Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline// Voteba13My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline// Voteba14My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline// Voteba15 
Jake
My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline// Voteba13My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline// Voteba14My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline// Voteba15 
Sasha
Renata
Lenore
Genevira
Celenia
Taliia
Madelena Gray
Katrina

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline//

Go down

My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline// Empty My luck just turn to the worst, thanks to the Thunders.//Caroline//

Indlæg af Gæst Tors 15 Okt 2015 - 23:14

S Dybet inde i Ash Wood Forest.
V Det er lidt kølige, eftersom det er nat og de er dybt inde i skoven.
O Én masse hætteklædte væsner.
Tid 02,00 om natten dag 2.
P [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Lugten af rådne kød var ikke til og tag fejl af, mens man blive hængt op af et træ. James åbnet svagt sin øjne, mens han prøvet og tænke over, hvad der var sket efter han havde fundet ud af, hvor hans søster var. James var derefter gået hen til kroen, efter han ikke kunne ha set hende Faye, var dog taget afsted, hvorefter han havde begyndt sin egen jagt et andet sted. Jagten, havde føret frem til en hvis vampyr, hvis navn var glemt for James. Men han vidste, at den person, sikkert havde været en del af det alt sammen. James var derefter taget, afsted fra kroen af for at finde den, men da han overnatte på kro nummer to var han blive bortførte, han husket næsten intet omkring det. James, havde kort efter følte en gas for munden, kort efter var han faldt sammen og det sidste han kunne huske, var at der, havde været to folk som snakket med dæmpet stemme sammen. James, kunne derefter ikke husket noget som helst, før han kom til sig selv og hang som på et kors inde i byen. James så sig derfor lidt omkring, han kunne se, hvordan hvad der var tilbage, af de andre folk. Kort efter kom der en mand gående forbi og grinte svagt til James, da han stod lige overefor ham. ”Så menneske drenge der har noget særligt blod og som omgive sig med Thunder familien, det skal vi nok få overstået, han kommer ikke til og sige et ord mere da han os komme til og dø og derfor, for vi hans evne ud af verden. "James kigget med sammenknibe øjne på manden som gik rundt for at rette lidt på dem, han var helt sikkert en dæmon, det var der ingen tvivl om. Hans styrke gav lidt sig selv, James inde sammen med alle de andre med at hænge omkring 10 til 5 meter ned før man ramte gulvet. James bed sig hårdt i læben, mens de ændret hvor højt han var oppe, han hang nærmest 10 meter over jorden, mens hans arme skreg af smerte, han hade og hænge sådan her, hvorfor skulle han os ha blande sig ind i thunder ting.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum