Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Ny søgning for ultimativ genstands emnet EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
Ny søgning for ultimativ genstands emnet EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
Ny søgning for ultimativ genstands emnet EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Ny søgning for ultimativ genstands emnet EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Ny søgning for ultimativ genstands emnet EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Ny søgning for ultimativ genstands emnet EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
Ny søgning for ultimativ genstands emnet EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
Ny søgning for ultimativ genstands emnet EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
Ny søgning for ultimativ genstands emnet EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
Ny søgning for ultimativ genstands emnet Voteba13Ny søgning for ultimativ genstands emnet Voteba14Ny søgning for ultimativ genstands emnet Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

Ny søgning for ultimativ genstands emnet

Go down

Ny søgning for ultimativ genstands emnet Empty Ny søgning for ultimativ genstands emnet

Indlæg af Dust Tors 19 Mar 2020 - 0:41

Hej alle ^^

For lidt tid tilbage, lavede jeg en emne søgning, for at finde en partner til et emne, der omhandlede en ultimativ genstand. Det lykkedes mig dengang at finde en partner, men siden denne er forsvundet, før hun nåede at svare, ønsker jeg nu at finde en ny, så dette emme kan komme i gang ^^
Emnet handler om, at finde Miliaks hjerte, i nogle ruiner der indtil dette emne ikke er blevet fundet før, i tunnelerne under ørken området uden for Sunfury city. I dette emne vil der forekomme fælder, og potentielt farlige situationer, så det foreslås fra min side af, at bringe en karakter på banen, som kan håndtere den slags, på den ene eller den anden måde, men det er ikke et krav ^^

Jeg plejer sjældent at have krav til mine emner, men i lige dette tilfælde har jeg et par enkelte:
-staver fornuftigt
-svare inden for rimelig tid, så emnet ikke dør ud
-giver modstykke, så vi har masser af sjov ^^

Jeg håber nogen er friske, da jeg rigtig gerne vil have det emne i gang, nu hvor det er blevet forsinket så længe ^^
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum