Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Klan Slaanesh  EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Klan Slaanesh  EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Klan Slaanesh  EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Klan Slaanesh  EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Klan Slaanesh  EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Klan Slaanesh  EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Klan Slaanesh  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Klan Slaanesh  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Klan Slaanesh  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Klan Slaanesh  Voteba13Klan Slaanesh  Voteba14Klan Slaanesh  Voteba15 
Abigail
Klan Slaanesh  Voteba13Klan Slaanesh  Voteba14Klan Slaanesh  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Klan Slaanesh

Go down

Klan Slaanesh  Empty Klan Slaanesh

Indlæg af Gæst Tors 29 Dec 2011 - 16:02

Slaanesh
Slaanesh histoe
Slaanesh har oftes været et lavmælt ord, brugt i skumle og mørke gyder, eller værtshuse, for organisationen bag ordets betydning, er grund nok i sig selv til dyb æresfrygt.
Slaanesh så for første gang dagens lys, under den mest berømte krig, hvor engel, mennesker, og nogen elvere kæmpede mod dæmonerne. I flammerne af denne krig, bliv Archdeamons født, som skulle vise sig stærkere end andre dæmoner, og denne nye type dæmon vendte krigs lykke til dæmonernes fordel, og engel, mennesker, og elverene, skulle lide mange nederlag. indtil en dag, hvor nogen sortelvere samlet en gruppe af de mest berygtede svindlere, informations handlere, og sortelevere, som skulle blive kendt som Order Slaanesh, eller bare Slaanesh i normal tale. denne gruppes formål var at hjælpe i krigen mod dæmonerne, men gruppen kom aldrig i brug før englene underskrev en ende på krigen, og sortelverne bliv uden englenes støtte, nød til at trække sig tilbage, og lade krigens udfald gå til forhandlings bordet.
Men et menneske ved navn Robert Dómin, og en sortelver ved navn Félix Gunmán, havde ikke i deres tanker at lade Slaanesh ordens store potentiale gå tabt ved krigens slutning, så ved hjælp af deres private lommer, og ord om en fælles indtjening, fik de største delen af Slaanesh orden, til at holde samme.
Slaanesh orden kom hurtigt på toppen af det kriminelle miljø rundt om i verden, men på samme tid, var det helt lovligt at følge dem, for Slaanesh havde gennem tiden gjort sig selv til et gyldent mellem led, de arbjedet for alle, både høj som lav, god som ond, men det var letheden der gjore dem kendte, for det var dejligt nemt, at sende bud efter dem, og ligegyldigt hvem du var, og hvad du ville have dem til, fik de problemet løst, enten ved at sælge jobbet videre til en anden klan, eller ordne det selv. jo mere folk brugte dem, jo mere”let” bliv det, at tage kontakt til dem, og lade dem fjerne sit problem. Så Slaanesh bliv hurtigt en frygtet klan, da deres informations netværk var blevet så stort, at man ikke vidste om ens egen venner, enten havde en gæld hos Slaanesh, eller direkte arbejdet for dem.
Slaanesh var meget mystisk og ensrettet, indtil en dag hvor de to ledere af Slaanesh kom udfor en ulykke, og siden hen bliv Slaanesh orden, delt op i tre undergrupper, som stadig var Slaanesh, men de udviklet bare deres egen lille kultur, og deres ydelse til folk, bliv også delt op.
Man ved ikke helt hvem der ejer Slaanesh efter det bliv delt op, men man ved det er en mandlig dæmon, men ver af de tre små Slaanesh grupper har deres egen lille leder, som er de eneste tre, der får mulighed for at møde Slaanesh ordens rigtige leder.






Protendé Slaanesh

Protendé Slaanesh Beskrivelse:
Denne gruppe af Slaanesh, er en meget rød politik inspirert gruppe, og de prøver aktivt at se det gode i alle levende væsner, og de fleste af deres medlemmer, går meget op i væsner skal have rettigheder ligegyldigt deres art, handlinger, eller synspunkter, men det er ikke et krav fra ordens side at man har dette syn, da orden ikke direkte rent officielt går indfor det.
Protendé Slaanesh har kun et krav udover man skal opret holde deres ed, og det krav er at man skal se følelser som nærmet guddommeligt, og have stor respekt for de forskellige følelser, og se dem alle som en nødvendighed for at leve et frugtbart og bæredygtigt liv. Og selve orden kan lave man undtagelser, hvis der er følelser indblandet, da følelser er meget vigtigt for dem, og de fleste af deres medlemmer er meget fri sindet, og spontane i deres liv.
Krav:
Man ære Protendé Slaanesh, ved aldrig at forme ord der er usandt .
Man får Protendé Slaanesh .mærke på sit venstre bryst, som indtil videre ingen har fjernet, uden at skære kød fra knogle.
Man tager Protendé Slaanesh eden.

Principper:
Ledren af Protendé Slaanesh , er demokratisk valgt i orden, og valget af personen sker, når en mellem stor gruppe i orden føler sig utilfreds med deres leder, eller at ledern har mistet forståelse for andre væsners synspunkter.
Protendé Slaanesh arbejder for alle, og går ikke op hvem der giver dem jobs.
Protendé Slaanesh, tillader at deres medlemmer personligt nægter at tage mod et job givet til dem af deres leder, men de kan ikke derefter føle sig utilfredse med hvordan jobbet bliv gjort.
Protendé Slaanesh kræver at alle medlemmer holder ordens navn helligt, i den forstand, at de ikke må tager en andens liv ordens navn, medmindre det er et job givet af ledren.
Protendé Slaanesh vil ikke have væsner i deres orden, som er føleses kolde eller som ikke kan respektere andre.
Alle som er villig til at tage eden, og bliver godkendt af ledren, er frie til komme ind i orden.
Man må på ingen måde såre et andet medlem af Slaanesh, verken Protendé Slaanesh, eller de andre Slaanesh grupper.
Protendé Slaanesh medlemmer er forpligtet til at bo under samme tag, hvor de vil blive godt forplejet .

Protendé Slaanesh eden:
Jeg svæver ved sjæl , krop, sind, og ånd, at jeg vil opretholde ordens navn og rygte.
Aldrig at tage liv, der ikke beordret.
Aldrig at forkaste andres liv til objekter af min vilje.
Aldrig at frygte at være den bedste mig.
Aldrig at snakke med falsk tunge.
Aldrig at lade mig selv blive et redskab for ren sorg eller glæde, men skabe balance i verdens følelser.
Aldrig at tale på orden vejne uden tilladelse af overordnet.
Altid at være tilfreds med ordens demokratiske valg.


De andre kommer når jeg får tid i aften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klan Slaanesh  Empty Sv: Klan Slaanesh

Indlæg af Gæst Fre 30 Dec 2011 - 1:33

Søde skal du ikke sætte den op under regler og guilds eller? Istedt for nyheder?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klan Slaanesh  Empty Sv: Klan Slaanesh

Indlæg af Gæst Fre 30 Dec 2011 - 2:40

"kigger på nyheds fanen" ups... var da også min hensigt Razz
Siden stof skete, tænker jeg ikke så langt Razz ændre det imorgen søde Mina Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klan Slaanesh  Empty Sv: Klan Slaanesh

Indlæg af Gæst Fre 30 Dec 2011 - 9:21

Uhuu.....en klan med social samvittighed Smile
Super arbejde Isa !

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klan Slaanesh  Empty "

Indlæg af Gæst Fre 30 Dec 2011 - 12:07

Enormt godt arbejde! Alt er jo næsten med! Fantastisk! ;D

Selvom jeg aldrig kommer med... Social samvittighed... Tsk! XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Klan Slaanesh  Empty Sv: Klan Slaanesh

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum