Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 EmptyIdag kl. 17:15 af Celenia

» I need you to hear the story - Genevira
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 EmptyIdag kl. 17:06 af Genevira

» It's been a long long time
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 EmptyIdag kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 EmptyIdag kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba15 
Lori
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba15 
Jake
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba15 
Valentine
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba15 
Abigail
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba15 
Celenia
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba15 
Edgar
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba15 
Lenore
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164699 indlæg i 8727 emner

Sleeping Sun ~Meriko~

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tors 9 Aug 2012 - 19:15

Meriko nød det lige så stille og lukkede lige så stille sine øjne og trak vejret dybt da hun nød det så meget som hun nu gjorde. Hun åbnede sine øjne efter lidt og kiggede liderligt på ham "Jeg må nok indrømme at du har virkeligt tændt mig så jeg vil rigtig gerne mere men kun hvis du selv er med på den" Sagde hun lige så stille og kiggede lige så sødt på ham og kyssede ham lige så blidt på kinden og nussede stadig hans brystkasse blidt.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 19:43

han lod sig kysse hendes kind og kiggede roligt på hende ''men er muligheden for at vores racer så blandes sammen..'' han kiggede bekymret på hende ''detter blot min eneste bekymring da jeg ikke ønsker at skulle fornærme din race ved at skulle blande blodet, men jeg har dog en mindre løsning, som er noget jeg har bragt med mig'' han kiggede over mod sin taske og tilbage på hende ''noget som sikre os for sygdom hvis det er'' sagde han roligt og nussede hendes kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tors 9 Aug 2012 - 19:49

Meriko grinede lige så stille men det var ikke ondt ment overhoved men hun syntes bare at han var så sød "Nej det sker ikke noget og jeg har ikke modtage sygdømme da jeg faktisk er død kan man godt sige så bare rolig" sagde hun lige så kærligt og nussede ham blidt på kingen igen og kyssede ham sødt på panden og lagde sig lige så stille ind til ham igen.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 19:56

han nyd hvert et kys hun gav ham, hvert en bevægelse nød han og spicielt hvert et sekundt nød han til fulde sammen med hende, han smilede lidt ''okay, det viste jeg så ikke'' han kiggede lidt undrende på hende men tænkte at hun nok kunne leve længere end blot 40 år så hvor gammel var hun.. men uanset måtte hun havde masser af erfarring, i forhold til ham i hvert fald, hans blik lod på hende roligt og kyssede hendes kind ''vil du starte eller skal jeg?'' sagde han lidt charmerende og kyssede hendes kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tors 9 Aug 2012 - 20:13

Meriko start sig stille op og rødmede lidt mens hun stille nussede hans mave "Øhm ja ser du det er ikke så længe siden at jeg mistede min modøm så jeg ved ikke sådan helt vildt med andet end at give gode blow" sagde hun lige så stille og hun blev godt genert over det da hun syntes at det var lidt pinligt at snakke om men ja hun måtte jo heller sige sandheden til ham for så vidste han også at han skulle passe lidt på når han skulle op i hende for hun var stadig meget stram der nede.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 20:42

han smilede ''bare roligt jeg skal nok passe på dig'' han smilede charmerende, og da det jo ikke helt var hans første gang da han havde lært det gennem sit 16 årig liv og videre op til en alder af 19 lære man jo sådan nogle ting.. ''skal jeg starte hvis det er så'' han lod mens han talte sine arme lags hendes side og videre op så de var under hendes ribben ''du kan virkelig mærke den afslappende og nydende del af det her, frem for dem som plejer og gå direkte til'' han kyssede hendes kind og smilede charmerende til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tors 9 Aug 2012 - 20:59

Meriko nød det lige så stille og nikkede lige så stille til ham og kyssede ham blidt på kinden "Du må gerne starte for ved ikke så meget endnu" sagde hun lige stille og kiggede sødt på ham mens hun kyssede ham kærligt på munden og slappede bare af oven på ham og nød at mærke hans hud mod hendes for den var så dejlig varm forhånden til hendes for hun havde jo intet i sig som der faktisk levede så hun var helt kold.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 21:24

han vendte dem om og kyssede hendes kind og lod sig åbne hendes shorts og der efter lod dem roligt af mens blikket var på hende og han åbnede nu sit belte for at fjerne sine bukser mens han nu kun var i undertøj og lod sig nusse hendes inderlår mens hans hånd bevægede sig tættere og tættere på hendes inderlår og hans lod sig kysse over hendes undertøj og der efter lod sinde hænder over hendes undertøj og videre op på hendes mave og der efter ved hendes sider mens han lod sig kysse hendes inderlår og videre mod underlivet og op af mod maven og stoppede ved brysted hvor at lagde et par lette slik på dem og nussede dem med hænderne. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tors 9 Aug 2012 - 21:59

Meriko slappede stille af i kroppen så han kunne gøre hvad han ville med hende for hun vidste at hun ville nyde det hele vildt bare så længe han var tæt på hende. Hun kiggede stille ned på ham og smilede lige så sødt på ham og lagde stille sine hænder på sengen og holdte stille fast i dynen af nydelse for det var virkeligt dejligt det han gjorde på hende og hun nød det rigtig meget og hun ønskede sig bare mere og mere. Hun små stønnede af det for det tændte hende en del selvom hun var virkelig tændt allerede.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 22:03

han lod sig tættere ind til hende så hans lem lod sig tæt op af hendes underliv og han lod sig kysse hendes kind blidt og blikket på hende forblev ''er du sikker på dette?'' sagde han blot for at være sikker da han allerede mærkede blodet som strømmede ned for at gøre den stabil nok til det som de nu var i færd med, hans blik var nu på hende og spørgsmålet var om de nu skulle gøre det, en demon og et menneske som havde noget mellem sig som virkede så fjern og aligevel muligt, og måske enda var der mere end blot denne enkelte gnist. . . han kyssede hendes kind og lod sit lem gnide op af hendes underliv og hans smilede let mens blikket på hende forblev.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tors 9 Aug 2012 - 22:40

Meriko kiggede lige så stille på ham og nikkede stille til ham og kunne mærke lysten blev større da hun kunne mærke hans lem mod sit underliv. Hun kiggede kært på ham og lagde stille sin hånd på hans kind og nussede den blidt "Jeg er helt sikker du skal bare love mig at være blid til at starte med" Sagde hun lige så stille og rødmede let over det for hun var sikker på at det stadig ville gøre lidt ondt på hende da det kun var hendes anden gang.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 22:58

han lod hånden ned og nussede stille hendes underliv hvor efter han træk hendes undertøj af hende og tog hans eget af, hans blik lod på hendes krop og tankerne blev mere og mere vildere og vildere hvor efter hans blik på hende var som om at det var gnisten selv som andtændte inden i ham, blikket på hende var noget af det som bogstaveligtalt tændte en gnist i ham og flammerne begyndte at sætte ild i ham hans hud og krop brændte bogstaveligste forstand... han kiggede kort på sig selv og sprang ud af senge i det han var tæt på at være ved at gå ind i hende, men da han så ilden på sig sprang han væk, og kigget forvirret på sig selv og rullede med det samme på gulvet for at slukke ilden, lidt efter lidt forsvandt den, hans hud var halvt stægt og lugten af brændt hår kunne lugtes. . . dog var hans hår på hoved ikke brændt af... overaskende nok.. men hans krop var som var det et barns hud... intet strå af hår overhovedet. . . . men smerten var der stadig... og han kiggede forvirret rundt og kunne ikke forstå det. . . han viste jo at hun kunne kontrolere ild, men at sætte ild til ham tror han ikke hun kunne finde på... eller kunde hun?..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tors 9 Aug 2012 - 23:03

Meriko kiggede overrasket på ham da der gik ild i ham og kiggede stille på sig selv og vidste at det ikke var hende der havde gjort det overhoved. Hun kravlede ned til ham og holdte stille om ham og kiggede stille ind hans øjne "Er du okay?" Spurgte hun stille om og kiggede lidt på hans krop for at se om der var nogle skader på ham. Hun kyssede ham hurtigt på kinden og holdte stadig om ham "Du må ikke tror at det var der gjorde for det var det virkelig ikke for vil dig ikke noget ondt" Sagde hun lige så stille og havde små tåre i sine øjne for hun var bange for at han var kommet slemt til skade.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 23:08

han kiggede overasket rundt og fattet ikke hvad der skete og ordne sprang ud af hans mund ''hvad skete der'' sagde han lidt forvirret som om det var et black out ''jeg ved det ikke er dig da jeg stoler på dig'' han kiggede på hende og kyssede hendes kind smilede lidt, men kunne lugte den halv brændte hud, og der efter kom smerten, han havde godt nok ondt, men ikke så ekstremt så det ville være 3 grads forbrænding, men nok nærmere overfladisk brandsår, ''jeg overlever bare rolig, men tror sku ikke vi bør fortsætte for så brænder hytten da ned'' sagde han lidt sakastisk og halv humoristisk, selvom han selv ikke kunne lade vær med og grine af det. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tors 9 Aug 2012 - 23:48

Meriko kunne mærke en mærkelig varme fra ham da han kysse hende og hun kiggede ham stille i øjne og kunne se at der var noget galt for hun så lige sådan ud da hun fandt ud af at hun kunne bruge ild. Hun vidste ikke om hun skulle sige det eller ej men valgte det første "Øhm ved godt det her lyder skørt men jeg tror at ilden kom fra dig selv af" Sagde hun stille og holdte blidt om ham. Hun kunne godt se på ham at det gjorde ondt på ham og hun ville så gerne hjælpe ham så hun fløj ud på badeværelset og tog det første håndklæde hun så og gjorde det vådt med lunken vand. Hun gik stille ind til ham og duppede ham lige så stille lidt over det hele mens hun smilede sødt til ham. Hun havde virkelig glædet sig til at være sammen med ham men hun havde smidt den tænke ud for længst for det her var mere vigtigt. Hun kiggede lige så kært på ham og nikkede stille "Det gør ikke noget søde for nu skal vi lige sørger for at du er okay" Sagde hun med den sødeste lille stemme og duppede stille videre på ham og kyssede ham blidt på kinden.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Fre 10 Aug 2012 - 5:03

han sad bare sten frosen næsten, hvor efter da hun gik ud for at hente et eller andet i badeværelset rejste han sig op og kiggede på dynnen, som så ud til at havde det fint nok, hans første tanke var hvad der havde sket hvis han havde været inde i hende, heh så kan man bogstaveligt talt kalde det for brændende kærlighed, hans tanker om det fik ham til at små grine lidt over det, og kiggede nu tilbage på hende som da hun kom ind ''du har måske ret, men jeg forstår bare ikke hvordan, min mor og far var begge mennesker, den eneste forskel var at min far kom her fra, og ikke min mor.'' sagde han kort og kiggede med lidt undrende ansigts udtryk, han kunne ikke helt forstå hvordan han skulle havde formået at lave alt dette. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Fre 10 Aug 2012 - 7:35

Meriko kiggede stille på ham og smilede sødt til ham "Tror mig bare fordi du er menneske kan du mange ting fra denne verden for nogle mennesker ved godt vi er her og vil have ramt på os så de kan også lave forskellige magier" Sagde hun lige så stille og fik ham sat ned på sengen igen og sat sig stille ved siden af ham og duppede lige så stille videre. Hun var lidt trist over det der var sket men sådan er det jo bare nogle gange og nu ville hun bare passe på ham så det ikke skete igen sådan uden videre. Hun kyssede ham lige så stille på kinden og nussede ham blidt på kinden bagefter mens hun blev ved med at duppede ham blidt.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Fre 10 Aug 2012 - 17:03

han sukkede og rystede kort over det, og nærmest ignorede smerten hver gang hun duppede kluden på hans hud, og kiggede på hende ''det er første gang jeg nogle sinde har oplevet det samme som mine forældre døde af, og at prøve dette er ikke sjovt kan jeg fortælle dig, men du syntes sikkert at du finder mig ynkelig og stadig monster nuttet ved at kunne passe på mig'' han kiggede lidt smilende og halv grinende over det. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Fre 10 Aug 2012 - 18:21

Meriko smilede sødt til ham og duppede stille videre "Du er ikke ynklige søde og ja jeg kan godt lide at passe på dig for har aldrig rigtig passet på nogle før" Sagde hun stille og kiggede lige så kært på ham og nød faktisk at sidde og passe på ham og sørget for at han havde det godt og ikke var alt for bange. Hun kyssede ham blidt på kinden og smilede sødt til ham og duppede meget stille videre for han skulle helst køle ned lige så stille.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 11:46

han kiggede roligt på hende og nussede hendes kind ''tak fordi du gider og bruge tid på at passe mig'' han smilede lidt charmerende mens hans hår på kroppen var næsten brandt helt væk, bort set fra hans hovede havde resten af hans hår brændt væk, fra skuldre og ned var svitset. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Ons 15 Aug 2012 - 17:46

Meriko kiggede lige så sødt på ham og duppede stille videre "det var da så lidt" Sagde hun lige så kært og kyssede ham blidt på kinden og nussede blidt hans brystkasse. Hun kiggede stille på ham med søde øjne og holdte stille om og kyssede ham kærligt og blidt på munden.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Lør 18 Aug 2012 - 17:46

han lod sig kysse af hende og gengældte men tankerne om hans indre krafter undrede ham noget, men hans blik lod på hende og nussede hendes kind og smilede let til hende, hvor efter han lod blikket på sengen ''måske skulle vi få sovet..'' han lod blikket kort på sig selv og kunne lugte at han stank halv brændt og kiggede på hende ''eller et bad i mit tilfælde'' sagde han kort og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Lør 18 Aug 2012 - 18:58

Meriko kiggede stille på ham og sat sig stille op og kiggede sødt på ham "Husk nu lidt koldt vand ellers vil det bare gøre ondt på diq" Sagde hun lige stille og tog stille sit undertøj på igen og sukkede lidt dybt over det der var sket. Hun var virkelig ked over at de ikke kom videre men hun var mere bekymret for ham så den tanken havde hun smidt væk. Hun kiggede lige så sødt på ham og rakte stille sine hænder ned mod ham så hun kunne hjælpe ham op og stå.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Fre 24 Aug 2012 - 11:31

han smilede let og rejste sig selv op stædig og gik ud mod badeværelset og lukkede døren efter sig, mens det varme vand ramte hans hud, stædig som han var nægtede han at give efter for smerten og hans hud begyndte nu at blive varmere og varmere og det samme gjorde badeværelses rummet, så vandet nu begyndte stille og fordampe når det ramte hans hud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Fre 24 Aug 2012 - 12:58

Meriko så dumpen fra badeværelset af og hun gik stille over til døren og stillede sig op af den "Er du okay søde skat?" Spurgte hun stille om og kom til at tænke på at hun faktisk lige sagde skat til ham. Hun stod med lidt store øjne da det slog hende men hun kunne endelig godt lide at kalde ham det for han var bare så sød og dejlig mod hende.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 5 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum