Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba13Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba14Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba15 
Valentine
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba13Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba14Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba15 
Genevira
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba13Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba14Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba15 
Lori
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba13Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba14Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba15 
Edgar
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba13Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba14Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba15 
Abigail
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba13Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba14Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

4 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 18:07

Sebastian: En løsning på kreativitets-problemet kunne være, at snakke med en admin først. Hvis man har en idé til en karakter med en helt særlig og ukendt race, så kunne det være en ide lige at tage fat i admin først og sige "hey jeg har den her ide; før jeg begynder at skrive 10 sider om racen, hvad synes du så?" - på den må sparer man sin egen og admins tid. Det samme gælder vel, hvis man har en idé til en karaktertype, -personlighed, -baggrundshistorie eller -evne. Mange af jer har admins skype eller telefonnummer, så det kan virkelig ikke være svært at tage fat i dem og lige spørge om tilladelse først. Ellers kan en ny bruger jo pludselig lave en ny karakter som teknisk set er uovervindelig, og det er der ingen der kan trives med.

Delilah: Ja, det er selvfølgelig generelt et problem med folk der bare kopirer karakterer ind. Men jeg tror stadig at det ville give folk en bedre start på siden, hvis de "bare får lov til at spille" i det sekund de føler sig klar. Jeg ved at det var noget af det, der tiltalte mig mest ved UW. Jeg manglede et sted at smide min kreativitet, og i modsætning til så mange andre danske sider, så havde UW ikke en million regler og ugers ventetider :)

Men det er jeres beslutning, og jeg støtter den. Netop fordi I er så aktive som I er, så tror jeg næppe det vil være et særlig stort problem med godkendelses-tiden - hvis det overhovedet bliver et problem!

EDIT: Hold da op der kom mange nye beskeder imens jeg skrev dette. Lol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Camille Søn 8 Jun 2014 - 18:11

Elsker Rowans forslag - som jeg selv fremlagde xD

Men altså - der er mange der laver nye profiler hele tiden.
Og hvis man ALLIGEVEL tjekker profiler SÅ hurtigt som i hele tiden siger ( og gør) så fatter jeg ikke behovet for at skrive det grønt på sort?!
I har jo rettet dem til inden de får læst det - stort set .
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 18:14

Rowan har aldrig nævnt helt nye racer. Kun at man foreksempel ser en sej film om en kok, også tænker "ej hvor ville dte være sjovt at lige spille en slagter karakter i et emne kort" også opretter den profil, for at prøve det af.
Vil bare have så lidt regler som muligt, og siden der ikke har været nogen problemer indtil nu, så syntes jeg ikke at reglen er nødvendig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Sean Søn 8 Jun 2014 - 18:14

Der har været mange meninger og mange ting, vi har skulle besvare, i debatten om reglen. Vi er selvfølgelig glade for jeres meninger. Men det er også nemt for os at overse noget eller selv blive følelsesmæssigt involveret, så vi simpelt "kun" husker de direkte angribende eller negative ting, at svare på.
Derfor beklager jeg at vi ikke har forstået jeres ide om at ændre reglen - Personligt har jeg næsten kun forstået folk mening, som i at vi helt skulle fjerne den.

Vi takker for jeres meninger og ildsjæle for sidens bedste! Vi vil selvfølgelig ikke skræmme folk væk - Men jeg kan sige at fra en admins synspunkt her reglen fungeret helt godt, vi har virkelig haft mulighed for at guide og hjælpe folk på plads. Men vi nok lette lidt på reglen, som Cam og Row foreslår, da det åbenbart var ret berømt. Smile
Og dertil kommer det at jeg personligt vil prøve at spørge de nye brugere hvordan de oplever reglen og om det kun er negativt. på den måde får vi vist dækket det hele?


_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Sean Søn 8 Jun 2014 - 18:16

Jeg vil også sige til Sebastian at reglen ikke er kommet ud af det blå. Vi har haft brugere, både nye og ældre, som faktisk aldrig er blevet tjekkede og som vi fandt ud af havde en alt for stærk evne eller en helt forkert historie, eller endda udnævnt sig til noget stort. Derfor fandt vi den nødvendig.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 18:19

Sean. Det problem du fremsætter, kan klares ved at man guider brugerne. Man behøver ikke sætte regler omkring det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Sean Søn 8 Jun 2014 - 18:22

Vi guider også^^ Og sikre os samtidig at brugerne ikke ender med at lave noget helt forkert spil og i princippet skal starte helt forfra, fordi en admin lige var ind over profilen.

Vi vil nok ændre reglen efter Cam og Rows forslag. Men vi fjerner den ikke helt. Med Cam og Rows forslag, burde de fleste af jeres brugte argumenter og surhed vist være væk? For den dækker jo hvad der var jeres problem^^

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Gæst Søn 8 Jun 2014 - 18:32

Sebastian: Jeg tror det var en af de andre der nævnte at race-skabelsen havde været et problem, så jeg brugte det bare som et tænkt eksempel Smile Jeg kan godt forstå din pointe - det er super fedt at man lige hurtigt kan få sin ide på papiret og straks komme igang. Desværre har der været problemer med det før. Denne regel afholder dog ikke folk fra at oprette nye spændende karakterer - det giver nok bare en lille times ventetid, før man kan begynde at spille. Hvis man ikke kan vente den tid, så er ens karakter måske ikke spændende nok?
Jeg tror ikke der er nogen vej udenom en regel. Jeg har set både Sean og Delilah forsøge at guide folk i chatten, men det er de færreste der tager imod råd og guides, fordi "det behøver jeg ikke når der ikke er en regel". Derfor kan en regel være den eneste udvej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Delilah Søn 8 Jun 2014 - 18:38

Lige præcis Rowan. Ting skal gerne på papiret(.. eller hjemmesiden), før folk retter sig efter det. Ellers, hvis man virkelig ikke kan vente, er en NPC et glimrende alternativ! Så kan man spille den karakter i det ene emne man vil have, blot sammen med sin egen karakter, og komme videre!

Som Sean har sagt, er vi taknemmelig for Rowan og Camilles forslag da det åbenbart er den som er vældig berømt og populær, og som gør at vi stadig kan få lov at holde styr på tingene og sørge for at ingen falder igennem;)

Så. No more madness! Everyone is happy!

_________________
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Rafaela Man 9 Jun 2014 - 9:28

Ja nu kommer jeg lige med min mening så kan i take it or live it, men det er altså ikke fedt at skulle spørge en admin om ALT der har med sin karakter at gøre. For sådanset så har jeg næsten indordnet Rafaels ind under jer fordi jeg har fået slag ved den mindste. Jeg tør faktisk ikke at sætte mine ideer ind for er bange for at få et slag bagi og derfor nød til og have kontakt til en admin 24/7 for ikke at få et slag bagi.
det jeg ville med det der er at i beskriver det som om folk skal kontakte jer når de har en ide med deres karakter. Det er sådan jeg har forstået det så synes lidt at i skal passe lidt på med at bede folk om at komme til jer hele tiden når der er den mindste omkring folks karakter for jeg føler personligt at rafaela ikke er skabt af mig længere men,at den er blevet skabt af admins.

håber i kan finde hoved og hale i det for skriver over mobil da jeg ikke er hjemme :-)

_________________
Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Sean Man 9 Jun 2014 - 10:07

Vi er ikke efter folks mindste ting. Det er klart vi læser tingene og skriver til folk, hvis vi mener tingene er vigtige nok til at blive rettede. Hvad vi er ude efter er de "store fisk" og mere kontakt med de nye brugere, som måske kan fare lidt vild i vores skov af ting og sager. Dertil kommer det også at vi lytter til brugerne, eller det er i hvert fald hvad vi selv mener vi gør - Selvfølgelig kan det ske vi overhøre en eller to engang i mellem og det er virkelig ikke med vilje.

Din bruger, Raf, ved jeg tilfældigvis er skabt sammen med Sakref, som du siger at du har venskabelig kontakt med. Personligt har jeg ikke haft noget i mod jeres spil med hinanden, jeg har kun pippet hvis spillet eller din karakter har virket for stærk eller ude af realismen og spillet.
Jeg husker også du selv valgte at skabe din karakter, efter...Jeg tror du blev træt af Luce eller noget i den stil. Hvis du mener ALT er blevet rettet ved din karakter, så ved jeg virkelig ikke hvem der har været efter dig. Personligt husker jeg kun få ting vi har været efter og jeg ved også at jeg i hvert fald ikke har skrevet til dig i...Ja, næsten siden du lavede Raf, angående rettelser.
Så jeg finder ikke din anklage passende.
Du har selv kontakt med en admin til dagligt (eller hvornår han nu svare) og du styre selv og har selv lavet Raf. Den eneste admin jeg kan se skulle have været efter dig konstant, kan kun havde været Sakref. Ikke fordi jeg siger han har det...Men det er det eneste der lever op til din anklage.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Opdatering og en ny regel! Vigtig besked! - Page 2 Empty Sv: Opdatering og en ny regel! Vigtig besked!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum