Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» please safe me - Savas
Meetup ny afstemning om dato EmptyIgår kl. 13:42 af Savas

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Meetup ny afstemning om dato EmptyIgår kl. 13:17 af Dr. Trott

» As if anything would change (Valentine)
Meetup ny afstemning om dato EmptyIgår kl. 13:00 af Sean

» Aften a long time - Sean
Meetup ny afstemning om dato EmptySøn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori

» Oh what a circus -Natalie
Meetup ny afstemning om dato EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Meetup ny afstemning om dato EmptySøn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar

» Who am I now?? //Jake//
Meetup ny afstemning om dato EmptySøn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake

» A royal search for knowledge
Meetup ny afstemning om dato EmptyLør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Meetup ny afstemning om dato EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Meetup ny afstemning om dato Voteba13Meetup ny afstemning om dato Voteba14Meetup ny afstemning om dato Voteba15 
Rafaela
Meetup ny afstemning om dato Voteba13Meetup ny afstemning om dato Voteba14Meetup ny afstemning om dato Voteba15 
Lori
Savas
Edgar
Juniper
Sean
Valentine
Madelena Gray
Dr. Trott

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner

Meetup ny afstemning om dato

2 deltagere

Go down

Hvornår kan du komme med til meetup?

Meetup ny afstemning om dato Voteba136%Meetup ny afstemning om dato Voteba15 6% 
[ 4 ]
[ 4 ]
[ 4 ]
Meetup ny afstemning om dato Voteba138%Meetup ny afstemning om dato Voteba15 8% 
[ 5 ]
[ 4 ]
Meetup ny afstemning om dato Voteba133%Meetup ny afstemning om dato Voteba15 3% 
[ 2 ]
[ 5 ]
Meetup ny afstemning om dato Voteba1314%Meetup ny afstemning om dato Voteba15 14% 
[ 9 ]
[ 5 ]
[ 5 ]
Meetup ny afstemning om dato Voteba139%Meetup ny afstemning om dato Voteba15 9% 
[ 6 ]
[ 5 ]
Meetup ny afstemning om dato Voteba139%Meetup ny afstemning om dato Voteba15 9% 
[ 6 ]

Totale stemmer : 64
Tilbage

Meetup ny afstemning om dato Empty Meetup ny afstemning om dato

Indlæg af Sean Ons 5 Jun 2024 - 7:35

Hej alle

Her kommer den nye afstemning til meet-up, da flertallet var åbne for at rykke det til enten august, september eller oktober.

I kender rutinen:
- I kan stemme på alle de dage I kan.
- I kan altid ændre jeres afstemning.
- Vi tager den dag flest kan.

Husk det er i Jylland, hos Kat Smile
Kun lørdagen er på spil denne gang.

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Meetup ny afstemning om dato Empty Sv: Meetup ny afstemning om dato

Indlæg af Katrina Ons 5 Jun 2024 - 8:31

Laughing Jeg har selvfølgelig stemt på alle datoer, da jeg syndes det er nemmere at regne ud hvor mange vi bliver, hvis jeg allerede er talt med i antallet Laughing

Siddepladser
Smile Efter at vi har rykket lidt rundt i stuen, har vi nu 6 stole, en lænestol og 3 bænke, hvor man muligvis kan sidde to sammen.
Pladserne er ud over dem min mand og jeg optager Wink

Overnatning
Vil mene at der er guldplads til 6-8 overnattende - bare husk underlag/luftmadras og sovepose Smile
- Har to foldemadresser som kan lånes, samt en helårsdyne/sommerdyne (alt efter hvilken jeg selv bruger) og et par tæpper som også kan lånes Smile
- Hvis man kan sove i en tilbagelænet lænestol, så er der to som kan lånes Smile

Mad og Drikke
Tænker lidt på at lave Knorrs Indisk risret til aftensmad - hvis der er stemning for det Smile
Ligeledes vil der være drikkevare og snacks Wink Så I behøver ikke at slæbe noget med Smile

Kørselsvejlindning
Adressen er: Grøfthøjparken 163, 16 tv., 8260 Viby J

Inde fra Århus kan man tage følgende 4 busser - alle sammen fra Park Allé ved Rådhuset:

Bus 14 - Grøfthøj => stå af ved Grøfthøjparken eller endestationen (Grøfthøj/Bøgeskov Høvej) - ca. 5-10 min gåtur til højhuset Smile

Bus 11 - Stavstrup => stå af ved Bøgeskov Høvej - ca 5-10 min gåtur til højhuset. (op ad bakke)

Bus 1A - Kolt => stå af ved Ravnsbjergvej/Skanderborgvej - ca 10-15 min gåtur til højhuset Smile

Bus 200 - Skanderborg => stå af ved Ravnsbjergvej/Skanderborgvej - ca 10-15 min gåtur til højhuset Smile

Antal indlæg : 796
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Indlæg af Sean Ons 31 Jul 2024 - 20:26

Da der vedvarende er flertal for d. 21 september, vil jeg foreslå vi gør det til den faste dato. Er det fint @Katrina ? Smile

Sean
Sean
Admin

Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Indlæg af Katrina Tors 1 Aug 2024 - 14:51

Sean skrev:Da der vedvarende er flertal for d. 21 september, vil jeg foreslå vi gør det til den faste dato. Er det fint @Katrina ? Smile

Very Happy det er super fint Very Happy

Har folk nogle tanker omkring aftensmad?
Indisk risret, Lasagne/lasagnette, pull pork eller noget helt andet?

Antal indlæg : 796
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Indlæg af Sean Tors 1 Aug 2024 - 15:25

Det er nok nemmest at snakke over på discord. Men folk må meget gerne skrive her om de regner med at komme eller ej, eller på discord også. Smile

Sean
Sean
Admin

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum