Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Ultimativ gebstand emne søgning EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Ultimativ gebstand emne søgning EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Ultimativ gebstand emne søgning EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ultimativ gebstand emne søgning EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Ultimativ gebstand emne søgning EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Ultimativ gebstand emne søgning EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Ultimativ gebstand emne søgning EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Ultimativ gebstand emne søgning EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Ultimativ gebstand emne søgning EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Ultimativ gebstand emne søgning Voteba13Ultimativ gebstand emne søgning Voteba14Ultimativ gebstand emne søgning Voteba15 
Lori
Ultimativ gebstand emne søgning Voteba13Ultimativ gebstand emne søgning Voteba14Ultimativ gebstand emne søgning Voteba15 
Jake
Ultimativ gebstand emne søgning Voteba13Ultimativ gebstand emne søgning Voteba14Ultimativ gebstand emne søgning Voteba15 
Valentine
Ultimativ gebstand emne søgning Voteba13Ultimativ gebstand emne søgning Voteba14Ultimativ gebstand emne søgning Voteba15 
Edgar
Ultimativ gebstand emne søgning Voteba13Ultimativ gebstand emne søgning Voteba14Ultimativ gebstand emne søgning Voteba15 
Abigail
Ultimativ gebstand emne søgning Voteba13Ultimativ gebstand emne søgning Voteba14Ultimativ gebstand emne søgning Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Ultimativ gebstand emne søgning

5 deltagere

Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Dust Ons 29 Jan 2020 - 10:26

Hej alle sammen Very Happy

Med tilladelse fra vores dejlige admins, har jeg fået lov til at gå efter den ultimative genstand, kaldet Miliaks heart, og sågar lave et hyggeligt emne ud af det, men som i nok kan regne ud, kan jeg ikke lave et emne, uden en god emne partner at skrive med, og derfor er jeg nu her. ^^
Jeg leder efter en emnepartner, der bære nysgerrigheden til at lede efter en sjælden genstand som denne, og har viljen til at kæmpe mod hvad end vi møder af fare, for at nå frem til målet. Dette kan også medbringe, at vi finder nogle ruiner, der indtil nu ikke er blevet opdaget, så hvis du føler dig som en nysgerrig sjæl, der gerne vil på eventyr, kom da frit og frejdigt. Jeg tænker samtidig også, at dette kunne skabe et godt venskab mellem vores karaktere, når emnet endelig når sin ende Very Happy

Udover dette unikke emne, søger jeg også efter andre emner, så hvis lige dette emne ikke er noget for dig, er jeg også åben overfor andre ideer, af alle former, så vær endelig ikke bange, for at komme med alternativer Very Happy
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Dust Tors 30 Jan 2020 - 15:46

Emnet der omhandler den ultimative genstand er blevet taget, men jeg er stadig åben for emner, hvis nogen er interesseret Very Happy
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Mikhail Tors 30 Jan 2020 - 19:20

Vil med glæde emne med dig på andre karakterer, nu min interesse forbåde darren og amos desværre faldt så de blev slettet. men tilbyder gerne min nye dødsengel her, hvis Dust skal møde sådan én. Smile
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Alanis Tors 30 Jan 2020 - 22:35

jeg stiller gerne Alanis til rådighed, hvis han har lyst til at møde hende ^^

_________________
Ultimativ gebstand emne søgning Untitl10
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Alanis
Alanis

Antal indlæg : 130
Reputation : 0
Bosted : I et af Marcus huse i Doomsville Rotten Root District
Evner/magibøger : Ingen endnu

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Dust Tors 30 Jan 2020 - 23:50

Ezekiel:
Jeg er frisk ^^ jeg tænker på at vores karaktere kunne mødes under spøjse forhold, foreksempel ved at nogen dør omkring ham, eller noget lignende, der kunne tiltrække din karakter, blot for at de skaber en gensidig nysgerrighed omkring hinanden og hvad de begge er for en? ^^

Alanis:
Hvis du har lyst, kunne vi gå efter et emne, hvor de mødes af en eller anden årsag, hvor Dust så gerne vil hjælpe hende, på vej mod et bedre liv, men hvor han er nød til at vinde hendes tillid? ^^

Mine ideer er bare hvad jeg umiddelbart kan komme på, så sig endelig til, hvis i har andre forslag XD
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Mikhail Fre 31 Jan 2020 - 12:14

altså død i sig selv tiltrækker ham ikke så meget (medmindre han selv forårsager den), det er mere omstændighederne omkring... så hvis det LIGE er sket og var noget voldsomt så han kunne fornemme smerten... SÅ er han den der kommer x'D
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Dust Fre 31 Jan 2020 - 13:03

Ezekiel:
Så kan det godt være det måske er i overkanten, medmindre Dust deltager i en mindre krig, eller virkelig går til den af en eller anden årsag XD hvad så med et tilfældigt møde, mens Dust finpudser brugen af sine nye egenskaber, hvor de så falder i snak? Dust kunne prøve at hjælpe Ezekiel, med at lære lidt mere om at trække sine vinger ind, omend det måske bare bliver en begyndelse, på hans vej mod at lære det (:
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Alanis Fre 31 Jan 2020 - 17:46

Dust skrev:Ezekiel:
Jeg er frisk ^^ jeg tænker på at vores karaktere kunne mødes under spøjse forhold, foreksempel ved at nogen dør omkring ham, eller noget lignende, der kunne tiltrække din karakter, blot for at de skaber en gensidig nysgerrighed omkring hinanden og hvad de begge er for en? ^^

Alanis:
Hvis du har lyst, kunne vi gå efter et emne, hvor de mødes af en eller anden årsag, hvor Dust så gerne vil hjælpe hende, på vej mod et bedre liv, men hvor han er nød til at vinde hendes tillid? ^^

Mine ideer er bare hvad jeg umiddelbart kan komme på, så sig endelig til, hvis i har andre forslag XD

Allerede mange der vil redde hende fra hendes liv, så synes det ville gå hen og blive lidt kedeligt.. Hun endda alligevel med at gøre sit liv værre, ved at flytte ind i et af Marcus huse.. så tænkte på om vi ikke skulle finde på noget andet Razz

_________________
Ultimativ gebstand emne søgning Untitl10
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Alanis
Alanis

Antal indlæg : 130
Reputation : 0
Bosted : I et af Marcus huse i Doomsville Rotten Root District
Evner/magibøger : Ingen endnu

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Genevira Fre 31 Jan 2020 - 18:26

Stiller gerne Genevira til rådighed, hvis du føler, du kan bruge hende til noget på et tidspunkt xD

_________________
~And all shall love me and despair~
Genevira
Genevira

Antal indlæg : 465
Reputation : 2
Bosted : På borgen i Doomsville
Evner/magibøger : Charm Speak*

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Dust Fre 31 Jan 2020 - 21:04

Alanis:
Oh poop, så det nok en god ide, vi finder noget mere passende XD
Jeg kan se din karakter ikke har nogen evne, og det er noget min karakter kan hjælpe med, hvis du endelig skulle have lyst til den slags, men som altid skal evner lige køres forbi admins, og godkendes, før de kan komme på banen. Vi kunne lave et emne, der tidsmæssigt, ligger tæt på mit emne med den episke genstand, hvor Dust stadig er i gang med at vende sig til det han får af genstanden, og derfor opføre sig ekstra spøjst, i forhold til hvad han plejer ^^ på den måde kan de mødes, og måske få et lille eventyr ud af, at han prøver at lære sine nye egenskaber, samt at han prøver at blive bekendt med at dele sit hoved, med et andet væsen (:

Genevira:
Jeg har faktisk fulgt lidt med i dit emne med Kat, og foreslået til hende, at jeg kunne hjælpe med en rejsekåbe, din karakter kunne bruge til at rejse i dagtimerne med. Hun nævnte at hun lige ville spørge dig, om det var okay at jeg kom med i emnet, ellers tilbød jeg at hun bare kunne komme ned i hans hule, og hente sådan en genstand, men alt efter hvad du har lyst til, kan vi spille på det ^^
Hvis vores karaktere ikke møder hinanden, kan vi lave et hvor vi bliver introduceret, tildels fordi Dust genkender kåben, og hvis de mødes kan vi lave et, hvor de bliver bekendt med hinanden, på deres eget lille eventyr Very Happy
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Genevira Fre 31 Jan 2020 - 21:06

Altså for min skyld, så er du mere end velkommen til at joine mit og Kats emne ^^. Det kunne være hyggeligt xD

_________________
~And all shall love me and despair~
Genevira
Genevira

Antal indlæg : 465
Reputation : 2
Bosted : På borgen i Doomsville
Evner/magibøger : Charm Speak*

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Dust Fre 31 Jan 2020 - 23:10

Så kan vi jo starte der XD jeg skriver til Kat, så hun ved hun skal introducere mig, og så popper jeg bare ind efter hende Very Happy
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Alanis Lør 1 Feb 2020 - 1:29

Dust skrev:Alanis:
Oh poop, så det nok en god ide, vi finder noget mere passende XD
Jeg kan se din karakter ikke har nogen evne, og det er noget min karakter kan hjælpe med, hvis du endelig skulle have lyst til den slags, men som altid skal evner lige køres forbi admins, og godkendes, før de kan komme på banen. Vi kunne lave et emne, der tidsmæssigt, ligger tæt på mit emne med den episke genstand, hvor Dust stadig er i gang med at vende sig til det han får af genstanden, og derfor opføre sig ekstra spøjst, i forhold til hvad han plejer ^^ på den måde kan de mødes, og måske få et lille eventyr ud af, at han prøver at lære sine nye egenskaber, samt at han prøver at blive bekendt med at dele sit hoved, med et andet væsen (:

Genevira:
Jeg har faktisk fulgt lidt med i dit emne med Kat, og foreslået til hende, at jeg kunne hjælpe med en rejsekåbe, din karakter kunne bruge til at rejse i dagtimerne med. Hun nævnte at hun lige ville spørge dig, om det var okay at jeg kom med i emnet, ellers tilbød jeg at hun bare kunne komme ned i hans hule, og hente sådan en genstand, men alt efter hvad du har lyst til, kan vi spille på det ^^
Hvis vores karaktere ikke møder hinanden, kan vi lave et hvor vi bliver introduceret, tildels fordi Dust genkender kåben, og hvis de mødes kan vi lave et, hvor de bliver bekendt med hinanden, på deres eget lille eventyr Very Happy


Uuuuh aner ikke hvad hendes evne skal være endnu, har en lille idé men ved endnu ikke om jeg går med den.. men vi kan stadig lave det emne, altså hvor han prøver at hjælpe hende med at finde sin evne.. men hun er overbevist om at hun ikke har en, også kan vi se hen af vejen om jeg beslutter mig for hvilken evne hun skal have Razz

_________________
Ultimativ gebstand emne søgning Untitl10
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Alanis
Alanis

Antal indlæg : 130
Reputation : 0
Bosted : I et af Marcus huse i Doomsville Rotten Root District
Evner/magibøger : Ingen endnu

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Dust Lør 1 Feb 2020 - 1:51

Om hun har en evne gemt i sig, eller om hun vil have en, som Dust kan tilbyde hende, så kan vi starte her Very Happy
Har du noget ønske om et sted, emmet skal foregå? Personligt tænkte jeg på en by, eller noget i den retning, så de ikke bare står og kukkelure ude i en skov XD
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Alanis Lør 1 Feb 2020 - 2:37

Dust skrev:Om hun har en evne gemt i sig, eller om hun vil have en, som Dust kan tilbyde hende, så kan vi starte her Very Happy
Har du noget ønske om et sted, emmet skal foregå? Personligt tænkte jeg på en by, eller noget i den retning, så de ikke bare står og kukkelure ude i en skov XD

Ja det kan vi altid finde ud af hen af vejen ^^
nej har ikke et specielt sted jeg ønsker, men vi kan godt tage i byen ^^ vil du lave det?

_________________
Ultimativ gebstand emne søgning Untitl10
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Alanis
Alanis

Antal indlæg : 130
Reputation : 0
Bosted : I et af Marcus huse i Doomsville Rotten Root District
Evner/magibøger : Ingen endnu

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Dust Lør 1 Feb 2020 - 9:25

Det er bare iorden, og jeg starter det gerne Very Happy
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Katrina Lør 1 Feb 2020 - 17:22

Genevira skrev:Altså for min skyld, så er du mere end velkommen til at joine mit og Kats emne ^^. Det kunne være hyggeligt xD

silent Sorry Gene, glemte at skrive til dig omkring det... Sad
Har været og er stadig ret optaget af min skoleopgave..

Men skal nok finde på noget i mit næste svar så Dust kan komme med Very Happy

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Mikhail Søn 2 Feb 2020 - 1:43

Dust skrev:Ezekiel:
Så kan det godt være det måske er i overkanten, medmindre Dust deltager i en mindre krig, eller virkelig går til den af en eller anden årsag XD hvad så med et tilfældigt møde, mens Dust finpudser brugen af sine nye egenskaber, hvor de så falder i snak? Dust kunne prøve at hjælpe Ezekiel, med at lære lidt mere om at trække sine vinger ind, omend det måske bare bliver en begyndelse, på hans vej mod at lære det (:

sure, det lyder fint :3 er det noget jeg kan lokke dig til at lave? Hvor er ikke så vigtigt da han er ved at udforske så meget af verden som han kan.
Mikhail
Mikhail

Antal indlæg : 156
Reputation : 0
Bosted : Doomsville, Angerforge District.
Evner/magibøger : The Book of Death.

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Dust Søn 2 Feb 2020 - 9:54

Det kan jeg sagtens ^^
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Ultimativ gebstand emne søgning Empty Sv: Ultimativ gebstand emne søgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum