Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Look what you made me do! (emnesøgning)
3 deltagere
Side 1 af 1
Look what you made me do! (emnesøgning)
Halli hallo!
Cali er en helt ny bruger, som jeg gerne vil have i spil. Så det betyder...At jeg søger alt og vil alt? xD
Cali lever i fred og fordragelighed i Firewood Village, men hun rejser også relativt ofte til Doomsville. Hun kan også findes i naturen rundt om de to byer, både i sin menneskelige skikkelse eller sin ulveskikkelse.
Jeg har ingen faste planer med hende lige nu, men vil bare gerne have hende i spil.
Familien ejer en butik der sælger håndværk fra lokale håndværkere. Her hjælper Cali til, eller hun tager med ind til Doomsville og hjælper med at sælge eller købe der.
Hun er ung og frisk, nem at få med på eventyr. Hun er lidt vild og ikke bange af sig, foruden hun altid siger ja til en udfordring - næsten, i hvert fald. Hun er dog ikke voldelig eller blodtørstig som udgangspunkt, selv om hun stadig kan få perioder, hvor det er svært for hende at styre sin indre ulv.
Jeg ved ikke hvad jeg mere skal sige...I kan også læse hendes profil! Ellers stil spørgsmål xD
Jeg vil helst have plot-emner, men et tilfældigt eller to kan også gå. Jeg er selv langsom til at besvare emner, så det skal I ikke tænke på!
Kom frisk!
Cali er en helt ny bruger, som jeg gerne vil have i spil. Så det betyder...At jeg søger alt og vil alt? xD
Cali lever i fred og fordragelighed i Firewood Village, men hun rejser også relativt ofte til Doomsville. Hun kan også findes i naturen rundt om de to byer, både i sin menneskelige skikkelse eller sin ulveskikkelse.
Jeg har ingen faste planer med hende lige nu, men vil bare gerne have hende i spil.
Familien ejer en butik der sælger håndværk fra lokale håndværkere. Her hjælper Cali til, eller hun tager med ind til Doomsville og hjælper med at sælge eller købe der.
Hun er ung og frisk, nem at få med på eventyr. Hun er lidt vild og ikke bange af sig, foruden hun altid siger ja til en udfordring - næsten, i hvert fald. Hun er dog ikke voldelig eller blodtørstig som udgangspunkt, selv om hun stadig kan få perioder, hvor det er svært for hende at styre sin indre ulv.
Jeg ved ikke hvad jeg mere skal sige...I kan også læse hendes profil! Ellers stil spørgsmål xD
Jeg vil helst have plot-emner, men et tilfældigt eller to kan også gå. Jeg er selv langsom til at besvare emner, så det skal I ikke tænke på!
Kom frisk!
Cali- Antal indlæg : 61
Evner/magibøger : Krigerens vej, magibog.
Sv: Look what you made me do! (emnesøgning)
Jeg er helt klart frisk med Eli. Hun er selv en vild ulv, der elsker eventyr og den slags!
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
- Antal indlæg : 1549
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing
Sætter gerne Gautham op som emne potentiale
Evt kunne det være noget hvor Cali har en svær periode og er agressiv/voldig, hvor Gautham kan bistå hende i at prøve at kontrollere det?
Evt kunne det være noget hvor Cali har en svær periode og er agressiv/voldig, hvor Gautham kan bistå hende i at prøve at kontrollere det?
Evner/magibøger : Krigerens vej
Awesome!
@Elizabeth - hvordan skal vi få dem til at mødes? Cali er mest oppe omkring Doomsville (Selv om hun KAN rejse, har hun ikke specielt mange grunde til det) og Eli, hvor er hun? Mest nær sunfury eller?
@Gautham
- Det lyder som en fed ide! Hun er jo stadig meget ung. Så det er jeg så frisk på! Spørgsmålet er hvor emnet skal være? Så har jeg intet imod at oprette det
@Elizabeth - hvordan skal vi få dem til at mødes? Cali er mest oppe omkring Doomsville (Selv om hun KAN rejse, har hun ikke specielt mange grunde til det) og Eli, hvor er hun? Mest nær sunfury eller?
@Gautham
- Det lyder som en fed ide! Hun er jo stadig meget ung. Så det er jeg så frisk på! Spørgsmålet er hvor emnet skal være? Så har jeg intet imod at oprette det
vi kan sagtens tage det oppe omkring Firewood/Doomsville, Gautham har gode grunde til at komme der op, de kunne støde mere eller mindre tilfældigt på hinanden, hvor hun er ude i en af hendes mere aggressive tilfælde, og Gautham vil prøve at hjælpe hende med at styre dette
(Han har selv en del erfaring i dette )
(Han har selv en del erfaring i dette )
Det ville være fint! Tænker umiddelbart skoven?
der er også rig mulighed for at flette Gautham ind
Lignende emner
» What if i made it out? -Josh-
» I'm what dreams are made of - Casuel
» Memories are made. _-Angela-_
» Sweet Dreams (Are Made Of This)
» ny start på livet, på en måde ( Fravær )
» I'm what dreams are made of - Casuel
» Memories are made. _-Angela-_
» Sweet Dreams (Are Made Of This)
» ny start på livet, på en måde ( Fravær )
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine