Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
En undskyldning herfra... EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
En undskyldning herfra... EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
En undskyldning herfra... EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
En undskyldning herfra... EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
En undskyldning herfra... EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
En undskyldning herfra... EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
En undskyldning herfra... EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
En undskyldning herfra... EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
En undskyldning herfra... EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Lori
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Lenore
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Genevira
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Celenia
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Renata
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Jake
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Katrina
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Sasha
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 
Abigail
En undskyldning herfra... Voteba13En undskyldning herfra... Voteba14En undskyldning herfra... Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

En undskyldning herfra...

+3
Sean
Demetri
Alane
7 deltagere

Go down

En undskyldning herfra... Empty En undskyldning herfra...

Indlæg af Alane Tirs 12 Nov 2019 - 21:44

Ja, så sidder jeg her atter engang hvor jeg fik startet nogle fantastiske emner op og så forsvandt ud af den blå luft....
Og for det vil jeg meget gerne sige mange gange undskyld til jer, til jer jeg har startet et emne med, sat nogle forhåbninger igang og så bare er smuttet...

Sagen er den at jeg har kæmpet utrolig meget med mit psykiske helbred, jeg har blandt andet været indlagt i psykiatrien og det hele, jeg blev sendt på mere og mere medicin, intet virkede og så prøvede vi bare noget nyt.
Det der endelig knækkede mig helt var slutningen på min uddannelsen, en uddannelse jeg har kæmpet så hårdt for at komme igennem, nu stod jeg pludselig på den anden side af det og så kom det hele væltende ned over mig.
Jeg er pt sygemeldt og får den ro jeg har brug for får at komme op af det hul jeg er endt i, jeg er ikke alene om kampen, jeg har flere professionelle med men den er sej og bliver sikkert langt men jeg er i bedring, jeg er ved at blive en bedre mig, hvis det giver mening?

Anyways, jeg ville bare sig undskyld til jer alle sammen..
Jeg er fra i dag af begyndt at kigge lidt forbi i chatten og håber på at jeg så småt snart kan starte lidt emner op med jer fordi i er satme savnet i er gutter og gutinder og andet godtfolk!

- Alane.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

En undskyldning herfra... Empty Sv: En undskyldning herfra...

Indlæg af Demetri Tirs 12 Nov 2019 - 21:59

Du stadig lækker Wink
Demetri
Demetri

Antal indlæg : 830
Reputation : 9
Bosted : .
Evner/magibøger : Formskifter.

Tilbage til toppen Go down

En undskyldning herfra... Empty Sv: En undskyldning herfra...

Indlæg af Sean Ons 13 Nov 2019 - 7:16

Åh nej! Held og lykke med det hele!

Du er også savnet her. Men vi vil hellere have du tager dig tid til at få det bedre. UW vil altid være her, når folk dukker op igen <3

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En undskyldning herfra... Empty Sv: En undskyldning herfra...

Indlæg af Alane Ons 13 Nov 2019 - 8:07

Demetri, man kan altid regne med et smil når det kommer til dig Smile

Sean, jeg prøver at tage så godt vare på mig selv som jeg kan! Og det er det dejlige ved UW, uanset hvor lang pausen har været eller hvad pausen har skyldtes så velkommer folk altid en tilbage med åbne armen, det er dejligt <3

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

En undskyldning herfra... Empty Sv: En undskyldning herfra...

Indlæg af Fenrer Ons 13 Nov 2019 - 11:18

Du skal ikke tage det så tungt endda Alane, har ikke selv haft det store overskud til at få svaret, men jeg håber alt det bedste for dig x3

_________________
En undskyldning herfra... 5gBi8vr
Fenrer
Fenrer
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 640
Reputation : 14
Bosted : Sunfury, paladset, royal flame distriktet...
Evner/magibøger : Auxi Mundi ~¤~ Åndernes Runer

Tilbage til toppen Go down

En undskyldning herfra... Empty Sv: En undskyldning herfra...

Indlæg af Marcus Ons 13 Nov 2019 - 15:41

Sødeste Alane! Vi er altid glade for at se dig online også selvom du ikke laver noget herinde! Men tag nu al den tid du skal bruge, lad vær med at rushe ind i noget der bliver for meget, så hellere vent lidt med det hele så det bliver en fantastisk oplevelse at starte igen Smile

Jeg er så glad for at høre du er i bedring, mange virtuelle kram sender jeg i din retning! Very Happy

_________________
En undskyldning herfra... Tumblr_mkylnq8SwK1row6szo1_400
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 630
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

En undskyldning herfra... Empty Sv: En undskyldning herfra...

Indlæg af Jake Ons 13 Nov 2019 - 15:54

Jeg er helt enig med de andre Very Happy
Tag alt den tid du har behov for <3 vi løber ingen steder Very Happy

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 693
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

En undskyldning herfra... Empty Sv: En undskyldning herfra...

Indlæg af Lori Ons 13 Nov 2019 - 18:49

Kære dejligste Alene <3

Du skal ikke undskylde! Ikke på nogle tænkelig måde <3
Det du går i gennem nu, er hårdt, virkelig hårdt! Og der er sikkert mange af os der ikke kan forestille os, hvor hårdt det er!

Emnerne kan vente, og vi kan vente! Det vigtigste er hvordan du har det, og at du får det godt igen <3
Vi har alle tidspunkter hvor vi er mindre aktive! Og det er også okay! Smile
Du skal aldrig undskylde for hvordan du har det, og over at du passer på dig selv <3

Jeg er dog utrolig glad for at høre, at vi kan få fornøjelsen af at se dig i hvert fald i chatten <3

Jeg hepper på dig! Og er her hvis du har behov for at snakke <3

_________________
~•●You think you know me?... belive me.. you don't ●•~
En undskyldning herfra... 2zqsvg2
Lori
Lori

Antal indlæg : 1065
Reputation : 5
Bosted : Doomsville Angerforge District/ i sin gamle jagt hytte i skoven
Evner/magibøger : Forvandling til dæmon skikkelse

Tilbage til toppen Go down

En undskyldning herfra... Empty Sv: En undskyldning herfra...

Indlæg af Alane Ons 27 Nov 2019 - 20:57

Fenrer, mange tak, det er dejligt at høre men også træls at du selv har haft svært ved at få nogle af dine skønne svar kreeret, jeg håber du snart finder din inspiration eller tid eller hvad det nu end måtte være <3

Marcus, tusind tak for de skønne ord, de varmer utroligt meget! Jeg har heller ikke tænkt mig at skynde mig men jeg må ærligt sige at det kribler i fingerne for at komme igang igen men for nu holder jeg lige mig selv i kort snor og hygger i chatten <3

Jake, Mange tak skal du have, det varmer rigtig meget og det lyder godt med at i ikke løber nogen steder! <3

Lori, mange tak for forståelsen og støtten som du kommer med, det betyder rigtig meget for mig at høre og varmer nu hvor man ikke har det så godt! Tak for at være en cheerleader og det hele, vi ses i chatten! <3


_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

En undskyldning herfra... Empty Sv: En undskyldning herfra...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum