Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning)
2 deltagere
Side 1 af 1
Skal varulve have en skæbnebestemt mage?
Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning)
Kære alle
I forlængelse med rettelser af alle racerne, er jeg ved at lægge sidste hånd på varulvene. Og er dermed snart klar til at lægge alle racerne op i deres nye opsætning, og for visse af dem, med nogle rettelser!
Dog blev jeg i tvivl med varulvene...
Der blev foreslået til discord-mødet at varulve skulle have skæbnebestemt mage. Altså at de var forudbestemt til at have en bestemt person, som var deres "livs kærlighed". Selvfølgelig kan de sagtens elske og få familie/være sammen med andre. Men nogle varulve ville hige efter at finde den rigtige, og der ville være mulighed for at lave spil med det.
Så vidt jeg forstod behøvede personen ikke også være varulv.
Så...
Vores meget få varulve på siden, og alle andre med en mening: Go or no-go?
Bare en hurtig afstemning. Tak!
I forlængelse med rettelser af alle racerne, er jeg ved at lægge sidste hånd på varulvene. Og er dermed snart klar til at lægge alle racerne op i deres nye opsætning, og for visse af dem, med nogle rettelser!
Dog blev jeg i tvivl med varulvene...
Der blev foreslået til discord-mødet at varulve skulle have skæbnebestemt mage. Altså at de var forudbestemt til at have en bestemt person, som var deres "livs kærlighed". Selvfølgelig kan de sagtens elske og få familie/være sammen med andre. Men nogle varulve ville hige efter at finde den rigtige, og der ville være mulighed for at lave spil med det.
Så vidt jeg forstod behøvede personen ikke også være varulv.
Så...
Vores meget få varulve på siden, og alle andre med en mening: Go or no-go?
Bare en hurtig afstemning. Tak!
- Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Sv: Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning)
Jeg tror faktisk, at jeg missede mødet med varulve... så her kommer et lidt forsinket input xD
Rent biologisk giver det egentlig rimelig god mening for varulve at være meget familieorienterede. Ulve er naturlige flokdyr, og vil helt sikkert søge efter at få stiftet deres egen lille flok, hvis de ikke har en i forvejen. Derfor vil de helt sikkert også prioritere deres mage ganske højt, og måske have knap så meget tendens til at "strejfe", når de først har fundet "the one". Med det sagt virker det med en forudbestemt partner meget... skytsengle-agtigt i min verden? Like sure, de vil helt sikkert vægte det med at finde den rette partner above many things, men jeg tillader mig at stemme "nej" da jeg mener, at den partner ikke nødvendigvis vil være bestemt på forhånd, men rettere at partneren bestemmes af mange andre ting.
Jeg ved ikke om det gav mening? xD
Rent biologisk giver det egentlig rimelig god mening for varulve at være meget familieorienterede. Ulve er naturlige flokdyr, og vil helt sikkert søge efter at få stiftet deres egen lille flok, hvis de ikke har en i forvejen. Derfor vil de helt sikkert også prioritere deres mage ganske højt, og måske have knap så meget tendens til at "strejfe", når de først har fundet "the one". Med det sagt virker det med en forudbestemt partner meget... skytsengle-agtigt i min verden? Like sure, de vil helt sikkert vægte det med at finde den rette partner above many things, men jeg tillader mig at stemme "nej" da jeg mener, at den partner ikke nødvendigvis vil være bestemt på forhånd, men rettere at partneren bestemmes af mange andre ting.
Jeg ved ikke om det gav mening? xD
depends on how you
treat her.
hellfire and holy water,
and the flavor you taste
depends on how you
treat her.
Emery- Antal indlæg : 294
Evner/magibøger : Hellfire.
Sv: Varulve - skæbnebestemt mage? (afstemning)
Det gav fint mening
- Antal indlæg : 10267
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)
Lignende emner
» This is important for you! //Varulve//
» Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning)
» Hvorfor lige varulve? hvorfor? //Callie//
» Navigationslisten (Afstemning)
» Homoseksualitet i UW (Afstemning)
» Billeder til stedbeskrivelser? (afstemning)
» Hvorfor lige varulve? hvorfor? //Callie//
» Navigationslisten (Afstemning)
» Homoseksualitet i UW (Afstemning)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth