Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba13Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba14Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba15 
Lori
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba13Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba14Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba15 
Lenore
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba13Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba14Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba15 
Genevira
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba13Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba14Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba15 
Celenia
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba13Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba14Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba15 
Renata
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba13Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba14Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba15 
Jake
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba13Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba14Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba15 
Abigail
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba13Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba14Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba15 
Elizabeth
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba13Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba14Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba15 
Madelena Gray
Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba13Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba14Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed)

Go down

Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed) Empty Om grupper af speciale karakterer (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Tors 13 Feb 2020 - 8:48

Hej alle!

Denne nyhed bliver lidt lang, men jeg håber I vil læse med alligevel.
Først nogle små servicemeddelelser til både nye som gamle. Disse er ting der er sket over den sidste uge eller to, for flere brugere. Det er ikke en løftet pegefinger - blot påmindelser og servicemeddelelser til hvordan vi gør tingene på Underworld. På forhånd tak! Smile

- Moderators kan ikke skrive faceclaims ind. Det vil derfor springe et trin over, hvis I sender det direkte til en administrator. Husk yderligere at skrive til en administrator, når I sletter en bruger, med dens gamle faceclaim. Dette sikrer vi får slettet faceclaims på listen.

- Husk ikke kun at melde jer ind i "vil godkendes" når I er klar, husk også at melde jer ind i den racegruppe I gerne vil være en del af.

- Uanset om man skriver sin egen specialrace/blandingsrace eller om man deltager I en race, der er beskrevet, ønsker administrators en ansøgning. Det er ikke nok at skrive "Læs min profil", da vi sætter ansøgningen ind på vores hemmelige forum og læser den igennem sammen. Skriv evt. til en administrator og hør hvor mange dele af ansøgningen I behøver udfylde, hvis I ansøger til en allerede eksisterende racebeskrivelse.

Debattråden om hvor I får jeres nyheder:
Som de fleste af jer måske har opdaget, har jeg startet en debat-tråd omkring, hvordan brugerne på UW bliver opdateret om det nyeste på siden. Tusind tak til alle der har deltaget, enten i afstemningen eller ved at besvare mine spørgsmål!
Jeg kan se flertallet læser med på hjemmesiden, eller på discord. Derfor vil vi umiddelbart ikke ændre noget i vores informations-system. Smile

Som nye eller tilbagevendende brugere måske kan finde nyttigt, så forventer vi IKKE I læser ALLE nyheder der er dukket op siden I blev inaktive/ikke var på siden. Vi forventer blot I læser den nyeste, eller eventuelt de 2-3 nyeste. Jeg kan yderligere anbefale at snakke med de andre brugere/moderators/administrators om hvad der er sket på siden.

Vi fik en kommentar om at blive bedre til at skrive en oversigt over, hvad et afsluttet world-event har haft af påvirkning in-game. Det er en god ide og noget jeg tror vi vil prøve at blive bedre til i fremtiden! Smile

Hvis nogen ønsker at finde debat-tråden (I er stadig velkommen til at skrive jeres meninger derinde), så finder I den HER!

Grupper af specielle karakterer:
Og nu til sagens kerne!

Som mange af jer har opdaget, er der kommet liv i en gruppe af special-race karakterer kaldet "dødssynderne". Racen blev godkendt for længe siden, af en bruger der desværre er inaktiv i øjeblikket og har været det i lang tid. Derfor eksisterer dødssynderne alligevel, og næsten alle pladser er taget. Der er 7 i alt.
Dødssynderne fik i sin tid en speciel tilladelse til at oprette sig, UDEN at de koster en plads på vores begrænsede 10 pladser af specialracer på siden. Dengang blev det vurderet som en sjov og kreativ ide, som brugerne virkede meget entusiastiske omkring - så vi valgte at sige ja til dem.

Med deres genoplivelse og nye spil, er der også andre brugere der har overvejet andre grupperinger af karakterer. Moderators og administrator har snakket sammen om dette, og vi er nået frem til at vi foreløbig IKKE ønsker at sige ja til disse ideer.
Det kan virke som en nedern beslutning, kombineret med "hvorfor må de, når vi ikke må?", så derfor vil jeg gerne forklare hvorfor:

- Specielle grupperinger af karakterer er som regel specielle både i deres historie og evner. Vi er bange for hvilken indvirkning det vil have på UWs generelle historie, samt hvordan magtbalancen vil blive rykket i spillet generelt. Derudover har disse grupper en tendens til at være en anelse OP, hvilket muligvis også kan rykke ved balancen i spillet. Vi tror ikke UWs historie kan bære så mange grupperinger, der alle har en special betydning i UWs historie.

- Vi er bekymrede for at for mange grupperinger skaber grupper på siden. Og ikke den gode slags: Men mere den slags hvor man enten er en del af gruppen eller ej. Det er heldigvis ikke noget vi har problemer med lige nu, men vi er bekymrede for hele UWs spil bliver fordelt i disse grupper, hvilket aldrig har eller vil være meningen.

- Vi er bekymrede for racefordelingen, da mange af de foreslåede grupperinger ville gå ind under specialracer. Det har aldrig været meningen af specialracer skulle udgøre så mange spillere, da vi også gerne vil have spil til vores almindelige racer.

Det kan være vi vælger at åbne op for ideen senere, men først vil vi gerne udfylde dødssynderne og se hvordan det går med dem, både off-game og in-game.

Derfor opfordre vi i stedet folk til at oprette deres egne specialracer, eller almindelige racer med evner der passer til det, som I gerne vil. Det er vi selvfølgelig altid behjælpelige med. Smile

Som en sidenote kan jeg også fortælle at der er et ønske fra dødssyndernes side, som vi adminis og mods har valgt at godkende:
Vi foreslår venligst at folk IKKE opretter karakterer der kan nøjagtig det samme som dødssynderne, da det lidt ødelægger ideen bag dødssynderne, og kan påvirke deres spil på en ærgerlig måde. Dette kan man måske sige gælder generelt for alle specialracer: Vis hensyn til hinanden og skriv til hinanden om I evt. må en låne en ide, før I gør noget.
Det vil selvfølgelig være fuldt tilladt at oprette karakterer, hvis evner minder om dødssyndernes - men vi håber I vil vise hensyn til hinandens spil og ikke oprette evner, der minder fuldstændig om deres. Smile

DET var en lang besked i dag. Jeg håber I får tygget jer igennem den!
Og så håber vi på jeres forståelse hvad disse problematikker angår. Tak for at læse med! Smile

Mvh
- Sean
På vegne af admin- og moderatorteamet.






_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10211
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum