Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Sleeping Sun ~Meriko~ EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Sleeping Sun ~Meriko~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Sleeping Sun ~Meriko~ EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Sleeping Sun ~Meriko~ EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Sleeping Sun ~Meriko~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Sleeping Sun ~Meriko~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Sleeping Sun ~Meriko~ EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Sleeping Sun ~Meriko~ EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Sleeping Sun ~Meriko~ EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba15 
Jake
Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba15 
Sasha
Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba15 
Renata
Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba15 
Lenore
Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba15 
Genevira
Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba15 
Celenia
Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba15 
Marcus
Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba15 
Elizabeth
Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba15 
Emery
Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba13Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba14Sleeping Sun ~Meriko~ Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Sleeping Sun ~Meriko~

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Man 16 Jul 2012 - 0:46

Sted: Doomsville's gader
Tid: 22:32
Vejre: mørket er ved at fuldsætte sin kontrol over nattens himmel mens den sidste gnist af lyset forsvinder, og månen nu domminere nattens himmel
Omgivelser: livet i byens gader fortsætter, der høres snakken og hvisken i afkrågerne af byens hjørner og folk går og halv skynder sig ind, mens andre nyder nattens stilhed og mørke i denne forunderlige verden som bliver kaldt underworld, livet fortsætter og nattens frembrud bliver lagt som et tæppe over natte himlen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ventor lod blikket rundt i gaderne, han havde jo betalt for at overnatte i kroen og nyde stilheden blandt folket, hans tanker kreser stadig over livet i denne verden, i forhold til den han kom fra, han mangler stadig at vide hvad hans far intentioner var her og hvorfor han forlod dette paradis i forhold til der han selv kom fra, men hans hat som nu dækkede for månens lys, som stadig skinnede på hans hvide skjorte og buen som var over hans ryg og hans pile koft som hang ved hans højre side samt også sikrede hans sig at hans jagt kniv var i venstre side som hans belte holdte, blikket kom vidre mens hans rejse støvler lod sig træde på de lette sten som dannede gaderne i doomsville by, og hans tanker spredte sig over hvorfor denne verden dog havde så forskellige kultur som mange forskellige racer og livet i denne verden som var så forskellig i forhold til hans egen, men tankerne blev afbrudt da en kvinde kom stormende og bedte om beskyttelse mens et eller andet kom frem fra mørket og hans lod blikket på det og lod sin hånd på sin jagt kniv ''forsvind!'' kom det fra ventor mens skyggen nu forsvandt og kvinden kiggede på ham ''tak unge herre'' hun lod sig gå vidre og blikket på hende undret ventor kort mens hans tanker nu begyndte igen efter at sikret at intet var i nærheden, og hans fodskridt fortsatte efter han havde sikret at kvinden havde det godt. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Man 16 Jul 2012 - 8:20

Meriko ville ud og gå en aften tur selvom hun godt vidste at der aldrig skete det store lige nu for det fleste mennesker stak af da det var ved denne tid at vænserne var ude og jage efter mad. Hun gik stille videre og kiggede lidt ned i jorden mens hun gik og lyttede til hvad folk sagde om hende. De fleste snakkede om hendes tøj da hun kun lige havde nogle korte shorts og en lille mave top som der kun lige dækkede hende bryster sådn lidt men hun var ligeglad for hun gik tit sådn her for det kunne jo være at hun skulle ud og forføre sin mad.
Tanken om mad fik hendes krop til at knurre efter en frisk sjæl men hun kunne ikke bestemme sig om hun skulle jage nu eller vendte til i morgen tidligt for der var det nemt og forføre de unge mænd som der var godt stive efter at have siddet på en kro hele natten.
Hun sukkede en gang til og fandt sig en bænk hvor stille sat sig ned og flyttede lidt af sit lange røde hår om bag sit øre så hun bedre kunne se ud af øjenkrogen men også for at man kunne se hendes smukke lyseblå øjne. Hun tog stille sin pung frem fra sin lomme og tog et lille billede frem som hun kiggede på længe for hun lagde den i pungen igen. Hun skulle til at lægge sin pung igen da der kom en tyv og tog den og hun overvejer bare at stoppe ham selv men der var for mange mennesker til så hun valget at være den hjælpeløse pige så hun rejste sig op "hjælp en tyv! Han har taget min pung!" råbte hun så højt hun kunne og pegede mod den mand der havde taget hendes pung fra hende.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Man 16 Jul 2012 - 11:44

ventor gik stille og roligt og så en skikkelse sætte sig og med et kom et andet hvor skikkelsen lyd som en kvinde som råbte efter sin pung og at en mand havde stjålet den, han kom imod ventor's retning og med et lod han et let med fod fælde ham så han faldt til jorden og han lige så let bukkede sig ned til ham og tog fat i nakken på manden ''at stjæle for kvinder virker lidt ussel syntes du ik?'' han lod sin jagt kniv fra sin venstre side og lod den om halsen på ham for at sikre at han ikke skulle begynde at give modstand ''så nu rejser du dig op, stille og roligt og går over til damen og giver hendes pung igen, er det forstået?'' manden så ud til at ryste og virker ret overasket over at han havde været så hurtigt at fælde og ligge en kniv for strupen af ham, men han rejste sig stille og prøvede at komme fri med resultated af et let snit over hans hals som kun var en lille reft, ventor smilede bare ''kig mig i øjne og sig er du er ked af det'' ventor pressede blikket på ham så han kunne sikre at han kunne få manden under kontrol og at han kunne sige undskyld til den stakkels kvinde som han havde stjålet pungen fra

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Man 16 Jul 2012 - 12:07

Meriko gik stille over mod manden der havde fældede den tyv der havde taget hendes pung. Hun kiggede sødt på ham og smilede stort til ham "årh mange tak fordi du fældede den tyv der tog min pung" sagde hun lige stille og flyttede lidt af sit hår til siden og kiggede med sine smukke lyseblå øjne på ham som der glimtede lidt begrund af månen. Hun kiggede stille på tyven og rakte hånden frem og kiggede vredt på ham "min pung tak!" sagde hun surt til ham mens hun stadig kiggede vredt på ham og ventede stadig på at få sin pung af ham men han lignede ikke en der havde meget lyst at afleveret pungen da han stille rakte hendes pung frem mod hende og hun tog den hurtigt og kiggede stille om alt var der og det var det heldigvis.
Hun kiggede venligt på manden igen "må man vide hvad min redningsmand hedder?" spurgte hun stille om mens hun kiggede sødt på ham og lagde stille sin pung ned i sin lomme igen men hun blev ved med at kigge på ham.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Man 16 Jul 2012 - 14:37

han lod blikket væk fra tyven og gav slip på ham efter han havde fået ham under sin magt ''sig så undskyld til den stakkels kvinde, og smut så!'' tyven lod blikket på kvinden og undskyldte kort og begyndte at stikke af, Ventor lod nu blikket på kvinden ''mit navn er ventor, og deres'' han rakte en hånd ud for at hilse pænt mens blikket på hende forblev, han overvejde dog kort om hvad han skulle tag sig til på denne her aften, men det var ret heldig han var i nærheden så kvinden for an ham ikke misted sin pung og at en anden tøz slap for at blive et måltid, dog kunne ventor ikke lade vær med at ligge mærke til kvindens ellers så smukke og lidenskabelige øjne, som næsten lyste i natten som en rubin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Man 16 Jul 2012 - 21:29

Meriko smilede venligt til ham og rakte stille hånden frem mod ham "Mit navn er Meriko" sagde hun stille og nejede for ham mens hun blev ved med at kigge på ham "Og mange tak for hjælpen Ventor" sagde hun efter lidt og smilede sødt men også lidt charmeret til ham. Hun snusede stille ind og kunne lugte at hans sjæl var frisk og meget stærk så det kunne være et godt måltid men der var noget over ham som hun endelig godt kun lide så hun overvejede lidt at prøve at forføre ham mest for at lærer ham bedre at kende men også for at have et sted at sove da hun ikke lige havde nogle penge på lige nu og hun ville ikke tage hjem endnu for hun skulle først have noget mad. Hun overvejede længe hvad hun skulle men åbnede munden til sidst "Hvad laver du her i byen så sent på aften?" spurgte hun stille men sødt om mens hun kiggede charmene på ham og hun havde et lille glimt i øjet.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 1:54

hans blik blev roligt lagt på tyven mens tankerne om at han endelig var under hans kontrol ''det var godt, smut så med dig og lad denne kvinde være i fred'' tyven mærkede kniven fra dens struppe forsvandt og det samme begyndte han roligt efter at havde vendet sig om og lige så stille fordufte fra stedet, ventor lod blikket på kvinden og smilede roligt ''er alt som skulle være der?'' han kiggede lidt bekymret på hende men stadig sikret over at hun nu skulle være i gode hænder igen, og kunne nyde natten ''mit navn er ventor'' han rakte roligt hånden ud for at hilse venligt mens hans indre blev nervøs over at møde et nyt menneske, han havde ikke helt vænnet sig til tanken om at møde nye da de sidste han talte godt med brændte hans forældre . . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tirs 17 Jul 2012 - 10:31

Meriko kiggede stille efter tyven og smilede sødt til Ventor og nikkede lige stille til ham "Ja alt er fint jeg skal bare ud og finde et sted at sove" sagde hun stille og smilede kært til ham. Hun bed sig stille i underlæben uden han kunne se det og tænkte lidt hvad hun skulle gøre med dette menneske for han kunne være rart nyttig da han var rart stærk af at være et menneske. Hun sukkede stille og kiggede lidt rundt med et lidt bekymret blik for hun vidste virkelig ikke om der var nogle hun kunne forføre så hun kunne sove hos dem men hun måtte jo prøve sig lidt frem og måske var heldig med Ventor og måske ikke.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 13:00

han kiggede undrende på hende, og syntes det var underligt at en kvinde som hende ikke havde nogle steder og sove ''du kan altid sove hos mig, da jeg har lejet et sted og sove ved kroen hvis du har lyst'' han kiggede roligt på hende, og tænkte det nok ville være akavet hvis han inviteret en fremmed ind i hans sted og sove, men så aligevel det var jo ikke første gang han havde inviteret endnu et væsen tæt på ham, ''det er blot hvis du ikke havde nogle steder og sove'' hans blik blev lagt rundt for at se omkring, da det undret ham lidt, måske havde hun nogle private problemer, eller stukket af hjemme fra, det kunne jo ikke overaske nogle da det kunne være et hårdt samfund hun kom fra måske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tirs 17 Jul 2012 - 16:40

Meriko smilede sødt til ham og nikkede "det vil jeg meget gerne" sagde hun venligt og smilede charmeret til ham og kiggede stille rundt for at se om hun hurtigt kunne få sig lidt mad for hun vilje helst ikke tage Ventor sjæl sådn lige nu for hun ville gerne have et sted at sove her i nat. Hun kiggede stille på ham og bed sig stille i underlæben "skal vi gå der hen og få lidt at drikke?" spurgte hun stille om og smilede kært til ham.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tirs 17 Jul 2012 - 23:56

''hvis det er kunne vi tag på kroen medmindre du har andre facinerende steder i tankerne'' hans blik lod roligt op mod himlen og så at månen stadig var der stadig mens skyerne som mørkede den lige så stille, hans blik lod igen på hende, med et lettere charmerende smil på hans læber og hatten som dækkede for hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Ons 18 Jul 2012 - 8:54

Meriko smilede kært og nikkede stille "Det kan vi da godt" sagde stille og kiggede lidt op på månen som der spejlede sig i hendes smukke lyseblå øjne. Hun kiggede stille på Ventor igen og smilede charmene til ham og syntes at det var lidt mærkeligt at han havde sin hat ned over sine øjne for det var svært at få øjenkontakt med ham nemlig. Hun kiggede stille ned mod kroen "Skal vi?" spurgte hun sødt om og ventede på hans svar.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tors 19 Jul 2012 - 1:07

ventor lod blikket kort på hende, og der efter vendte sig roligt om med blikket retted mod kroen, hans interesser i kvinder forsvandt for langtid siden, selv om at han indrømme de godt kan være kønne at se på, men han viste at når først han blev lagt ned lå han forsvarsløs og ude i stand til at forsvare sig, hans stemme var roligt ''jo, foresten har de nogle tanker om hvad de har lyst til?'' hans blik blev lagt på hende og et let og halv camerende smil blev lagt på hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tors 19 Jul 2012 - 10:27

Meriko smilede kært til ham og gik stille ned mod kroen og gik og tænkte lidt over hans spørgsmål "Nej ikke sådan rigtig men det finder jeg hurtig ud af" sagde hun lige så stille og tog sine hænder om bag ved sin numse og samlede dem der over og smilede charmeret på og kiggede lidt på hans våben og blev lidt nysgerriget igen "Undskyld jeg spørger men hvorfor havde du endelig den der kniv med dig?" spurgte hun lige stille og sødt om men hun blev ved med at kigge på ham og hendes øjne glimtede rart meget da der var nogle få stjerner oppe på himlen som der lyste med i hendes øjne.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tors 19 Jul 2012 - 11:37

han kiggede kort på hende med et let charmerende smil ''det var en gave fra min far før han blev brændt på bålet af andre folkefærd som mente han var djævle tilbeder'' han lod blikket vidre ''selv om jeg tror at djævle og demoner og selv engle sikkert blot er pure opspind og ikke ekistere, i hvert fald ikke der hvor jeg kommer fra'' han smilede lidt over tanken om at der skulle eksistere demoner og engle, men så igen han var jo også blot et uviden menneske. . . ''foresten de har smukke øjne hvis ingen fyr før havde fortalt dem det'' det komplimang måtte han vel give hende, og natten gav hendes charme det ekstra pif som manglede. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tors 19 Jul 2012 - 16:17

Meriko lyttede stille til det og kiggede lidt trist på ham "nårh du har også mistet din far kan jeg hører" sagde hun lige stille og kiggede lidt ned i jorden og flyttede let sit lange røde hår væk fra sine øjne og rødmede let da han sagde noget om hendes øjne og blev lidt genert over det "Mange tak Ventor og ja du er faktisk den første der fortælle mig det" sagde hun stille mens men meget sødt og kiggede lige så kært på ham og smilede charmeret.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tors 19 Jul 2012 - 16:22

han smilede roligt og lidt overasket over at han skulle være den første som gav hende et komplimang om hendes øjne, mens han lod sig roligt gå mod kroen, '' foresten hvad laver de så sent ude, hvis jeg må spørge?'' han kiggede tilbage på hende med et roligt blik, og et lettere chamerende smil på læben, og bare tanken om at være her ude så sent ville give både tyve og kurupte samt vulgære mænd lyst til at tag fat om en uskyldig pige som meriko, men så igen hendes pæne figur samt smukke øjne ville sikkert finde massere af fyre's interesser og de ville sikkert havde sig selv svært ved at holde sig fra sådan en pæn pige, med så lidt beklædning på sig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tors 19 Jul 2012 - 16:57

Meriko smilede stille og sødt til ham og gik lige så stille over mod kroen og tænkte lidt hans spørgsmål og kiggede kært på ham "Jo jeg går bare lidt rundt og prøve at finde dem der slog min familie ihjel" sagde hun stille og fandt sin pung frem og tog billedet ud og rakte ham det "Det er mig der er den lille som der stod de to voksne" sagde hun stille og pegede på hende selv. Der var 6 voksne og 4 børn og man kunne se at Meriko var den mindste af dem og man kunne nemt se at hun kun var 3 år på det billed.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tors 19 Jul 2012 - 17:57

han kiggede roligt på billedet og overvejde hvorfor hendes familie dog skulle dø, men så igen han ved nu da at de var i samme båd selv om at ventor valgte at undgå dem som dræbte hans familie selvom dette måske virkede lidt kujon agtigt at flygte fra dem som dræbte hans familie, men da ventor hellere ville finde ud af de forskellige spor hans far lagde for ham den gang i stedet for at finde ud af hvem som myrdet hans familie, fordi hans vidste jo godt hvor han skulle opsøge balladen, men at opsøge dem der ville blot bringe sorg over hans far, og han ønskede ikke at blive det hans far kaldte ham i stedet for sit rigtige navn, han kiggede stadig på billedet lidt tavs var han og lod blikket falde tilbage på hende ''det gør mig ondt med din familie, selv om jeg ikke ville opsøge dem, da en ikke kan klare flere'' han sukkede kort og kiggede op mod himlen og der efter mod kroen '' men nok om familien, hvad med at vi får os en lille drink'' sagde han roligt for at løfte stemningen lidt op. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Tors 19 Jul 2012 - 18:04

Meriko smilede stille til ham og trak stille på skulderne "Ved godt at jeg er bare en lille uskyldig pige men lovede at finde dem" sagde hun stille og smilede kært til ham og gik stille videre og tog sit billed lige så stille tilbage og lagde det stille ned i sin pung igen og lagde sin pung væk igen og nikkede stille til ham "Det lyder dejligt" sagde hun venligt og smilede charmeret til ham.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 0:55

ventor lod blikket inden for og smilet let over at kro værtens assistent halv sov, da han skulle tag natte vagten, her så ikke ud til at være mange, men et par enkelte border og masser af valg af sidde pladser gav det indre legebarn til at kunne vælge plads, ventor lod blikket på assistenten som halv sov, og gik vidre mod et bord med to stole hvor han lod sig trække stolen ud og kiggede overmod hende for at vente på hun satte sig, han plejede som regl at gøre dette overfor sin egen mor da han selv var 8 år som hans far lærte ham. Han plejede at sige '' nøglen til en kvindes hjerte er høflighed, og vide at du holder af hende og ikke kun hendes krop, men hende som hel hed'' mindet forsvandt vidre ud da han ventede roligt og stod stadig inde i kroen med sine sorte støvler på det ellers så rene gulv, hans blik ventede roligt til hun havde sat sig og der efter ville han høfligt puffe den let ind til bordet, så hun sad roligt og behageligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Fre 20 Jul 2012 - 9:41

Meriko gik stille med ham ind i kroen og kiggede lidt rundt da hun syntes at det hele så anderledes ud end sidst hun var her men det er jo så også mange år siden hun sidst var her. Hun gik stille over til ham og smilede kært og sat sig stille ned og kiggede stille op på ham "Mange tak" sagde hun stille og flyttede sit hår om bag sit øre igen da det blev ved med at falde ned foran hendes øjne. Hun prøvede lidt at huske tilbage fra de få gange hun havde været her for at lokke mad til og det var altid lykkes hende at lokke mange til sig så hun havde nok at vælge mellem for det var ikke alle sjæle der var lige gode og nogle gange var mange af dem gode at udnytte i længere tid end bare lige en aften/nat.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Fre 20 Jul 2012 - 20:11

'' noget spicielt du kunne tænke dem? eller fortrækker du at blive overasket'' ventor lod et let smil på hende og kiggede roligt ind i hendes øjne, som han faldt ret så eksotisk og interessante, i følge ham havde hun det lidt mere mystisk og der er mere end hvad øjet ser, men hvem ved, måske havde ordsproget ret.. han lod blikket der efter overmod assistenten som så ret så træt ud og der efter tilbage på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Meriko Fre 20 Jul 2012 - 20:37

Meriko smilede kært til ham og kiggede lige så stille på ham med rolige øjne "Bare overrasket røde Ventor" sagde hun lige stille og kunne godt lide hans selskab for han var sød og meget rolig. Hun kiggede lidt rundt igen og sukkede dybt og smilede sødt for sig selv mens hun tænkte lidt over det hele og tænkte lidt på hvor hyggeligt det endelig ville være at ligge sammen med ham uden at lave noget frækt.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 3:18

han smilet roligt og kiggede på værten og der efter tilbage på hende ''noget stærkt eller bare mildt'' han smilede let og udfordrende tilbage på hende og der efter på værten som mere så ud til at trænge efter en seng, hans smilede let ''gå du bare i seng, så skal vi nok fikse en drink og jeg skal nok betale i morgen tidlig'' kro værten så ud til at være enig i ventor's forslag og gik der efter ind i sit lille soveværlse ved enden af rummet som sikkert kun bestod af en madras.. ventor lod sig der efter ind til kroens bar disk og lod sig kigge på de forskellige flasker ''eventuelt lyst til en drink der hedder bloody marry?'' han smilede let og grinte lidt over det ''men fortrækker du det hellere mildt?'' sagde han roligt og lod blikket forblive på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sleeping Sun ~Meriko~ Empty Sv: Sleeping Sun ~Meriko~

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum