Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
Ehm ... lidt hjælp tak!
:: Brugerhjørnet :: Spørgsmål
Side 1 af 2 • 1, 2
Ehm ... lidt hjælp tak!
Jeg regner med samme regler gælder for bruger som admins, eller er jeg på den forkerte mark?
-Det skal endelig ikke tages ilde op, selvom jeg lyder som en sur gammel mand, jeg undre mig bare
Gæst- Gæst
Sv: Ehm ... lidt hjælp tak!
Jeg må fra det dybeste af mit hjerte beklage, hvis du har følt dig mindre rettigheds fuld end en admin, for det har i sandhed ikke været vores mening at skabe forskel i vores leg, om man er en admin eller ikke-admin.
Rent faktisk er det mig du skal tage over knæet, for at have skabt denne forvirring, for jeg har haft en hensigt om at oprette en nyhed, der forklare at siden nu var åben for emner, hvis man har de nødvendige informationer, som i på nuværende tidspunk gerne skulle have fået. men denne nyhed har jeg nu kigget efter, men den bliv tydeligvis ikke sendt, da jeg prøvede at sende den, og det vil jeg gerne ligge min hånd på hjertet, og undskylde for at jeg ikke finde det formuleret ud til jer...Undskyld
Vi som admins har ventet med at emne, til vi mente i som spillere også kunne begynde, og vil sige det nu... I er velkommen til at begynde jeres emner, hvis i har jeres race på plads, og grundlæggende forståelse for hvordan verden hænger sammen.. disse informationer om verden, er offentligt tilgendelige på siden.
Mange gange undskyld for MIN fejl, på bekostning af jeres leg, det skal ikke gentage sig
Kh
- Isabella
Gæst- Gæst
- Det sker jo en gang imellem, vi er jo kun mennesker ... omme bag skærmen, og så er der jo nogle der fortsætte med det :]
Gæst- Gæst
Sean- Admin
- Antal indlæg : 10266
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Jeg ville bare gerne høre det fra jer selv ... xD
Gæst- Gæst
* griner*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Davs - bare lidt søgen for hjælp <3
» Lidt hjælp, tak - Gautham (fortids emne)
» Livet for en bonde i middelalderen (Lidt hjælp til tiden - Frivillig)
» lidt ferie fra uw sådan lidt skiftene
:: Brugerhjørnet :: Spørgsmål
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata