Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
this time? .:Blair:. - Page 2 EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
this time? .:Blair:. - Page 2 EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
this time? .:Blair:. - Page 2 EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
this time? .:Blair:. - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
this time? .:Blair:. - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
this time? .:Blair:. - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
this time? .:Blair:. - Page 2 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
this time? .:Blair:. - Page 2 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
this time? .:Blair:. - Page 2 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba15 
Jake
this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba15 
Sasha
this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba15 
Renata
this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba15 
Lenore
this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba15 
Genevira
this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba15 
Celenia
this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba15 
Marcus
this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba15 
Elizabeth
this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba15 
Emery
this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

this time? .:Blair:.

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 13:32

Blair vidste ikke helt om hun skulle smile eller blive sur og hans kompliment. Hun valgte at lade den hænge i luften og gik bare videre, hun ville ikke være uhøflig. Men hun havde ikke overskud til det, selvom hun selv havde startet. Blair drejede af og gik ned mod et kvarter der ikke var så fint, egentlig var de fleste bygninger faldefærdige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 13:34

han fulgte bare med mens han smilede lidt.
''hvordan blev du afhænglig af flirteri?'' spurgte han så, og smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 13:46

Blair vidste ikke rigtig om hun havde lyst til at dele sin livshistorie med en vildt fremmede, men det skadede vel ikke at fortælle lidt af historien, hun behøvede ikke gå i detaljer. "Jeg har aldrig fået meget opmærksomhed, det kan jeg få ved at flirte." Mere var der vel ikke at sige, det var jo det grundlæggende. "Hvordan blev du afhængig af søde piger?" Det var mest ment i en spøg, hun regnede ikke med han faktisk var afhængig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 13:48

''har aldrig været udenfor min fars territorie.. havde aldrig set en pige før, indtil jeg stak af. Du er vidst den første jeg taler med, sådan rigtigt..'' han trak på skuldrene. han så lidt rundt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 13:52

Blair standsede op ved det han sagde, og her gik hun og troede hun havde det svært og han havde aldrig talt med en pige. Blair vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre. Hun rystede på hovedet og gik hen mod en dør. "Det er herinde." Blair tog poserne og taskerne. "Tak." Han ville måske spørge om han måtte komme med om, hun ville give ham lov. Selvom hun hadede hendes lejelighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 13:54

''så nemt slipper du ikke.'' grinte han blidt.
''jeg har ingen intention om at gå før jeg har sikret mig at der ikke ligger en morder derinde og venter på at du træder forsvarsløs ind.'' smilede han til hende. ''med andre ord, må jeg komme ind?'' han smilede varmt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 14:00

Blair var efterhånden ret vant til at bliver overfaldet, så det ville ikke skræmme hende hvis det skete igen. "Tak for omsorgen." Blair ville ikke have noget imod han kom ind, hun havde efterhånden haft et par stykker med deroppe, hun var ikke stolt af lejeligheden men hvad havde hun at skjule. Blair gik op af de få trapper der førte op til stueetagen og låste døren op. Der var som altid tomt, en madras og en papkasse. Blair gik hen til papkassen og smed poserne og taskerne ved siden af. Hun var sikker på han ville have ondt af hende, det plejede folk i hvert fald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 14:02

''yndigt sted.'' sagde han, fuldstændigt oprigtigt.
han stillede sig i dørkarmen og så lidt på hende.
Hendes tur til at make a move.

han smilede bare charmerende til hende mens han snoede en tot af sin gyldenrøde hår imellem sine fingre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 14:07

Blair så undrende på ham, han lød oprigtig. Stedet var et hul, det var alle enige med hende i. Blair så over på ham og blev fanget af hans charmerende smil, hun gengældte det og så over på poserne. Hun gik derover og tog en kjole op og holdte den foran sig, den var sort og havde to indhak i siden, var meget nedringet og lidt kortere end dem hun plejede at have på. Hun vidste ikke helt om hun ville se godt ud i den, hun havde ikke prøvet dem inden hun 'købte' dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 14:09

han gik tavst hen til hende, tog kjolen og holdte den op foran hende.
''du ville sikkert se brandgodt ud i den. selvom det er svært at overstråle dit udseende lige nu.'' sagde han med samme charmerende tonefald

//skal lige lave noget. svarer når jeg kan//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 14:15

Blair ville ikke sige han ikke var charmerende, han var meget charmerende. Blair så ned og fjernede kjolen. "Jeg ser bedre ud uden tøj." Sagde hun med et skævt smil, hun så ham i øjnene. Blair smed den sorte kjole over til poserne og så fortsat på ham. Der var et eller andet over ham hun bare slet ikke kunne modstå, hun prøvede, hele tiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 14:19

''det ville jeg med glæde se.'' han fjernede en lok af hendes hår fra hendes ansigt og satte det om bare hendes øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 14:33

Blair trak den ene strop fra kjolen ned over hendes skulder og trak sin arm ud af stroppen, hun så på ham med et længselsfyldt blik, det flirtende i hendes øjne overgik det dog. Blair fugtede sine læber med det yderste af hendes tunge på en langsom og sensuel måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 14:38

hurtigt, uden at tænke over det, fik han hendes kjole af hende.
Han var ikke mere end en teenagedreng, der var ny i faget.

han begyndte at kysse hende ned af halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 14:42

Blair havde slet intet i mod han gjorde det i hans tempo, det var helt fint så viste han også hvad han ville have. Blair lagde en hånd på hans nakke og nød de kys han gav. Hun kunne ikke prale med at være ny inden for det, men det gjorde hende heller ikke noget. Hun havde erfaring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 14:45

hans læber dansede ned over hendes hals, ned på hendes skulder, kravebenet.
Han så lidt op på hende, inden han lagde hovedet på skrå og kyssede hende med utrolig ømhed på hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 14:48

Blair var ikke vant til den ømhed, det langsomme men det var rart til en afveksling. Blair var ikke god til det på den måde, så hun lod Ammon styre showet han var tydeligvis bedre til det. Blair gengældte det ømme kys med et lige så forsigtigt et. Hun var overvældet over den følelse det gav hende når det gik stille og roligt, der var bedre chance for at nyde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 14:50

han lod sine arme ligge sig beskyttende om hende mens han lyftede hende op - uden at bryde kysset.

han bar hende over mod madrassen, mest fordi han ville ligge med armene om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 14:52

Blair var helt forelsket i den omsorg han gav hende, men det var jo også det hun ledte efter, omsorg og opmærksomhed. Hun fik det bare på meget forkerte måder, Blair havde slet ikke lyst til at tænke på det, hun ville ikke ødelægge stemningen, Blair lagde sig på madrassen så de begge kunne være der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 14:55

han lagde sig ved siden af hende, og lagde armene om hende, så hun havde panden mod hans brystkasse.

han blev bare liggende sådan mens hans puls faldt langsomt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 14:58

Blair var som i en hel anden verden, normalt ville hun være langt over puttefacen, men hun havde overhovedet intet imod bare at ligge der og slappe af, det var ikke ret tit det skete. Hun kunne mærke hans hjerterytme, og den gjorde hende tryg, sammen med hans arme om der holdte af hende. Blairs puls faldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 15:06

han lyttede til hendes åndedrag, til hendes puls, mens hans hånd gled over hendes nu bare ryg.

''Blair, er du forældreløs?'' spurgte han stille, mens han aede hende over ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 15:13

Blair var nær faldet i søvn, at han nussede hendes ryg hjalp ikke ligefrem på det. Det der kvikkede hende op var hans spørgsmål, hun kunne lige så godt kalde sig forældreløs, hendes forældre var som døde for hende. "På en måde, mine forældre lever stadig. Men jeg snakker ikke med dem, for mig er de døde." Blair synes ikke spørgsmålene var for personlige, hun havde ikke noget at skjule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 15:18

han nikkede blidt.
''jeg ser ikke mine forældre som min familie længere..'' sagde han bare.
''hvornår har du sidst ligget med en fyr sådan her, på en seng, uden at det havde seksuelle toner?'' spurgte han blidt. Allerede nu havde han følelsen af at beskytte hende. Hun var ikke en jomfru i nød, og hun var sikkert ikke alene i verdenen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 15:27

Blair var forundret over han havde det på præcis samme måde som hende. "Det er præcis sådan jeg har det." Blair havde et strejf af begejstring i hendes stemme. Hun lyttede til det hans sagde, hvornår havde hun egentlig sidst lagt med en på den måde? "Tæller aldrig?" Blair havde ikke lagt med nogen på den måde, medmindre det var hendes far, og det var en del år siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 2 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum