Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Så forkert - Sajro. - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Så forkert - Sajro. - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Så forkert - Sajro. - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Så forkert - Sajro. - Page 4 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Så forkert - Sajro. - Page 4 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Så forkert - Sajro. - Page 4 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Så forkert - Sajro. - Page 4 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Så forkert - Sajro. - Page 4 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Så forkert - Sajro. - Page 4 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba13Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba14Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba15 
Natalie
Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba13Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba14Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba15 
Lori
Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba13Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba14Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba15 
Valentine
Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba13Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba14Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba15 
Jake
Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba13Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba14Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba15 
Renata
Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba13Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba14Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba15 
Katrina
Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba13Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba14Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba15 
Sean
Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba13Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba14Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba15 
Lenore
Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba13Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba14Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba15 
Abigail
Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba13Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba14Så forkert - Sajro. - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Så forkert - Sajro.

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 8:47

Ammon så på Blair, og derefter på Alian.
Han hjalp Blair op og stå og støttede hende lidt.
''Alian, jeg mener hvert et ord jeg siger. Ønsker du mig ikke i nærheden af jeres familie, så må jeg respekterer det.'' sagde han bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 10:55

Alian kikkede stadig ned i jorden.
Han kikkede op igen da Blair rejste sig.
"Det er Blairs beslutning... Ikke min" sagde han.
Han kikkede skiftevis på den begge to.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 11:03

Blair så først over på Ammon, og så over på Alian. Hun ville gerne have dem begge i hendes liv, men hun var bange for at miste Alian hvis hun ville blive ved med at se Ammon, og hvis hun ikke så Ammon ville hendes barn aldrig se hendes rigtige far. Blair prøvede at bevare fokus. Men hun blev nød til at finde ud af det, hun kunne ikke lade dem vente for længe, det ville også være forfærdeligt for dem. "Jeg vil ikke miste nogen af jer." Blair håbede at det var svar nok, hun kunne ikke tage stilling til alt det lige der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 11:39

Han blev stram over kæben.
Desværre, måtte han respekterer Alian. Og var det han ville gøre.
''Jeg er ked af at have sat jeres forhold i denne situation.'' sagde han bare.
''det skal ikke ske igen.'' det var utroligt så høflig han blev når han endelig opgav.
Han var forelsket i Blair, ikke mindst i hendes øjne. Men Alian var alfaen på det punkt.
Derfor gav han Blair et blidt kram og nikkede mod Alian inden han gik ned mod vandet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 11:46

Alian rejste sig nu op og lagde den ene arm om livet på Blair.
Han kyssede hende på kinden og lod sin hånd nusse hende.
Hans læber prøvede at få ordende frem.
Men han var tom for ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 11:53

Blair gengældte forsigtigt Ammons kram, hun var stadig meget chokeret over hele situationen, det var ikke endt som hun troede. Hun var kommet der for at fortælle Sargonis hvad der var sket, og pludselig var hun næsten tvunget til at vælge en fra, der var ikke plads nok til dem begge. Blair lagde sig indtil Alian og trak vejret dybt. Hun kunne ikke lide at Ammon var helt alene. "Jeg elsker dig." Blair havde ikke ændret på sine følelser for Alian, Blair tog ham i hånden og trak sig væk fra ham. "Vi bliver nød at tale det igennem, alle tre."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 11:56

''Jeg er ked af det Blair, men lige nu, er det nærmere du og ham der skal tale om hvad jeres barn skal hedde. Jeg har ikke mere at sige.'' han var nødt til at udvise respekt overfor Alian. Ellers så han måske aldrig Blair, eller hendes barn igen.

Han gik bare videre. En tremmeburskamp skulle nok få ham til at tænke på noget andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 12:02

Alian nussede Blairs hånd lidt inden han sagde noget igen.
"Jeg elsker også dig" sagde han og lod sine fingre flette ind i hendes.
"Ammon kom her hen... Vi skal tale om det her... Det er vi nød til" sagde han lidt højlydt så han kunne høre det.
Alian kom lige i tanke om at han godt kendte hans navn... Blair havde jo nævnt det for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 12:05

Blair så over på Ammon. Han skulle ikke tro han ikke kunne være en del af det, han var en del af det. "Ammon der er også dit barn, vi bliver nød til at få talt om det. Vi kan det godt." Blair slap Alians hånd og gik hen til Ammon, hun tog fat om hans håndled og trak lidt i ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 12:23

Uden at tænke over det rev han sig fri, ret voldsomt.
''Der er INTET at tale om, okay?!'' snerrede han lavt. Alians kommando havde tricket noget hos ham.
Han gik bare videre, han havde ikke brug for at snakke om det. Han havde brug for at flå et eller andet levende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 12:34

Alian løb hen foran Ammon.
"Hør her makker!" sagde han højlydt og prikkede ham på skulderen.
"Jeg kan ikke lide dig lad os få det på det rene! Men min kæreste kan. Og vi har et problem vi skal have løst. Først og fremmest er det dit barn og Blair vil ikke tage det fra dig. Hvad jeg vil er lige meget her for det er hendes beslutning og ikke vores" sagde han og prøvede at berolige sig selv.
Det var svært oven på den episode de lige havde været igennem men han holdte sig tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 12:39

Blair var ved at vælte da Ammon trak sig væk. Han var ikke den hun havde mødt før. Blair så over på Alian der fortalte ham hvad Blair ville have sagt, hun havde måske sagt det i et mere roligt toneleje, men så var det sagt. Blair gik hen til dem og så på Alian, det var måske bedst hun lige snakkede med Ammon alene. "Ammon, skal vi ikke bare lige snakke om det, bare os to?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 12:43

han blottede tænder i en dyb snerren mens han stirrede på Alian.
Han så kort på Blair, inden han igen så på Alian.
''går du i vejen for mig igen, så tøver jeg ikke. Om du er Blairs livs kærlighed eller ej.'' han skubbede Alian væk med en hånd, og gik videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 12:46

Alian vendte sig om og tog fat i skulderen på Ammon.
"Du kan gøre hvad du vil med mig. Men lyt til Blair..." sagde han med en nu roligere stemme.
"Jeg skal med glæde nok lade jer være alene..." sagde han og slap Ammon igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 12:49

Blair synes ikke om den stemning der var opstået. Hvis Ammon ville gå måtte han gøre det. "Vi bliver nød til at snakke om det Ammon, det behøver ikke være nu." Blair tog fat i Alians hånd, de skulle nok bare lade ham være i fred, indtil han var faldet lidt ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Søn 8 Apr 2012 - 12:51

Han rev sig fri fra Alian igen.
Han knurrede vredt inden han satte kursen mod RottenRoot-distriktet, hvor han ville finde en tremmeburskamp at melde sig til. Han havde ondt, men ikke som normalt. Han hev efter vejret, da det strammede over brystet.

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Man 9 Apr 2012 - 14:41

*Grr forhelvede han kan pisse mig af...* tænkte Alian svagt.
Det var ikke så meget men hans dyriske bagtanker var der jo stadig...
Men nu skulle han fokusere på Blair så kunne han altid tænke på Ammon bagefter.
Han lagde armene om Blair og knyttede hende ind til sig.
"Jeg elsker dig Blair... Og jeg vil ikke give slip på dig" sagde han med en lidt hviskende stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Man 9 Apr 2012 - 14:45

Blair var splittet, forvirret og irriteret, hun ville ikke kunne tage det valg hun skulle, det var for svært for hende. Blair smeltede sig ind til Alian og prøvede at glemme det hele, det kunne hun som regel når Alian omfavnede hende. "Jeg elsker også dig. Du må ikke give slip, du får ikke lov til det." Blair ville have dem begge to i hendes liv, men det var ikke så let som det så ud. Især når Ammon havde de følelser for Blair, det hjalp ikke ligefrem på det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Man 9 Apr 2012 - 14:57

Alian sank kort en klump i halsen.
"Hvad siger du til at flytte ind hos mig? Jeg kan skaffe materialer nok til at jeg kan bygge om på hytten så vi alle tre kan bo der" sagde han og lod sine hænder nusse hendes ryg.
Han nød at holde om hende... Det fik ham til at glemme de dumme ting i livet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Man 9 Apr 2012 - 15:01

Blair sukkede dybt. Hun ville ikke ødelægge mere end hun allerede havde gjort. "Jeg har ødelagt nok." Blair ville ikke ødelægge det mere ned hun allerede havde gjort. Det ville knuse hende endnu mere. "Jeg vil ikke ødelægge det vi har endnu mere Alian." Blair tog fat i hans hånd og flettede sine finger ind i hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Man 9 Apr 2012 - 15:08

"Jeg tænker bare på det væsen du har indeni dig lige nu... Jeg vil ikke miste..." sagde han blot.
Han ville ikke lade hende sige nej.
Alian vidste godt at det ikke var smart at hun boede hos ham. Grundet af det med at det kunne ødelægge deres forhold.
Men det var bare at i de næste 9-10 måneder skulle Blair jo udsættes for varme og gode forhold så hun ikke tog skade på sin krop.
"Det er for at beskytte dig" afsluttede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Man 9 Apr 2012 - 15:12

Blair kunne godt se at det var vigtigt hun havde et godt sted at bo, et varmt sted. "Okay, jeg gør det." Sagde hun og kyssede hans kind. Blair vidste godt at Alian gjorde det for at passe på hende, men hun tænkte mere på deres forhold end hende selv. Det var måske heller ikke så smart, hvis hun ikke passede på sig selv ville forholdet måske blive ødelagt helt, så ville de ikke kunne fikse det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Man 9 Apr 2012 - 16:05

"Så er det, det vi gør" sagde han og lod et svagt kys ramme hendes læber.
Alian ville gøre alt for hende... Og nu var han jo så nød til at acceptere at der kom et foster ind i billedet hvor han skulle indtage den faderlige rolle.
*God Help us*
"Vi skal nok finde ud af det hele" sagde han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Man 9 Apr 2012 - 16:09

Blair trak sig lidt væk fra ham og så ham i øjnene. Selvfølgelig skulle de nok klare det, det var der ingen tvivl om. "Sammen kan vi klare alt." Blair var sikker på de kunne klare det, det var der ingen tvivl om. Blair og Alian hørte sammen. "Det er måske ikke det bedste tid at komme ind på det emne på, men vi bliver nød til at snakke om hvordan Ammon skal komme ind i billedet."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Gæst Man 9 Apr 2012 - 16:19

Alian tog en dyb indånding og sukkede.
"Jeg vil gerne slippe for at se ham i den næste uges tid... Så kan vi lige afreagere fra hinanden. Men du må selv bestemme hvornår i ses... Hvis du lover at du vil være mig tro..." sagde han stille.
"Ellers må vi jo holde ham som onkel for barnet... Men din stemme har vist støre indflydelse lige i denne situation" afsluttede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så forkert - Sajro. - Page 4 Empty Sv: Så forkert - Sajro.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum