Log ind
Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Seneste emner
Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugereDen sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Take care of yourself vampire! I have a weapon that can hurt you! //Isobel//
Side 1 af 1
Take care of yourself vampire! I have a weapon that can hurt you! //Isobel//
S: Corpsewind Cemetery
O: En masse mærkelige ting.
V:Smule køligt men lidt sol.
T: Middags tid.
Natalie kom gående, søgende efter hvad vidste hun ikke mere. Hun havde fundet sin søster, hvad skulle hun lede efter nu? Hun var blank, eventyr måske. Måske en kæreste? Et venskab? Regnen var lige stoppet, så Natalie tog sin kappe af sit hoved. Hun lod håret falde perfekt ud, som det lige var lavet og sat perfekt.
Hun snublede over noget og kiggede sig tilbage, der lå et lig af en mand. Man kunne se to huler i hans nakke, hans hud var kridhvid. Sikkert en vampyrs værk, men blodet var frisk. Hun havde en pistol med som indholdte træ splinter og en trædolk. Det var det hun havde hørt kunne dræbe en vampyr. Hun havde dog også andre våben med.
O: En masse mærkelige ting.
V:Smule køligt men lidt sol.
T: Middags tid.
Natalie kom gående, søgende efter hvad vidste hun ikke mere. Hun havde fundet sin søster, hvad skulle hun lede efter nu? Hun var blank, eventyr måske. Måske en kæreste? Et venskab? Regnen var lige stoppet, så Natalie tog sin kappe af sit hoved. Hun lod håret falde perfekt ud, som det lige var lavet og sat perfekt.
Hun snublede over noget og kiggede sig tilbage, der lå et lig af en mand. Man kunne se to huler i hans nakke, hans hud var kridhvid. Sikkert en vampyrs værk, men blodet var frisk. Hun havde en pistol med som indholdte træ splinter og en trædolk. Det var det hun havde hørt kunne dræbe en vampyr. Hun havde dog også andre våben med.
Gæst- Gæst
Sv: Take care of yourself vampire! I have a weapon that can hurt you! //Isobel//
Isobel lagde mærke til denne pige som studerede manden som hun lige havde suget tør for blod.
Hun havde taget mandens sidste livsenergi, og brugt den selv så hun nu var frisk på en hel ny måde..
Hun tørrede forsigtigt hendes mund af med håndfladen, da der løb lidt blod ned fra hendes mund..
Folk lagde aldrig mærke til at hun var vampyr, da hun for det meste jagede ude om dagen, men det gjorde jo bare det hele lettere for hende..
''Ikke igen..''
Lød det fra Isobel som havde fjernet alt tegn på sig selv om at hun lige havde dræbt mande, og at hun var vampyr.
''Dette er tredje gang at der er en der bliver dræbt af en vampyr..''
Hun sukkede lidt og så trist over på pigen..
''Kender du noget til det her?''
Hun smilede venligt til hende og pegede ned på manden.
Hun havde taget mandens sidste livsenergi, og brugt den selv så hun nu var frisk på en hel ny måde..
Hun tørrede forsigtigt hendes mund af med håndfladen, da der løb lidt blod ned fra hendes mund..
Folk lagde aldrig mærke til at hun var vampyr, da hun for det meste jagede ude om dagen, men det gjorde jo bare det hele lettere for hende..
''Ikke igen..''
Lød det fra Isobel som havde fjernet alt tegn på sig selv om at hun lige havde dræbt mande, og at hun var vampyr.
''Dette er tredje gang at der er en der bliver dræbt af en vampyr..''
Hun sukkede lidt og så trist over på pigen..
''Kender du noget til det her?''
Hun smilede venligt til hende og pegede ned på manden.
Gæst- Gæst
Sv: Take care of yourself vampire! I have a weapon that can hurt you! //Isobel//
Natalie vendte sig om imod kvinden. Man kunne ikke se hun bar sin kappe over skuldrene. Hun havde taget hætten af sit smukke krøllede hår.
"Virkelig?"
Hun sukkede og satte sig ned på knæ ved den døde mand.
"Vampyrer. Forfærdelige væsner."
Hun hunne se et lille stykke stof i mandens hånd. Hun kiggede på kvinden ud af øjenkrogen og så hun manglede et stykke stof på sin trøjen.
"Sikke en flot trøje du har dig."
Hun kom med et fnøs. Hun vidste at kvinden kunne være dræbere.
"Virkelig?"
Hun sukkede og satte sig ned på knæ ved den døde mand.
"Vampyrer. Forfærdelige væsner."
Hun hunne se et lille stykke stof i mandens hånd. Hun kiggede på kvinden ud af øjenkrogen og så hun manglede et stykke stof på sin trøjen.
"Sikke en flot trøje du har dig."
Hun kom med et fnøs. Hun vidste at kvinden kunne være dræbere.
Gæst- Gæst
''Jeg er enig.. De tror de ejer alt, og kan tage lige hvad der passer dem..''
Hun var ikke sikker på om hun havde opdaget at det var hende da hun kommenterede hendes trøje..
Hun havde godt selv set at manden havde revet et stykke af hendes trøje..
''Synes du?''
Hun sukkede lidt og gik hen ved siden af pigen, hun så ned på manden og så ned igen..
''Manden der.. Ham har jeg haft kontakt med før, jeg kendte ham ikke sådan rigtigt, men her for ikke særlig langtid siden solgte han mig den her trøje..''
Hun smilte lidt, et overraskende troværdigt smil..
Hun kunne ikke ret finde på bedere undskyldninger lige der, men hedigvis var hun en god skuespiller..
Hun var ikke sikker på om hun havde opdaget at det var hende da hun kommenterede hendes trøje..
Hun havde godt selv set at manden havde revet et stykke af hendes trøje..
''Synes du?''
Hun sukkede lidt og gik hen ved siden af pigen, hun så ned på manden og så ned igen..
''Manden der.. Ham har jeg haft kontakt med før, jeg kendte ham ikke sådan rigtigt, men her for ikke særlig langtid siden solgte han mig den her trøje..''
Hun smilte lidt, et overraskende troværdigt smil..
Hun kunne ikke ret finde på bedere undskyldninger lige der, men hedigvis var hun en god skuespiller..
Gæst- Gæst
Natalie havde gennemskuet hende, for hun havde en smue blod på kinden. Men for at være sikker lavede hun en lille rift, så hendes shapeshifter blod løb stille ud af riften.
Vinden var perfekt, og fik en dejlige duft af blod op imod hende.
Hun kunne huske hendes fætter havde nævnt en vampyr der havde slået noget af hans familie ihjel. Hendes fætter Brick.
Vinden var perfekt, og fik en dejlige duft af blod op imod hende.
Hun kunne huske hendes fætter havde nævnt en vampyr der havde slået noget af hans familie ihjel. Hendes fætter Brick.
Gæst- Gæst
Da pigen skar hul i hendes tynde hud, var det som om en bølge af en fantastisk duft blev smidt over hende.
Lugten var tydelig, og hun genkendte straks duften.
Dette var blod fra en shapeshifter.
Men Isobel havde lært lidt at styre sine lyster, så dette ville ikke hjælpe særlig meget.
Det ville rent faktis slet ikke påvirke hende.
''Min unge ven, hvad er det dog du gør, skal vi ikke lige få det sår ordnet?''
Hun så venligt hen på pigen, og rev et stykke stof af mandens trøje, og ville binde det rundt om såret.
Der var et eller andet bekendt over pigen, hendes udseende måske.
Hun kunne ikke helt sætte fingeren på det, men der var et eller andet det var hun sikker på.
''Er du tilfældigvis i familie med en dreng, ved navn Brick?''
Hun smilede venligt til hende, og ventede lidt på svar.
Hu´n var ikke sikker på hvad hun ville gøre, hvis hun rent faktis var det..
Lugten var tydelig, og hun genkendte straks duften.
Dette var blod fra en shapeshifter.
Men Isobel havde lært lidt at styre sine lyster, så dette ville ikke hjælpe særlig meget.
Det ville rent faktis slet ikke påvirke hende.
''Min unge ven, hvad er det dog du gør, skal vi ikke lige få det sår ordnet?''
Hun så venligt hen på pigen, og rev et stykke stof af mandens trøje, og ville binde det rundt om såret.
Der var et eller andet bekendt over pigen, hendes udseende måske.
Hun kunne ikke helt sætte fingeren på det, men der var et eller andet det var hun sikker på.
''Er du tilfældigvis i familie med en dreng, ved navn Brick?''
Hun smilede venligt til hende, og ventede lidt på svar.
Hu´n var ikke sikker på hvad hun ville gøre, hvis hun rent faktis var det..
Gæst- Gæst
"Ja det er min fætter et problem."
Denne vampyr var god til at holde sin tørst inde, men hun kunne se det døde inde i hendes øjne.
"Jeg ved du vampyr, gider du stoppe med at spille falsk?"
Natalie rejste sig op, og lagde armene over kors. Natalie vidste ikke ret meget om denne vampyr, hvis det var den hun troede. Ja så havde hun et problem.
Denne vampyr var god til at holde sin tørst inde, men hun kunne se det døde inde i hendes øjne.
"Jeg ved du vampyr, gider du stoppe med at spille falsk?"
Natalie rejste sig op, og lagde armene over kors. Natalie vidste ikke ret meget om denne vampyr, hvis det var den hun troede. Ja så havde hun et problem.
Gæst- Gæst
''Nej min kære... Blot et lille spørgsmål'' Hun smilte venligt, eller hvert fald nogenlunde. Hendes mund ændrede sig fra at være venlig, til at være stiv som en pind. Intet i hendes ansigt træk sig, et fint pokerface hvis det var det hun skulle. ''Jeg har da aldrig sagt at jeg ikke var?'' Hun blinkede til pigen mens et lille lumsk smil kom frem på læberne.
Hun kunne ikke lade hver med at grine en smule..
''Når min kære shapeshifter.... Hvad laver de dog her ude?''
Hun kunne ikke lade hver med at grine en smule..
''Når min kære shapeshifter.... Hvad laver de dog her ude?''
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Haha.. So scared, you big bad vampire! I may laugh! //Isobel//
» Perfect Weapon - Gabriel
» books are sometimes the greatest weapon //Yoanna//
» control your anger, hone it into a weapon - Luce
» How... What... Who...? No way! ~ Isobel
» Perfect Weapon - Gabriel
» books are sometimes the greatest weapon //Yoanna//
» control your anger, hone it into a weapon - Luce
» How... What... Who...? No way! ~ Isobel
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine