Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba13så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba14så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba15 
Genevira
så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba13så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba14så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba15 
Jake
så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba13så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba14så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba15 
Valentine
så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba13så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba14så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba15 
Edgar
så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba13så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba14så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba15 
Abigail
så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba13så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba14så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

så er alt ordnet igen - Arason

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 21:09

"okay er du sikker på at jeg skal bære dig måske skulle du holde fast så og ´kloken den må være 17,00 skal vi smutte op til mig nu så eller vil den uartig pige blive her" svarde han med et drilende smil i det han kyset hende på halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 21:28

hun lavede lyde og kyssede ham på munden med et smil på sine læber og rør hans kind og holde rom ham, ''bær mig hjem skat'' hviskede hun frækt i hans øre og smielde mod ham og nussede hans kind blidt og kærligt og slapper af med et smil på sine læber...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 21:37

"okay din fræke tøse" svarde han og gik med hende mod kroen imens han smile frækte til hende i det han gik ind på kroende og oppe på hans værlse og smidt hende i sengen hvor han bag eftter lagde sig ved siden af hende og kyset hende på halsen og panden mens han nusede hendes kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 21:52

hun så på ham med et smil og nød han kysser hende på halsen og smilede stillle og lææner sig ind til hende og kysser ham under øret og smiler stille og så på dme med et smil på sine læber og slapper af og kysser ham ned af halsen med et smil på sine læber og slapper af med et smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 21:55

"nå hvad ville du nu din frække tøs" sagde han eftter han havde nyde hendes kys og smilte drilende i det han smilte til hende og slapet af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 22:02

hun smilede og satte sig oven på ham med et smil på sine læber, ''jeg har tænkt mig at være din frække pige hvis du vil ha mig alså'' hviskede hun sexede i hans øre....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 22:15

"ja det kan du tro" svarde han lavmælt og kiget op på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 22:23

hun så åp ham med et smil og lagde sig oven på hende med et smil å sine læeber og rør ved hans brystkasse og får tøjet på hans overkrop af og smiler mod ham med et smil på sine læber..... hun kunne mærke noget mod sin underkrop og rødmede meget over det...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 22:26

han tog hendes bluse af og smilte op til hende da han kunne mærke der komme en bule i hans underliv han smilte en lide smule og bliv så lidt flove i det hun jo sad på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 22:28

hun smilede og kysser ham på munden med et smil på sine læber og slapper af med et smil, hun så på sin kæreste og kysser ham ned af halsen og rødmer, ''du skøn'' hviskede hun med et smil på sine læber...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 22:35

"det er du også"hviskete han og blinket frækt til hende "nå hvad ville den fræke tøse gøre nu" sagde han med et lille frækt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 22:37

hun så på ham og rørte hendes kind blidt og roligt, og rørte ved hans lem og smilede stille og slapper af med et smil og slikker ham på brystkassen og smiler sødt til ham med et smil....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 22:41

"uhm det er dejlige bare blive ved" sagde han imens han stønde på grund af hans lem blive støre af det hun gjorde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 22:46

hun smiler og åbner hans bukser og smiler, ''waow den er stor'' hviskede hun nervøst og rødmede og rørte ved den med et smil.. ''ov mig at være forsigtig'' bedte hun...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 22:48

"skal jeg nok "svarde han og smilte en lille smule nervøse i det hun åbnede hans bukser sparkede han hans støvler af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 22:58

hun smilede g tog hans bukser af og holdte om hende og krammer hende med et smil på sine læber og slikker på langs hans mave muskler... hun smilede stille og så på ham med et smil på sine lælber og rør ve hans lem imens og smielr stillle...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 22:59

"uhm oh det er fantastisk" sagde han og kyset hende på maven mens han stønet nyde det hun gjorde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 23:03

hun rødmede og rørte hans kind, ''tja så ved vi jo at jeg er god'' sagde hun glad og kysser ham på halsen og laver selv lyde af det og gisper ''arason jeg er lidt nervøs'' sagde hun med et smil på sine læber...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 23:06

"hm det er jeg også men jeg trode ikke den frække pige gik ind for det" svarde han med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 23:10

hun smielde og kyssede ham på munden med et smil og rør ved hendes hals med et smil påsine læber og rør ved hans lem og begynder at give ham et handjob og smiler stillle og slapper af med et smil på sine læber...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 23:12

"uhm det føles dejliget" sagde han og begyndte at stønne mens hun gav ham et handjob

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 23:14

hun bed sig i læben og holde rom sig selv med et smil på sine læber og slapper af, ''jeg er glad for du nyder det her'' hviskede hun med en hæs sexede stemme, hun så på ham med et smil på sine læber og så ned i jordern....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 23:19

"oh ja det føles så godt" svarde han og stønet forsæt mens han sendt hende et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 23:22

hun rødmer og bed sig i læben og tog hans lem blidt i munden og rødmer og begynder at give ham et blowjob og nyder det og lader sin tunge cirkulere omkring hans lems hovede og rødmer over det da det er hendes første gang...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Gæst Fre 27 Jul 2012 - 23:27

da hun begyndte meed det stønet han endenu mere "åh ja åh ja" sagde han i det hun gav ham et blowjob

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så er alt ordnet igen - Arason - Page 2 Empty Sv: så er alt ordnet igen - Arason

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum