Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Jeg søger et emne! Og du er lige den rigtige.
3 deltagere
Side 1 af 1
Jeg søger et emne! Og du er lige den rigtige.
Jeg søger en til at emne med! Og ligegyldigt hvem du er, så skal det nok blive fedt!
Mazikeen er leder af nogle lejesoldater, men min kreativitet og din, kan med garanti sagtens finde en grund, at lave et plot, selv hvis det koncept ikke perfekt passer som hånd i handske.
Jeg er til action, spænding, drama, uhygge og alt andet, så kom og leg glad med!
Jeg er også ejer af Riek Cún brugeren.
Jeg har ingen krav til erfaring eller skrive evne, bare lysten til at udforske fedt spil.
Jeg skriver i mellem-lang længde, men du skriver bare hvad end du føler passer.
Hav en skøn dag!
Mazikeen er leder af nogle lejesoldater, men min kreativitet og din, kan med garanti sagtens finde en grund, at lave et plot, selv hvis det koncept ikke perfekt passer som hånd i handske.
Jeg er til action, spænding, drama, uhygge og alt andet, så kom og leg glad med!
Jeg er også ejer af Riek Cún brugeren.
Jeg har ingen krav til erfaring eller skrive evne, bare lysten til at udforske fedt spil.
Jeg skriver i mellem-lang længde, men du skriver bare hvad end du føler passer.
Hav en skøn dag!
Mazikeen- Antal indlæg : 18
Evner/magibøger : Kan gøre sig selv til en bjørn. (Kan hun naturligt, fordi hun er formskifter) men når hun gør det, så er den meget stærkere og mere udholden end normale bjørne. Men som svaghed til evnen, så er hun ekstremt voldlig i bjørneform, og går amok på alle levende ting, fjender, venner og fremmede i lige mængder. hvis det lever, så hader Mama Bear det.
Sv: Jeg søger et emne! Og du er lige den rigtige.
Velkommen til
Du skal værevelkommen til at lave et emne med Kat her. Hun er ofte i Sunfury, hvor hun er leder af handelshuset "New Hope".
Er frisk på lidt af hvert, med undtagelse af romantik og død
Du skal værevelkommen til at lave et emne med Kat her. Hun er ofte i Sunfury, hvor hun er leder af handelshuset "New Hope".
Er frisk på lidt af hvert, med undtagelse af romantik og død
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"
Fedt! Hvad sælger hun i New Hope? bare af nysgerrighed
Evner/magibøger : Kan gøre sig selv til en bjørn. (Kan hun naturligt, fordi hun er formskifter) men når hun gør det, så er den meget stærkere og mere udholden end normale bjørne. Men som svaghed til evnen, så er hun ekstremt voldlig i bjørneform, og går amok på alle levende ting, fjender, venner og fremmede i lige mængder. hvis det lever, så hader Mama Bear det.
Hullo ^^. Man skulle tro, at jeg havde nok emner i gang efterhånden xD. MEN. Jeg stiller gerne Juniper eller Genevira til rådighed for dig, hvis du kan bruge dem til noget ^^.
Bosted : Hun lader til at eje villaer eller andre former for boliger alle mulige steder. Lige nu opholder hun sig primært i Aquener.
Evner/magibøger : Decay
Jeg er meget frisk på at emne med dig Juniper Hvem end af dine karakterer du vil bruge, er fint for mig:D
Hvad skal emnet handle om?
Hvad skal emnet handle om?
Smider lige en pm til dig ^^
Bosted : Hun lader til at eje villaer eller andre former for boliger alle mulige steder. Lige nu opholder hun sig primært i Aquener.
Evner/magibøger : Decay
Der sælges alt muligt som var tilrådighed i Renæssancen.
En ting de dog virkelig er ved at være kendt for er sorte opaler.
En ting de dog virkelig er ved at være kendt for er sorte opaler.
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"
Kunne godt være Mazikeen skulle købe nogle sorte opaler til at dekorerer hendes fars kiste? Og derfor kigget forbi i Kats butik ^^
Lignende emner
» Søger emne.
» Chioni Søger - Emne Søgning!
» Du kunne ikke lige vente 5 minutter? - Patch//Privat emne//
» Alanis Søger
» Det rigtige sted, et uheldigt tidspunkt...Eller var det omvendt? (Camille, Isabella - Privat)
» Chioni Søger - Emne Søgning!
» Du kunne ikke lige vente 5 minutter? - Patch//Privat emne//
» Alanis Søger
» Det rigtige sted, et uheldigt tidspunkt...Eller var det omvendt? (Camille, Isabella - Privat)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine