Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Undskyldning fra Nille.
2 deltagere
Side 1 af 1
Undskyldning fra Nille.
Undskyld.
Idag har været utrolig svær for mig. Jeg vågnede op med mange smerter i kroppen, mere end sædvanligt, men fik mig bakset op til morgenmad. Hele dagen har jeg været tæt på eller i min seng fordi det har gjort så ondt. Jeg har ikke været til time, eller i køkken, men heldigvis var lærerne og køkkendamerne okay med det.
Igår var jeg i køkken, det er nemlig min uge til at være det, men jeg gik over min grænse, tydeligvis.
Jeg tager ikke så mange smertestillende som jeg plejer til mine kroniske smerter og jeg kan bedre overskue ting end jeg kunne før.
Men det betyder ikke at jeg direkte har det bedre. Jeg får tit disse dage, hvor det bare gør ondt og jeg ikke orker noget.
Når jeg har så ondt bliver jeg bange for om folk overhovedet gider mig, om de kan lide mig. Jeg bliver meget usikker på mig selv.
Idag har jeg så også taget to meget stærke smertestillende piller, som også gør mig træt, så jeg er helt smadret og jeg har stadig ondt.
Derfor er jeg deprimeret lige nu. Undskyld for det der lige skete i chatten. Jeg ønsker ikke at være så trist, som jeg plejer, men ja..
Jeg har det virkelig dårligt med mig selv og jeg har generelt dårlig selvværd. Men ja, forhåbentlig har jeg det bedre imorgen.
Undskyld.
Idag har været utrolig svær for mig. Jeg vågnede op med mange smerter i kroppen, mere end sædvanligt, men fik mig bakset op til morgenmad. Hele dagen har jeg været tæt på eller i min seng fordi det har gjort så ondt. Jeg har ikke været til time, eller i køkken, men heldigvis var lærerne og køkkendamerne okay med det.
Igår var jeg i køkken, det er nemlig min uge til at være det, men jeg gik over min grænse, tydeligvis.
Jeg tager ikke så mange smertestillende som jeg plejer til mine kroniske smerter og jeg kan bedre overskue ting end jeg kunne før.
Men det betyder ikke at jeg direkte har det bedre. Jeg får tit disse dage, hvor det bare gør ondt og jeg ikke orker noget.
Når jeg har så ondt bliver jeg bange for om folk overhovedet gider mig, om de kan lide mig. Jeg bliver meget usikker på mig selv.
Idag har jeg så også taget to meget stærke smertestillende piller, som også gør mig træt, så jeg er helt smadret og jeg har stadig ondt.
Derfor er jeg deprimeret lige nu. Undskyld for det der lige skete i chatten. Jeg ønsker ikke at være så trist, som jeg plejer, men ja..
Jeg har det virkelig dårligt med mig selv og jeg har generelt dårlig selvværd. Men ja, forhåbentlig har jeg det bedre imorgen.
Undskyld.
Gæst- Gæst
Sv: Undskyldning fra Nille.
Skønne Nille, du skal ikke undskylde for hvordan du har det!
Ting er lort engang imellem, kender det da godt selv. Ganske vist har jeg ikke kroniske smerter, men har da selv så dårlige dage at jeg ikke kan komme ud af sengen. Du skal derfor ikke undskylde, for min skyld ingen alarm. Du kan jo ikke selv gøre for det, du valgte jo ikke at have det på den måde <3
Så pas på dig selv, og få det en smule bedre, så kan du tage dig af resten senere!!
Ting er lort engang imellem, kender det da godt selv. Ganske vist har jeg ikke kroniske smerter, men har da selv så dårlige dage at jeg ikke kan komme ud af sengen. Du skal derfor ikke undskylde, for min skyld ingen alarm. Du kan jo ikke selv gøre for det, du valgte jo ikke at have det på den måde <3
Så pas på dig selv, og få det en smule bedre, så kan du tage dig af resten senere!!
Gæst- Gæst
Tak Aurora. Jeg blev virkelig bekymret om jeg havde gjort jer sure på mig, eller noget. Jeg har det bare...så dårligt med mig selv nu.. :/
Burde sove, men kan ikke.
Burde sove, men kan ikke.
Gæst- Gæst
Vi elsker dig Unicorn! Det må du altså aldrig tvivle på fra min side!
Gæst- Gæst
Tak Pegasus.<3
Jeg ved det, men nogle gange bilder jeg mig selv ind at folk ikke gider mig, selvom jeg inderst inde jo godt ved at de vil mig gerne. ^^
Jeg ved det, men nogle gange bilder jeg mig selv ind at folk ikke gider mig, selvom jeg inderst inde jo godt ved at de vil mig gerne. ^^
Gæst- Gæst
Nu ved jeg ikke hvad der skete i chatten, men jeg er sikker på at det ikke var så slemt igen. Jeg er ked af at du har det svært, søde Nille. Jeg håber virkelig kun det bedste for dig. Hvis der er noget som helst vi kan gøre for dig, så skal du bare række ud. Vi er her for dig.
Gæst- Gæst
Sødeste Nille -
Jeg ved du har det svært og har smerter og hver gang du fortæller mig om dem, ville jeg ønske jeg kunne et magisk ord der fik det til at forsvinde.
Men selv om det hele gør ondt, tror jeg også det er en af dine styrker: Ofte er du i stand til at grine dig ud af de negative sider og du har en humor og indsigt der altid får mig til at smile.
Du siger altid 'prøv igen' til os andre - Eller i hvert fald til mig.
Du er en skøn veninde og jeg nyder vores samtaler!
Derfor er det også mere end fair at du til tider trækker dig. At have smerter er ikke noget du har bedt om og det skulle mig undre mig meget, om ikke de fleste kan gætte sig til eller relatere til at smerter også kan sætte sig på ens humør.
Jeg ved heller ikke hvad der skete i chatten. Men jeg har forståelse. Mig skal du ikke undskylde for. Jeg er bare glad for du er vendt tilbage til os!
Jeg ved du har det svært og har smerter og hver gang du fortæller mig om dem, ville jeg ønske jeg kunne et magisk ord der fik det til at forsvinde.
Men selv om det hele gør ondt, tror jeg også det er en af dine styrker: Ofte er du i stand til at grine dig ud af de negative sider og du har en humor og indsigt der altid får mig til at smile.
Du siger altid 'prøv igen' til os andre - Eller i hvert fald til mig.
Du er en skøn veninde og jeg nyder vores samtaler!
Derfor er det også mere end fair at du til tider trækker dig. At have smerter er ikke noget du har bedt om og det skulle mig undre mig meget, om ikke de fleste kan gætte sig til eller relatere til at smerter også kan sætte sig på ens humør.
Jeg ved heller ikke hvad der skete i chatten. Men jeg har forståelse. Mig skal du ikke undskylde for. Jeg er bare glad for du er vendt tilbage til os!
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Vil altid støtte dig og være der for dig Lillesøs, bare sig til!
Gæst- Gæst
Lady Nille. jeg ved jeg er lang bag efter nu. Det piner mig at så skøn en pige som De har det. Jeg håber på alt godt for Dem, og det vil jeg gøre hver dig.
Hilsen Midnight Walentine
Hilsen Midnight Walentine
Helia- Antal indlæg : 130
Evner/magibøger : Healning
Lignende emner
» officiel undskyldning
» En kæmpe undskyldning til ALLE
» En lille undskyldning...
» En undskyldning herfra...
» En kæmpe undskyldning til ALLE
» En lille undskyldning...
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine