Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
En frisk lille emne søgning EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
En frisk lille emne søgning EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
En frisk lille emne søgning EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
En frisk lille emne søgning EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
En frisk lille emne søgning EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
En frisk lille emne søgning EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
En frisk lille emne søgning EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
En frisk lille emne søgning EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
En frisk lille emne søgning EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
En frisk lille emne søgning Voteba13En frisk lille emne søgning Voteba14En frisk lille emne søgning Voteba15 
Genevira
En frisk lille emne søgning Voteba13En frisk lille emne søgning Voteba14En frisk lille emne søgning Voteba15 
Jake
En frisk lille emne søgning Voteba13En frisk lille emne søgning Voteba14En frisk lille emne søgning Voteba15 
Valentine
En frisk lille emne søgning Voteba13En frisk lille emne søgning Voteba14En frisk lille emne søgning Voteba15 
Edgar
En frisk lille emne søgning Voteba13En frisk lille emne søgning Voteba14En frisk lille emne søgning Voteba15 
Abigail
En frisk lille emne søgning Voteba13En frisk lille emne søgning Voteba14En frisk lille emne søgning Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

En frisk lille emne søgning

Go down

En frisk lille emne søgning Empty En frisk lille emne søgning

Indlæg af Renata Tors 27 Jul 2023 - 18:54

Hej alle sammen  Razz

Jeg sidder med en lille emne ide på hjerte, som jeg håbede at kunne føre ud i livet, så hvad bedre end en emne søgning, for at høre om nogen er med på den?  Very Happy

Min ide er reelt set, at min Renata godt kunne bruge en(eller flere) person, som hun fast kunne spise fra. Dette ville så være en person, der spiser godt, ikke nødvendigvis så personen bliver overvægtig, men at de spiser med henblik på at gøre dem selv, til et nærende måltid for Renata.
Hvordan deres forhold opstår, kan vi selvfølgelig snakke nærmere om, og alt efter hvordan karakterenes forhold ender med at være, kan Renata sørge for enten budget til mad, maden selv eller hvad der nu skal til. Jeg har dog gjort mig nogle tanker:
Dette kan være et slave/ejer forhold, med et indbyrdes forhold vi kan snakke om.
Min Renata kan have samlet din karakter op fra gaden, enten fordi denne er skadet, junkie, eller på anden vis har brug for hjælp, og hun ser muligheden for at udnytte dette, til sin egen fordel.
En uforudset hændelse bringer vores karaktere sammen, de falder i snak, og laver en aftale om foreksempel kost og logi, i bytte for blod.

Jeg er åben over for andre ideer og forslag, til dette specifike emne, og håber nogen - måske flere - er friske på det  Very Happy

Jeg er også åben overfor andre emne ideer, hvis der er noget andet i hellere vil  Razz

På forhånd tak for jeres tid  I love you
Renata
Renata

Antal indlæg : 139
Reputation : 1
Bosted : Hvorend jeg nu har lyst.
Evner/magibøger : Metalmancer

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum