Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Update efter meet-up (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Update efter meet-up (Adminnyhed) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Update efter meet-up (Adminnyhed) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Update efter meet-up (Adminnyhed) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Update efter meet-up (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Update efter meet-up (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Update efter meet-up (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Update efter meet-up (Adminnyhed) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Update efter meet-up (Adminnyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba13Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba14Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba15 
Jake
Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba13Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba14Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba15 
Sasha
Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba13Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba14Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba15 
Renata
Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba13Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba14Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba15 
Lenore
Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba13Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba14Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba15 
Genevira
Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba13Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba14Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba15 
Celenia
Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba13Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba14Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba15 
Taliia
Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba13Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba14Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba15 
Madelena Gray
Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba13Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba14Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba15 
Katrina
Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba13Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba14Update efter meet-up (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Update efter meet-up (Adminnyhed)

Go down

Update efter meet-up (Adminnyhed) Empty Update efter meet-up (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Man 22 Nov 2021 - 14:22

Hej alle

Tusind tak for en hyggelig dag, til de af jer der var med til meet-up. Det er altid hyggeligt, og ganske afslappet.
Vi snakker allerede om næste gang, så det kan være vi ikke skal vente et helt år på endnu et meet-up. Det må tiden vise! Smile

Til meet-up blev der snakket om mange ting. Og nogle af tingene vil vi arbejde med her på hjemmesiden. Så for at opdatere alle:

Konge/hersker-rækken:
Mange racer har en kongelig familie/herskere. Men da vi desværre også har mange inaktive brugere, er det ikke unormalt vi skifter herskere/konger fra tid til anden. Og hvad gør man så liiiige?
Den forvirring vil vi gerne prøve at gøre noget ved. Vi vil på admin- og moderator-teamet snakke det igennem, og vende tilbage til jer.
Men højst sandsynligt vil vi et eller andet sted lave en oversigt over tidligere og fremtidige raceledere. Deres navn, måske lidt om deres historie, så man kan spille med på det. Så det hele kan hænge sammen in-game. Og det skal vi nok også bruge jeres hjælp til før eller siden.

Nyt meet-up:
Vi snakkede ikke helt vildt meget om nyt meet-up, men dog lidt: Om hvor det skulle være. Flere var villige til at åbne deres dør for os.
Så mit spørgsmål er egentlig blot:
Hvor skal vi holde det næste gang? Er I tilfredse med Odense, eller skal vi trække det til Jylland eller Sjælland næste gang?
I må selv byde ind med alternativer. Jeg kan nævne det skal være gratis, da vi ikke ønsker besværet i at booke og holde styr på betalinger.
Så vil I gerne lægge plads til/kender et sted, så skriv. Så finder vi ud af hvor det bliver næste gang. Smile

Apropos konger og herskere:
Bare en lille note om, at jeg kan finde på at skrive til visse kongelige/herskere og spørge ind til aktivitet. Kun for dem, vi næsten ikke har set det sidste årstid eller to. Ikke med nogen konsekvens, men blot for at prikke folk på skulderen og minde dem om at holde deres titler i spil. Smile

Jeg vil også generelt opfordre til, at I gerne må bruge chatten her på siden. Den plejer at sprudle med liv.
Personligt har jeg mere tid midt på dagen, end eftermiddag/aften - så har nogle af jer by chance tid midt på dagen, kan det være vi mødes! (Fordi I har selvfølgelig ikke travlt med skole og job...)

Jeg vil også arbejde på at opdatere forskellige lister m.m. igen.

Ellers vil jeg bare ønske alle en god for-jul (og jul til den tid) eller blot gode helligdage/ferie. Og held og lykke med eksamenerne, til alle der skal igennem det! Smile

Mvh
Sean

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10220
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum