Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
en forfærdelig aften - arason
Side 1 af 1
en forfærdelig aften - arason
S: firhope hospitalet.
T: kl 16:30
V: regner.
O: læger og sygeplejesker.
P: en kjortel da hun er blevet operede...
Josefine liggr meget svagt i sengen, lægerne havde set hun havde prøvt at skrive til hendes kæreste så de skrev at han skulle komme på hospitalet med det samme, hu lå og slappede af.. lægerne stod og snakkede og så ind til hende... *jeg håber det gik beder end jeg havde forventet* tænkte lægen stille...
T: kl 16:30
V: regner.
O: læger og sygeplejesker.
P: en kjortel da hun er blevet operede...
Josefine liggr meget svagt i sengen, lægerne havde set hun havde prøvt at skrive til hendes kæreste så de skrev at han skulle komme på hospitalet med det samme, hu lå og slappede af.. lægerne stod og snakkede og så ind til hende... *jeg håber det gik beder end jeg havde forventet* tænkte lægen stille...
Gæst- Gæst
Sv: en forfærdelig aften - arason
påklædning 2 kig på profil//
Arason stod ude i regne han havde sin hjlem på
i det han kiget på alle folk der komme gående ind og ud af hospitalet
han havde fået beskeden men han ville bringe hende fare hvis han gik ind
og ville se til hende det viste han godt folk var begyndte med at jagte ham nå han var på job men de værste var vampyrende han stillet sig op af muren og sukket
Arason stod ude i regne han havde sin hjlem på
i det han kiget på alle folk der komme gående ind og ud af hospitalet
han havde fået beskeden men han ville bringe hende fare hvis han gik ind
og ville se til hende det viste han godt folk var begyndte med at jagte ham nå han var på job men de værste var vampyrende han stillet sig op af muren og sukket
Gæst- Gæst
josefine vågnede op og så rundt efter ham.. ''arason?'' hviskede hun bange og holdte for sit hovede med tåre i øjnene. ''hvor er du?'' spurte hun bange...
Gæst- Gæst
han kiget ud i regne hvor han selv var og håbet inderliget at hun ville kunne finde en anden ende ham da han så at lægerne var gået kravlet han ind i skade stuende og ledte effter hendes seng imens han tænkte at det ville blive alt for meget for ham hvis hun stadig mente at hun ville være sammen med ham for altid han kiget sig omkring og fandt den til sisdte han stilte sig i en mørke krog og kiget til hende i det hun jo ikke kunne se ham
Gæst- Gæst
josefine græd, ''han elsker mig ikke mre, jeg er intet hver, hvorfor kan jeg ikke bare dø'' græd hun og holdte om sig selv...
Gæst- Gæst
han kunne ikke klare at høre hende græde så han gik frem og tog masken af i det han talte til hende "du er mere være ende mig josefine" svarde han hende og satte sig på knæ for at trøste hende
Gæst- Gæst
hun så på ham og krammede ham, ''men... jeg er ikke hver nok... du har tænkt dig at slå op med mig igen ik?'' spurte hun og græd stadig men uden lyd hun holdte det tilbage hun var bange og ked af det....
Gæst- Gæst
"nej men jeg er bange for din sikkerhed så det er derfor at jeg måske har overvejet det der er en masede folk der vil gøre mig og de folk jeg elsker fortræd også må jeg alle så sigde det her din bror er syge i hovedet" han sagde det nærmest som en hvisken
Gæst- Gæst
josefine grinede lidt. ''ja det ved jeg... men han vil bare beskytte mig... men du må ikke forlade mig igen.... jeg var bange og ville ikke gå uden for mit hus sidst fordi jeg var bange for jeg havde gjort noget galdt... og det her der skete den her gang... bare mig der var i slåskamp det ikke nget'' sagde hun kærligt og holdte fast i ham og kyssede ham, ''jeg elsker dig stadig men hvis du forlader mig knuser du mit hjerte også bliver victor bare endnu mere sur'' græd hun...
Gæst- Gæst
han kiget på hende med en ryket pande i det han ikke forstod at hun ikke havde viste at han torturet folk han smidt hans filer til hende "det er hvad jeg har fundet ud af om din bror" svarde han lidt gnavent og kyset hende på panden inden han hoppet ud igen af vinduet effter at han havde taget sin maske på
Gæst- Gæst
hhun s på filerne og sukkede. ''det ved jeg godt... men fint skrid som du har gjort så mange gange før... bare efterladet mig'' sagde hun trist og tog alle de snore ud af sig og tog tøj på og udskrv sig selv og gik hjem af med tåre i øjnene og holdte om sig selv med tåre i øjnene og gik ind på sit værelse...
Gæst- Gæst
inden han tog hjem havde han et brev til hende hvor han tog hen og lagde den med nogen penge og nogen symkker i det han tog afsted igen på brevet stod der "du vil få et bedre liv uden mig gå ud og opfylde din drøm og ja her er der pengere og smykker til dig håbe vi stadig kan være venner kærlige hilsen Arason ulvevind"
Gæst- Gæst
josfine græd da hun læste brevet, ''ja right, du knuser mit hjerte for anden gang og du tror vi kan være venner aldrig'' sagde hun og lagde sig i sin seng...
Gæst- Gæst
Lignende emner
» en god aften/Camille/
» Aften igen - Demetri
» En mindeværdig aften [Nymeth]
» En aften på "Svinet" // Åbent emne!
» Aften a long time - Sean
» Aften igen - Demetri
» En mindeværdig aften [Nymeth]
» En aften på "Svinet" // Åbent emne!
» Aften a long time - Sean
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata