Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
En frisk lille emne søgning
Side 1 af 1
En frisk lille emne søgning
Hej alle sammen
Jeg sidder med en lille emne ide på hjerte, som jeg håbede at kunne føre ud i livet, så hvad bedre end en emne søgning, for at høre om nogen er med på den?
Min ide er reelt set, at min Renata godt kunne bruge en(eller flere) person, som hun fast kunne spise fra. Dette ville så være en person, der spiser godt, ikke nødvendigvis så personen bliver overvægtig, men at de spiser med henblik på at gøre dem selv, til et nærende måltid for Renata.
Hvordan deres forhold opstår, kan vi selvfølgelig snakke nærmere om, og alt efter hvordan karakterenes forhold ender med at være, kan Renata sørge for enten budget til mad, maden selv eller hvad der nu skal til. Jeg har dog gjort mig nogle tanker:
Dette kan være et slave/ejer forhold, med et indbyrdes forhold vi kan snakke om.
Min Renata kan have samlet din karakter op fra gaden, enten fordi denne er skadet, junkie, eller på anden vis har brug for hjælp, og hun ser muligheden for at udnytte dette, til sin egen fordel.
En uforudset hændelse bringer vores karaktere sammen, de falder i snak, og laver en aftale om foreksempel kost og logi, i bytte for blod.
Jeg er åben over for andre ideer og forslag, til dette specifike emne, og håber nogen - måske flere - er friske på det
Jeg er også åben overfor andre emne ideer, hvis der er noget andet i hellere vil
På forhånd tak for jeres tid
Jeg sidder med en lille emne ide på hjerte, som jeg håbede at kunne føre ud i livet, så hvad bedre end en emne søgning, for at høre om nogen er med på den?
Min ide er reelt set, at min Renata godt kunne bruge en(eller flere) person, som hun fast kunne spise fra. Dette ville så være en person, der spiser godt, ikke nødvendigvis så personen bliver overvægtig, men at de spiser med henblik på at gøre dem selv, til et nærende måltid for Renata.
Hvordan deres forhold opstår, kan vi selvfølgelig snakke nærmere om, og alt efter hvordan karakterenes forhold ender med at være, kan Renata sørge for enten budget til mad, maden selv eller hvad der nu skal til. Jeg har dog gjort mig nogle tanker:
Dette kan være et slave/ejer forhold, med et indbyrdes forhold vi kan snakke om.
Min Renata kan have samlet din karakter op fra gaden, enten fordi denne er skadet, junkie, eller på anden vis har brug for hjælp, og hun ser muligheden for at udnytte dette, til sin egen fordel.
En uforudset hændelse bringer vores karaktere sammen, de falder i snak, og laver en aftale om foreksempel kost og logi, i bytte for blod.
Jeg er åben over for andre ideer og forslag, til dette specifike emne, og håber nogen - måske flere - er friske på det
Jeg er også åben overfor andre emne ideer, hvis der er noget andet i hellere vil
På forhånd tak for jeres tid
Renata- Antal indlæg : 152
Evner/magibøger : Metalmancer
Lignende emner
» frisk på emne med sky shapeshifter
» Ultimativ gebstand emne søgning
» Chioni Søger - Emne Søgning!
» Emne søgning efter længere pause
» Keep an open mind and you'll see the wonders of the world - emne søgning
» Ultimativ gebstand emne søgning
» Chioni Søger - Emne Søgning!
» Emne søgning efter længere pause
» Keep an open mind and you'll see the wonders of the world - emne søgning
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth