Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
UWs theklub - tråden EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
UWs theklub - tråden EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
UWs theklub - tråden EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
UWs theklub - tråden EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
UWs theklub - tråden EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
UWs theklub - tråden EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
UWs theklub - tråden EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
UWs theklub - tråden EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
UWs theklub - tråden EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
UWs theklub - tråden Voteba13UWs theklub - tråden Voteba14UWs theklub - tråden Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

UWs theklub - tråden

+6
Larlii
Emery
Genevira
Fenrer
Vetis
Sean
10 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

UWs theklub - tråden Empty UWs theklub - tråden

Indlæg af Sean Lør 18 Jan 2020 - 9:38

Hej alle!

Vi er et par the-entusiaster/generelt interesserede personer, der har nørdet lidt the i chatten de sidste par dage. Måske - forhåbentlig ikke - til punktet hvor andre kunne finde på at blive træt af os...Wink

Desværre bor vi alle spredt ud over hele DK, foruden at der også er snakken om at overkomme sine personlige behov for at være anonym, til man føler sig tryg for andet - så at mødes fysisk og holde theklub er desværre ikke noget der kan ske foreløbig.

Men, kære the-entusiaster! UWs theklub graver sin spæde start her!
Lad os nørde lidt the sammen - både for amatør-entusiaster, interesserede og nysgerrige! Alle må selvfølgelig være med! Smile

Denne tråd er til:
- At dele en god the-oplevelse (eller måske en dårlig?)
- Anbefale en god the
- Linke m.m. til the-news og viden!
- Stille hinanden spørgsmål og hjælpe hinanden.
- På anden vis nørde og snakke om the, og måske med tiden kan vi altid snakke om andre måder at nørde videre på, såfremt folk overhoved har lyst til det.

Jeg gør opmærksom på at vi her på UW IKKE må beskæftige os med salg/køb - men lidt reklame for en god the skader vist ingen! Wink

Ærlig talt har jeg ingen ide om folk gider sådan en tråd her...Men nu prøver vi! xD

-----------------------------

Jeg kan jo starte ud!

Til at starte med har jeg altid elsket the. Jeg har drukket the i uhyrlig mange år, og drikker altid en god kop morgen-the. Jeg elsker også en god kop the på cafeer og restauranter - hvis de kan finde ud af at lave den ordentligt. pft!

Jeg foretrækker sort the, forbi jeg føler de smager af mest. Mit favorit er Earl Grey - sort the med bergamot - og jeg er IKKE typen der hater på folk for at putte sukker og mælk i...Jeg kan godt selv lide lidt sukker i min the! Smile

Jeg elsker at smage nye theer, så her er en kort liste af sjove theer jeg varmt kan anbefale:

- Pickwicks blåbærmuffinthe. Det lyder så kemisk, at det gør helt ondt, men den smager faktisk af muffin! Og jeg er vild med smagen. Desværre kan jeg ikke opdrive den i min by længere.
- Hvis man kommer forbi zoologisk have i KBH, kan jeg anbefale deres "panda-the". Jeg kan ikke huske meget andet end der er dragefrugt i. Den lugter skidt, men smager godt!
- Teacup.dk's "Tempelriddernes skat". Den dufter sødt og specielt. Jeg køber den til hver julemarked i Odense. Den indeholder: Sort the, tempeltræsblade, jasmin- og katostblomster, vanilje- og bergamotaroma. Den smager også fantastisk!

Disse theer er måske mest til hvis man føler sig lidt eventyrlysten. Smile

--------------------------
Brug for nogle spørgsmål at komme i gang med?
Hvad med:

- Har du nogle the-ritualer i din hverdag? (F.eks. altid drikker en kop the om morgenen, altid drikker en bestemt the m.m.)
- Hvad er dine favorit-theer, som du varmt kan anbefale?
- Har du nogle gode minder forbundet med the, eller elsker du blot at sidde med den dejlige duft og smag, mens du sidder under et varmt tæppe?

Så kære the-interesserede! Find jeres største kopper og lad drikke på det! Wink

UWs theklub - tråden Spirit-pro-geurcartridge-tea-leaves-36017170

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

UWs theklub - tråden Empty Sv: UWs theklub - tråden

Indlæg af Vetis Lør 18 Jan 2020 - 10:52

Tja, hvorfor ikke... Det lyder hyggeligt det her ;3

Lad mig se,

Jeg er nok selv mere over i amatør kategorien, men er stor fan af the. Drikker det som sådan ikke til hverdag, men drikker det i store mængder når jeg er syg og når det bliver mig tilbudt. Drikker det også meget i de kolde måneder siden at det er herligt at varme sig på.

Kan rigtig godt lide the med frugtsmage, modsat the som er baseret på blade. Ikke at de ikke også er fantastiske X9
Med det sagt er min favorit the dog chai. Især den som hedder tigerspice. Den kan varmt anbefales.

Har en sød tand, så min the passer altid derefter, men kan bedst lide at søde det med honning fremfor sukker. Det er noget som helt klart kan anbefales at prøve, siden at theen derefter får en lidt anderledes konsistens.

De bedste the-oplevelser er:
-Da jeg var i Kina og fik serveret deres the på en helt speciel måde. Det var et kulturelt indblik samt en rigtig hyggelig oplevelse... Også var theen mega god XD
-I Tyrkiet hvorved det meste er i pulverform, og oplevede at de putter tørret frugtstykker i. Det er også en stor del af deres gæstfrihed.
-Om sommeren når jeg bestiller bubble tea mine venner for at køle ned og forkæle os selv

Det var hvad jeg lige havde i første omgang her XD

Så mit spørgsmål er:
Har i nogen sjov/interessant kulturel oplevelse med the?
Har i selv prøvet bubble tea eller andet sjovt the?

Antal indlæg : 350
Evner/magibøger : Gendermorphing

Indlæg af Fenrer Lør 18 Jan 2020 - 14:13

Jeg ved ikke helt hvor jeg selv hører til, i entusiast eller amatør gruppen, da jeg har en lidt anden tilgang til the.
But here it goes x3

Jeg plejede at drikke flere kopper the om dagen, minimum tre, morgen middag og aften, altid Earl grey. Da jeg så faldt over kaffen, blev det en anelse kedeligt med the.
Jeg begyndte så at lede efter nye oplevelser, og har siden forelsket mig i lakrids-mynte the, som jeg altider tager med når jeg vandrer.

I vandrer-subkulturen fandt jeg så noget meget interessant, hvilket er alle de muligheder der er for at lave din egen the, ude i naturen. Jeg er for eksempel blevet ret glad for skovsyre, gyldenris og et par andre the varianter. Jeg g syntes at det er en oplevelse i sig selv, som alle bør opleve x3

Indenfor de sidste par måneder har min forlovede så introduceret mig for "Irish cream" The, fra fredsted, som jeg også varmt vil anbefale. Irish cream er lidt sød, og smager creamy, uanset om man har mælk i eller ej, så den er måske ikke for alle, men vi er alle vilde med den herhjemme x3

Hvad er den vildeste, ikke nødvendigvis bedste, smag du har prøvet?

Sidst rettet af Fenrer Man 20 Jan 2020 - 11:40, rettet 1 gang

Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 640
Evner/magibøger : Auxi Mundi ~¤~ Åndernes Runer

Indlæg af Sean Søn 19 Jan 2020 - 9:08

Uh, spændende! Begge to xD
Det er ikke fordi man SKAL stille spørgsmål - men hvis folk kommer lidt senere til tråden, så tjek de forskellige spørgsmål ud. De er ret gode! Smile

Kulturelt:
Selv har jeg også været i Tyrkiet en del gange og prøvet deres små kopper af pulverthe. Den er meget anderledes og jeg ved faktisk ikke engang om der er rigtig the i det...
Men det smager lækkert! Og som Vetis selv nævner, får man næsten en kop alle steder. Butikkerne uden tvivl også fordi man hænger ud til man har drukket færdig Wink
Jeg plejer altid at købe lidt med hjem, men det er slet ikke samme oplevelse. Smile

Jeg gad godt besøge asiatiske lande og få deres the-oplevelse. Det er noget jeg har til gode. Det tætteste jeg er kommet er en cafe i byen, der serverer en Matcha - grøn the i pulver - men om de laver den helt efter bogen skal jeg ikke kunne sige. Men uanset om den er eller ej, er den en god oplevelse med på vejen. Smile

Jeg kender ikke bubble tea selv. :3

--------------

Det er vist ret debatteret om urte-the er "rigtig" the eller mere en langs...Urte-infusion. Fordi der ikke er rigtige the-blade i dem.
Men derfor giver jeg Fenrer ret i at de også kan både smage godt - og tit være gode for helbredet, alt efter hvilke urter man blander i.
Personligt kan jeg godt lide det med citron-timian...Til mine forældre mistede alt i haven, til en af de varme somre vi har haft. Ellers kan brændenælder også anbefales - rige på jern!
Urtethe, for mig, kan godt smage lidt for "urtet", så det er ikke ofte jeg drikker dem selv. Som regel kun hvis jeg er lidt sløj, da jeg er stor fortaler for urte-medicin. Og så HELST noget jeg selv har været ude og plukke, så jeg er med det hele vejen!
Det lyder lækkert både at vandre - og samle lidt ind på vejen! :3

Jeg ved ikke lige hvad jeg skulle klassificere som den vildeste the jeg har smagt. Men nogle af de sjoveste smage jeg kan lide, har jeg allerede nævnt i mit eget indlæg. xD

-----

Jeg kunne ikke lade være med at svare tilbage på de gode historier og spørgsmål. Så jeg vil igen opfordre andre til at læse de andres indlæg og svare på deres spørgsmål også, hvis man kan. :3

Sean
Sean
Admin

Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Genevira Søn 19 Jan 2020 - 16:26

Hehe, fellow te-entusiast her. Jeg elsker både sort, grøn og hvid te (min mor har drukket grøn te siden jeg var helt lille, så det er jeg næsten vokset op med xD). Hvis folk ikke rigtig er into grøn te endnu, men gerne vil prøve noget mere, kan jeg anbefale Perchs julete i grøn. Der er kanel og appelsin i og den smager mega godt! (Gæt hvad jeg gav min mor i julegave xD). Hvilke teer jeg drikker afhænger meget af dagen og egentlig også, hvornår på dagen jeg drikker det. Synes grøn og hvid passer rigtig godt til om morgnen fordi de ofte er ret milde og sådan blomstrede (især de hvide). Der er noget opkvikkende over det. Til gengæld synes jeg tit, at sorte teer passer bedst til, hvis man skal spise snacks, imens jeg kan ikke helt forklare, hvorfor, men måske er det fordi, at de andre teer er så lette, at det næsten vil ødelægge dem, hvis jeg også putter et eller andet andet i min mund xD.
Jeg kan ikke lide rød te. Det ærger mig helt ærligt, for jeg synes de er virkelig smukke at se på, når de bliver hældt op, men jeg synes ofte, at de er enten ekstremt sure eller parfumerede as fuck. Jeg kan slet ikke med hibiscus o__o.
En af mine veninder og jeg har more or less gjort Perchs tea room til vores stamsted at mødes, så jeg kommer sikkert til at gushe herinde, hver gang vi har prøvet en ny te xD.
Elsker også bubble tea, selvom det er en lidt anden genre. Er især vild med bubble tea med blåbær, fordi det er en af dem, jeg har smagt, der faktisk smager af te.

Moderator
Moderator

Antal indlæg : 480
Evner/magibøger : Charm Speak*

Indlæg af Sean Ons 29 Jan 2020 - 19:38

Rød the kan jeg heller ikke med. De er tit sure eller søde eller har en underlig smag...Så det er jeg helt enig i!
Jeg kan sagtens drikke grøn the, foretrækker det faktisk nogle gange, netop fordi den virker "lettere" end de mere tunge sorte theer. Smile
Hvid the...Har jeg ikke drukket så meget af. Tror det er fordi de ikke er lige så udbredte (hvis man ikke selv direkte går efter dem, måske), og at jeg sjældent syntes de smager af noget o.o

Du må endelig fortælle os om de nye theer I får smagt! Er slet ikke misunderlig på I kan smutte på Perchs efter smag og behag! Wink

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Emery Ons 29 Jan 2020 - 20:06

Halv-erfaren the drikker her... I guess? xD

Ahem! Jeg er vokset op med sort the, og drikker det næsten udelukkende - meget gerne Earl Grey! Jeg plejede at putter sukker i min the, men er nu gået over til honning og et lille skvæt mælk (mest fordi jeg er voldsomt dårligt til alt der er for varmt)!

Jeg drikker ikke the ofte nok efter egen mening. Jeg gad godt drikke det hver dage, men ser ofte mig selv for doven til at lave en kop... I know... It's a whole new low xD plus jeg har det faktisk med at få det virkelig varmt af the, så jeg kan godt blive afskrækket af tanken om the i sommerhalvåret >_<

Nogle af mine bedste the oplevelser har jeg ligeledes haft hos Perchs the salon, men bestemt også i England, hvor jeg efterhånden er kommet en del! En af mine absolut all time favorite thing to do er AFTERNOON TEA! Briterne er bare gode til den slags!

Jeg har aldrig prøvet Bubble Tea, men jeg gad vildt godt! Er der nogen som kan forklare mere om det? Konsistens? Smag? Anything? xD

depends on how you
treat her.
Emery
Emery

Antal indlæg : 294
Evner/magibøger : Hellfire.

Indlæg af Sean Ons 12 Feb 2020 - 10:32

UWs theklub - tråden 84881635_206881907122403_8810155685732941824_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_ohc=snK-NrHz4fMAX8jiWSZ&_nc_ht=scontent.fbll1-1

Mine rester fra min julekalender. Jeg havde meget kvalme i december, så jeg nåede slet ikke at drikke det hele - eller smage på dem alle sammen. Nu kan jeg tage en lille boks ad gangen og give mig tid med dem. Mange af dem er variationer af grøn eller sort the fra forskellige lande, andre er med smage (der er vist 2-3 forskellige Earl Greys deri), et par jule-theer, en chai, en hvid the med jordbærsmag og lidt andet forskelligt. Smile
Der ligger også et par cookies fra d. 24, så der er lidt godt til xD
Hvis nogle af dem er specielt sjove eller gode, kan det være jeg skriver dem ind her! Smile

Jeg er selvfølgelig IKKE sponsoreret af Perchs...Desværre....xD

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Sean Man 14 Dec 2020 - 20:37

Jeg så lige en bog-challenge for 2021, hvor man f. Eks. Skal nå 52 forskellige bøger (eller færre efter eget valg) inden året slutter. Jeg kom til at tænke på man kunne lave en for the også... For inspiration, eller som en oprigtig challenge. Hvilke ideer kunne man putte på sådan en liste? Smile

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Genevira Man 14 Dec 2020 - 21:34

ÅÅåh, der er så mange muligheder!!!
Sådan helt standard og måske for dem, der ikke almindeligvis drikker så meget te, men gerne vil begynde, er det måske en ide i hvert fald at lade det være: En grøn te, en hvid te, en sort te og en rød te. Og så kan man jo branche ud derfra xD

Moderator
Moderator

Indlæg af Sean Tirs 15 Dec 2020 - 8:28

Jeg har allerede følgende ideer, uden at vise hensyn til eventuelle diæter, allergier etc. - det må folk selv sortere i xD
Og så har jeg lidt valgt ting jeg gerne selv vil, men hvor man altid kan skifte theerne ud, selvfølgelig. Smile

"
The challenge 2021:

1: Drik en sort the
2: drik en hvid the
3: drik en grøn the
4: drik en rød the
5: drik en urtethe
6: nyd ne kop the med en du holder af
7: prøv mælk i theen
8: drik 3 kopper the på en dag
9: drik en the med citrus
10: drik en bubbletea
11: English afternoon tea med det hele
12: prøv en the der smager som en kage eller slik.
13: prøv en matcha tea
14: lær noget nyt om the, du ikke vidste i forvejen.
15: tyrkisk tea, hvis du kan
16: the med citrus
17: the med bær
18: Earl grey
19: bland din egen løse the
20: bag med the - f. Eks. I brød eller kage
21: find en the du normalt aldrig ville prøve - og prøv den.
22: forkæl dig selv: vælg din favorit og nyd den!
23: chaithe
24: invester i noget til the/med the på/i sig.
25: prøv en julethe
26: nytårsthe
27: inviter nogen på en kop the
28: nyd en kop the til en hyggelig stund
29: giv nogen noget the, f. Eks. I gave
30: anbefal nogen noget the"

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Genevira Tirs 15 Dec 2020 - 16:45

Yaaas.
Also med rød te tænker jeg umiddelbart Rooibos (godt) og ikke hibiscus te. (at hibiscus er en skændsel er et bjerg jeg er villig til at dø på xD). Ej, ville ærligt ønske jeg kunne drikke det, for det er så flot, men jeg føler, at nogen prøver at forgifte mig, hvis jeg tager en slurk af det o__o xD.

Perchs har lige lanceret deres nytårste her for nyligt og den er SÅ flot!!

Moderator
Moderator

Indlæg af Larlii Tirs 15 Dec 2020 - 17:20

Jeg 'nøjes' bare med at hygge mig med Rooibush The (rød the).
Den med skovbær er absolut min yngling Very Happy

Antal indlæg : 335
Evner/magibøger : Naturbogen

Indlæg af Sean Tirs 15 Dec 2020 - 19:39

Jeg er nu heller ikke god til røde theer - de er ofte for søde eller har en sær smag. Hverken rooibos eller hibiscus bryder jeg mig om... Men når det nu er en "challenge" ville det være synd ikke at komme hele vejen rundt. Måske finder jeg en, som jeg kan lide. 😂

Og ja, ville ønske jeg havde råd til at prøve nogle flere af Perchs theer! De var slet ikke min inspiration til netop at skrive julethe og nytårsthe xD

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Genevira Tirs 15 Dec 2020 - 19:56

Åh yeah, så kan jeg godt se, at det er lidt stramt. Viber meget med Roiboos, men min mor hader det vidst også xD.
Jeg drikker næsten kun te fra Perchs efterhånden og jeg føler mig lidt som en snob xD

Moderator
Moderator

Indlæg af Emery Ons 16 Dec 2020 - 22:08

Uhh, fun times!

Jeg har fået en the-kalender denne jul med 24 forskellige slags the, og det er en skøn måde at komme lidt rundt på og prøve noget nyt! Jeg er håbløst bagud i den, fordi jeg har været på skole, men indtil videre har jeg givet dem points til dem, som jeg har smagt, så jeg kan opstøve dem senere, hvis jeg virkelig kan lide dem!

Forresten, måske det kunne være sjovt at tilføje et punkt på listen, hvor man evt. skal lave sin egen the med ting fra naturen? xD

depends on how you
treat her.
Emery
Emery

Indlæg af Sean Tors 17 Dec 2020 - 11:25

Sådan en havde jeg sidste år...jeg har stadig 5-6 theer jeg ikke har smagt på endnu...Fordi jeg var gravid og havde kvalme, så der var visse theer jeg vidste jeg ikke lige kunne der. Jeg skal lige have taget mig sammen og smagt på dem! xD

God ide. Og iste, ikke at forglemme! Smile

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Emery Fre 18 Dec 2020 - 14:53

Aw, you poor Bean! Jeg er stadigvæk imponeret over, at du faktisk kunne drikke the i det hele taget. Jeg ved det er meget forskelligt, men jeg havde faktisk en idé om, at mange gravide fik det super varmt - like all the time - og jeg kan slet ikke indtage noget varmt, hvis jeg i forvejen koger xD

Omg yas, istheeeeee! <3
Bare ikke det der nasty noget, hvor decideret bare servere alm. the... som er helt kold .-.

depends on how you
treat her.
Emery
Emery

Indlæg af Genevira Fre 18 Dec 2020 - 18:23

Der er meget godt iste derude. Though min lillesøster fik noget isteblanding som jeg overtog fra hende på et tidspunkt og jeg kunne heller ikke drikke det. Det smager weirdly meget af rosiner?? (kan ellers godt lide rosiner, men drikkevare bør ikke smage af det i min bog xD)

Moderator
Moderator

Indlæg af Moon Fre 18 Dec 2020 - 19:16

Jeg KAN ikke drikke en sort te uden sukker! Det kan jeg simpelthen ikke, gerne med lidt mælk oveni. Grønne te, okay der behøver jeg ikke sukker. Hvid te drikker jeg mest som de der iste fra lidl.... Hm

Min favorit te i øjeblikket er helt klart alt der er mint og lakrids blandet sammen! Det er bare en frisk smag, som at drikke sådan et pust frisk luft???

Ellers har jeg købt en eller anden fancy te der hedder Yuka-te i netto til 50(?) kr. Den har indtil videre været ret lækker. Men jeg kan for alt i verdenen ikke finde ud af hvor længe te skal trække. Jeg glemmer det bare for det meste og lader brevet sidde i til jeg er færdig.

for iste er min favorit den der citron en fra rema1000. Har drukket den siden jeg var lille og det er bare lidt bedre end at drikke vand hele tiden haha.
Moon
Moon

Antal indlæg : 13
Evner/magibøger : -

Indlæg af Sean Man 8 Mar 2021 - 16:58

Hej alle UWs the-entusiaster

Jeg har længe leget med ideen om en mere seriøs the-klub/privat samtale-vi-drikker-the-og-nørder komsammen. Jeg gad godt det var fysisk, men da vi alle alligevel ikke må mødes (og det umiddelbart ikke virker til jeg kender nogen i mit nære miljø der som sådan gider), tænkte jeg på om nogle af jer måske gad det?
Ideen er under udvikling, og vi kan jo alle skabe den sammen, men jeg forestillede mig noget ala at "mødes" til snak (discord er oplagt, siden mange af os har det), drikke en kop the sammen og snakke sammen. Nørde the, men også gerne bare snakke og hygge.
Da the skal være omdrejningspunktet, kunne jeg (eller andre der føler for at fortælle et eller andet) lave et starts-oplæg. Man kunne også evt. aftale at drikke den samme the og snakke om den eller...Ja, der er mange muligheder, alt efter smag og behag!
Anyway...
Nu kaster jeg fiskesnøren, er der nogen her der gad det? Smile

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Katrina Tirs 9 Mar 2021 - 17:24

cheers fed ide cheers
Så kan det også være at jeg får drukket noget mere Laughing Laughing

Kort sagt: jeg er med på den Very Happy

Antal indlæg : 796
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Indlæg af Micah Tirs 9 Mar 2021 - 19:17

Jeg kunne muligvis også godt være med på den Very Happy elsker meget te nemlig... Lige med undtagelsen af frugt te, der er bare noget ved den jeg ikke kan med. men sort, hvid, grøn og urte the, dem alle elsker jeg Very Happy
Micah
Micah

Antal indlæg : 203
Evner/magibøger : Blood Manipulation

Indlæg af Juniper Tirs 9 Mar 2021 - 21:19

Sign me the hell up! Er så klar på tesnakke med jer skønne væsner xD

Antal indlæg : 219
Bosted : Hun lader til at eje villaer eller andre former for boliger alle mulige steder. Lige nu opholder hun sig primært i Aquener.
Evner/magibøger : Decay

Indlæg af Sean Ons 10 Mar 2021 - 9:14

Nice! Jeg tænker 4 er et godt sted at starte, så vi heller ikke bliver for mange - dermed ikke sagt at andre interesserede ikke må være med. Alle må være med! XD

Jeg tænkte på at lave en discord til os, så vi ikke forstyrrer resten af UW med det. Er I med det på det? Smile

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum