holde ham ind til sig blidt og kærligt.
Han smilede af hans reaktion på hans bid i hans hals, han nussede ham ned af halsen idet et støv gled over hans læber da Sky roterede sine hofter mod hans. Han smilede blidt da han blottede sin hals for ham. Benji bukkede sig helt ned over ham, havde sit hoved på den ene side af hans hals og kyssede ham op af hans hals og bed hist pist mens hans hænder gik op og ned af hans sider.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 21:57

Han gengældte kysset, lagde armene om hans hals "jeg elsker dig, helt ufattelig meget, bare tanken om ikke at være med dig...gør helt ondt" hviskede han stille og bed sig i læben, han ville ikke kunne klarer det, bare tanken, fik det til at gøre ondt i hans bryst
Han stønnede, gispede og vred sig under ham "mhh" gispede han og rev ham ned af ryggen, hold da op hvor var han da tændt på en eller anden måde, men han var ikke rigtig vant til den slags, derfor vidste han ikke hvordan han skulle reagere eller hvad han skulle sige. Derfor opfattede han det vel som en underlig ting og vendte hurtigt ryggen til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 22:06

Han smilede blidt og nussede ham ned af kinden og kyssede ham blidt på kinden, "Jeg ville aldrig kunne leve helt uden dig Sky, så jeg vil aldrig nogensinde forlade dig" hviskede han svagt i hans øre og bed ham let i øret og knurrede blidt.
Han smilede af hans reaktioner på det han gjorde, det tændte ham vist ret meget. Han holde ham fast, men han ville dog slippe hvis det var Skylar ikke ville mere. Og det så ud til at han blev nød til det nu. Han slap ham da Sky vende sig om på maven så han derved havde ryggen vendt mod ham. Han kiggede forvirret på ham, lidt halv såret men klar til at høre hans forklaring, hvis der var nogen. Kunne han ikke lide det, hvad var det. Han havde virket så tændt. "Sky?" spurgte han svagt og hviskende. Man kunne godt spore at han var såret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 22:22

Han smilede "hvor dejligt...for jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre hvis du forlod mig" han nussede ham på brystet og sukkede stille, han elskede Benji og var blot glad for han også var elsket.
Han bed sig i læben og vendte sig mod han, han så væk, men tog benjis hånd i sin og lagde den over sit hårde lem "er....det okay?" Spurte han stille og svagt forsigtigt, nok havde han haft sex to gange, men han vidste stadig ikke hvad der var okay og hvad man ikke måtte, så da han opdagede dette, at han var ophidset, hvilket han jo ikke vidste hvad var...så vidste han ikke om det var okay

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 22:31

Han smilede blidt og kiggede bare kærligt på ham, han sukkede nydende da Sky nussede ham på brystet, han elskede Sky rigtig meget, det var der intet der kunne lave om på, han var og ville altid være elsket af ham. Sådan var det bare, der var ingen der kunne komme mellem dem, ikke engang en anden mand ville kunne få ham bare til at overveje at efterlade Sky, lige meget hvor sød den mand end så var, for Benji, var Sky den smukkeste og sødeste mand i hele verden.
Han kiggede nervøst på Sky da han vende sig om men han kiggede stadig væk. Benji kiggede på sin hånd som Sky tog og lagde mod sit lem. Han kiggede roligt ned på Sky og smilede roligt. Han havde virkelig ikke lært det endnu var. Han vende Skys ansigt mod sit og smilede kærligt til ham. "Ja, det er helt okay Sky, du er bare tændt og det er godt" sagde han blidt og lukkede roligt sin hånd om hans lem.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 22:47

Han vendte sit ansigt mod ham, rødmede svagt "er det?" Spurte han og kyssede ham blidt, han lagde armene om hans hals og gispede overrasket da han følte hans fingre om sit lem. Det var helt pinligt, så lidt erfaring han havde inde for sex, han vidste ikke om det han gjorde var okay...han skammede sig næsten over den mangel på viden han havde "det er helt ynkeligt....jeg ved jo ingenting" han gav slip om hans hals, vendte blikket væk, bed sig hårdere i læben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 22:58

Han nikkede og smilede blidt, "ja det er" han gengælde blidt hans kys. Han kiggede ham i øjne som han havde armene om hans hals og et gisp kom fra Sky. Han lagde hovedet blidt på skrå, fjernede roligt hans hånd fra hans lem. Han vidste hvordan det var at være ny med sex, det havde alle. Og det var helt naturligt for Sky ikke at være helt van til det endnu. Der skulle nogle omgange til før det sad på plads. "Sky..." begyndte han. Han rullede ned fra ham og lagde sig ved siden af ham, trak ham ind til sig og kiggede ham i øjne. "det er ikke spor ynkeligt, det er helt normalt, at du ikke helt ved alt om sex de første par gange. Man lære ikke bare med det samme. Du skal bare opleve det nogle gange mere" hviskede han blidt. Han lagde en dyne over dem og kiggede på Sky.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 23:21

Han fulgte ham med øjnene, lagde fingrene mod hans bryst "okay...jeg troede bare....at du ville synes...bare glem det" han rystede på hoved, trykkede sig mod ham, lagde armene om han og panden mod hans bryst "mhh" han smilede, vendte dog ryggen til ham, lagde Benjis arme om sig. Han lukkede øjnene, slappede hurtigt af, fandt en indre ord ved at være så tæt på den han elskede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 23:35

Han kiggede nysgerrigt på Sky, da han ikke helt ville slutte sin sætning. Han sukkede blidt og smilede roligt, "du troede jeg ville synes hvad? Sig det nu" hviskede han blidt mod hans øre.
Han kiggede roligt på Sky og lod ham vende sig, han trykkede Sky godt ind mod sig og kyssede ham blidt på halsen inden han selv begyndte at slappe af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 22:37

Han rystede på goved "det...er ingenting" han lagde sig på maven, med hoved rettet mod ham, blidt strøg han ham ned af kinden "jeg elsker dig" hviskede han og sukkede. Han lukkede stille øjnnene, nød at blive elsket, hold af og bare have en som Benji. Hans verden så så meget lysser ud, nu hvor han var sammen med ham, han så på tingene helt anderledes, smilede mere til verden end før han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 22:57

Benji rystede blidt på hovedet og troede ikke helt på at det var 'ingenting' han kiggede på Sky og lagde hovedt på skrå, "fortæl mig det nu, please?" han gav ham små hundehvalpe øjne, som han bare vidste at Sky ikke ville kunne stå for.
Han brummede nydende af Skys hånd mod hans kind og kiggede roligt på ham, "jeg elsker ogs dig" hviskede han og kyssede hans pande som han lukkede øjne. Han holde ham ind til sig og puttede ham trygt mod sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 23:18

Han sukkede, vendte ansigtet væk "det er virkelig ingenting" hviskede han og lukkede øjnene. Dog lå han vågen "jeg ville have dig...men du ville ikke, jeg troede bare du syntes jeg var...ynkelig, siden du ikke gad" hviskede han ud i det blå, han bed sig hårdt i læben, vendte ryggen mod ham og lagde armene om sig selv, stirrede ind i væggen overfor ham. Han havde været ganske opstemt og havde ikke haft noget imod, at føle hans krop mod sig, selvom han ikke rigtig havde nogen seksuel erfaring, var det alligevel ganske sårene da han lagde sif ved siden af ham...som om han ikke havde haft lyst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 23:36

Han kiggede roligt på ham, dog blev hans øjne mødt af Skys baghoved. Men han vende ham ikke om, han så virkelig ud som om han var såret. Benji fik pludselig et undrende ansigtsudtryk og smilede skævt. Han vende Sky langsomt om så han igen vende mod ham. Han kyssede ham ømt på munden og nussede hans kind ganske blidt. "Hvordan kan du tro jeg ik vil have dig, når det eneste jeg vil have... Er dig" hviskede han blidt i hans øre. "Du virkede bare så nervøs Sky..." Han trykkede ham blidt ind mod sig og kyssede ham på panden. "Jeg elsker dig jo Sky, jeg vil altid have lysten til dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 13 Jul 2013 - 23:43

Han sukkede stille, kyssede ham igen "jeg sagde jeg ville have dig...men du gjorde ingenting" hviskede han og rødmede, dog ikke af generethed, snarer fordi han ikke rigtig vidste hvordan han skulle sige dette, hvordan han skulle sætte ord på de ting han ville sige. Hans øjne vendte væk "jeg er altid nervøs, når det gælder dette, for hvad hvis jeg gør noget forkert...bare er forkert" spurte han stille og betragtede ham stille, eller snarer hans bryst, da han ikke rigtig kunne se ham i øjnene lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Perfect Date - Skylar - Page 4 Empty Sv: The Perfect Date - Skylar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum