Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba13En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba14En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed)

Go down

En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed) Empty En udvikling på vores world-event (Admin-nyhed)

Indlæg af Sean Ons 18 Dec 2019 - 11:57

Kære alle!

Glædelig jul! Smile

Denne nyhed vil hovedsageligt handle om vores store world-event. Vi er så småt ved at gå for slutningen af det, hvilket bringer mig til en af eventets store konklusioner!

En ny race!

Vi er glade for endelig at kunne introducere en ny race, vi blot har ventet på at give jer i næsten et år!
Dødsenglene! (læs om dem HER!)
Dødsenglene er ikke blot faldne engle. De er mere end det. Så tjek dem ud! Det er en spilbar race, så vi håber I vil tage godt imod dem. De er lige i stilen af disse mørke og drabelige karakterer, som så mange af jer elsker at spille! Smile
Tag det som en tidlig julegave fra os Wink

For at give plads til dødsenglene, er feliformia fjernet og rykket til "andre racer"-gruppen. Racen kan læses under UWs væsner og racer, under "Information om UW".

For at introducere dem en smule in-game, har jeg også brygget en lille artikel sammen. Jeg er ikke knaldgod til den slags, så jeg håber I kan tilgive mig dens kvalitet:
Læs artiklen HER!

Bemærk venligst at dødsengle IKKE vil have nogen raceleder her i starten - der vil gå lidt tid, før vi realistisk set vil begynde at lede efter en. Så I kan lige så godt vente med at spørge ind til det! Wink
Racen er ganske vel opbygget, så virker den en smule uoverskuelig i starten eller bliver I forvirrede, skal I endelig bare skrive! Smile

Glædelig jul og god (for flere af jer, snarlig) juleferie! Smile

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum