Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Dato for meetup foråret 2023
+2
Althorn
Sean
6 deltagere
Side 1 af 1
Hvornår skal meetup holdes?
Dato for meetup foråret 2023
Hej alle!
Efter at have taget kontakt med @Maeve, er vi nået frem til følgende datoer (se afstemningen).
Vælg den eller de dage I kan være interesserede i. Flertallet vinder, med forbehold for om Maeve pludseligt skal noget en af dagene
Maeve har også givet lov til at folk må overnatte, hvis de selv tager liggeunderlag og dyne/sovepose/hvad man ellers vil bruge med. Det kan aftales nærmere, I skal bare vide muligheden er der.
Dog! ikke overnatningen mellem søndag-mandag, da Maeve skal tidligt op.
I må stemme på alle de dage I kan og vil, I kan altid cancel og stemme igen hvis tingene ændrer sig for jer. Stem kun med 1 bruger.
Alle datoer er i 2023.
Tak
Efter at have taget kontakt med @Maeve, er vi nået frem til følgende datoer (se afstemningen).
Vælg den eller de dage I kan være interesserede i. Flertallet vinder, med forbehold for om Maeve pludseligt skal noget en af dagene
Maeve har også givet lov til at folk må overnatte, hvis de selv tager liggeunderlag og dyne/sovepose/hvad man ellers vil bruge med. Det kan aftales nærmere, I skal bare vide muligheden er der.
Dog! ikke overnatningen mellem søndag-mandag, da Maeve skal tidligt op.
I må stemme på alle de dage I kan og vil, I kan altid cancel og stemme igen hvis tingene ændrer sig for jer. Stem kun med 1 bruger.
Alle datoer er i 2023.
Tak
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Sv: Dato for meetup foråret 2023
Lille spørgsmål herfra; hvordan er det med parkering i nærheden af Maeve? ved KBH kan være et helvede med parkering alt efter området... ^^;
Uanset hvad, så hvis jeg kan den dag det bliver, så kører jeg gerne folk fra Odense, Nyborg, Korsør eller Slagelse af de byer det er meget hurtigt at smutte forbi fra motorvejen jo.
Uanset hvad, så hvis jeg kan den dag det bliver, så kører jeg gerne folk fra Odense, Nyborg, Korsør eller Slagelse af de byer det er meget hurtigt at smutte forbi fra motorvejen jo.
Althorn- Raceleder
- Antal indlæg : 267
Bosted : Forestina, det umiddelbart største af træhusene i det Royale Distrikt.
Evner/magibøger : The Book of Light, Crystal Manipulation.
@Althorn, jeg personligt er åbenbart heldig de gange jeg skal parkere ved lejligheden. Finder nemt en plads. Men alle andre har svært ved det xD området er gratis parkering, og det gør også at mange som ikke borni området, parkerer her alligevel. Man skal dog være opmærksom på, at man skal parkere på min side af Tomsgårdsvej, ellers koster det knaster
her er masser af mad i nærområdet, ellers bruger vi Wolt xD
her er masser af mad i nærområdet, ellers bruger vi Wolt xD
Maeve- Antal indlæg : 223
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese
Lille update!
Så jeg har jo selvfølgelig købt sofa, men er blevet informeret om at den kommer mellem slut april - midt/slut maj ( desværre ingen datoer, det er åbenbart en overraskelse til mig, hvis man spørger firmaet).
Dvs. Der ikke er heeelt så mange siddepladser, hvis vi vælger en dato der i mellem, er der kun 4 stole (skaffer selvfølgelig flere) men Sean og jeg tænkte det ville være smartere at finde en anden dato, hvor vi er sikre på at sofa er kommet frem
Så jeg har jo selvfølgelig købt sofa, men er blevet informeret om at den kommer mellem slut april - midt/slut maj ( desværre ingen datoer, det er åbenbart en overraskelse til mig, hvis man spørger firmaet).
Dvs. Der ikke er heeelt så mange siddepladser, hvis vi vælger en dato der i mellem, er der kun 4 stole (skaffer selvfølgelig flere) men Sean og jeg tænkte det ville være smartere at finde en anden dato, hvor vi er sikre på at sofa er kommet frem
OBS!! Jeg har kst, in case der skulle være allergikere derude, husk benadryl! xD
Må jeg godt ae din kat????? Important question xD
Bosted : Hun lader til at eje villaer eller andre former for boliger alle mulige steder. Lige nu opholder hun sig primært i Aquener.
Evner/magibøger : Decay
@Juniper jeg siger iike nej, men det er ikke sikkert hanner modig nok til at komme frem, når der er så mange mennesker xD
Jeg har det fint med at vente eller finde på et andet sted (som Sean skrev inde på Discord)
Elsker pelsdyr og griber en hver chance for at kæle/nusse dem, når jeg er ude
Min skønne mand har desværre husdyrs-støvmidde-allergi (forkortet til pels-allergi), så det er en letter forbudt zone når jeg er hjemme
Elsker pelsdyr og griber en hver chance for at kæle/nusse dem, når jeg er ude
Min skønne mand har desværre husdyrs-støvmidde-allergi (forkortet til pels-allergi), så det er en letter forbudt zone når jeg er hjemme
Evner/magibøger : Naturbogen
jeg er stadig frisk på at det kan holdes hos os her i Odense hvis det skal være. ellers er jeg også frisk på ny dato, så skal jeg bare sørge for det ikke er en af de weekender med weekend arbejde XD (arbejder hver tredie weekend)
((forresten Althorn her, for dem der ikke har set ham her endnu!))
((forresten Althorn her, for dem der ikke har set ham her endnu!))
Kenji- Antal indlæg : 2
Evner/magibøger : Bloody Mamba - blodmagi bogen.
Hej Kenji/Althorn, for nu har vi aftalt at mødes hos Maeve stadigvæk, d. 29 april, men det tror jeg du har set?
Men tak for tilbuddet.
Men tak for tilbuddet.
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Sean skrev:Hej Kenji/Althorn, for nu har vi aftalt at mødes hos Maeve stadigvæk, d. 29 april, men det tror jeg du har set?
Men tak for tilbuddet.
Ah right. ja det var da over discord nu du siger det. undskyld, mit hoved er lidt meh fordi jeg lige er på 6. dagen af sygdom pt xD
men jo det var heldigvis en weekend jeg også kunne
Kenji- Antal indlæg : 2
Evner/magibøger : Bloody Mamba - blodmagi bogen.
Lignende emner
» Meet-up foråret 2023 - 29 april
» Meetup ny afstemning om dato
» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
» Fastsat dato for meetup! Skriv den i kalenderen!
» Frit- Foråret kommer
» Meetup ny afstemning om dato
» Dato for næste meetup i Jylland (afstemning)
» Fastsat dato for meetup! Skriv den i kalenderen!
» Frit- Foråret kommer
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine