Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba15 
Jake
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba15 
Sasha
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba15 
Renata
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba15 
Celenia
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba15 
Lenore
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba15 
Genevira
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba15 
Katrina
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba15 
Lori
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba15 
Edgar
Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Sleeping Sun ~Meriko~

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Man 27 Aug 2012 - 11:16

han stod roligt i vandet og kiggede på dråberne som ramte hans hud, mens blikket blev lagt mod døren da hun bankede på hvor efter han smilede lidt over hendes omsorgsfulde hjerte, han gik over til døren uden helt og tænke så meget over det og den ellers så brændte hud havde nu blev lagt væk, og fjernet, selv om det dog så lidt voldsomt ud var der stadig blod på gulvet der inde fra den ellers så brændte hud, han kom i tanke om at han intet tøj havde på og gik over for at slukke brusseren, og tog et håndklæde og tørte sig, den skar i hans hud som var det salt man puttede på et sår, da han var færdig smed han det blodige håndklæde fra sig og tog undertøj på, og åbnede døren og kiggede let på hende ''jeg har det fint'' sagde han kort mens den ellers tidligere brandt hud nu begyndte og bløde, han havde få stedet hvor det blødte men blikket og ansigtet havde det okay, selv om det dog var hans krop som var kommet lidt til skade. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Man 27 Aug 2012 - 12:01

Meriko kiggede med store øjne på ham da hun så at han blødte og var rart glad for at hun kun spiste sjæle ellers ville han nok ikke leve mere. Hun rystede hurtigt på hovedet for at tage sig sammen igen. Hun kiggede sødt på ham "Lad mig hjælpe dig med at stoppe dine blødinger" Sagde hun lige så stille og brugte stille sin vind evne rundt om ham for at få det til at blive sår og det endeligt meget hurtigt ved hjælp af hendes evne. Hun smilede sødt til ham og aede blidt hans kind og kyssede ham blidt på den anden kind "Var det bedre eller er jeg bare røv irriterende fordi jeg vil hjælpe?" Spurgte hun med et grin og kiggede sødt på ham.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Man 27 Aug 2012 - 13:57

han rytede hovedet og kiggede lidt rundt mens et let smil blev lagt på hans læber ''du kaldte mig skat?'' sagde han kort og kiggede lidt undrende på hende mens smilet på hans læber forblev, hans blik lod kort på hende og han kiggede lidt på sine sår, han måtte vist selv indrømme at det så lidt voldsomt ud, men sådan var det vel..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Man 27 Aug 2012 - 17:27

Meriko rødmede en del da han sagde det og nikkede stille "Øhm ja det var ikke helt meningen men jeg kunne endelig godt lide at kalde dig det" Sagde hun lige stille og rødmede endnu mere af det og kiggede stille ned for hun hadet når folk så at hun rødmede. Hun lagde meget stille sin ene på hans brystkasse og den var endelig meget kold forholdet til ham og nussede ham meget stille og smilede sødt til ham.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Fre 31 Aug 2012 - 11:39

han smilede lidt og kyssede hendes kind ''tak søde, men tror ikke det ville gå hvis vores to racers blod blandes, og dette siger jeg kun fordi at engle nok ikke acceptere et barn med sådan en som mig'' sagde han kort og nussede hendes kind ''men du vil altid være i mit hjerte og vide at jeg elsker dig'' blikket på hende forblev ''og du skal vide at du er kærlig og sød og smuk i mine øjne'' sagde han kort efter og nussede hendes kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Fre 31 Aug 2012 - 22:35

Meriko lyttede stille til hvad sagde og sukkede lige så stille og kiggede stille ned i jorden og blev lidt trist over det men hun vidste det godt inderste inde at det ikke ville gå mellem dem men hun havde nu håbet på det. Hun sukkede stille og kiggede stille på ham igen "Jeg ved det jo godt inderste inde men havde nu virkelig håbet men det okay søde" Sagde hun stille og kyssede ham blidt på kinden og begyndte stille at gå rundt og samle deres tøj op og lagde det på sengen. Hun sukkede stille igen da hun kunne mærke at hun stadig var tændt efter ham men ville ikke sige eller gøre noget.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Man 3 Sep 2012 - 23:01

han rejste sig op og lod hænderne om maven på hende og kyssede hendes kind ''hvis vi var af samme slags ville jeg fri til dem'' sagde han kort og kyssede hende på kinden, og hvem ved måske ville han gøre det selv om de var forskellige men den hemmelighed ønskede han ikke og røbe, for gjorde han dette udsatte han hende jo for fare og det ville han ikke lade ske, Special ikke hvis det nu var engle som var efter ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tirs 4 Sep 2012 - 8:03

Meriko kiggede sødt på ham og og nussede stille hans kind og smilede lige så stille til ham og kyssede ham blidt på munden "Det er noget siger for at gøre mig glad" Sagde hun stille og lagde sit hoved på hans skulder og lagde stille armene om ham. Hun lukkede stille sine øjne og snusede stille ind og kunne godt lide duften af ham. Han duftede ikke som andre mennesker og hun havde også svært ved at lugte hans sjæl. Han måtte være et special menneske siden han duftede som han nu gjorde. Hun kiggede stille op på igen og lagde sin hånd på hans kind og der løb en lille tåre ned af hendes kind fordi hun var lidt trist over at det skulle ende sådn her mellem dem men det var jo nok det bedste for hvis folk fandt ud af det så skulle hun jo hele tiden være hos ham og passe på ham.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 9:53

han lod hånden ved hendes kind og nussede den roligt, og vidste ikke helt hvad han skulle svare, hun var enorm sød og at lade en tåre falde for ham selv om hun var demon skete meget meget sjældten, måske aldrig, og aligevel var hun venlig overfor ham.

han kyssede hende let på kinden og der efter kiggede på sin seng ''måske skulle vi få sovet lidt'' hvor efter han kyssede hendes kind og sukkede lidt over at hun ikke var et menneske, og lade hemmeligheden om at fri til hende forblive, og lade hende tro at det blot var noget han sagde, men tanken om et liv sammen med en demon ville være udfordrende samt hvis de nu skulle få et afkom hvor svært det ville være. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tirs 4 Sep 2012 - 20:08

Meriko kiggede lige så stille på ham og nikkede stille "Ja det må vi nok heller" Sagde hun stille og kyssede ham let på kinden inde hun gik over og flyttede tøjet fra sengen af og lagde det på en stol der var inde på værelset. Hun smilede sødt til ham og lagde sig stille under dynen og lagde så der også var plads til ham med mindre han heller ville sove henne i den anden seng for det vidste hun ikke helt om han ville. Hun lå stille og slappede af og kiggede lige så kært på ham og sukkede let over det hele for hun var godt træt af at være dæmon for hun kunne bare slet ikke finde en hun kunne være sammen med resten af livet.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Ons 5 Sep 2012 - 11:41

han lagde sig ved siden af hende og sad lidt og nussede hendes hår, han nyd virkelig og være tæt hos hende, men vidste inderst inde at det ikke ville gå mellem dem, eftersom at begge racer ville bryde ind og dræbe det første blanding af deres blodlinje hvis de tur at blande blod, men også at vanære racernes forskelligheder, og skabe et nyt væsen hvilket sikkert blot ville være uhørt og ikke acceptabelt, på trods følelsernes interesser i hinanden. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Ons 5 Sep 2012 - 21:07

Meriko smilede sødt til ham og puttede sig stille ind til ham og lukkede stille sine øjne og nød at han nussede hendes hår stille og roligt. Hun kiggede sødt op på ham og smilede lige så kært til ham og nussede stille hans overkrop og mave og kyssede ham blidt på halsen da det var der hun kunne nød. Hun klemte sig let ind til ham og lød en være trille ned af kinden igen og sukkede dybt over at det skulle være sådan her men ja der var ikke noget at gøre ved det jo.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 11:30

han kiggede kort på hende, og fortsatte med og nusse hendes hår og lukkede halvt øjne i og slappede stille af, mens følsen af hendes nærhed beroligede ham, og duften af hendes hår fik ham mere og mere til og slappe af, følsen af at være sammen med en og uden at blive bekymret over at skulle holde øje eller fokusere om nogle brudte ind virkede afslappende for ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tors 6 Sep 2012 - 21:17

Meriko kiggede stille på ham og nussede blidt videre på ham og puttede sig let ind til ham og lukkede sine øjne lige så stille og snøftede lidt over at hun ikke kunne få ham selvom hun virkelig elskede ham og de havde faktisk kun næsten lige mødt hinanden men hun var bare faldet for ham for han var så dejlig og sød mod hende og det var lige det hun havde brug for.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 12:12

han forsatte med og nusse hendes hår og kiggede roligt mens blikket lå på hende, ''du skal vide at du virkelig er spiciel og hvis jeg blot var en demon eller at du var et menneske ville jeg havde lagt mig hos dig og være ved din side, men måske kunne vi give det en chance, lade vores forhold hemmeligt og mødes her en gang om måneden for at se hinnanden, og dermed sikre vi os at ingen finder ud af det, ved at leje hver vores værelser og stadig er tæt hos hinnanden, hvis du tør lagde chancen gå på dette'' sagde han kort mens tanken om at dele sit liv med en demon lyd lidt spændende og samtidig udfordrende for at holde det hemmeligt for omverden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Man 10 Sep 2012 - 19:27

Meriko kiggede med store øjne op på ham og krammede ham lidt hårdt og grad af glæde og nikkede hurtigt og ivrig af det "Jeg vil meget gerne give det en chance søde skat" Sagde hun glad og kiggede sødt på ham og kyssede ham hurtigt men kærligt. Hun puttede sig tæt ind til ham og lå bare med det største smil på sine læber og var bare så glad over at han ville give det hele en chance. Hun skulle nok sørger for at der ikke skete ham noget som helst for så skulle hun nok komme efter dem. Hm lukkede stille sine øjne og klemte sig let ind til ham og var bare så glad over det.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 8:59

han nussede hendes hår stille og kiggede let på hende ''men du ved godt at det ville være risikable og leve denne vej, vores liv og forhold vil heletiden være i fare'' han nussede hende stadig mens tankerne om hvad andre ville gøre mod dem, spicielt hvis de fandt ud af det, men måske havde de det som skulle til for at klare sig, det håbede ventor i hvert fald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tirs 11 Sep 2012 - 18:18

Meriko kiggede kært på ham og nikkede stille til ham "Jeg ved det godt søde skat men jeg skal nok passe på dig og det håber jeg du ved" Sagde hun stille og rykkede sig lidt op og kyssede ham blidt på kinden og smilede lige så sødt til ham og nussede blidt hans kind med sin ene hånd. Hun lukkede stille sine øjne og nød hans duft og smilede stille for sig selv "Du dufter ikke helt som menneske men som et smukt hav på en smuk sommerdag" Sagde hun stille og rolig og åbnede stille sine øjne og smilede kært til ham.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 8:19

han smilede igen og kiggede kort på hende ''og du er som at være på en blomster egn fuld af roser, på trods af torne som skulle holde mig væk fra dig, er det som om de lader mig være tættere hos dig, også selv om jeg skulle krasse mig på en torn'' han kyssede hendes pande og nussede hendes kind mens blikket på hende forblev, tanken om at løven skulle falde for et larm virkede underligt næsten uhyggeligt men stadig afslappende og roligt, på trods af at de to nu var igang med at lege med en meget stor magt som sikkert kunne knække dem let som ingen ting, men venter vidste jo ikke andre racer, kun demonen som nu havde vist sig for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tirs 18 Sep 2012 - 18:38

Meriko rødmede en del af det og kysse ikke lade hver med at kysse ham kærligt og blidt på munden mens hun stille nussede hans kind. Hun var virkelig glad for ham og ville gøre alt for at deres forhold kunne holde for hun var godt nok falde for ham. Hun lagde stille sit hoved ind til ham igen og puttede sig let ind ham og nød virkelig hans duft for det var så beroligene og gjorde hun bedre kunne slappe af med ham uden at få lyst til at spise hans sjæl. Hun kiggede sødt op på ham og nussede hans brystkasse meget forsigtig for hun ville ikke gøre ham noget ondt jo.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 9:36

han nussede hendes hår og smilede lidt efter de kys hun havde givet ham, ''måske burde vi gå i seng og få sovet'' sagde han kort og nussede hendes hår og lagde sig afslappende op af sengen, på trods han kun lå i sit undertøj med sin bare overkrop som hun nu lå op af, og lukkede øjne halvt i mens han slappede stille og roligt af, hendes lette kys var som duften af roser som fik ham til og slappe af, han havde aldrig følt sig så tryg og muligheden for at være så tæt på en anden kvinde at det var lidt uhyggeligt næsten som var det noget han kunne bruge resten af sit liv på, han kom nu i tanke om en ring som han kunne give hende næste gang, men ville det være for tidligt. . . . tankerne om at give hende noget som viste han kunne rigtig godt li hende og tog deres forhold seriøst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tirs 25 Sep 2012 - 15:54

Meriko kiggede lige så stille på ham og nikkede stille til ham "Ja lad os det skat" Sagde hun stille og lagde sig stille mere ind til ham og trak dynen op over dem og smilede lige så sødt til ham og nussede stille hans overkrop og lukkede lige så stille sine øjne i og nød virkelig at lægge op af ham og mærke at hans hjerte slog og at han trak vejret og at der ikke var noget galt med ham overhoved men at han havde det godt. Hun ville ham kun det bedste og det håbede hun at han vidste for sådn var det. Hun var så glad for ham og ville virkelig ønske at det hel ville gå godt mellem dem forhun ville kom ikke kunne klare at de ikke kunne være sammen jo.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 17:51

han nussede hendes kind og slappede mere og mere af mens øjne blev tungere og tungere, men tanken om at hun var hos ham var fantastisk og mere afslappende end noget andet, og et let strøj blev lagt på hendes kind og nussede hende roligt og tankerne om at være hos hende, ligge tæt ved hende virkede mere og mere rigtigt og hans verden om mennesker som kun fandtes virkede så fjern som var det en hel ny dør til det ukendte som åbnede sig for ham, samtidig også at hans indre begær efter at kunne blive hos hende forevigt virkede som en fristende tanke.. måske lige frem indspirende og længselsfuld. . . . tankerne fortsatte som var det et hamster som løb i sit hjul i en evig cirkle indtil udmattelsen overtog og lod sig falde i søvn. . . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tirs 25 Sep 2012 - 18:55

Meriko lå let og smilede af athan nussede hendes kind og var så tæt på hende og bare mærke hans dejlig varme hud var virkelig som en drøm for hun havde jo altid være en dæmon så hun vidste ikke hvordan det var at være varm og mærke hjerte slå i sig selv. Hun måtte nok give folk ret i det de sagde om det er meget beroligende at lytte til hjerteryme på en anden. Hun smilede stille inde hun forsvandt hen i drømmeland hvor hun håbede at det ville handle om søde ham og om hvordan det hele ville gå med dem og om de kunne blive sammen eller om det ville gå galt.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 19:26

//dette er så den afsluttende texst til denne tråd ^^
Tak for et fedt emne med dig Meriko Smile //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ - Page 6 Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum